Esmu nolēmis aiziet uz autoskolu, bet esmu nobēdināts ar to, ka medicīnas komisiju iziet var tikai tad, ja tava redze nav sliktāka par -8. Man ir tieši -8, bet brilles ir tikai -7 (es pirku nesen un negribas atkal mainīt). Man nav nekādu citu acu problēmu. Kā jūs domājat, vai ir iespējams iziet medicīnas komisiju šitādā situācijā? Ko tieši tur pārbauda?
Un vēl par auto pirkšanu:
Cik apmēram ir automašīnas gada ekspluatācijas cena (ar tehnisko apskati utt.)? Tas ir, ja es, piemēram, pirktu auto, kuram ir 150000 km nobraukuma & viņam jau ir kādi 5 gadi, cik daudz man būtu tajā jāieliek katru gadu? Es saprotu, ka tur ir daudz nianses, piem. mašīnas tehniskais stāvoklis, vadīšanas stils, utt., bet varbūt ir kādi piemēri no dzīves? Varbūt šajā ziņā ir izdevīgāk pirkt jaunu? Nedošu nekādus modeļus, jo vienkārši vēl nezinu, ko gribu, bet gribu kaut ko pēc iespējas ekonomiskāku (braukt dažas reizes nedēļā), tāpēc sanāk tā abstrakti.
Komisiju var "iziet" pie ģimenes ārsta, pilnīgi vienalga kāda ir redze, stāja un paŗējais veselības stāvoklis. Tāda ir politika mūsu valstī.
Ja vajag braukt paŗis reizes nedēļā, tad jāņem tieši neekonomisks auto, piemēram, 5.0 benzīna bmw. Lai var izbaudīt braukšanas prieku un lieki netērēt naudu auto ilgstošas stāvēšanas un mazās braukšanas izraisīto seku novēršanai.
Lietots auti ir laimes spēle. 5 gadīgs un 150k tas ir rumbulas tirgoņu stereotips, es labāk pirktu auto ar 300k uz ODO, bet ar pārbaudāmu vēsturi. Transporlīdzekļa nodevas apjoms ir atkarīgs no auto dzinēja un masas, skaties CSDD. Pērkot mazu lietotu atuo ir lielāka iespēja iegrābties, mazauto jāpērk tikai jauns. Mazmotors ar turbīnu. Latvijā pārdot mazlietotu mazauto ir grūti, jo šeit visiem vajag vismaz 2 l motoru un vēlams vēl bobiku. Tātad ar to mazmotoru tev pašam būs jābrauc līdz šrotam.
OCTA arī ir atkarīga no tavas dzīves vietas un auto klases. Jauniem gurķiem ar BM 6 nav ne jausmas cik tā OCTA tagad maksā, bet noteikti nav vairs lēti. Es rēķinātu kādus 1500 EUR gadā autiņam + degviela.
Ar tādām redzes problēmām nevarēsi braukt lietū, krēslā un tumsā. Tiešām tev to vajag?
Nu tādēļ arī gribu kaut ko vecāku, kam tav tik daudz tā visa piebāzta. Taču arī tas kas ir bruks čupā jo vecs. Tāpēc arī nezinu. Tu nevarētu apskatīties ss.lv un iedot man piemēru kādam labam auto zem 3000 eur, kuru tu uzreiz neatmestu un uzrakstītu pārdevējam? Jāzina, uz ko vispār orientēties.
Kāpēc nevarēšu? Es labi redzu ar brillēm. Lietū un tumsā, manuprāt, visiem problēmas.
Un ekonomisks auto, tas ir marketologu izdomāmjums. Nav tāda jēdziena mūsdienās, EU izmešu normas ir piespiedušas auto ražotājus piebāzt autiņu pilnu ar dārgiem filtriem un elektorniku. Tur var noplīst jebkas un jebkurā brīdī. Un degvielas patēriņš pie maziem nobraukiem, ir pilnīgi sekundārs.
Auto ir ekstra, kas izmaksā dārgi un tā nekad nebūs ekonomiski pamatota izvēle.
Slikta redze & ekonomisks auto
Labdien!
Esmu nolēmis aiziet uz autoskolu, bet esmu nobēdināts ar to, ka medicīnas komisiju iziet var tikai tad, ja tava redze nav sliktāka par -8. Man ir tieši -8, bet brilles ir tikai -7 (es pirku nesen un negribas atkal mainīt). Man nav nekādu citu acu problēmu. Kā jūs domājat, vai ir iespējams iziet medicīnas komisiju šitādā situācijā? Ko tieši tur pārbauda?
Un vēl par auto pirkšanu:
Cik apmēram ir automašīnas gada ekspluatācijas cena (ar tehnisko apskati utt.)? Tas ir, ja es, piemēram, pirktu auto, kuram ir 150000 km nobraukuma & viņam jau ir kādi 5 gadi, cik daudz man būtu tajā jāieliek katru gadu? Es saprotu, ka tur ir daudz nianses, piem. mašīnas tehniskais stāvoklis, vadīšanas stils, utt., bet varbūt ir kādi piemēri no dzīves? Varbūt šajā ziņā ir izdevīgāk pirkt jaunu? Nedošu nekādus modeļus, jo vienkārši vēl nezinu, ko gribu, bet gribu kaut ko pēc iespējas ekonomiskāku (braukt dažas reizes nedēļā), tāpēc sanāk tā abstrakti.
Paldies.