Skaties vai ievēro CSN. Ja pārkāpj, droši, ka sabiedriskais.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Skaties vai ievēro CSN. Ja pārkāpj, droši, ka sabiedriskais.
Papildjautājums īpaši Vernonam - vai ir jādod ceļu transortlīdzeklim, kas izskatās pēc sabiedriskā transporta un, izbraucot no pieturvietas, vienlaicīgi pārkārtojas uz citu joslu pāri nepārtrauktajai baltajai līnijai?
Balto nepārtraukto līniju šķērsot aizliegts! Var iestāties arī Nāves sods! CSN 70. punkts uzliek par pienākumu priekšā esošam ieslēgt virziena rādītāju, savlaicīgu. Tiek radīti apstākļi Jums CSN 113. punkta izpildei! Izbraucot no apzīmētas pieturas pilsētā, priekšā esošam autobusam jāpārliecinās par drošību! Bet visu citu pienākums ir respektēt CSN 80. punkta prasības. Tas ir savstarpējas cieņas un vispārējas kultūras jautājums. Un tas viss ietilpst vienā CSN 10. punktā, "katram rīkoties TĀ, lai pat bīstama situācija nerastos"!
Nu kaut kā TĀ, kopīgi saprotot viens otru varētu iztikt bez ekscesiem! Ja 5 sekundes pirms ir bijis perfekts virziena rādītājs un Jūs to nerespektējat, tad kāda ir mūsu braukšanas kultūra.
Te nu prasās paskaidrojums - cik "Nāves sodi" ir izpildīti sabiedriskā transporta vadītājiem, kas minēto manevru izveic sistemātiski un regulāri?
To Tu prasi Rīgas satiksmei! Bet daži par avārijas izraisīšanu, apstājoties nevietā un nelaikā, ir zaudējuši darbu.
Par neskatīšanos spogulī, veicot kreiso pagriezienu, un BMW aizraidot uz grāvi pa galvu netiek glaudīts.
Polijā, nepartrauktās līnijas ignorēšana, reāli kādam beidzas ar Nāvi. Tai skaitā arī manam paziņam.
To līniju tā arī vajag uztvert!
Kādu dziesmu par RS dziedāsi, ja būs video kā to dara "tavējie"?
Tam jābūt saskaņā ar CSN 88. un 10. punkta uzstādījumu. Neko diži viņi izpausties nevarētu, jo ir maršruts. Viens mēģināja šķērsot 920. līniju un izraisīja sadursmi. Tas tikai disciplinēs.
CSN 88. nav rakstīts nekas par līnijāms. 10. tiek pārkāpts sistemātiski un regulāri gluži vienkārši pēc principa - es esmu liels, gribu mainīt joslu šeit un tu pagaidīsi...
Un, esi lūdzu tik laipns, iekopē kaut kur visiem to maršruta aprakstu, kurā nevar diži izpausties, jo ir skaidri norādīts kurā ceļa posmā pa kuru joslu jābrauc!
Ja kaut ko nevar izdarīt atbilstoši CSN prasībām! Tas varētu būt labais pagrieziens kaut kur, pat nav ne jausmas kur, jo rādiusi visur ir pietiekami! Pilsētā Rīgas satiksmes autobusiem, 15 metrus garajiem, labo pagriezienu ir neiespējami veikt, neiebraucot pretēja kustības joslā! Pārējiem šādās vietās ir jabūt ceļa zīmei "Dodiet ceļu" autobusam, trolejbusam! Āgenskalnā!
To kurā joslā jābrauc katrs izvēlas pats. Nevajag sevi naidīgi noskaņot pret lielu gabarītu transporta līdzekļiem. Tāpat visi vieglie vieņiem piederošo distanci nozog bez aiztures un nokritušais pasažieris autobusā ir indikātors tam. Nozogot distanci vari kļūt par atbidētāju pasažiera traumā! Nebūs ilgi jāgaida.
ja mikrobam aizmugurē nav maršruta numura, tad tādu no pieturas lienam nekad nelaižu joslā.
Ir jāpalūdz iebraukt joslā! Jāieslēdz virziena rādītājs! Ar "spēka paņēmieniem" un cerību, ka tiks norakstīts uz "Distances neievērošanu" būtu jāaizmirst autobusu vadītājiem!
Bet Tev iesaku izlasīt CSN 10. un 80. punktus, tie raksturo situācijas nopietnību.
Un pieklājības pēc dot ceļu vienalga kādam transportlīdzeklim, kurš grib iekļauties plūsmā, ticība neļauj?
Viens ir iekļauties plūsmā, otrs ir, kā to dara mikriņi, turpināt uz 20 km/h vilkties gar apmali - ne ta īsti apbraukt, ne ta īsti aiz viņa tādā ātrumā turpināt.
Mani vienk. interesē, kā pēc CSN, kuriem būtu jābūt nepārprotamiem, identificēt sabiedrisko transportu.
Jā, un EkoBusus, kuri stājas pat uz gājēju pārejām, ticība neļauj kaut kur laist.
Kā identificēt sabiedrisko transportu
Kontekstā ar Rīgā valdošajiem kariem starp RMS un Eko-Busiem, radās jautājums, kā parasts mirstīgais var viennozīmīgi identificēt sabiedrisko transportu, kam ir jādod priekšroka, izbraucot no pieturvietas?
CSN definē diezgan vispārīgi:
1.32. pasažieru sabiedriskais transportlīdzeklis — autobuss, trolejbuss vai tramvajs, kas brauc pa noteiktu maršrutu. Šis termins attiecas arī uz maršruta taksometriem.
Ar tramvajiem un trolejbusiem vēl tā kā skaidrs, bet identificēt, vai autobuss, vai maršrutnieks brauc pa maršrutu, neprasot licenci, ir neiespējami.