Beigu datums ir nākošā gada beigas. Tur tikai pa posmiem tos ierobežojumus piešķir.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Beigu datums ir nākošā gada beigas. Tur tikai pa posmiem tos ierobežojumus piešķir.
Bet ielai teju VISI posmi ir pārrakti un apķieģeloti... Un paralēli arī Avotu iela ir saķieģeļota.
Reāls bravo RD SatDepam!
Raks, kamēr pabeigs. Ilgāk jau tiešām neraks.
Par to šaubu nav, vienīgais gribas zināt tos varoņus, kuri tomēr nolēma, ka būs labi un pareizi pārrakt divas paralēlas un pilsētai svarīgas, es teiktu visai maģistrālas ielas tad, kad atvaļinājumi beigušies un iespējams laikapstākļi var būiski patraucēt kvalitatīvi pabeigt...
Nu no sērijas - vispirms ielā ieklājam asfaltu, lai drīz pēc tam varētu uzrakt dēļ pazemes komunikācijām... Vai tiešām darbu plānošana ir idejāla? Piemēra vērta un apsveicama?
Kas mainītos, ja Kr. Barona ielā slēgtu satismi pēc principa - vienu kvartālu slēdzam, atrokam, sakārtojam ko vajag, saliekam bruģi pa jaunam, pabeidzam UN TIKAI TAD ķeramies klāt nākamajam kvartālam? Nevis saliekam ķieģeļus, pa drusciņai atrokam pilnīgi visos kvartālos bruģi, kaut darba spēka visai ielai vienlaikus nepietiek un turam nebraucamu ielu visā tās garumā, kaut darbi ir tikai realizējami vienlaikus īsā posmā... Un paralēli slēgt vēl vienu ielu?
RD grib pieradināt pie tā ka gan Barona iela, gan Avotu būs slēgtas mašīnām vispār. Tāda doma jau sen virmo gaisā.
Tā kā sākam pierast.
Ja tie čaļi grib izvākt no centra mašīnas, tad lai atceras, ka prāva daļa ir tranzīts, kā arī daļa ir tā sauktais pustranzīts.
Rīgā visus pudeļkaklus rada dzelzceļa un Daugavas šķērsošana. Iedodiet vēl 2-3 (saprotu, ka dārgi) alternatīvas Daugavas šķērsošanai - un centrs uz sitienu kļūs tukšāks! Eksporta ielas galā, Miglrāvī un trešo paralēli dzelzceļa tiltam. Jau būs mierīgāk.
Tad vēl sakārtojiet dzelzceļa šķērsošanas (apmputējot pārbrauktuves) Pārdaugavā un Centrā - Ģertrūdes ielas galā, papildus vēl arī Teikā, Juglā, Sarkandaugavā- un skat - jau satiksme rimtāka...
Nu nav tā, ka visiem, kas spiežas uz 13. janvāra ielu, Valdemāreni, Lāčplēseni baigi vajag to centru... Ja būtu normāla iespēja - apbrauktu acis nemirkšķinot...
Uz Avotu ielas būs Tramvajs – sliedes jau savestas
točna, vai tikai rādījās?
un interesanti no kurienes un uz kurieni tramvajs tur kursierēs un kā līdz tai avotenei nokļūs?
Nedaudz ieslīpi no tēmas
Kas notiek ar satiksmi no Pārdaugavas tiltu virzienā?
Salu tilts no puses pilnīgi pilns.
Mūkusalas iela arī pilnīgi pilna.
Visu uz Stockmann Trakajām dienām brauc, vai?
Sešdesmitajos gados tramvajs brauca pa Avotu ielu. Pa Stabu(Engelsa) arī.
Jauni datumi satiksmes ierobežojumiem Kr.Barona ielā
Visu laiku , tas ir, līdz vakardienai, beigu datums darbiem, saskaņā ar RD Satiksmes departamenta mājas lapu, Kr.Barona ielā bija 2015.gada 5.oktobris. Redzot pēc situācijas Ērgļu ielas rajonā, ka ne velna nav izdarīts, bija pārsteigts, kā Binders tur varēs kaut ko pabeigt līdz 5.oktobrim. Tagad ir parādījies jauns datums, 30.oktobris. Kā var atļaut firmai ierobežot satiksmi tik garā ielas posmā, zinot ka darbi noteikti ievilksies ? Varētu taču remontēt posmus pāris kvartālu garumā, un netraucēt satiksmi pārējā ielas daļā.