Aizpildīju.
Tikai Egita norādīja dažādas lietas - cenu, reklāmu, akcijas utt... bet nenorādīja pašu galveno - KVALITĀTI. Iesaku palabot testu, ja nav par vēlu. Ko dot serviss ar labu reklāmu, atsaudzīgiem cilvēkiem un lapu feisbukā, ja viņi automašīnas labo pēc loterijas principa - nomaina kaut ko un skatās palīdz vai nē. Tad citu kaut ko.
Servisam galvenā funkcija ir novērst kādu ķibeli, bet ne visi to var. Eļļu var pats nomainīt, vai garāžā pie Toļika, ja grib lēti. Tur prasmes nav vajadzīgas.
Lūdzu izpalīdzēt maģistra darba tapšanā
Sveiki!
Mani sauc Egita. Šobrīd izstrādāju maģistra darbu par mārketinga komunikāciju pielietošanu auto servisu virzīšanai tirgū.
Jūs man ļoti palīdzētu, ja aizpildītu pavisam nelielu aptaujas anketu. Anketa sastāv no 5 jautājumiem un tās aizpildoša neaizņems vairāk par 5 min.
Liels paldies jau iepriekš un lai forša turpmākā diena.
Anketu var atrast šeit: visidati.lv/aptauja/1187382511/