- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Viper vēsture un apskats.
Labs video
Auto jau protams interesants, tik žēl ka domāts tikai braukšanai taisni.
www.dailymotion.com/video/x1aapy_dodge-viper-srt10-vs-bmw-z4-m-roads_auto
nesapratu prikolu. Nu viens zeks uz 320 braucot panāca kaut kādu viperu, kurš brauca nezin uz cik.
Tu esi stulbs, vai tikai izlicies?
Iedot man smārtu, es pilsētā ar to apdzīšu v8 automašīnas. Tad teiksi, ka smārts ir baigi ātrs?
Skaties divreiz, skaties! Tas ir dragreiss, kurā megasuperracekārs (kā to pozicionē amīši) ar 8.0 motoru pakāsa vienkāršam (gandrīz) M5.
Tad speciāli priekš tevis:
Lūk, viens no tiem m5, otrs žurka.
Tas tā, viela pārdomām...
Idiņš pērk m5 lai būtu tāds pats kā gopņiks ar žurku par 600 eiro...
nekas, ka realitātē arī brauks abi vienādā ātrumā, bet toties - trasē būs ātrāks par žurku,
Vienkārš M5 320+ km/h ???
Lūk OFICIĀLAIS dragreiss:
m5 pret viper.
vai vēl:
Tikai vēl kas - salīdzini cenas.
paskaties video, kuru es pievienoju, tad sapratīsi.
Tikai Eiropas nabagi pērk sporta auto lai tas būtu ātrāks Nirburgringā. It kā automašīna ir tikai laiks, kādā iziet trasi.
Daudzas sporta auto firmas ieguva savu nosaukumu un zīmolu pateicoties panākumiem sacensībās, bet tagad ņemt kaut kādu panameru un salīdzināt ar formulu 1 un teikt, ka tā ir lēna...
gribi braukt un stādīt apļa rekordus pērc ātru, cietu un garlaicīgu auto priekš rekordiem. Gribi lai tu būtu uzmanības centrā, izbaudīt braucienu, pērc tādu auto, ar kuru tu to varēsi izdarīt, bet ja gribi būt pelēks, garlaicīgs cilvēks bez personiskā ES, pērc kādu no VAG grupas vai volvo...
katram savs.
Galvenais ka pats saprati savus murgus...
Tā tava filosofija ir interesanta. Ar viperu vienīgais veids kā būt uzmanības centrā pa lielam būs tajā pašā veidā kā to dara čaļi strīpainās trenūzenēs ar bembijiem - viperam vienīgi katlu vairāk, var taisīt lielāku trobeli un valkāt trenūzenes ar vairāk strīpām. Bet par to pelēcību gan ir otrādi - priekš pelēcībām ir tādas mašīnas kā nosauktā - ļoti uzkrītoši parāda ka cilvēkam ir tik švaki ar izdomu ka nebija nekā labāka kā nopirkt mašīnu ar švaku vadāmību un lielu motoru. Kamēr ja gribi būt personība, nopērc VAGmobīli, vēlams, ārēji pēc iespējas neinteresantāku, un sakrāmē niknus dzelžus - teiksim, kādu B5 A4 quattro sabūvēt virs RS4 specifikācijas - izcirtīs to viperu gan taisnē, gan trasē, un vēl pat spēs vest četrus pasažierus - var būt vēl unikālāks un paņemt, teiksim, B2 synchro passātu un tajā ielikt kaut ko niknāku, un kurš no malas iedomāsies ka õpapu mašīna spēj simtu sasniegt sešās sekundēs vai mazāk...
Negribu tevi apbēdināt, bet visiem būtu dziļi pie [cenzēts], ko var, vai nevar tavs nabagu auto...
un otrkārt - kāds pašam būtu prieks ar tādu sūdu braukt?
cita lieta - notūnet kādu pikapu, lūk tā:
Cepienam te vēl pāris amīšu superauto testi:
kāds tur cepiens? [cenzēts] VAG fans nokritizē amerikāņus.
apskaties grand tour 3.sēriju un 6. sēriju.
kinogo.club/6617-grand-tur-1-sezon.html
pat šis durnis - klārksons beigas atzina, ka mustangs labāks, lai gan trasē nedaudz lēnāks bija.
Nu jā, tev jau davidiča viedoklis svarīgāks. Kā viedoklis tev vēl svarīgs? Varbūt pasaukt gatera srādnieku Vovanu? Viņš arī var kaut ko ieteikt.
Dzīvo savu dzīvi, nav labi, kad pieaudzis vīrietis klausās katra pretimnākošā viedoklim, to pārņem un jau bazunē kā savu. Vins solis, un paliksi par reliģisko fanātiķi.
Man patīk kā Davidichs testē auto. Sauc lietas īstajos vārdos, nevis ats.... dīleriem. Es teiktu, viens no labākajiem nekomerciālajiem auto testētājiem netā. Ne jau velti viņu par patiesību iesēdināja.
Cik nu par patiesību iesēdināja, cik nē, to mēs nekad neuzzināsim. Īstos patiesības runātājus Krievijā likvidē ļoti ātri. Tā kā... Bet tas, ka viņš ir viens no adekvātākiem krieviem auto testētājiem, tas tiesa. Es ne visam piekrītu, ko viņš saka, jo tas ir tīri subjektīvs viedoklis, bet tieši kā viņš pasniedz, ir ļoti interesanti.
Liela profesionalitāte ir veikt OBJEKTĪVU testu par VISIEM auto, nevis lielīt sev tīkamākos, bet kritizēt citus tikai tāpēc, ka tas nepatīk vai nesaprot.
Viņš tā nemāk. Tāpēc viņš ne ar ko neatšķiras no pārējiem.
Nu bet tad kāda jēga no Viper, ja ir Chevrolet Aveo? Abi amerikāņi, pilsētā abi brauks vienādi, stāvvietā arī stāvēs vienādi, ne?
brilli vajag? Kur vienādi?
Kur tad palika slavenais Rīgas sarkanais Viper? Pēc aculiecinieku stāstiem kārba esot pārsimtmetru garumā izbirusi pēc reisera kārtējā ponta kickdauna. Pēc tam vairs ielās nav redzēts. Vipers jau nu galīgi nav auto par ko fanot. Nevadāms kartings ar fūres dzinēju. Amerikāņu top auto ir Corvette. Tā arī Nirburgringā spēj parādīt labāko sniegumu no amīšiem. Man patīk amerikāņi, pašam brīvdienām ir viens gandrīz paša rokām salikts. Bet nu ar Viper Gobziņa vārdiem var mazas bābas baidīt...
Nezinu vai tas pats bet vēl rudenī ar vienu aci manīju pa ielu braucam.
pārbaudīju savu datu bāzi - viens vipers ir Latvijā reģistrēts, bet tehniskā apskate pagaidām nav izieta.
Tajā pašā US of A odžu uz ceļa redz mazāk kā WAG vai Volvo.
Shaadu un liidziigu autinju- superkaaru jeega ir tikai naudas ieguldiijums ar domu peec 10 gadiem nopelniit procentus 30. Nu veel - inzhenieriem izaicinaajums, Viper lielaakais pluss - cik sapratu, tad diezgan daudz piedaliijies dazhaadaas saciikstees, ir tieshi sportam domaatas modifikaacijas. Vismaz kaada reaalaaka jeega, ne tikai banaala banka uz ritenjiem vai plebsam siekalu tecinaashanai.
Izrādās, ka 2017 gada M5 viens zs velk 3,4 kg, bet tā paša gada Viperim bagātīgākajā versijā viens zs velk 2,4 kg.
M5 - 560 ZS, 4.4l, 1945 pašmasa
Viper - 640 ZS, 8.4l, 1556 pašmasa
Ko varam secināt?
Ne sūda tā odze nav odze, tāds pērnais zalktis vien.
Viperim rekords. Uzvaras ( rekordi) 13 trasēs.
Pat komunistu mīļotajā nirburgringā - ir 10.ajā vietā. Nav pirmais, bet priekšā ir nopietni zvēri.
en.wikipedia.org/wiki/List_of_N%C3%BCrburgring_Nordschleife_lap_times
Protams, ka skauģiem un traktoru faniem tik un tā tas nav nekāds sasniegums, jo cerība, ka mīļotais audī vai bmw kādreiz ielīdīs top 50-niekā, nemirst.
Un iespējams, ka vienā video davidičs ar savu lūzni ielika vienam skolniekam pie viper stūres, vai pateica, ka viperim kondicioniera pogas no lēta metāla...
viencexperc rakstīja: Viperim rekords. Uzvaras ( rekordi) 13 trasēs.
Pat komunistu mīļotajā nirburgringā - ir 10.ajā vietā. Nav pirmais, bet priekšā ir nopietni zvēri.
en.wikipedia.org/wiki/List_of_N%C3%BCrburgring_Nordschleife_lap_times
Protams, ka skauģiem un traktoru faniem tik un tā tas nav nekāds sasniegums, jo cerība, ka mīļotais audī vai bmw kādreiz ielīdīs top 50-niekā, nemirst.
Un iespējams, ka vienā video davidičs ar savu lūzni ielika vienam skolniekam pie viper stūres, vai pateica, ka viperim kondicioniera pogas no lēta metāla...
Un kas sēž pie stūres? Nav kauns?
viencexperc rakstīja: Liela profesionalitāte ir veikt OBJEKTĪVU testu par VISIEM auto, nevis lielīt sev tīkamākos, bet kritizēt citus tikai tāpēc, ka tas nepatīk vai nesaprot.
Viņš tā nemāk. Tāpēc viņš ne ar ko neatšķiras no pārējiem.
Tur nu tu auzās iebrauci. Viņš kā reiz sev tīkamos nokritizē visvairāk. Viņš ir BMW fanāts, bet noliek tā, kā nevienu citu. Parādi kaut vienu objektīvu testētētāju. Ir vai nu žurnālisti, kuriem samaksāts un vēl entuziasti, kuriem graši samaksāti un subjektīvisti. Objektīva profesionāla auto testētāja pat nevar būt, jo katram gaume atšķirās un bieži vien, pat kas liekas objektīvāks par pārējiem, beigās saproti, ka viņa objektivitāte izriet no tā, ka par nevienu auto tā pa īstam viņš visu nepārzina, nerunājot nemaz par tehnisko daļu vai auto opcijām.
Kas attiecas uz Viper īsti neizprotu šīs diskusijas jēgu. Tas ir superkārs. Arī gaumes jautājums izskatā. Bet kurš pateiks, ka nevēlētos sev māju valstī kur ir ceļi lielu garāžu ar Viperu, Corveti un pārīti to pašu ražotāju musclekāriem, maigi sakot - tirš citiem un pats sev.
Akadēmiķis, lisa ruļit, uscars, utt. Pēdējam nosaukums UScars, viņš testē ASV automašīnas amerikā, bet viņš ir objektīvs. Gadās notestēt arī VW, toyotas, hondas, u.c, bet viņš kritizē vienādi visas.
Ir arī objektīvāki cilvēki. Es nesaku, ka arī viņiem nav favorītu, bet ir tādi, kuri neapliek auto TIKAI tāpēc, ka tas ir francis, vai amerikānis, vai ķīnietis.
Akadēmiķis ir totāls subjektīviķis, tāds pats kā JoRick Revazov vai Антон Воротников. Atšķirība tikai tāda, ka viņi nepeilē tikai ievērojamus auto, bet arī visu šlaku. Vispār vai auto industrijā var būt objektīvs testētājs ...vai nu viņš ir pilnīgs auns tajā nozarē. Katram arī kvalitātes latiņa ir savā līmenī. Ja davidičs pasaka, ka Ferrari ir mēsls par to summu, cik viņš maksā, jo pēc cik tur tiem 10tk.km āda sakrunkājusies, tad es to uztveršu noteikti pozitīvāk par visiem objektīvajiem kopā ņemot.
Tikai nezin kāpēc jebkurš bmw viņam ir ideāls. Vai par 100 000, vai par 30 000.
Bet citiem auto meklē kur piekasīties. Kad nav kur, tad sāk - gan pie minētās ādas, gan pie tā, ka podziņas no lēta materiāla....bet bmw ideāls.
Par to ideālumu gan nebūs tiesa
Dodge Viper SRT-10