Toyotai šobrīd, manuprāt, ir pamatīga dizaina krīze. Neviena smuka modeļa... to dizaineri vajadzētu sūtīt govis ganīt, nevis mašīnas zīmēt.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Toyotai šobrīd, manuprāt, ir pamatīga dizaina krīze. Neviena smuka modeļa... to dizaineri vajadzētu sūtīt govis ganīt, nevis mašīnas zīmēt.
Smuki modeļi ir jaunais C-HR un Auris universāls!
Toyota Hilux 2016 foto
Poligonā izbraucām visur un bez problēmām. Jau kad iekāpu šajā automobīlī, viss patika.Labs, lieki nepiebāzts, komfortabls salons. Braukšana bija kā ar spēļmantiņu
Salīdzinot ar Navara un L200, šim likās komfortablāka gaita, kas netraucēja būt pārliecinošam bezceļos. Interesanti izveidots priekšējais bampers ar izvirzījumu aiz kura ļoti eleganti novietojas vinča.
Toyota un Lexus šķautnainais dizaina stils daļēji ir nonācis arī līdz uzticamajam darba zirgam - Toyota Hilux – tas ir redzams gan no ārpuses, gan iekšpusē – panelis ar zilo fona gaismu kreisā malā, divas aizveramas lādes labajā un skārienjūtīgais ekrāns vidū – viss kopā rada japāņu dizaina izjūtu - prieku acīm. Ausīm, savukārt, gandarījumu rada motora klusā murdoņa!
Stūre regulējas gan augstumā, gan dziļumā – bet man šis dziļums būtu vēlams nedaudz plašāks! Kravnesība ir tā lieta, kurā Toyota ir pielikusi visvairāk kg salīdzinot ar iepriekšējo modeli (vecajam Hilux kravnesība bija tikai ap 700 kg, tagad – virs tonnas), bet līdz ar to pilna masa ir nonākusi kategorijā virs 3000kg.
Starta cena Hilux modelim ir pa vidu starp dubultkabīņu konkurentiem – lētākais ir Ford Ranger ar 24 520 EUR, tam seko Mitsubishi L200 ar 25990 EUR, tad Toyota Hilux ar 29 190, Nissan Navara ar 29360 Eur, Isuzu D-Max ar 29990 EUR un sarakstu noslēdz VW Amarok ar 31615 EUR ielu starta cenu.
Braucot pa nelīdzenu asfaltu, mīkstāka gaita tomēr ir Mitsubishi brālim, bet viss mainās nobraucot no ceļa – tad Toyota komforta sajūta ir pārāka! Arī pilnpiedziņas režīmi pārslēdzas precīzi un ātri, tāpat kā pārnesumi automātiskā ātrumkārba!
Kopumā Toyota Hilux atstāj labu un sabalansētu iespaidu!
Ar Toyota-Hilux būtu forši braukt pēc oglēm. Bet, tā kā Hilux man par dārgu, tad es pēc 450 kg ogļu tikko aizbraucu ar Fabiju, kam pielikta piekabe.
VWfans rakstīja: C-HR nozīmē Coupe High Rider. Cena solās būt salda - sākot no 18.390 EUR.
Ar, C-HR modeli Toyota, izskatās, grib pārvilkt klientus, kuri līdz šim brauca ar Juke, kā nekā pēdējais tirgū jau ir 6 gadus. Vispār, rodas tāds iespaids, ka krosoveru pasaule balstās uz Nissanu. 2006.gadā parādījās Qashqai, drīz pēc tam teju visi sāka tādus ražot. 2010. - Juke, tagad arvien vairāk parādās kompaktie (Mokka, HRV, C-HR)
Vispār 1.paaudzes Honda H-RV tika ražots krietni pirms Nissan Juke.
Iznāca ar Hilux braukt ziemas pirmajā lielajā sastrēgumā cauri visai Rīgai līdz Baltezeram. Ļoti ērta un komfortabla braukšana, lai gan pirmajā pus stundā vidējais ātrums bija zem 5 km/h, stundas laikā - zem 9 km/h, visā ceļa gabalā - zem 20. Tikai uz šosejas motora skaņa atgādina, ka neatrodies parastā vieglajā automobilī. Ārpus cietā ceļa seguma automobiļa pārgājība ir visai pārliecinoša. Pilsētā - sniega kaudzes netraucē. Būtu bijis pilnīgi bez iebildumiem, ja vinčas troses uzmava nebūtu iesprūdusi un trosi varētu izvilkt bez papildus piepūles.
Salīdzinot ar L200 bezceļa apstākļos liekas visērtākais. Salona dizains ļoti japānisks ar skārīenjūtīgo ekrānu un lauztajām paneļa līnijām. Bezceļa apstākļos sevi prezentēja labi, jo bija iespējams izbraukt visu tankistu ceļu. Braucot pa asfaltu likās diezgan ciets un nekomfortabls. Pārnesumu kārba labi nesadarbojas ar dzinēju radot nepatīkamu iespaidu, taču dzinējs ir kluss.
Salīdzinot visus 3 pikapus, šķiet, ka Toyota tomēr uzrādīja vispārliecinošāko sniegumu gaitas īpašību ziņā. Bezceļā HILUX nepārprotami labākā.Runājot par dizainu, jāpiekrīt, ka Navara tomēr ir pirmajā vietā. Kopumā varētu sanākt laba cīņa nominācijā Gada pikaps.
Toyota Hilux 2016 tests, atsauksmes un iespaidi
Jaunā Toyota Hilux 2016, kāda pieredze?