Zemesgramata rakstīja: Nesenā pagātnē sanāca braukt ar Mitsubishi Asx. Kad iedarbojās Esp, tas man radīja ļoti lielu nepatiku, ka auto mani kontrolē. Gandrīz visas Tevis nosauktās fīčas tiešām audzina tizleņu paaudzi. Kas auto uztver kā izklaidi nevis kā atbildīgu darbu,kur jāuzņemas riski par savu un citu dzīvībām. Atslābina refleksus un pieradina pie blakus nodarbēm.
ABS un ESP ir teorētiski noderīgi, ja tos var kontrolēt. Manam audī es savulaik sakārtoju ABSu un priecājos par iespēju uz grants mīt bremžu pedāli grīdā un koncentrēties tikai uz stūrēšanu - bet situācijām kur ABS ir kaitīgs, panelī ir "ABS AUS" poga. Golfam es kaut kad šovasar arī ielikšu ABSu komplektā ar niknākām bremzē, bet tur atkal tas notiks kopā ar barošanas releju, kurš pakļaujas atsevišķam slēdzim - ja justu milzīgu vēlmi pēc ESP, izskatītu arī variantu par tādu.
Auto ar mazāku iespējamo vērtības kritumu
Ir pienācis laiks jauna auto iegādei. Tiek izskatīti sekojoši varianti, kas apmierinātu 4 cilvēku ģimeni - universāls: mazda6, mondeo, passat; parkets: xtrail, crv; minivens: galaxy, smax, zafira, sharan. Dzinējam un kārbai nozīmes patreiz nav. Cenas puslīdz līdzīgas atkarībā no komplektācijas. Un visi patīk. Katram savi plusi un mīnusi Kuram auto tavuprāt būs mazākais vērtības kritums? Plānoju lietot aptuveni 2 max 3 gadi. Sorry par jaunu tēmu bet iepriekšējā aizgājusi offtopic!