- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Brīvdienu izbraucieniem varētu būt labs, ikdienai par lielu un rijīgu...
Tad šāds:
Atvaino, bet tos salīdzināt ir kā mopēdu ar moticiklu...
Drīzāk Huiņa, ar lielo H burtu - viģiku no sākuma līdz beigām neskatījos, tikai palēkāju pa vietām un ieraudzīju ka tur ir tāds bezjēdzīgs bling bling kā visādas motorizētas figņas salonā, kam noplīst.
Buss ar lielo burtu varētu būt LT35, žēl vien ka pūstošs, bet čevī gan jau nav labāks.
LT35 no vadītāja viedokļa moku sols. Ne beņķi var atbīdīt, ne atzveltni regulēt. Plus tas troksnis salonā. Mazohistu vāğis.
Uz priekšu varbūt bīdās, bet normāla auguma cilvēkam pat līdz sienai atbīdīts būs par maz. Vairākas reizes ir braukts un visās vieni un tie paši secinājumi. Tad jau Renault Master daudz ērtāks.
Ja benkis duraas sienaa tad paarbuuvee sienu.
Vispār jau te runa ir par pasažiernieku, tādēļ nekādas sienas nav. Pazīstamam cilvēkam tāds ir, un piedevām aprīkots ar vojāžera elektriskajiem ķebļiem. Man, 1,95m garam, vienīgās nepierastās sajūtas pie tā verķa stūres bija gabarīts un nepieciešamība daudz slēgāt robus, par cik 2t buss un 2.5 TDI...
Tos LT/Krafterus un Sprinterus vnk vajg ņemt ar cilvēka cienīgu aprīkojumu un ar 2 sēdvietām priekšā.Ir vispār ļoti ok, ja vel tie krēsli ir ar regulējamu amortizāciju- bet tas ir rets variants,ko pagrūti atrast, un tam ir arī cena.
Piekrītu.
Sievastēvs atrada vienu sistu mega aprīkotu Crafter.
Perfekti sataisīja. Tagad šoferis ikdienā bauda:
ārkārtīgi ērts vadītāja sēdeklis (uz gaisa spilvena), klimatkontrole, parkingsensori, aklo zonu sensori spoguļos, Alpine audio utt.
Es zinu vienu cilvēku, kurš pārvietojās ar ford f250 super duty. Tad viņam nācās pārsēsties uz MB SPRINTER. Nedaudz pabraucot, kā viņš spļaudījās. Teica - ka pie stūres ne sēdi, ne stāvi.
Šis varētu būs buss ar ja ne lielo, tād ātrāko B.
Nepiekritīšu. Ātrums ir tāda lieta, ka vienmēr var ātrāk. Tikai cik tas ir vajadzīgs. Sacīkstēm? Tāpat nevarēs iekabināt auto ar labāku aerodinamiku. Pa ielām braukt? Visur taču ātrumu limiti.
Ja ātrākais buss, tad ķer šito:
Skolas auto ar raķešu dzinēju. Vēl ātrāks.
Te darbībā.
Nesaprotu par ko prieks ?
Jus stradajat par busu šoferiem ?
Kam tads s..... ir vajadzigs privatpersonai ?
Un kads kaifs var but no brauksanas ar vinu ?
Ja man uz tallinnu butu jabrauc iespejams , ka noiretu ar visu soferi un uz pakalejiem benkiem ar viskiju un meitenem
Bet labak tomer ar auto, pie kura stures var prieku no brauksanas gut !
Šķiet tas viensexsperts ir viens netā onanējošs tipiņš , ar komūnistisko piesitienu no sērijas par -kņigu ņe čital no mņeņije imeju .
Par konkrēto tēmu -šitāds kravas furgōns ( jā jā tieši tā ) ar megafūll ''all inclusive'' versiju tika palietots .Vadāmības sajūtas kā kravas furgonā , xroms no diskiem sāka lobīties otrajā ekspluatācijas gadā , paverot apšuvumu (čakarējās viens audiokanāls) varēja ieraudzīt megadjošsu izpidījumu.... kkas neiedomājams priekš 100keur pārvērtēta lainera .
no pozitīvā- pa taisnu un gludu ceļu bija ļoti patīkams , konkrētais eksemplārs bija 4x4 kas arī priecēja ziemā un laukos . Apetīte 20-30l/100km
Atradās viens dullais , kam dikti ''piespičkoja'' šitāds ,gruzaviks abibas uzvalkā , un par ''paldiesdievamvismaz šitik '' naudām izdevās tikt vaļā no tā furgona .
No šī cietuma busa var uztaisīt super māju uz riteņiem!
No līdzīga Setra busa Cēsīs "M.E.L.A.T. Lux" vienam vācietim uztaisīja dzīvojamo māju! Vienkārši super!
Buss, ar lielo burtu B.
Ševrolets ekspress 2014.ā gada.