Un vēl 1000w pastiprinātāju
Diez vai tev ir 320w prožektors.
Un vēl 1000w pastiprinātāju
Diez vai tev ir 320w prožektors.
Tas ir tas gadījums, kad prožektors būs dārgāks par pašu auto.
Tas tiesa,biku pameklēju un atradu vienu tādu prožektoru,tikai par 5 vatiem vājāku
4x4shop.lv/index.php?route=product/product&path=261&product_id=2088
Bet varbūt tas ir frukts kas Augšlīgatnē nofenderēja led ielu apgaismojumu jaunuzbūvētajam gājēju celiņam?
Laikam būs no ši ievesmojies;D:......Equipped with 41,999 LED lights, programmed with dynamic designs, and able to react to music and movement, this new 2017 Lexus IS.......
Šeit viņš redzams darbībā (kkur no 1:30):
Nu, ko jūs. Varbūt cilvēks ir praktisks mednieks/zemnieks un grib pa nakti šaut cūkas vai ko citu.
Tas par 1300 ir overpraiss latviešu metodē.
Ebay ir šis lētākais un var atrast kvalitatīvākus kombo citur līdz 300€. www.ebay.co.uk/itm/MICTUNING-32-Inch-180W-CREE-LED-Spot-Flood-Combo-Work-Light-Bar-Offroad-SUV-Tr-/332076024585?hash=item4d51460309:g:UPoAAOSw-0xYZYMw
Prožektors cūkas aizbiedē, nejauc ar ķenguru medībām. Tad var uzreiz šaut mākoņos. Šitādu monstru naktī kā tālās gaismas var izmantot. Tikai diez vai būs ērti visu laiku slēgāt.
Tu tak neteiksi, ka cūkas var aizbēgt no Audi b4 ;)
Bet ja ir pretīga cūka, kuru vajag aizbaidīt, bet aizbēgt nevar, kā šajā gadījumā?
Ko mums saka Ceļu satiksmes noteikumi -
169. Prožektorus un grozāmlukturus atļauts iedegt tikai tiem transportlīdzekļiem, kuriem piešķirts operatīvo transportlīdzekļu statuss, ja netiek apžilbināti citi transportlīdzekļu vadītāji.
Iedegt un uzstādīt. Ja ar auto brauc pa lauku, tad jau it kā neesi satiksmes dalībnieks.
Uz kastītes ķīnieši saraksta visu ko, nav teikts ka elektriskā jauda ir tie 300w.
Elektriskā jau var būt. LEDam jau arī ir savs lietderības koeficients.
Ja tie ir 300W, tad rēķini, tie būs 25A pastāvīga slodze. Labs kabelis uz tādu jāvelk un jāgāzē arī būs labi, lai aķi neizsūktu sausu.
Vienmēr var arī ielikt jaudīgāku ģenģeri.
Jā, galvenais ka netiek izskatīts Variants pa to pašu naudu ielikt tam hlamam jaunus origin lukturus- viņiem vajag obligāti izveikt kāadus varōņdarbus, tā lai citiem acis dedzina ārā
Kā tālie, sevišķi vēl diožu čupa, var citiem dedzināt acis ārā?
Jaunus oriģinālos diez vai varēs nopirkt, kaut kādus depo - funkcijas ziņā tie sliktāki par bošu vai hellu nebūs, bet tie būs parasti dalītie lukturi, un tāpat tur prasās pēc resnākiem vadiem un relejiem. Bet lai uzlabotu tālos, šādas opcijas diemžēl nebūs - jaunus pilnos lukturus nopirkt nevar, lietoti kosmoss, sākas ar kādām 80 eirām par pāri...
Kā, ir tacu Noteikumi uz maksimāli pieļaujamo gaismasspējas ciparu attiecībā uz papildlukturiem.Vai šāds te diožu bārs vispār ir ar kaut vienu kkādu parametra ciparu? Tur ir noprotams kam tas domāts- tuvie/tālie/miglas? Vai tas ir legāli priekš TA? Ja nav- ar kāju pa d, kārtīgu sodu un mašīnu utilizēt
msh apgalvos, ka ja lukturi ir noregulēti tad nevienam acīs nespīd kaut 1kw jauda būtu. Tas kādā paralēlajā pasaulē, dzīvē diemžēl novērojumi ir citi, gaisma tomēr izkliedējas, lai cik lukturis būtu precīzs.
Tā jau ir tava paralēlā pasaule, kurā tālie var būt tik sakoncentrēti ka pretī braucošos nežilbina... Vienīgi mistiskā kārtā mudernajiem super duper "inteliģentajiem" diožlukturiem, kuriem vadības bloks slēdz nost sekcijas lai nežilbinātu pretī braucošos, tomēr nākas kaut ko slēgt nost - laikam arī premiuma oriģinālie diožnieki, maitas, gaismu izkliedē...
Vai tad Oem DrL diodēm tumsā nav paredzēts dimmeris?
Kādreiz kkādi pundurasi masveidā klārēja, ka lūk viņiem migliniekos ieliktais kreisais xenons spīdot strikti tur kur paredzēts.Viss tur esot koncentrēts un pareizs un taa uttt.Bet- realitātē, piem.,pie piecstāvenes pilnīgā tumsā ieslēdzot jebkurus migliniekus, kaut kāda gaisma top redzama vismaz 3-šā stāva līmenī.Kas diez tas ir?
Pat ieslēdzot gabarītus, izrādās, ka šo to apkārtnē var saskatīt.Vai tajos būtu ok ielikt dajebko, piem, kkādu ķīnietim no d-sas izvilktu 5x spožāku diodi?
Mums TA gadiem ilgi sparīgi jāj vieglos pat par 2gab tālās gaismas Hellām ar 37,5 ciparu katrai,prasot lai tad tiktu atvienoti oem tālie, toties katram otrajam mežavedējam tās ir (vēl nupat bija..) uz jumta pa 4gab un mierīgi tiek lietotas nevis mežā, bet uz ceļa ikdienā- plus vēl kopā ar visu oem un vēl liekām gabarītu virtenēm ar 168 lampiņām un jaungada eglītēm uttt.Tāpēc lai tik sprauž katram hlamam katrs pa 18gab diodēm priekšā un vel pa 28gab dsā. Jo pie mums tiesiskās kārtības uzturēšanai palīdzēt var tikai pusķieģelis, citādu cerību ir maz ;P
Tu nesaprati kontekstu. Kanibāls man kādu laiciņu atpakaļ vienā tofikā klārēja ka manu golfu uz ceļa pretībraucošie ciena kā fūri jo tālie ir ne tikai spoži, bet arī izplūduši... Tātad, pie tā ka braucot taisni, arī muderno diožu segmentlukturu vadība slēdz nost kreisās puses segmentus, atliek pieņemt ka ir divi varianti - a) arī jauna diožu optika ir nenormāli izplūdusi un ar to rēķinoties, inženieri ir uztaisījuši lukturiem vadību; b) uz planētas Zeme mašīnu tālie lukturi ir domāti apgaismot ceļu labu gabalu uz priekšu un kaut kas tiek arī ceļmalām, nevis kā uz planētas Kanibāls-235, kur tā dara tikai sūdīgi mašīnu lukturi, bet labajiem tālie apgaismo tikai savu joslu, un neko vairāk. Kurš variants ir īstais, izdomā pats
Tur jau ir, tas ka diodes spoži spīd, tas zināms jau labu laiku- tikai izrādās ka problēma ir dabūt šo te jūkli pareizajā virzienā.Iznāk, ka optiskais noformējums maksā 5simtreiz vairāk par pašu to diodi.Turklāt vel viņu dzesēt un grozīt vajag.Es ceru, ka tie pašlikto DRLu cienītāji vismaz tumsā protās viņus izslēgt ārā
Ja optika būtu lāzers, tad jā lukturis nežilbinātu, jo nebūtu izkliedētās gaismas un tā būtu laba optika. Tomēr reāla optika lielākoties ir neprecīza, atrodas aiz izkliedētāja aizsargstikla un žilbina. Jā žilbina arī miglas, ja tās lieto nevietā, jo tām nav mērķis izgaismot ceļa malas kā daži iedomājas.
msh:Zinu ko runāju, jo pats regulāri izjūtu atšķirību starp labām un sliktām tālajām gaismām - golfam ir labas, pretī braucošie pārslēdzas kāda kilometra attālumā
Šādus lukturus msh uzskata par labiem un noregulētiem, jo apgaismo koku galus tālumā Diemžēl tie labi ir tikai pašam un spiež citus pārslēgties pārāk agri un tad abi var braukt tumsā. Satiksmē tomēr tiek meklēti kompromisi.
Jā, tie ir labi un noregulēti - tālajiem ir jāapgaismo viss ceļš un kaut kam bik ir jātiek arī grāvjiem, un kaut kas ir jāspēj saskatīt arī tad ja priekšā ir līkums. Pa lielam pretī braucošie pārslēdzas tā, kā ir pierasts ka pretī braucošie pārslēdzas visus 13 gadus ko braucu ar mašīnu, galvenā jūtamā atšķirība ir tā, ka pretī braucošie man braucot ar golfu, spēj mani pamanīt arī pirms līkuma, un attiecīgi pārslēgšanās notiek pirms tā. Tikmēr ar sūdīgiem lukturiem - nu, gadu atpakaļ sanāca pabraukt ar LT35 - tuvie labi, bet tālie tādi ka knapi saskatāma atšķirība, un pretī braucošie pārslēdzas kad jau sāk acīs spiest...
Ja tu spētu padomāt loģiski, tad tu nesapņotu par "nežilbinošiem tālajiem", nu diožu segmentlukturus neskaitot. Tālo stars ir gaismas pleķis, notēmēts taisni uz priekšu, un pretī braucošā kreisais lukturis ir kādu metru uz sānu no tavas galvas. Tas var nežilbināt tikai tad, ja tas galīgi nespīd - to nosaka jau dizains.
Tumsā braucot nepārredzamā līkumā uz nenoteiktas konfigurācijas ceļa (kam nav līniju,barjeru un vispār pienāacīga platuma priekš diviem auto)- savus "labos" tālos vajag uz mirkli izslēgt un pavērot vai tur nespīd kāds pretimbraucējs (? idiņš,dzērājs,wrcwcKankunenSainss,parasts kapeikjājējs/tālāsgaismas/lukturtaupītājs, uttttt)
Tādu ceļu manos maršrutos praktiski nav. Vienīgās reizes ko atminos esam darījis tevis nosaukto gājienu - pirms pusotra gada pa tumsu iebraucot pie sarkanā ceļa darbu zonā, lai pārliecinātos ka kilometra attālumā, aiz lēzena līkuma, neviens nebrauc pretī - nu un vēl šitā agrāk mēdzu vienu krustu, no "dodiet ceļu" virziena šķērsot bez atmešanās.
"Mums TA gadiem ilgi sparīgi jāj vieglos pat par 2gab tālās gaismas Hellām ar 37,5 ciparu katrai"
Jāj tikai nezinīšus!Latvijā atļautais gaismas stiprums ir 100 vienības.Gaismas stiprums tas nav,es pat nezinu kas tas ir,man pat Hellā nemācēja pateikt kas tā par mērvienību.Man uz fabijas stāvēja 2 tālās gaismas papildlukturi ar 37,5 vienībām,pamatlukturi 10,5.Tagad skaitām,10,5+10,5+37,5+37,5=96.Viss ir likumīgi,neviens aizrādījums TA par lukturiem.
Ai, ko nu atkal tur nezinīšus un epitetus,ok, ir simts, bet es tak jau teicu desmitreiz, ka ne jau visi ir āksti un pundurasi, kuri kko mēģina te izteikties.Gaismasspēju mēra manuprāt kkādās tur svečugaismās, tipa kandelās cd, un tas "cipars" ir vnk kaut kāda viņu klasifikācija no-līdz kaut kam.Cipars 100 atbilst laikam 300 tūkstošiem to svečugaismu.Pamatlukturi ar ciparu 10,5 var būt tikai kaut kādam mopēdam.Retam kam ir 12,5 (kas varētu atbilst, pieliekot 75..).Normālam auto tur ir oem vismaz pa 27,5 katram lukturim,vai 17,5 kā minimiums. Nav grūti saskaitīt 75 ar 55, vai 75 ar 35 un secināt, ka tas ir krietni virs atļautajām 100 vienībām, un ka ar visiem iedegtiem vienlaicīgi pa ielu nedrīkst braukt.. Toties ir papilnam visādu kretīnu, kuri uzliek dajebko tikko pa TA vārtiem laukā izbrauc, un citi pasaka, ka viņiem uz jumta 4gab vajg lai mežā redz kur kokus zāģēt uttt.TA jāj visus, bet uz ceļa neviens neko nepārbauda, sodu reālu neliek, visi tikai pljuuta un tēlo darbības redzamību.Anarhija un kretīnisms mums ir ik uz soļa- katrs var darīt ko/kā grib un katrs var piemeklēt sev attiecīgu pantu un formālu attaisnojumu.
Tas tiesa,kā mopēdam,lukturis bija ar lēcu,H7 spuldze pildīja divus darbus-tuvā un tālā gaisma,tuvā bija ok bet tālā nekāda.Ne velti Škoda feisliftā izmainīja lukturus,katrai gaismai savu spuldzi.
Un cik tie cipari ir vati? Man tīri palika interesanti, jo 60+55w katrā pusē bija opcija plus mīnus visiem vecajiem VAGmobīļiem; tikai ar mk3 sākās tas kretīnisms kur lukturī tuvajiem un tālajiem ir atsevišķas spuldzes.
Atsevišķas spuldzes- nu H4 vismaz tuvais nedeg kopā ar tālo, tātad gaismas nav tik ļoti daudz...Wati te vispaar nevienam neinteresē.Tur tak jau nu toč neviens nelīdīs lukturī spuldzi ņemt laukā un čekot.Jo- tak nav Pielaide, nav Kvalifika(kā)cija uttt.Ieliek tur 100w vai spožu nightbrākeri un mauc vesels.Vel ja lukturus nepārbauda, tad lai tas spožais spīd gaisā kur tik grib.
Kur mistika- lūk reku nightbreakers spīd 2x spožāk un 78,69m tālāk, abet Wati luuk tie paši 55.Bet kurš paskaidros- ar ko no pretimnācēja acu izdedzināšanas viedokļa atšķiras prasts 100w vai tikpat spožs vai vel jiftīgāks osrams ar 55w? Ko, viņš tas 100w siltumu izstaro pretimbraucējam ģīmī vai kas tur ir?
Atsevišķas spuldzes nozīmē to ka tālo staru veido tikai viena spuldze katrā pusē, kamēr situācija, kur bāzes komplektācijas mašīnai ir lukturis ar vienu H4 spuldzi, bet premiuma konfigurācijā vēl nāk klāt viens H1 tālais papildnieks [audī lielākos pilnajos lukturos, golfam ļoti uzkrītoši papildus, atstājot ārmalās standarta lielos lukturus] un ir +/- 2x stiprāki tālie. Pēc tam kad es biju izbaudījis atšķirību starp B3 A80 un A90 lukturiem, bija skaidrs ka golfam papildnieki ir must have.
Attiecībā par tavu filosofiju par nakts lauzējiem - es pieņemu ka nakts lauzēji pa lielam ir vienkārši spuldzes ar zemāku nominālo spriegumu un viss. Pa lielam visām mašīnām oriģinālā priekšas lukturu barošanas konfigurācija sūkā - citām smagāk, citām ne tik ļoti - labākajā gadījumā ir kompromiss ar 1,5 mm2 vadiem un slēdžiem - sliktākajā gadījumā, kā redzēts iekš dacia logan, ir jūtami tievāki vadi - deviņdesmito gadu fofāgeniem atkal modularitātes dēļ starp lukturiem un drošinātāju kasti ir baigā vidēji tievu vadu metrāža - tas viss gādā par to lai līdz lukturiem nonāktu labi ja kādi 12 volti, bet ļoti bieži vēl mazāk. Nakts lauzēji visdrīzāk ir uztaisīti ar to prātā, lai tie dotu normālu gaismas atdevi pie tāda sprieguma, jo ir lasītas atsauksmes no čaļiem, kuri ir spējīgi sakārtot lukturu vadus, ka nakts lauzēji ir sūdi ar īsu mūžu, tātad normālu spriegumu netur.
Tikmēr man golfā dzimto 1,5 mm2 vadu vietā ir 4 mm2 uz katras puses lukturu masam un tālajiem, un 2,5 mm2 uz tuvajiem + divi pie drošinātāju kastes piekabināti releji izņem no ķēdes laukā vairākus metrus tievu vadu un trīs slēdžus, kopā ar ģeneratoru, kurš dod ārā 14,1-14,2 voltus, rezultātā līdz spuldzēm nonāk vismaz halogēna specifikācijas nominālais spriegums - 13,7v un jebkura bezfirmas spuldze man spīd kā nakts lauzēji.
Nu kaa, tak NB ir uzlabota materiāla kvēldiegs un krutāka cēlgāze kolbā iepildīta- kur arī Cena.100W spuldzei ir vnk resns kvēldiegs- tas izdala karstumu bet toties tik ātri neizdeg- prasta tehnoloģija par 7x lētāku cenu.Par sprieguma celšanu tak jau 90tajos klārēja bēdīgi slavenā japāņu firma Catz, kas par dārgu naudu tirgoja tam domātu komplektu- ja 12V vietā ierubī 14,8, tad dajebkas spoži spīd, jautājums tikai cik ilgi;)
Mašīnas nominālais borta spriegums ir 14,2v, bet halogēnspuldžu nominālais spriegums - 13,7v.
Sen senos laikos čomam bija Opel Calibra,arī sagribēja vairāk gaismas,ielika 100W spuldzes,ilgs tas prieks nebija jo sakusa/izkusa lukturi.
Es īsti neticu. senlaikos jau varēja tepat brīvi dabūt visādas eksotiskas H4, pats esmu daudz lietojis viņas.Nekad neesmu dzirdējis, ka ar plikiem 100w kādam būtu kas diži izkusis, izņemot varbūt kādu jau iepriekš sabojātu vecu reflektoru.Jo tak paši lukturi bija bez lēcām, lieli, un ar relatīvi labu ventilāciju un stikla stiklu. Runas bijušas, ka dažiem tur kkādi veci slēdži kūst ,bet reāli nezinu. Varbūt arī tas līdzēja, ka toreiz pa dienu nebija obligāti tuvie.Piem tāds Tungsram/GE, tiem H4 ar 140/100w bija labs, un nekas nekusa.Bet es reiz ieliku iekš OpelVectra (kuram kāreiz mazi šauri/tievi lukturi;) exkluzīvu zviedru Biltema garadarbu ar 180/130w (jā,re ka kādreiz tādi bija- un, kas interesanti- ražoti tieši tādā valstī, kur briežu naktī uz ceļa vairāk nekā braucēju;). Nu tad nu gan bija gaišs (visi tagadējie xenoni lai te iesūkā), bet atkal podi- tām izkusa kontaktu lodējums un sagadījās, ka tas abiem notika vienā vakarā- tālie vēl dega abi ok, bet otrs lukturis tuvais nodzisa pretimbraucēja tiešā tuvumā tieši pie pārslēgšanās uz tuvajiem ;D Es gan viņas abas salodēju un veiksmīgi izmantoju vēlāk jau citos lukturos. Kur pēc laiciņa dabūju atkal pārlodēt- kamēr laikam pēc kkāda pusgada šādas mocīšanas vienai tomēr pārdega tas treknais kvēldiegs;)
Tev ir kaut kādi fantastiski lukturi patrāpījušies, ja tie šādu spīdzināšanu ir turējuši. Audī hellas/boša/valeo lukturiem ar hromētu plastmasas reflektoru tas hroms pēc 10-15-20 gadiem sāk lobīties nost arī ar standarta spuldzēm...
es tā gan domaju, ka ne 20, bet gan 3-4-5g viņiem ir tie griesti- jo, kā jau zinām, gaismas tur tad vairs nav, kaut tur pirkstu iebāz;).Opels,Volvo un MB vēl daudz/maz, bet nu Bmw un Audi te itin krietni mūs čakarē.
Apgaismojums vatos tīri nepārrēķinās, jo ir stiprums/laukums= lumens. Bez piesaistes konkrētai lampai par reālo efektu pēc jaudas spriest nevar.
Kādam nav komentāri par tirgū sastopamajām diožu DRL lampām? Kas ir pārbaudīts un der, kas pilnīgi garām utt.. Interesē aftermerketa risinājumi, nevis komentāri par dažādām oriģinālajām, ko tāpat nemainīsi.
Guzis rakstīja: Kādam nav komentāri par tirgū sastopamajām diožu DRL lampām? Kas ir pārbaudīts un der, kas pilnīgi garām utt.. Interesē aftermerketa risinājumi, nevis komentāri par dažādām oriģinālajām, ko tāpat nemainīsi.
Uz fabijas man bija Ķīnā ražotās Led dienas gaitas lukturi bet pēc divu gadu ekspluatācijas nosprāga barošanas bloks,maksāja viņas 45 Ls.Ne velti ir teiciens ka nabags maksā divreiz.
Led
Sweiki visiem,gribēju uzjautāt vai uz Audi 80 b4 var pievienot 320w spēcigu led prožektoru,vai jauda nav par lielu??Paldies!!