Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

i-CTDi eļļa

Krokodils Reģ.: 29.06.2017

Tātad pirms mēneša iegādāts šis 2.2L aparāts. 200 000 km nobraukums. Plānojas visu šķidrumu nomaiņa.

Cik noprotu mūsu klimatiskajiem laikapstākļiem jāliej ir 0W30 (siltākās zemēs var liet 5W30)

Bet jautajums ir par eļļu 'rētingiem'

Cik meklēju info, eļļu jālej ar A1/B1 rētingu, bet ja leju A5/B5? Vai tas nekas?

 
Guzis Reģ.: 23.08.2006
0 0 Atbildēt

Kāds reitings? Tie ir eļļas specifikācijas apzīmējumi pie kuriem vēlams turēties.

650 Reģ.: 25.01.2017
3 0 Atbildēt

Šitiem iet jau jaunā abreviatūra- jāmeklē kur WC uzrakstīts

Krokodils Reģ.: 29.06.2017
0 0 Atbildēt

Bet 0w30 es neatrodu ar tadu specifikaciju. Pat šikajam castrol, viņu majaslapā ka izvelos savu auto vinš man piedāvā 0w30a5/b5 eļļu.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 1 Atbildēt

es ieteiktu

Valvoline maxlife sēriju.

Krokodils Reģ.: 29.06.2017
0 0 Atbildēt

Pēdējos gadus grosā varu pa labu cenu dabūt 'Eni' firmas i-sint eļļu, esmu lējis šīs firmas un esmu apmierināts. Protams ar eļļu markām ir kā ar auto markām, vienam patīk tas, bet otram kas cits, anyway stāsts nav par to.

Iepriekš pirku fordam 5w30 un uz bundžas bij rakstīts for ford specifications blah blah blah tātad nekādu divu domu par šo.

Tagad hondiņai vajag 0w30 bet tur uz bundžas ir rakstīts ACEA A5/B5-04 - VW 503 00 + 506 00 + 506 01

Tapēc mazliet samulsināja un sāku pētīt vai ir kāda reāla šķirba tām specifikācijām vai tur vnk spēlē globālais mārketings ka katrs auto koncerns izdomā savu un tad 'rekomendē' to savu īpašo specifikāciju?

Jo valvoline mājaslapā meklējot autiņam eļļu man rāda C2/C3 marķējuma eļļu.

Castrol A5/B5

Motul arī A5/B5 VW 502 00 505 00

Shell arī A5/B5

Tādu A1/B1 spec, kā esmu atradis, ka jālej 0W30 eļļai vispar neatrodu(moš honda tur patentējusi un tikai hondas centrā pa dārgo pardod-nomaina viņu 'oridžinal?')

Un tad prātoju cik reāli tās ACEA specifikācijas ir svarīgas, nav jau tā, ka leju tur galīgi neparedzētu eļļu, tā pati 0w30 ir. Ja ik pēc max 15k mainīšu, tad vai ir tur baigā šķirba tai acea specifikācijai?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Viss ir ļoti elementāri - A1 un B1 ir vecas specifikācijas, A5 un B5 ir tas pats, tikai ar longlife iespēju, līdz ar to droši ņem. Tāpēc arī tu nekur neatrodi A1/B1, jo nah ražot un censties tirgot vecāku specifikāciju...

Fofāgena grupai ir savas specifikācijas dēļ puņķainiem dīzeļu gāzu sadales mehānismiem.

vieplis Reģ.: 09.02.2006
0 0 Atbildēt

Arī eļļu ražotāji savās lapās mēdz muldēt. Tā kā Honda pagājušās desmitgades A1/B1 ieteikums konfliktē ar ACEA klašu vēlāko pieaugšanu, garantēts sirdsmiers un skaidrība droši vien ir iegūstama, izlasot mazo druku uz Honda izplatīto produktu (laikam 08232P99B1LHE līdz 08232P99B5LHE, ar pieaugošu ciparu aiz "B") aizmugures etiķetēm. Varbūt ir atrodamas bildes kādu Honda forumu dzīlēs (ieskaitot motociklu forumus).

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Ko tu te pa sviestu dzen- kāds sakars Hondai ar WV505 specifikāciju??? Kāds vel nafig tur a5 b5? Vai tai hondai nav savu specifikāciju un vai nav atrodama tai atbilstoša eļļa, kuru noteic lietot pati honda? Honda ražotāja dati goglē nav pieejami vai hondistu forums neviens nav, kur to izlasīt?

msh Reģ.: 16.04.2007
3 0 Atbildēt

Ko tu te uzsprāgi? Cilvēks ir uzrakstījis kas rakstīts uz kanniņām.

Ak jā, "abreviatūra" uz latviešu valodu tulkojas kā "saīsinājums".

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Es to, ka cilvēks (cilvēki....p) ,iepērkot kkādu dīzeļauto, nezin/nemāk noskaidrot pirmāmkārtām to, vai tur vispār ir/nav Dpf un nekad nav dzirdējuši par to, ka tam domāta speciāla eļļa, lai viņu pāris nedēļās nesajātu.Tāpēc jau tiek tie motori nojāti, ka nekad mūžā pat nevienai padārgai 0w30 vai 0w40 (kur nu vel 5w40 vai 10w40 vai sazin veel kādai zampai) nav bijis ne pielaides nedz atļaujas liet viņu jebkuras markas motorā, kuram ir Dpf-s iesprausts otrā galā

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Cilvēks ir noskaidrojis lejamo specifikāciju, kas tev nepatīk? Man patīk tava loģika "ražotājs noteicis XXX specifikāciju, bet tur ir daļiņu filtrs, tādam vajag YYY specifikāciju, tā kā es esmu gudrāks par ražotāja inženieriem, liešu YYY specifikācijas eļļu!"

Kaut kādas specifiskas motora nianses eļļas izvēlei cenšas noskaidrot tādi masķeri lomasķeri kā tu. Pārējie, tofika autoru ieskaitot, cenšas uzzināt ražotāja specifikāciju attiecīgajam motoram, necenšoties būt gudrāki par ražotāja inženieriem, vai arī liek mīksto. Pēdējie atkal dalās divās grupās - muļķi un cilvēki ar pamatotu pohujismu. Es piederu pēdējajiem.

650 Reģ.: 25.01.2017
3 1 Atbildēt

Kādreiz senākos laikos tu likies tāds pieklājīgāks....

vai vismaz pacenties iebraukt ko kādreiz kāds tev vēlas pateikt.

Katrs ražotājs ļoti labi zin, kāds viņam filtrs kurā galā ir iesprausts un attiecīgi ir zināms kas viņam kurā caurumā ir jālej.Nezinu vai kāds hondas vai xujondas ražotāja ieteikums paredz motoram ar Dpfu lietot tam neparedzētu eļļu.Ja jau cilvēks jautā tādā vietā un tādā valodā- acīmredzot tomēr kaut kādas intelekta problēmas ir. Ja piemeeram tev būtu kāda plašāka sajēga par to, tad tu cilvēkiem saprotamāk paskaidrotu- ko un kāpēc var un ko nevar. Citādi neizskaties neko gudrāks par tiem tur dažādu kaktu veikalu un atejas servisu dalbajoobiem

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Es tavu domu sapratu - bet cilvēks ir noskaidrojis kaut kādu specifikāciju, nevis tikai viskozitāti, līdz ar to vienīgi varētu piekasīties, ja tā specifikācija būtu izvilkta no apšaubāmiem avotiem. Bet tu to nevar, jo tu pat nezini par ko ir runa - pie tā ka inteliģentā kuļene hondās laikam nāca jau ar otro cirvi, tb nullto pirmajā pusē, gan jau tā bija arī BEZ daļiņu filtra.

Man ar to plašāko sajēgu ir vienkārši - kā jau iepriekšējajā postā uzrakstīju, man ir aprēķināts pohujisms - es necenšos apgūt to, ko man nevajag - man eļļa ir jālej VAG EA827 sērijas motorā, kuram tiešām ir pie dirsas, kāda specifikācija tur ir, tāpēc man galvenais lai ir 5w40 viskozitāte un tā būtu sintētika, un izlejamā. Šajā situācijā es vienkārši palūrēju specifikāciju sarakstu iekš carbibles.com.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Es viskozitāti tur pieminēju tikai kā piemēru. Jo- NAV šobrīd Dpf-am paredzētas eļļas ar "citādu" viskozitāti kā 5w30. Vienaga vai tur pielaide wv507 vai MB229 vai volvo vai katram citam ražotājam drusku savs, bet ideja un viskozitāte ir vienāda.Ideja viena- ierobežots sulfātu,fosfora un citu mēslu procents. Ja ir viskocipars cits nekā 5w30- tā noteikti vairs nav Low-Saps eļļa un kvēpufiltram tā ir kaitīga.Liela daļa lietotāju nezin nedz to, vai viņu auto ir/nav tas Dpfs un ko vispār var tur liet.Ja nu kādam nav tas Dpf- ok,nav mana darīšana

Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017
0 0 Atbildēt

Piekrītu ka auto ar DPF vajag low SAPS eļļu. Noteikti der arī 0w30 eļļa, ko leju savam auto: www.shell.com/motorist/oils-lubricants/helix-for-cars/helix-fully-synthetic/shell-helix-ultra-ect-0w-30.html

Vispār eļļas viskozitāte nav piesaistīta DPF, bet tomēr motora uzbūve un klimats. Laboratorijā gan 0w30 un 5w30 ir niecīga atšķirība.

Krokodils Reģ.: 29.06.2017
0 0 Atbildēt

Ok. skaidrs. Paldies!

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Honda savas specifikācijas nepublicē līdz ar to nebūs uz neviena etiķetes izņemot OEM.

Krokodils Reģ.: 29.06.2017
0 0 Atbildēt

Paceļot mazliet tēmu. Esmu atradis 'Liqui Moly' kuram ir official A1/B1 sertifikācijas rētings

products.liqui-moly.com/oils/synthoil-longtime-plus-0w-30-1.html

BET maksā sālīti - 100€, 5L bundža.... Kāds nezin cik nipons plēš pa original? Jo izskatās ka ap to pašu ciparu varētu būt original, un ta jau labāk, oridžinnaāl...

Un jūsu domas, vai ir vērts 10+ gadīgam ikdienas auto, nodarboties ar šādu mazohismu, dedzinot kabatā caurumu, lejot īsteni pareizo eļļu?

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 0 Atbildēt

Kas ir oridžinal?

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Nu jau ir par vēlu tur liet kādu pareizo eļļu. Pa šo laiku jau izdilums un blīvju nolietojuma pakāpe jau prasās pāriet uz citu viskozitāti. Nebūs ekonomiski lietderīgi lietot oriģinālo.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

LM rīgā ir senas tradīcijas, labs ir viņu produkts dajebkurš, bet viņiem ir tendence dažus savus izstrādājumus nepamatoti dārgi novērtēt.Sotaks par 5l ir kannu neadekvāts bez vārda runas.Tikpat labi, izvēlies "citu" marku no ši te "labā" gala (0w/30 un 0w/40 vienmēr un visiem būs tas labākais un dārgākais no iespējamā).

Tāpat skaties, ko Honda iesaka oem- ja tur ir 0/30 vai pat 0/20 paredzēts, es gan nekādi neieteiktu citu biezāku zampu tur liet un skatītos arī uz kannas lai ir specifiskā Hondas pielaide minēta.Šitas būtu jāievēro tāpat kā ja Dpf- tikai ja dpfam svarīgs pats sēra sastāvs, tad šim iespējams ka gan viskozitāte/šķidrība, gan vēl kaut kādas papildvielas saskaņā ar to hondas speceni.Japāņu motariem tak mēdz būt specifiski sīkas šķirbas, hvz vai biezāka tur tiks pienācīgi klāt.Tāpat visi tie eļļas sūkņi, sietiņi,un tml.Cits variants, ja paņemt vnk jebko ar attiecīgu viskozitāti un piejaat tur klāt kādu pārbaudītu uzlabotāju, tas tad būs labāk par jebko.

imzz Reģ.: 27.02.2015
3 0 Atbildēt

Ai sink zet iz mor rīzonabl tū čeindž čīper ojl mor often.

megamixs Reģ.: 03.03.2016
1 0 Atbildēt

Castro mājas lapa angļu valodā isaka šo.EDGE 5W-30 LL ENGINE N22A2. Es autiņam ar 200k noskrējienu lietu vispār kaut ko no budžeta plauktiem.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 0 Atbildēt

Piedod bet tev ir bērnudārza domāšana, nav nozīmes cik liels noskrējiena kaut pusmiljons, jālej to eļļu ko ieteicis ražotājs.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
5 1 Atbildēt

nepiekrītu. Neviens razotajs neplāno, ka ar viņa radīto brīnumu kads brauks virs 200 000.

Tāpēc radās tā mistiskā eļļas maiņa pēc 20 000.... Lai gan daudz prastākiem dzinējiem mainīja pēc 10 000, vai pat 8 000.

Dzinēji kļūst plānāki, vieglāki, modernāki, bet eļļu sāk tērēt mazāk....

megamixs Reģ.: 03.03.2016
1 0 Atbildēt

Bērnudārza domāšana ir tev, ja nespēj saprast, ka vienas specifikācijas eļļu var piedāvāt vairāki ražotāji.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
3 0 Atbildēt

Tikai diemžēl piedevas ir atšķirīgas jo katrs eļļas ražotājs viņas tur noslēpumā.Mēģināju liet savā bērītī Eni eļļu,nepatīk viņam,ilgāk stāvot tukšgaitā viens kompensātors patikština,pārgāju atpakaļ uz Total Quatz Ineo ECS 5w30/20 un problēma pazuda.

Volx Reģ.: 22.11.2018
3 0 Atbildēt

Es jau te vienreiz biju iepostējis, ka Rīgā vienā vietā nejauši uzgāju PetroCanada eļļu, ko iesaka korejiešu dīdītāji. Amerikāņu(kanādiešu) eļļām ir tās pašas pielaides, kas vajadzīgas aziātiem. Ru forumos tiek raksturota par labu esam un tieši tagad pārdošanā viņiem ir eļļa tieši priekš dīzeļiem, DPF filtriem par akcijas cenu. Ja nemaldos, tad to varēja dabūt par 38eiro/4l

Krokodils Reģ.: 29.06.2017
4 0 Atbildēt

viencexperc rakstīja: nepiekrītu. Neviens razotajs neplāno, ka ar viņa radīto brīnumu kads brauks virs 200 000.

Tāpēc radās tā mistiskā eļļas maiņa pēc 20 000.... Lai gan daudz prastākiem dzinējiem mainīja pēc 10 000, vai pat 8 000.

Dzinēji kļūst plānāki, vieglāki, modernāki, bet eļļu sāk tērēt mazāk....

+1! Nu ja.. Tieši TĀPĒC arī ir super mīts, ka 'life long' dzesēšanas šķidrums vai kārbas eļļa neesot jāmaina.. jo tas tak ir life long....

NĒ!

Auto ražotāja acīs 'mašīnas dzīve' ir 10 gadi vai 200k nobraukums, attiecīgi kas pirmais iestājas. Un to arī ražotājs domā kā 'lifelong' ;) Nevis, ka nav jāmaina jo tak rakstīts, ka šķidrums ir ''mūžīgais''

VWfans Reģ.: 21.02.2004
4 0 Atbildēt

Krokodils rakstīja:

viencexperc rakstīja: nepiekrītu. Neviens razotajs neplāno, ka ar viņa radīto brīnumu kads brauks virs 200 000.

Tāpēc radās tā mistiskā eļļas maiņa pēc 20 000.... Lai gan daudz prastākiem dzinējiem mainīja pēc 10 000, vai pat 8 000.

Dzinēji kļūst plānāki, vieglāki, modernāki, bet eļļu sāk tērēt mazāk....

+1! Nu ja.. Tieši TĀPĒC arī ir super mīts, ka 'life long' dzesēšanas šķidrums vai kārbas eļļa neesot jāmaina.. jo tas tak ir life long....

NĒ!

Auto ražotāja acīs 'mašīnas dzīve' ir 10 gadi vai 200k nobraukums, attiecīgi kas pirmais iestājas. Un to arī ražotājs domā kā 'lifelong' ;) Nevis, ka nav jāmaina jo tak rakstīts, ka šķidrums ir ''mūžīgais''

Man Fabijai tagad 5 gadi un 6 mēneši, nobraukums 137.361 km. Ceru pārsniegt 10 g. / 200 tūkst.km.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti