Sveiciens smaidīgajai Baibai no dīlera puses Auto - pārsteigums! Liels, kluss akustiski, žigls, labu automātu utt.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Sveiciens smaidīgajai Baibai no dīlera puses Auto - pārsteigums! Liels, kluss akustiski, žigls, labu automātu utt.
Jaunais Renault Koleos 2017 / 2018
Kad auto dīleri žūrijai prezentēja savus lolojumus, tad Volkswagen pārstāvis brangi stāstīja par Golfa feislifta pārdošanas apjomiem, kas mērāmi simtos. Arī Artemoni ( Arteon) esot vispār jau izpirkti. Tad, kad uzstājās meitene no Renault, tad uzkurinātā auditorija jau prasīja "asinis". Cik tad nu tie Kolosi ir pārdoti?... Nu... esot jau divi, drīz būs trešais....... Lai gan Koleos ir labs auto ar kārtīgu piedziņu un motoru, tas nav atnācis īstajā laikā un īstajā izskatā. Kad Nisans savus Jukus un Kaskaišus tirgo kā bulciņas par 23000, Renim neklājas viegli ar auto, kas ir 35000 cenu kateogorijā. Tam vajadzēja nostāties blakus šiem dižpārdokļiem un uzrādīt savu piedāvājumu. Tagad tas ir kautkur nekur. Nevienam nezināms jauns modelis. Nišas produkts, kur jau saimieko daudzi.
***Braucot pa smilšu ceļiem kopā ar Audi un Qashqai, mēs Koleosu mīļi iesaucām par "Traktorīti".
Iepriekšējos testos , kad iznāca pavizināties ar šo auto tīri tādā šosejas variantā, tas īpaši neuzrunāja. Bet šoreiz , iebraucot meža ceļos, tas bez problēmām pārvarēja vis sarežģītākos ceļa posmus, kuri bija pa spēkam tikai stipri dārgākiem automobīļiem. Par to ir vērts padomāt
Ja man būtu nepieciešams SUV un būtu iespējas, tad es arī paņemtu Koleos. Ja kas ,tad Renault jau ir ko likt pretī QQ- Kadjar. Pietam, mēs nebūt neesam Renault galvenais noieta tirgus. Tāds ir Krievija,daļa Āfrikas kontinenta un Dienvideiropa un daļēji Dienvidamerika. Tāpēc es domāju, ka viņi neiespringst. It īpaši, kopš RTP vairs nepērk Renault.
Auto sevi pārsteidz uz meža ceļiem, jo tā caurejamība pie šīs cenas ir laba. Auto ir liels ar ērtiem sēdekļiem un dažām ļoti labi pārdomātām lietām, piemēram, bagāžas nodalijumā jamais ieklājams pārvalks ko izklājot var sēdēt bagāžas nodalijumā nebaidoties, ka varētu nosmērēt drēbes.
Braucot pa koplietošanas ceļiem tas, manuprāt, ir par skaļu un drebelīgu.
Pirmais iespaids par francūzi labs. Uzrunājošs dizains, liels un ērts salons, ērta stūre, liels displejs, plašs opciju klāsts, kā arī vienmēr tīri sliekšņi. Varētu teikt īsts ģimenes auto. Tomēr braucieni pa dažāda rakstura ceļiem atvēsināja iesilušās emocijas. Auto ir paskaļš gaitā. Braucot pa šoseju dzirdams ne tik daudz vēja, cik dzinēja troksnis, jūtās skaņas izolācijas nepilnības. Savukārt uz nelīdzena grants ceļa savu "melodiju" ieskandina piekare. Divlitrīgais dīzelis ar savu uzdevumu tiek gala labi, tāpat kā automātiskā transmisija. Iebraucot mežā, tā vien likās, ka Kaleos grib reabilitēties braucēju priekšā un kompensēt trūkumus uz ceļa ar lielisku sniegumu smilšainās, ar priedēm apaugušās kāpās. Tas bija patīkams pārsteigums. Un 29 500 eiro varbūt ir tīri pieņemama samaksa par vidēji aprīkotu, reizēm paskaļu ģimenisku smilšu bridēju.
Reno Koleos patīkami pārsteidza bezceļa apstākļos 2,0 dīzelis strādāja ļoti labi. Arī salons ir gana plašs, instrumentu panelis ērts, es teiktu, neraksturīgi fraņču autobūvei. Cena salīdzinājumā ar citiem konkurentiem - ļoti adekvāta. Vienīgais darvas piliens visā, ir pārlieku skaļā ritošās daļas darbība, īpaši jūtama uz nelīdzena bedraina asfalta.
Ivars_Caune rakstīja: Iepriekšējos testos , kad iznāca pavizināties ar šo auto tīri tādā šosejas variantā, tas īpaši neuzrunāja. Bet šoreiz , iebraucot meža ceļos, tas bez problēmām pārvarēja vis sarežģītākos ceļa posmus, kuri bija pa spēkam tikai stipri dārgākiem automobīļiem. Par to ir vērts padomāt
Vērts ir padomāt vai kol daudz atšķiras no kal.
Renault Koleos tests, atsauksmes un iespaidi 2017/2018
Jaunais Renault Koleos 2017 / 2018, kāda pieredze?