Jaunumi "korķu" plānos

Uggga Reģ.: 04.01.2006

Nekādi nespēju saprast, kas ir mainījies satiksmes organizācijā, ka šajā nedēļā no rītiem ir nepieredzēti lieli korķi D tilta/Krasta/Maskavas ielas rajonā?

Iepriekš, lai nobrauktu no D tilta uz Maskavas ielu no Lubānas ielas puses, no rītiem praktiski nekad sastrēgumu nebija, šonedēļ katru dienu korķis sākās jau labu gabalu pirms nobrauktuves. Manuprāt, galvenais sastrēguma iemesls ir tie, kas brauc no Daugavas puses no tilta vai no Ķengaraga promenādes puses un mēģna apgriezties Krasta ielas galā. Bet kāpēc viņu ir saradies tik daudz? Izskatās, ka daudzi brauc lejā no tilta, apgriežās un tad brauc atkal augšā uz Slāvu pārvadu vai uz Krasta ielu centra virzienā. Bet priekš kam? Lai to izdarītu, nav jābrauc nost no tilta.

Vēl daļa varētu būt tie, kas brauc pa Maskavas ielu un dažus pēdējos luksaforus apbrauc caur pagalmiem un lien atpakaļ uz Krasta ielu.

Ir kādam kāds loģiskāks izskaidrojums šim sastrēgumam?

 
viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Darbs kas sākas septiņos - tas vēl ir savādāk, nekā lielai daļai, kas tusē lielajos korķos. Pieņēmums ka lai neiesvīstu, jābrauc 2x lēnāk par optimālo ātrumu, ir samērā nepareizs - gaisa pretestība pret ātrumu pieaug eksponenciāli, ne lineāri - agrāk, svētdienās braucot uz 6 km attālo baznīcu, ja steidzos, braucu uz 24-26 kmph [sestais-septītais robs], ja laika pietika - ierobežoju sevi uz piekto robu [~18 kmph] lai nesasvīstu.

Attiecībā par velo infrastruktūru dižajā pilsētā - atkarīgs no braukšanas stila un velosipēda. Rīgas velo infrastruktūra nav piemērota priekš šosejniekiem un tamlīdzīgiem velosipēdiem, kas ir neveikli bet ātri - priekš braukāšanas pa pilsētu vajag nelielu saliekamo velosipēdu ar 16-20 collu riepām, vēlams resnākām riepām, un pakaļas rumbu ar planetāro pārvadu, lai var ātri un bieži slēgāties - un normālām bremzēm. Man kaut kas tāds sanāca pārbūvējot Desna 2 un tajā ieguldot ~500 eiras detaļu veidā - izmaiņas tika veiktas, mainot to, kas nepatīk/neapmierina - mērķis gan nebija pilsētas braukšana, bet gala rezultāts sanāca tam ļoti piemērots - bet kaut ko līdzīgu var nopirkt gatavu. Ar tādu velosipēdu nebūs problēmu braukt pārmaiņus pa ielu vai pa trotuāru, sadzēsties līdz pēkšņi uzradušās kājāmgājēja ātrumam, pabraukt tajā un tad atkal strauji paātrināties līdz 20-25 kmph. Tajā pašā laikā es šaubos ka tāds velosipēds, ar labu atslēgu pieslēgts pie staba, būs diži kārdinošs zagļiem - mode tomēr dod priekšroku visādiem sporta un pseidosporta velosipēdiem - diez vai kāds pat gribēs ko apskrūvēt - bet ja kabata atļauj, vienmēr var paņemt bromptonu, kuru var staipīt apkārt.

Tagad nāk jaunie, elektrovelosipēdi. Tur nevajag tik daudz mīties, un brauc ārtrāk.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Pareizi - es par šito variantu piemirstu, jo man nav saistoši - es varu izdomāt ar velosipēdu arī nobraukt 100 km, un tur tās visas figņas būs lieks svars - bet visiem tiem, kas brēc ka braukājot pa dižo pilsētu baigi sasvīst, gan būtu kā reiz - varētu dragāt uz 25 kmph neiesvīstot. Ātrāk par parastu velosipēdu gan braukt nesanāktu; legālā definīcija velosipēdam ar elektrisku pastiprinājumu nosaka ka pēc 25 kmph motoram jāatslēdzas, bet nu ir kaut kādi, kas velk vairāk - ja aķis ir pilns.

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Ir biznesa niša pakalpojumam: piemērs , jūs ar auto stāvat sastrēgumā, gals nav redzams, un jums tas apnicis. izsaucat elektrovelosipēdistu, kas pārņem jūsu auto un nogādā norādītajā adresē, jūs turpināt ceļu ar viņa braucamo un pēc tam atdodat velosipēdu viņam vai viņa firmas pārstāvim,kurš ierodas pēc tā ;)

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tas pakalpojums būtu šausmīgi dārgs, jo viens cilvēks varētu šo funkciju izveikt tikai 2x dienā...

iuziite Reģ.: 04.12.2002
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Nu ja tev ir labi, tad labi. Es tavu dzīvesveidu noteikti nespētu pavilkt, kas ir viens no daudzajiem iemesliem kāpēc es dižajā pilsētā dzīvot nevēlos.

Saprotu. Mans ritms gan ir diezgan lēns, ja salīdizna ar daudzbērnu ģimenēm.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti