Ir bijis pirms gadiem 14 vai 15. Un?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ir bijis pirms gadiem 14 vai 15. Un?
Cik vecs bija auto un kādi varēja būt iemesli radiatora aizaugšanai?Manam auto 7 gadi,tākā motoram ķēdes piedziņa pieļauju domu kad antifrīzs nebija vēl mainīts.Esmu lasījis kad ar laiku antifrīzā veidojas nogūlsnes un pečkas radiators ir labākā vieta kur viņām ieķept.
Manam bija kādi 12 gadi, no radiatora bija sākušas atdalīties alumīnija daļas un sistēma aizdabējās. Radiatoru nomainīja, bet sistēmu kārtīgi neiztīrīja, rezultātā aizdambējums drīz vien bija atpakaļ, bet bija klāt arī vasara un mašīna tika pārdota.
Iemesls varētu būt vecums un nemainīts antifrīzs, bet baigi probēmā neiedziļinājos.
Pasūtīju jaunu radiatoru pie autodraugiem,kad nomainīšu noteikti izjaukšu veco un pastāstīšu kas lācītim vēderā.Ar šo sāpi biju uz diagnostiku i Grossā kur neko neatrada bet samaksāju 30 eur i pie Citroena dīlera Ūlmaņa gatvē kur arī neko neatrada bet labums kad no manis nevienu kapieku nepaņēma.
Varbūt vienkārši galvas blīvei čau, sistēmā spiediens un nenormāla cirkulācija? Lai pa 7 gadiem no korozijas blakusproduktiem aizdirstos salona radiators - franču mašīnu izstrādājumiem tomēr nevajadzētu būt TIK draņķīgiem
Siltu gaisu pūš tikai vadītāja kreisajā pusē pie durvīm,pa vidu mazliet sits bet pasažierim labajā pusē pie durvīm vasarīgs vējiņš.Pie karsta gaisa tikšanas var pat nesapņot!Pečkas radiatora ienākošā un aizejošā truba ir pie vadītāja kājām,abas trubas karstas.Sanāk kad dzesēšanas šķidrums radiatorā uztaisa mazo cilpu,pareizāk sakot,silda tikai vienu radiatora malu.Termodevējs kas atbild par siltumu salonā ir pie pašas pečas,iespējams tur kur tas siltums vēl plūst pa radiatoru,tāpēc man nav jēgas slēgt klimatkontroli auto režīmā jo tad var nosalt.
Klimats ar vienu vai divām zonām? Negribas ticēt tam tavam secinājumam - ja būtu vienas joslas klimats un tavs variants, tad gaiss tāpat pagūtu samaisīties.
Divzonu klimats.Manuāli varu gaisu novirzīt(režīmi)
1.tikai vējstikls
2.sev uz krūtīm vai sejā
3.kājām
Ieslēdzam 2 režīmu,ir 4 gaisa padeves lūkas,divas man un divas pasažierim.Jau divās manējās ir atķirīgais gaisa temperatūras,tā kas ir pa kreisi no manis ir siltāka nekā labā.Varu ieslēgt klimatu mono režīmā un vienalga tā pati aina.Temperatūra klimatā norugulēta uz 25 grādiem,škodā vai pežulī ar šādien grādiem būtu jau izcepies braucot uz laukiem bet te es sēžu siltā džemperī un nemaz negribās viņu novilkt.Redzēju jūtubē kur vienam auto īpašniekam bija tādi paši simptomi,tikai viņš nemainīja radiatoru bet pieslēdza pečku pie sūkņa un dzina cauri radiatoram karstu sodas ūdeni un slimība tika izārstēta!Tad vēl atradu vienu c3 picasso clubu kur arī cilvēki bija saskārušies ar šādu problēmu,kad vecais radiators tikai izjaukts tad iekšā esot bijusi kaut kas līdzīgs želejas masai.Varbūt visa nelaime ir tā ka mans auto gandrīz pusgadu stāvējis autosalonā nekustīgs.
Tur nevis 69 zonu klimats, bet gan jau ka kkur ir parasts vārstu bloks, kurš atbild par šķidruma cirkulāciju klimata iekārtā..6-7 gadi ir tipisks viņa nolietošanās vecums, jo mehānisms (vismaz "citu" marku auto) sastāv tipa no tieviem adatveida stienīšiem un gumijas gredzentiņiem.Parasti vispirms viņu noņem/izjauc un vnk iztīra, jo jauns mēdz diezgan naudu maksāt.
Katrā gadījumā, tipiska ar viņu saistīta vaina tā ari ir, ka pa vienu pusi aukstu pūš pa otru karstu vai pa abām aukstu vai citā gad. pa abām karstu- atkarībā kādā pozīcijā un kombinācijā tie suuda aizslēgi tur ir iesprūduši.
Kā arī atsauc atmiņā dažu veco labo lohu/jautājumu- a kādu nah tasolu tur tajā suudā lētāk ieliet vai ar ko labāk samaisīt vai labāk uzmiizt pa virsu vai cik santīmus iesipt un 1x ik pa kādiem 9 gadiem viņu nomainīt.Pa to jau ir tas Longlife sarkanais antifrīzs (nezkāpēc) par dārgu cenu,un ir "gudra" pārdevēja ieteikts lēts beznosaukuma Sūuds (kurš esmot tikpat 100% Labs...)
Ja radiators būtu ciet, tad silto nepūstu nekur. Vaina vārstos/ klapēs/ kkādos motoriņos, kas to pasākumu virina.
@msh sarkano antifrīzu ne visos motoros drīkstēja liet, tas dēļ ķīmiskā sastāva.
Pēdējais teikums domāts 650, neļauj divreiz labot :-/
Ok, es jau neko nepretendēju, vienīgi to ko pats saki- ka ir visādi tur vārstini/krāniņi utt.Tas sarkanais Longlife antifrīzs vairāk uz Vag auto attiecas, bet vispārējā doma ir, ka to nedrīkstētu maisīt ar kaut kādu citu šķidrumu.Ne tur skaidrs kādi kunkuļi var izveidoties, ne tur saprotams kuru reizi kāds burbulis kkur var iestrēgt. Ja ir aizsērējis termostats vai pečkas radiators- nu kā tad viņš tik smalki var aizsērēt, ka viena puse pūš aukstu,bet otra siltu.Skaidrs ka kaut kāds dalītājs pie vainas.Ja traucēta plūsma kā tāda- siltums vai nu nāktu pa abām pusēm vienādi ,vai nu būtu vienādi auksts.
Ļoti elementāri var aizsērēt jo ienākošā un izejošā truba ir vienā pusē radiatoram.Ja kāds kurkulis ir iesprūda radiatorā pa vidu tad šķidrums meklēs vieglāko ceļu.Radiatora kanāli esot ļoti smalki.Ja ienākošā un izejošā truba būtu abos galos radiatoram tad praktiski nebūtu iespējams izveidoties aizdambejumam.Pēc nedēļas nomainīšana radiatoru tad arī pastāstīšu rezultātus.
Gadījumā ar Vag auto šis ir diskutējami, jo tur jau principā nekad nav tā "vieglākā" vaina- protms, nezinu kā ar Tavu auto.Radiatori abi kā tādi iepaido pa lielam jau dzeses šķidruma kustību Globālā mērogā- tipa ir/nav tā caurplūde.Vienīg cerība, ja Tu nomaini radiatoru, tad visa globālā plūsma kā tāda uzlabojas un (varbūt) tas viss izkustina arī to esošo traucēkli labās/kreisās puses apsildes sadalījumā.Iespējams, ka vienkāršākas uzbūves klimatkontrolei tas kko palīdz, nevar tādu iespēju noliegt.
Paskaties, piem, reku te apmēram līdzīga lieta ir: www.drive2.ru/l/6861011/
Sarkanais longlife dzeses šķidrums nedraudzējas ar misiņu un vēl kaut ko tādu - savam golfam pirms gada nejauši gadījās uz to pāriet, uztraukuma nav, jo dzeses sistēma sastāv tikai no alumīnija, tērauda, čuguna un plastmasas.
Ja ir 2-zonu klimats, tad jāuzzina, kā dala siltumu. Ja dala dzesēšanas šķidruma plūsmu, tad ir kā 650 rakstīja. Krāniņi/vārstiņi. Bet ir variants, ka dala gaisa plūsmu (man tieši tā bija Opel Omegai), viena pusē sāka pūst tikai aukstu. Izrādījās, ka servomotoriņam tajā pusē stienītis nokritis, un vienkārši nevar vaļā gaisa vārstu attiecīgajā pusē. Stienīti uzliku, nedaudz pielaboju, lai labāk turas, un viss ok. Vēl var pats motoriņš nestrādāt, protams.
Jaja, kaut kur uz to pusi jau velk- gan gaisaplūsmas mehāniskās klapes var būt pie vainas (jo vairāk, ja vel kāds tas motoriņš viņas kustina), vai arī pats tas klimatkontroles vārstu bloks (nezinu vai Visiem auto tāds ir, bet tās spīdīgās metāla adatas ar laiku un arī no nolietota dzeses šķidruma apsūbē/iestrēgst kaut kādā starpstāvoklī).
Te var redzēt kas darās radiatoram vēderā.
Divas milzīgas atšķirības- vai "vispār nepūš silto gaisu", vai ja vienlaicīgi pa vieniem caurumiem salonā nāk silts un pa citiem caurumiem nāk auksts.
Nu lai tā auzaugtu ir jābrauc ar ūdeni dzesēšanas sistēmā vai stipri nesaderīgam antifrīzam jābūt. Visticamāk radiatora maiņa neko nedos.
Kanibaals rakstīja: Nu lai tā auzaugtu ir jābrauc ar ūdeni dzesēšanas sistēmā vai stipri nesaderīgam antifrīzam jābūt. Visticamāk radiatora maiņa neko nedos.
Un kāda būtu tava versija?
Ja ieslēdz režīmu kad gaiss no āras netiek ņemts tad arī nekas nemainās, vienīgi sāk svīst logi.Esmu vēl dzirdējis kad pumpis arī var būt pie vainas, nenodrošina pietiekamu šķidruma cirkulāciju,dzinējam pietiek bet pečkai nē.
Tikko pats izcīnījos ar aukstu gaisu pečkai un svīstošiem logiem. Domāju, ka tikai termostats vai pečkas radiators. Problēma izrādījās dziļāka. Beigts bija lielais radiators, termostats, pečkas radiators aizaudzis un caurs, ūdenssūknis beigts, galvas blīve beigta, izplešanās trauka vāciņš beigts. Opis bija gadiem lējis ūdeni, jo antifrīzs 5eur par kanniņu reizi pa pāris gadiem bijis pārāk sālīti viņam.
tad jau opis ziemā vispār nebrauca?
ezis71 rakstīja: Ļoti elementāri var aizsērēt jo ienākošā un izejošā truba ir vienā pusē radiatoram.Ja kāds kurkulis ir iesprūda radiatorā pa vidu tad šķidrums meklēs vieglāko ceļu.Radiatora kanāli esot ļoti smalki.Ja ienākošā un izejošā truba būtu abos galos radiatoram tad praktiski nebūtu iespējams izveidoties aizdambejumam.Pēc nedēļas nomainīšana radiatoru tad arī pastāstīšu rezultātus.
Jau vairākas nedēļas pagājušas - tātad radiators nomainīts- kādi rezultāti?
Vakar beidzot nomainīju to radiātoru,tagad autiņā taškenta,radiātors 66 eur un darbs 35 eur.Rīt darbā izjaukšu veco tad iemetīšu šeit bildes.
Ragavas jau vasarā netaisa...
Nesanāca man šodien izjauk to radiatoru,darba bija daudz.Bet pret gaismu apsatījos kādi viņam kanāli,izkatās mazāki par 1 mm,tur jau mikroni,pirmdien izjaukšu,negarantēju kad uz telefona man sanāks tik smalkas bildes bet pacentīšos.
Kas to jauno radiatoru ražojis ka tik dārgs?
Autodock.lv
Prasco radiators,salona apsilde
cena:169,81 eur
izmēri:173x224x26.
Prasco radiators,motora dzesēšanas sistēma
cena:37,94 eur
izmēri:380x544x23
Salona apsildes radiators.
Vai kādam ir gadījies piedzīvot radiatora aizaugšanu?