Zvani tam kas pārdeva, būs tev mironi iesmērējis, un lai nestāsta ka nezināja.
Tā uz dullo tev 101 iemeslu nosauks, bet kas pie vainas nepateiks.
Zvani tam kas pārdeva, būs tev mironi iesmērējis, un lai nestāsta ka nezināja.
Tā uz dullo tev 101 iemeslu nosauks, bet kas pie vainas nepateiks.
Tu ko, viņu pa epastu internetveikalā nopirki vai kā? Izjauc gaisafilra kasti un noņem vārstu vākus, tur tak būs redzams.
Uz vietas viss bija ideāli ,nekādas problēmas ,iztestēju,izbraukāju .viss bija ok
Tikai nesaki vēl ka tas auto ir ar priekšpiedziņu?
Tas ka "kompis" nerāda kļudas var nozīmēt divas lietas:
1. Diagnosts ir tups āpsis, kuram diagnostika beidzas ar kļūdu nolasīšanu.
2. Kāds jau ir padarbojies pa dzinēja ECU un kļūdu kodi ir vienkārši izdzēsti, attiecīgi arī pie fiziski esošas kļūdas avārijas režīma nebūs, bet arī šajā gadījumā speciālistam tas problēmas nesagādātu.
Auto 4x4, biju pie vairākiem kompjiem pielicis.
es tak tev sacīju- atskrūvē vārstu vākus un paskaties, pie drirsas visi tie kompji
Sadaleni lai apskatītos?? Bet kad pierucina tukšgaitā iet ļoti ideāli .vienīgi kad ieliek ātrumā tad mašīna saļimst un smagi strādā. Kompists teica ka varētu būt ka degvielas sūknim aizdedze nepaliek savā vietā .
Sūknim ir aizdedzes momenta elektroniskā kompensācija, kura vairs nespēj "kompensēt", ja sūknis ir kritiski izdilis. Sākotnēji palīdzēt var gudrs meistars ar apzināti nepareiza sākummomenta iestatījumu.Parasts simptoms- degoša esp lampa pie vienmērīgas kustības uz zemiem apgriezieniem.Vēl parastāks "komplekts"- izdilis sūknis+sūudainas sprauslas+izdilušas sadalenes ar vairākām izkritušiem rokeriem.Nākošais moments- izdilis eļļas sūknis komplektā ar totālo kapeikjājeeju lietotajiem eļļainai zampai līdzīgajiem šķidrumiem un eļļas noplūdi no visām iespējamajām vietām motora apakšdaļā..
Kompis diagnozi neuzstāda, ja arī būtu kļūdas tad stulbi pēc kļūdām auto nelabo, jo jāsaprot kā šī kļūda tiek reģistrēta.
www.remap.lv/lv/ zvani, sarunā vizīti.
Ir mašīnas, kuras NEvajag pirkt, ja nav specifiskas sajēgas tieši par šo konkrēto hlamu.Kompis tur gluži mierīgi var neuzrādīt itin neko.Atskrūvē vākus un paskaties uz sadales mehānismu- tur viss būs skaidrs pat bez visa Remapa.Tam varēsi zvanīt, kad būsi detaļām vajadzīgo summu sakrājis.
Vārstu vāku atskrūvēšana iesaista jaunas blīves un sprauslu trubu atskrūvēšanu, kas paretam mēdz novest pie sūkņa nosprāgšanas - labāk sākt ar eļļas korķa atskrūvēšanu un redzamā sadalenes kulaka aplūkošanu.
Jebkurā gadījumā - brīvgaitā visi cilindri darbojas - tātad katram cilindram darbojas vismaz pa vienam ieplūdes un izplūdes vārstam, un galvenā problēma nebūs saistīta ar gāzu sadales mehānismu..
Tu taču ļoti labi zini, ka te runa pa 2,6V6Tdi, kuram savas personīgās lietošanas sākumā nepacelt vārstu vākus var atļauties tikai vai no īpašs drosminieks vai nu klajš idiņš.Pa cohumu tu nepateiksi,cik tur mētājas izkritušās sīkās detaļas un no Kura (-iem..) vārsta viņas ir izgājušas pastaigāties.Tas slimais vārsts var gan daļēji strādāt, var arī iesprūst kādā starppozīcijā- to arī neviens xtrasenss nepateiks neredzot.Ja izkritusī sīkā detaļa iekratās starp mehānisma kustīgajām daļām- tas ir totāls pzc ar motora noķīlēšanu un siksnas apraušanu.Nav vajadzības mainīt ne vākus ne blīves,jo tam nolūkam ideāli kalpo melnais dārgais vecais labais pārbaudītais hermētiķis/blīvjuveidotājs pa Ls 4,- tūbiņā.Maksimums ko tur var sadrirst, tas ir vienas tās kibernētiski vadāmās sprauslas elektrovadu noraut.
Ir pietiekami daudz lasīti stāsti, kur pēc kaut kāda 2.5 V6 remonta ar sūkņa vai sprauslu noņemšanu šo vars nevar pielaist, un izrādās ka piepeši sūknis nosprādzis.
Vārstu vākus pacelt der, piekrītu, bet šajā situācijā pietiek palūrēt uz to vienu sadalenes kulaku, lai saprastu, vai tur ir nopietns dilums vai nē.
Tur pa to cohumu kko saprast būs par maz- dilums var būt daudzmaz ciešams,bet,ja tur iekšā kādi 3-4 izkrituši rokeri mētājas, to tu neieraudzīsi.Un garantiju neiedosi, kurp tie izbirušie štrunti tālāk ceļos- vai nokritīs lejā karterī gulēt, vai bedrē iemaucot iekratīsies kkur starp kustošām sadales mehānisma daļām. Šie konkrētie auto jau pilnīgi Visi uz šo dienu ir tepat Lv ar dažādu bezkultūras un bezprincipu darboņu rokām pārjaukti un daudzi ir motora augšdaļā burtiski no suudiem salasīti, un tādam mazinformētam jaunlietotājam uz veiksmi tur cerēt ir galīgi garām.
2. - kas tie par brīnumiem? Ar kļūdu nodzēšanu avārijas režīms tiek novērsts līdz nākamajai reizei, kad šī kļūda tiek konstatēta. Un vispār nejauc avārijas režīmu ar kļūdu - vadības bloks avārijas režīmā aiziet noteiktos apstākļos, un no tā iziet nodzēšot kļūdu VAI pārstartējot motoru - otrajā gadījumā kļūda nekur nepazūd, bet avārijas režīms neatgriežas, līdz neatgriežas apstākļi, kas to izraisīja.
Līks čipotājs var izdzēst visu kļūdu tabulu-vari darīt ar to motoru ko gribi bet kļūdu nebūs
Varēt jau var, bet kāpēc lai kāds ņemtu nost pašdiagnostikas funkcionalitāti bez pamatojuma? Es esmu redzējis MSA15 bloku, kam čipšķūneris atrubījis [vai pacēlis nereāli augstu] iespēju atrauties kļūdu par pārpūtienu, jo blokā ir 2,5 bāru MAP devējs bet regulējums prasa pūst motorā 2,4 bārus - bet viss kārtībā, pie nosprūdušas turbīnas ģeometrijas tāpat aiziet avārijas režīmā, tik ar kļūdu "MAP devējs uz īso ar plusu", lasīt, devējam izejas spriegums sakrīt ar ieejas spriegumu...
Tādēļ ka pilna pasaule ar cilvēkiem, kuri nesaprotot ko dara, sapirkušies instrumentus lai lasītu un kodētu ECU, bieži vien, piemēram EGR vai DPF tiek nevis korekti izslēgti ,izņemot tos no kartēm vai mainot raksturlielumus pie kuriem būtu jāparādās kļūdai, bet vienkārši izdzēstas no kļūdu reģistriem.
Attiecīgi ECU strādā kā strādājis tikai bez iespējas noķert kļūdu un attiecīgi pāriet avārijas režīmā, izpildoties nosacījumiem.
Pat nav obligāti pašam tās kartes jārediģē, ir viena otra gatava programma, kura ar vienu peles klikšķi spēj "atslēgt" vienu vai otru mezglu.
Iepriekš tak mācītājs braucis un tikai svētdienās. Auto pieradis pie tāda režīma, nevajag to mocīt un viss būs labi.
Ja būtu problēma ar sadaleni ,tad viņš man klabētu ,bet viņš neskan ,strādā ideāli līdz ieliek ātrumā un tad paliek smagnējs un jaudas pazūd
Pļatj, nu ja tu zini, tad kapc jautā?? Tev teica, noņem vaakus pārbaudi to suudu- saskaiti cik detaļas vai/ir/nav izkritušas, no kurienes ,kurš vārsts nedarbojas utt.Nav tāda auss nevienam, lai uz dzirdi vienmēr tur kko dzirdētu, ir tikai daudzi drirsēji, kuri visu viņuprāt māk.Izjauc gaisafiltra kasti, parbaudi sietiņu pie ieplūdes apakšā, ja tas ir netīrs vari kaut izstiepties neviens kompis tiev nerādīs neko.
Aizmirsu piebilst ,ka normāli motoram rūcot esp lampa nedeg bet kad ieliek ātrumā iedegas esp lampa , šeit komentāros par to rakstīja . Lietotājs 650 . Un pēc brīvdienām apskatišos sadaleni
Ja brīvgaitā rūc un gāzējas normāli, bet ieliekot "robā" sāk ģībt tad tur vis kas varbūt, sadalenes diezvai. Sāc ar NORMĀLU diagnostiku pirms izjauc pusi mašīnas.
Kaut sadalenes jebkurā gadījumā vajag nočekot.
Tev nav jāuzsver "paskatīt" sadaleni.Jo Tu neesi viņu nekad redzējis un tavs ne kaimiņs ne čoms arīdzan nē.Ja būtu redzējis 10 vai 20, tad varētu runāt par kādu salīdzināšanu.Tā skāde ir iekš tā, ka sadalenes diluma rezutātā no vārstu bīdīšanas mehānisma krīt ārā atsevišķas sīkas metāla detaļas,kuras tur ir vairumā.Rezultātā vārsts nestrādā korekti, vai arī vispār iesprūst kādā neprognozējamā stāvoklī.Pacel vāku un saskaiti/pārbaudi, kas tev tur zem tā vāka mētājas.To, pie kāda diluma tur kas izkrit, to nav iespējams prognozēt- vienam mazākdilušam izkritis var būt vairāk, nekā citam šķietami galīgā suudā esošam.
www.drive2.ru/l/466032127675204418/
Lūk, tas ko tev ir jāmeklē zem tiem vākiem:
Ja tu par to naudu būtu nopircis Dacia Logan, tad būtu nobraucis jau 10, pat 100 reizes pa 150 km. Un bez problēmām.
Atradās problēma. Jāmaina augstspiediena sūknis bija . !!
Audi A6 2.5 dīzelis automāts problēma
Sveiki notika problēma, nopirku mašīnu audi A6 2.5 dīzelis ,2002 (automātu ) ,atbraucu mājās apmēram 150 km .noslāpēju un ,kad piedarbināju motors nestrādāja normāli (raustīdamies) kad no jauna piedarbina ,tad normāli strādāja ,bet ieliekot ātrumā motors atkal nesmuki sāk darboties sāk pamatīgi dūmot un braucot apgriezienus nevar uzdot vairāk par 1000 ,un ātrumi neparslēdzas augstāk par pirmo .pieslēdzot pie kompi īsti neko neuzrāda . Paldies jau iepriekš.