Pavandijos pa forumu un neko neatradu par savu problemu. Lieta tāda ik pa laikam, braucot, opelim uzkapj motora apgriezieni un sāk viss salons smirdēt pēc dīzeļa, auto uzvediba paliek, tada, dīvaina. Sajūta ir tāda, ka, dzen pa daudz degvielu sistēmā. Degvielas patēriņš arī diezgan palielinas. Sākumā domaju, ka taisa reğenerāciju. Uztaisiju manuali caur obd, bet, pēc paris km atkal tas pats. Ik pa laikam uzmet kļūdu p060631(pcm/ecm), varbūt tas ir kkas kopīgs ar šo problemu?!help...
ps.
Uzspiežot pedāli, braucot, taka nedaudz noraustās (aizduse) ir pamanams itka sakot ar 3.atrumu.
Ja smird pēc dīzeļa, tad kautkur pūš garām. Līdz ar to arī sūknis pumpē vairāk un palielinās patēriņš. Ja nevar atrast noplūdi, tad ielej marķēto dīzeli vai iekrāsot esošo ar zilajiem graudiņiem.
Pēc pazīmēm šķiet, ka varētu būt kvēpu filtra reğenerācija. Opel dīzeļmotoriem tā notiek bieži, savulaik šī lieta mani tracināja Opel-Merivā, kas man piederēja no 2006. līdz 2015.gadam.
Saprotu, ka veici reğenerāciju manuāli, bet varbūt ir atkal nobraukti pārsimt kilometri un dzinējs atkal prasa nākamo reğenerāciju. Tieši tas reğenerāciju biežums ir tas, kas tracina.
jaunie dizeli ir domati lai brauktu nevis mullatos uz vietas pa pilseetu, ja normali attalumi tad ar kvepu filtru tadas problemam nevajadzeetu buut, man pa 100000 km nobraukumu nereizes nav bijusas ar to probleemu
Iespējams, pie vainas varētu būt ieplūdes kolektora vārsti, kas ar laiku sāk ķerties, kā arī šo vārstu motoriņš. Klasiska problēma gan šim Fiat/GM motoram, gan VAG un BMW.
Iztiriju egr, droseli, kontaktus, uztaisiju regeneraciju un vienalga sodien uzmetas tas pats. Sak salons riktigi smirdet pec dizela(apstajoties krustojuma vai stavot) apgriezieni nedaudz uzkapj, un nokritas degviela. Interesantakais ir tas, ka kludas ari neuzmet. Help.!!
Mēģini atcerēties vai uzzināt, vai auto nav gadījumā bijis pie "čipotājiem", kas ravē ārā visādus programmatūras un fiziskās daļas. Ja tā ir, vajadzētu tikt pie oriģinālās programmas. Ja nav, tad arī šī kļūda prasās pēc programmatūras apdeita. Uzzini, vai tādas lietas ražotāja pārstāvis neveic par brīvu - tam ir katalogs, kurā var paskatīties, kādi apdeiti kuram automobilim ir veikti, kuri ir jāveic, kas no tā ir par brīvu, kas par maksu.
Tomēr ir ļoti iespējams, ka pelnu saturs DPFā ir tuvs maksimumam un kvēpu uzkrāšana ir iespējama tikai ļoti mazā daudzumā - tādēļ bieža reģenerācija. Ja tas tā ir, nesteidz "čipot" ārā DPF, jo tagad pie alternatīvajiem tas ir pieejams par ļoti demokrātisku cenu - apt. 250.
Iespējams, ka spiediena starpības mērītājam caurulītes ir sliktā stāvoklī - arī iespējama nepareiza informācija, kas izraisa reģenerāciju. Tas arī izskaidrotu smaku salonā, jo ja izpūtējs un salona izolācija kārtībā, salonā smakām nevajadzētu būt. Iemelsu daudz, izlem pats, vai gribi ar to nodarboties. Galvenais, nebrauc pie čipotājiem.
Recirkulācijas laikā paaugstināts spiediens pirms DPF, tur esošie blīvējumi nav spējīgi noturēt gāzes, tālāk gumija starp motortelpu, motora pārsegu un "vēja kasti"(salona ventilatora un logu tīrītāja mājvieta) ir "padilusi", ja ne saplēsta un lūk rezultāts - kancerogēnās gāzes kamera. Sveiciens visiem dīzelistiem.
Paceļot kapotu, pamaniju, ka, no priekšpuses (kur nāk turbina, interkulera truba) celas uz augsu dūmi, diezgan specifiska atgazu smaka. Pavēroju, nevareju saprast no kurienes nak. Varbur dēļ spiediena pūš garām?!
Nemācēšu pateikt iemeslu, bet savam Opelim ( Zafira 2,0d, 2013.g. 165Zs) esmu novērojis, ka braucot tikai pilsētas režīmā, viņš arī diezgan bieži kko tur ņemas, palielinās patēriņš, izkāpjot no auto ir jokaina smaka, salonā gan neko nejūt, tagad vasarā, kad sanāk pabraukt garākus gabalus, reti viņš šādus manevrus veic. Redzēs kā būs, kad tuvosies skolas laiks un atkal stundām būs jāsēž sastrēgumos un brauciena garums nepārsniegs 10km. Nobraukums arī ir pārsniedzis 150t.km, tā ka drīz varu gaidīt pārsteigumus ar DPF, EGR, utt.
Es gadu braukāju ar caurumu bākā. Aizsitu ar koka puļķi un labi. Caurums bija augšā. Man vairāk par pus bākas nekad nav bijis ieliets, tāpēc varēja arī nemaz netaisīt ciet. Bet salonā pēc benzīna nekad nav smirdējis. Smird pēc gāzes, eļļas, pelējuma un deguma...bet pēc benzīna - nekad!
Te prasās pēc deduktīvā parapsihologa, jo: ja smird, tātad (laikam gan..) laiž garām,ja interkūlera truba laiž -tātad, vai nu tā ir caura, vai vnk nepievilkta/atļurinājusies.Es vēl arī pārbaudītu abratkas trubiņu stāvokli.Tā kā kļūdu rāda par ECM, tad droši vien būs kādas 3 -4 vainas komplektā, ieskaitot pašu ecm un sajātu turbīnu.Jo tā sajājas no nepilnīgas dpf reģenerācijas.Ja Dpfs pilns, var viņu bezjēgā reģenerēt kaut n-reiz, kamēr 1reiz būs pilna motortelpa ar sodrējiem un tomēr nāksies meklēt "speciālistu" reāli dabā (nevis internetā...).
usaexperc rakstīja: Tā ir atgāzu smaka, nevis dīzeļa (degvielas) smaka, ko autors te klārē.
Aromātiskie ogļūdeņraži, kas iztvaiko no degvielas un trekni rūcoša dīzeļa ir līdzīgi, tieši tādēļ atgāzu smaka trekni rūcošiem dīzeļmotoriem ir līdzīga degvielas smakai.
Pilnīgi pareizs, atbalstāms lēmums. Motoram ir jāelpo. Es visiem saviem auto esmu griezis ārā katalizatorus. Pat tiem, kuriem itkā obligāti jābūt, jo nevarēšot iziet TA. Pilnīgas muļķības, pārdesmit minūtes programmētājam un TA uzlīme logā.
DPF klātbūtne pat indē vairāk (tieši un netieši). Kad ieslēdzas rekuperācijas režīms, no filtra visi sūdi tiek izdedzināti un pastiprināti izmest atmosfērā. Un netiešā viedā, DPF esamība samazina dzinēja resursu, kas rada pieprasījumu pēc rezerves daļām un jauniem auto, kuru saražošanai atkal ir papildus jāpiesārņo vide. Uz papīra "zaļi", realitātē - dirsā...
Da Pnipmi tur, ne ka problēma atrisināta..Te taču tika paskaidrots, ko dara Dpf aizpildījums.Tas tupo ebanātu pieeja- nafig nogriez dpfu un tad turpini braukt un smirdēt- JO !!!- tak tie ebanāti nejēdz TO, ka tas Dpfs aiziet ciet no kaut kāda IEMESLA.Tas iemesls ir tāds, ka tev tajā Dpf-suudā tika ilgstoši pūstas nepareiza sastāva izplūdesgāzes.Kam, savukārt, iemesls ir visa tā hlamamotora nepareiza darbība.Sprauslas, devēji, mērītāji, regulējumi- viss tas tur sen ir drirsā.Tagad vienkārši ne ka "problēma novērsta", bet gan kārtējais ebanāt/inženieris kko tur ir amputējis.Tas, ko mēģināja aizturēt tas slimais Dpfs, tagad vnk tiek izpūsts pa to tukšo trubu vienkārši apkārtējajā gaisā.Un pārējie Lohi varēs ostīt to suudu un pilntiesīgi te kladzināt, ka visi dīzelisti ir p/dari..
Salons ož pēc dīzeļa!!!
Sveiki visiem!
Pavandijos pa forumu un neko neatradu par savu problemu. Lieta tāda ik pa laikam, braucot, opelim uzkapj motora apgriezieni un sāk viss salons smirdēt pēc dīzeļa, auto uzvediba paliek, tada, dīvaina. Sajūta ir tāda, ka, dzen pa daudz degvielu sistēmā. Degvielas patēriņš arī diezgan palielinas. Sākumā domaju, ka taisa reğenerāciju. Uztaisiju manuali caur obd, bet, pēc paris km atkal tas pats. Ik pa laikam uzmet kļūdu p060631(pcm/ecm), varbūt tas ir kkas kopīgs ar šo problemu?!help...
ps.
Uzspiežot pedāli, braucot, taka nedaudz noraustās (aizduse) ir pamanams itka sakot ar 3.atrumu.
Opel astra h 1.9 cdti 88kw