Jaunais Kia ProCeed pārsteidz ar savu dizainu:
1) izskatās lieliski, no aizmugures labāk pat par Porsche
2) bet ļoti līdzīgs Porsche
Jaunnedēļ būs iespēja izbraukt, tad jau arī vairāk informācijas būs iAuto.lv
Jaunais Kia ProCeed pārsteidz ar savu dizainu:
1) izskatās lieliski, no aizmugures labāk pat par Porsche
2) bet ļoti līdzīgs Porsche
Jaunnedēļ būs iespēja izbraukt, tad jau arī vairāk informācijas būs iAuto.lv
"Kia" pārsteidz ar jauno "ProCeed" dizainu, ko tas atgādina (+ FOTO) iauto.lv/zinas/latvija/30519-kia-parsteidz-ar-jauno-proceed-dizainu-ko-tas-atgadina-foto
Itkā tests, bet nekā nav iztestēts, pārrakstīta grāmatiņa
Lūk reāls tests un pievērsiet uzmanību lielākajai fīčai - reālam autopilotam, kas stūrē jūsu vietā sk. no 13.min. www.youtube.com/watch?v=YIy5ky8zzng
iAuto testē: Jaunais "KIA PROCEED" auto tests 2019 (+ VIDEO) iauto.lv/zinas/testi/30825-iauto-teste-jaunais-kia-proceed-auto-tests-2019-video
Šauļos tirdzniecības centrā ,,Akropole,, gaitenī izlikts KIA Proceed. Dizains sajūsmina !!! Cena Latvijā no 23590 EUR.
KIA Proceed, manuprāt, ir iekārojamākais jaunais auto cenu grupā līdz 25 tūkst.EUR. Vakar tas mani savaldzināja!
Labs piemērs, kā samērā ikdienišķa auto izskatu ar veiksmīgiem un, iespējams, augstākos plauktos noskatītiem risinājumiem padarīt pievilcīgāku. Taču skaistums prasa upurus - šķietami lielāks un solīdāks auto realitātē nav īpaši ietilpīgāks par parasto Ceed hečbeku, kas, starp citu arī ir visnotaļ labs auto.
KIA Pro Ceed 1.6 turbo, 7DCT, 204 ZS, cena no 25 990 euro. Viens no pretendentiem uz Sportiskākā auto titulu, tāpat arī uz Dizaina balvu. Ne velti presē jau nodēvēts par mazo Panameru. Kā jau īstam "Karstajam hečbekam" pienākas, Pro Ceed sportiskums ir izcelts gan ar efektīgiem dizaina elementiem, gan ar niknu izpūtēja toni (nevis diskrēti apslēpts kā Cupra modeļos).
Bravo! Jau pagājušo gadu priecēja Golf klases KIA CEED iznāciens. Gan eksterjers gan īpaši interjerā jūtama kvalitāte. Ļoti atsaucīgs (es teiktu sportisks)1,6l 204 Zs dzinējs ar 7-pakāpju automātisko kārbu. Automobilī ir patīkami uzkavēties....
Domas pēc testa brauciena.
1) Eksterjers
Auto dizains ielās izceļas un nezinātājs varētu neticēt, ka tā ir KIA! Dzīvē liekas nedaudz saspiestāks un garāks nekā bildēs. Bet tas nebūt nenozīmē, ka auto būtu mazāks vizuāls baudījums.
2) Interjers/Sēdpozīcija
Interjers ir labi nostrādāts sportiskā stilā. Vienīgais elements, kas likās nu ļoti lēts bija atpakaļskata spogulis. Bet hey, kurš to bieži aiztiks? Ja nu vienīgi pieregulēt, lai redzētu putekļos atstātos skrieties gribētājus. Atrast ērtu sēdpozīciju garākam cilvēkam varētu būt pagrūti. Atgāžot atzveltni un nolaižot krēslu līdz lejai kaut cik ērti spēju iekārtoties. Katrā ziņā galva vairs griestos nedūrās un esmu tikai 1,84m. 4 raženiem džekiem satilpt varētu būt neiespējamā misija.
3) Gaitā
Auto arpīkots ar 1,6T, 4 katlu benzīna motoru, kas attīsta nedaudz virs 200Zs pie 6000 RPM un 265Nm jau no 1500 RPM un atsaucīgu 7-pakāpju divsajūgu. Teiksiet 200Zs nav īpaši daudz? Tā absolūti nešķiet! Auto raujas uz priekšu kā negudrs un apdzīšanas manevrs ar to nav absolūti nekāda problēma. Mežonīga dzīvība pēc sajūtām parādās ap 3500RPM, kad jūtami spiež krēslā. Vadāmība precīza un atsaucīga. Uz ceļa turas ļoti labi un izņemt asākus līkumus ar to neliekas biedējoši. Nu varbūt vienīgi kādam mazāk pieredzējušam braucējam. Aprīkojumā ietilpstošais līniju asistents ir tik agresīvs kā traks pircējs "Black Friday" cīnoties par pēdējo nocenoto preci un liekas, ka stūri izraut no rokas ir tā prioritāte. Sportiskās dvēseles iespaidotā gaita ir pacieta un mūsu plaši izplatītie cūku rakumi, ko sauc par Latvijas auto ceļiem, varētu traucēt ProCeed izpausties pilnībā kā arī garāki pārbraucieni kopā ar šaurību kabīnē varētu būt mokoši.
4) Verdikts
Auto iekdienai? Sadzīvot varētu, ja vairāk kā par diviem iepirkuma maisiņiem mājās neved. Auto izklaidei brīvdienās vai kārtīgu, līkumotu, nomaļāku ceļu baudīšanai? Noteikti!
Proceed dizains spējis pārsteigt ne vienu vien tostarp mani! Salonā vadītāja sēdvieta ērta, elektriski vadāma, vienīgi galvas atbalsts varēja būt nedaudz koriģējams ne tikai uz augšu un leju. Lielajā info displejā pa vidu panelim neatradu auto rādītāju kopskatu kā vidējais patēriņš utt. spēju šo info atrast tikai spidometra sadaļā. Aizmugurē nedaudz pazemi griesti un bagāžnieks pasekls, bet ikdienas lietošanai pietiek, ja neplāno vest kā piemēram veļas mašīnu. Salons lieliski dizainēts, smuki izšūti sēdekļi un saskaņots durvju apšuvums. Gluds asfalts tas ir konkrētā auto trumpis. Grubuļains asfalts- var braukt taču īpaši patīkami nav. Grants ceļš-nav skaidrs cik auto ir zems, sajūta ka tūlīt kaut kur aizķersies. Ziemā varētu nepatīkami pārsteigt kādā kupenā. Kopvērtējumā lielisks,sportisks tautas klases auto par pieejamu cenu un izteiksmīgu diazinu.
Teikšu kā ir - pagājušogad parastais Ceed patika labāk. Tiešām žēl, jo vizuāli ProCeed tiešām patika.
Sākšu ar mīnusiem - lai gan no āras auto izskatās diezgan liels, salonā, diemžēl, ir maz vietas. Priekšā sēžot normāla auguma pasažierim, man vajadzēja nodarboties ar akrobātiku, lai tikai iesēstos aizmugurējā rindā aiz viņa. Neatceros, ka parastajam Ceed šāda problēma būtu bijusi. Bagāžnieks nav mazs, bet nav arī īpaši ietilpīgs (tas ir visai sekls).
Tad vēl pie mīnusiem varu minēt ārdurvis, kuras vairākkārt neaizvērās ar pirmo piegājienu (ne man vien). Manā gadījumā to noteikti ietekmēja fakts, ka salonā gluži vienkārši nebija daudz vietas, tādēļ nesanāca pietiekami spēcīgi aizvērt durvis ar pirmo piegājienu.
Arī braucot pa grunti, varēja secināt, ka auto ir ļoti vāja skaņas izolācija. Sajūta bija tāda, it kā būtu līdz galam atvērtas durvis, jo akmeņu skaņas bija ļoti skaļas un izteiktas. Citām mašīnām šādu mīnusu nenovēroju (bet ne ar visām izbraucām pa grants segumu šoreiz).
Nav arī tā, ka viss ir slikti. Ne velti Kia Ceed pagājušogad ieguva Gada auto titulu. Automobīlim ir labs aprīkojums, smuks interjers un arī labas gaitas īpasības. Proceed, protams, ir arī sportisks un dinamisks. Nevar aizmirst arī cenu, kas noteikti uzrunās daudzus!
Interesanti... Ja šādi trūkumi ProCeedam, tad par tā iegādi laikam nav vērts sapņot... Mazais vietas daudzums salonā varētu būt skaidrojams ar to, ka tas ir par 4 cm zemāks nekā parastais Ceed. Kā saka - skaistums prasa upurus...
Nu, vērts ir arī pašam pārbaudīt. Tas jau savā ziņā subjektīvi. Bet mūsdienās tiešam reti kuram auto ir tik maz vietas aizmugurē. Pat Nissan Micra, iespējams, bija ērtāk.
KIA ProCeed cenas:
1.4 T-GDI 7DCT GT-Line 140 ZS - 23 590 EUR
1.6 CRDi 7DCT GT-Line 136 Zs - 25 590 EUR
1.6 T-GDI 7DCT GT 204 ZS - 25 990 EUR
1.6 T-GDI 7DCT GT TX 204 ZS - 28 490 EUR (visas ekstras iekļautas + 300 EUR par metālisku krāsu)
ProCeed kļuva par lielāko pārsteigumu pirmajā testa braucienā. Dienvidkorejas ražotājam izdevies apvienot vairākas auto īpašības vienkopus, kas palīdz uzlabot gan modeļa mārketingu, gan padara to pievilcīgāku ikdienas lietošanā.
Pirmkārt, tas ir eksterjers. ProCeed dizains jau vairākkārt ticis pielīdzināts Porsche veikumam (īpaši aizmugure) un ko tur slēpt – tā arī ir. Tiesa, tas ir viens no labākajiem piemēriem, kuram līdzināties, tāpēc tiekšanos pēc pilnības nevar nopelt. Aizklājiet KIA logotipu un garāmgājējiem uzprasiet, kas šis ir par auto. Nezinātājiem var nākties ilgi minēt, prātā pārlūkojot dārgāku zīmolu plauktiņu. Ņemot vērā iesīkstējušo un neviennozīmīgo attieksmi pret franču un Dienvidkorejas auto markām (vairāk raksturīgs mūsu platuma grādiem), šāds eksterjers var kalpot kā ledlauzis tiem, kuriem “īsto” auto marku piramīdas augšgalā ir uz vienas rokas pirkstiem saskaitāmi zīmoli.
Otrkārt, patīkams interjers. Mīksti apdares materiāli, ērta sēdpozīcija (garāka auguma braucējiem varētu būt problemātiskāk) un saprotams funkciju izvietojums. Multimediju sistēma nav pirmā svaiguma, tomēr ar uzticētajiem pienākumiem tika galā pietiekami labi.
Treškārt, motors. 1,6 litru turbomotors attīsta 204 ZS. Līdz 100 km/h ProCeed paātrinās ļoti veikli, vēlāk nomierinot tempu. Šo ieskrējienu pavada skaļš izplūdes troksnis un, kas svarīgi mūsdienās, tas dzirdams nevis skaļruņos, bet arī ārpusē. Šoreiz svarīgi gan atzīmēt, ka tas ir vairāk skaļš, nevis sportisks. Ātrs, izskatīgs un pietiekami praktisks – varbūt tas var kļūt par budžeta variantu karstajiem hečbekiem? Vadāmības ziņā tas nebūs viegls uzdevums, jo ātrākos manevros priekšējiem riteņiem ir grūtības sabalansēt saķeri un precīzu vadāmību vienlaikus, taču ikdienas spriņģošanai būs pietiekams.
Pirmo iespaidu laikā vienīgais klupšanas akmens – ietilpība. Aizmugurē garākiem braucējiem vietas būs pārlieku maz. Ja tas nesatrauc, ProCeed noteikti ir vērts izmēģināt.
Skatam ir nozīme, krāsai ir nozīme , formai ir nozīme, jo to labāk un patīkamāk uztver mana acss! Šī testa auto eksterjērs mani tiešām apbūra un ar interesi aicināja iekšā! Tad mani praktisko latvieti gan šis,tas atrunāja no pirmītējām emocijām , par skaistu formu....manam sunim bagažniekā vietas nebūtu nemaz, ne tikai ausis nolocītos , bet arī galva!
Ja izslēdz šo praktiskumu, tad var pamielot ārēji acis.
Gods bija pabraukt ar šo auto visu nedēļas nogali. Ārējais dizains lielisks, aizmugurējā daļa kā Panamera mazais brālēns. Atverot vadītāja durvis pirmais kas sakustējās ir vadītāja sēdeklis, ļaujot man (1,86m) iekāpt. Ērta lieta, taču kad bērns bija pirmais iekāpis mašīnā un apsēdies aizmugurējā sēdeklī tieši aiz vadītāja sēdekļa, verot priekšējās durvis vaļā sēdeklis sāka braukt uz atpakaļu, nedaudz piespieda bērnam kājas. Tas ir jāatceras, iespējams var arī atslēgt šo atmiņas funkciju.
Salona dizains sportiska rakstura ar ērtiem alcantara sēdekļiem vienīgi, lai es varētu ērti sēdēt un galva nedurtos griestos atliecu atzveltni nedaudz slīpak, taču tanī brīdī sanāca ka galvas balsts bija tālu prom no manas galvas un īpaši ērti nebija.
Lec smuki, rūc labi, īpaši kad ieliek SPORT režīmā! Kaimiņi noteikti dzirdēs.
Atpakaļskata kamera super! Aizmugurējā logā gan neko redzēt nevarēju, pārāk slīps un šaurs. Visas fīčas kā lane assistant, adaptīvais kruīzs tas viss pieder pie lietas un strādā labi. Lane assist ik pa laikam "pik-pik" jo pārkāpu ceļa viduslīniju", bet drošībai tas palīdz noteikti.
Stūre silta (ar apsildi) ļoti atsaucīga, auto gaita stabila, nedaudz gan paskaļa. Aizslēdzot auto spoguļi smuki pieliecas. Ar saviem 204zs un 1,6 benzīna motoru par 29k€ auto katru brīdi izaicina pārkāpt ātruma robežas, tā sakot "gribas iespiest grīdā "un dzirdēt kā dūc.
Jumta lūka vizuāli salonu palielina un pataisa gaišāku.
Konkrētais 204zs modelis es teiktu augumam līdz 180cm un vecumam līdz 40, taču nekad jau nav par vēlu kā saka
Kas notiek, ja seksuālās attiecībās nonāk Porcshe Panamera ar Mercedes CLS? Rodas KIA Proceed! Auto kurā esmu iemilējies. Jauda 204Zs, bet sajūtās kā krietni virs 300Zs. Atsaucība gāzes pedālim fantastiska. Provocē nepārtraukti uz apzdīšanas manevriem. Interjers, kā krietni dārgākiem auto. Viss ādā un ar citas krāsas diegu šuvēm. Izskatās dārgi un kvalitatīvi. Skaņa no izplūdes sistēmas iespaidīga. Itkā daļēji esot mākslīgi radīta auto skaļruņos, bet uzreiz to pateikt nevar. Liekas esam pilnīgi dabīga no izpūtēja dzīlēm. Ieslēdzot režīmu SPORT skaņa vēl vairāk pastiprinās, šķiet braucam ar atvērtu bagāžnieka vāku un dzirdam katru akseleratora pedāļa spiediena izmaiņu. Tas aizrauj! Par skaņu turpinot - auto aprīkots ar JBL firmas sakaļruņiem. Mīlu amerikāņu basu! Skanējums ir atbilstoš auto būtībai. Šis auto ir sadaļā ieraudzīju, pabraucu, iemīlēju un nav svarīgi parametri, cena, jauda un viss pārējais. Auto vienkārši patīk!
KIA-Proceed bija auto, ar kuru visvairāk vēlējos izbraukt Gada Auto klientu testa dienā. Labi, ka ātri pieteicos, jo tuvākais pieraksts bija uz 16.00.
Mani sajūsmina KIA-Proceed dizains, taču bija jautājums, zinot to, ka Proceed ir zemāks par parasto Ceed - vai tanī būs ērti sēdēt? Vai galva nedursies griestos? Secinājums - sēdēt var, taču mans 180 cm augums ir pēdējais, pie kāda vēl ir ērti. Augumā garākiem cilvēkiem vairs nebūs ērti.
KIA-Proceed odziņa - sportiski akustiski uztūnētā izplūdes skaņa. Tā bija tāds klusināti burbuļojošs purkšķis - man patika, bet vispār varētu būt gaumes lieta.
Patika milzīgais Proceed bagāžnieks - ne gluži dziļš, drīzāk uz seklo pusi, taču ar ļoti lielu kraušanas laukumu, garš un plats. Proceed apvieno daili, sportiskumu un praktiskumu.
Kia ProCeed tests, atsauksmes un iespaidi 2019/2020
Jaunais Kia ProCeed tests 2019 / 2020, kāda pieredze?