Pat uz aķi nodrāza feniņus,tad par auto vispār varam nerunāt.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Pat uz aķi nodrāza feniņus,tad par auto vispār varam nerunāt.
Švaks tev tas serviss ja nevar piespraust kompi un apskatīties kādu motora temperatūru tad tas vadības bloks redz...
Piekrītu msh šajā gadījumā - tas taču tomēr ir 2008. gada autiņš! Un pieslēgt pie normāla kompja, kur kaut ko vairāk par parastām kļūdām redz. Kāda jēga mainīt visu pēc kārtas un cerēt, ka tā būs īstā problēma! Tiešās iesmidzes dīzelim sveces pie tādām temperatūrām vadības bloks var pat nesildīt. Temperatūras devēju varēja mierīgi nemainīt un aķi vispirms pārbaudīt un uzlādēt, nevis uzreiz pirkt jaunu, bet nu tas tā. Ko tev vēl ieteica eksperimenta kārtā samainīt?
Man mersim dīzelim līdzīgi simptomi bija tad, kad degvielas sistēma nebija hermētiska - pa nakti saiet gaiss un no rīta šķiļot pirmās sekundes motors nevienmērīgi pastrādā, pēc tam viss ok. Saminīju gumijas gredzenus trubām un problēma pazuda. Man tur protams viss vienkāršs un arhaisks.
Vai tad fordiem tāds jēdziens kā datordiagnostika neeksistē ? Starteris,ģenerātors un vadi ir pārbaudīti ?
Var pārbaudīt to pašu EGR vārstu, bet tad tas būtu jāparādas regulāri uz auksta motora, neatkarīgi no āra t.
Mašīna ir slēgta pie datora pie 3 dažādiem cilvēkiem. Rezultāts ir visiem vienāds - kļūdu nav, neskaitot divus nestrādojošos parkinga sensorus, kas jau sākumā bija skaidrs.
Neko citu tie speci kā kļūdas nemāk nolasīt? Vismaz parametrus apskatīt.
Tad izrausti visus iespējamos vadus un izjauc/pārlasi starteri.Vai tie trīs dažādie cilvēki baudīja viņu tieši tādos rīts/auksts/pēc/nakts apstākļos ?
Mašīna bija pa nakti servisā ārā pēdējā reizē, teica, ka no rīta piedarbināt vispār nevarēja, jo aķis pavisam nobeidzās, ar būsteri pieleca bez raustīšanās. Savukārt ar datoru to pāris sekunžu garo motora raustīšanos nav varējuši nofiksēt.
Nu ta neko, jauc starteri.Ja tas ir izdilis,iespējams neviens aķis to vairs nespēj aukstā stāvoklī pagriezt ar motora iedarbināšanai vajadzīgajiem apgriezieniem.Savukārt boosteris ir "stiprāks" un (pagaidām) spēj.Faktiski jebkuram jau 6-7g vecas mašīnas lietotājam ieteicams būt lietaskursā par startera un ģenerātora stāvokli, lai izvairītos no dažādiem pārsteigumiem.
Visdriizaak, kaa jau mineeja, vaina buus starterii. Ar draudzenes auto taa mociijaamies ziemaa divus gadus, ir pa briidim laadeejaam akji, kameer vienaa briidii pieleca ka vaina vareetu buut starterii. Viena diena pie starteru, gjeneratoru vechiem, 50 eur un otraa ziema kaa ar to pashu veco akji kas desmitiem reizu laadeets, lec uz pusapgrieziena.
Kāds sakars starterim ar motora raustīšanos 5-6 sekundes pēc pielekšanas?
Lai sakaarto pielekshanu uz sitiena un tad arii redzees, raustaas vai nee...
Jaja, shitas ir tipiski,ka viens kko prasa,tu viņam pateiksi, bet viss beigsies ka atnāks kāds gudrāks un pateiks teorētiski ka lohi te ir visi.Jo nav zinātniskā skaidrojuma.Vēl arī pie lietas pieder, ka pats Autors (nez kā būs Šoreiz) vai nu "aizmirst" pateikt risinājumu, vai nu vaina izrādās pilnīga dablaēba cienīga.Tipa,bikses labi neaizpogāju tajā rītā.
Starterim nav nekāda sakara,nē,nekad.Viņam nav ne ieteicamie (vai minimāli pieļaujamie) rpm ,ar kuriem griežoties viss tas suuds pieleks/nepieleks,ne tur degvielas iesmidze atkarīga no kloķenes rpm,ne arī pajātam motoram pazeminātā kompresija ātrāk "uzkompensējas" un cilindros "kompresijas aizdedze" uzmundrinās atkarībā no griešanās ātruma to iedarbinot, nee,itin nekā tāda nav.Skaidri redzams,bet rakstisku pierādījumu nav.Boosters lec, aķis nelec.Kas te mainās,hvz- motora trigonometrija,sprauslu stāvoklis ,degvielas kvalitāte, gaisa mitrums, gadalaiki, csdd prasības,valdība,octa cenas- nu kas?
forum.fordclub.org/viewtopic.php?f=44&t=9467&p=162586
.... спасибо, что подтвердил мои подозрения, что проблемы в стартере.Да действительно в стартере была плохая масса и полностью окисленный щёткодержатель ... у меня была проблема, что у стартера была низкая скорость...после ремонта стартер крутит в раз 10 быстрее... Машина заводится с пол оборота даже в дождь (раньше в сырую погоду заводилась плохо)...
Pēc apraksta izklausās ka detaļu mainītājiem tiešām nav sajēgas par to kas jādara ar datoru.
Kā tika baudītas kvēlsveces?
Kādas ir degvielas dozu porcijas pa cilindriem? Šaujot uz dullo lieku uz sprauslām un paralēli vēl kādu problēmu motorā, aukstam motoram tiek gāzta salīdzinoši liela degvielas doza motorā, ja kvēlsveces/starteris ir perfektā kārtība tad tas vēl var izvilkt čurājošas sprauslas, pielecot ECU mēģina izlīdzināt ekstremālas sprauslu kalibrācijas vērtības no kā rodas raustīšanās, paralēli var būt vēl kāda problēma, jo auto noskrējiens 100% ir pāri 300k.
Tā kā jāsāk ar normālu diagnostiku ne kļūdu lasīšanu.
Jaja, ppeles virzienu biksēs vispirms vajag iekalibrēt un parādīt kam garāks krāns vada dibenspraušanas disciplīnā, bet nekādā gadījumā ne elementāri saprotamas pamatlietas pārbaudīt. Kur nafig ir tas Autors, kas jauns??
Nezinu, vai autoram tēma aktuāla joprojām, bet no savas pieredzes rakstītais ("pienāca pirmie zemie grādi, jau pie +3 parādījās šī problēma. Auto piedarbināms diez gan smagi, jāgriež sekundes 3-5, tad pielec un motors sāk raustīties it kā uz slāpšanu, apgriezieni lēkā 5-6 sekundes, tad nostabilizējas un viss aiziet normas robežās") ir 100% kvēlsveču vaina. Respektīvi, tās nestrādā vai nu visas vai vairākums. Ja auto atvests no ārvalstīm, 99%, ka kvēlsveces pat dzimtās, taču arī tās būtu ik pēc kādiem 80-100tkm jāmaina. Reti, kuram ievestajam auto kvēlsveces nav uzreiz jānomaina.
Viena lieta - kvēlsveces kā tādas, cita lieta - to relejs (lai kvēlsveces vispār ieslēgtos). Kad abi faktori būs 100% pārbaudīti, dodu gandrīz 99%, ka auto iedarbosies perfekti, uzreiz un arī dzinējs darbosies vienmērīgi
Vismaz normālām mašīnām nav īpaši dzirdēts ka kvēlsveču releji beigtos - cita lieta ka gļukainu temp devēju dēļ vadības bloks var nemaz sveces neslēgt.
Tu domā lambdazondi?
p.s. visi baigi gaida autoru, kas tad tagad lielajā salā ar motoriņu.
Es teicu - tem-pe-ra-tū-ras devēju. Lambda nosaka skābekļa daudzumu izplūdes gāzēs, un ķīseļiem tādas parādījās salīdzinoši nesen.
Autors nekur pazudis nav, varam neuztraukties. Situācija gan nav mainījusies, veikta vēl viena diagnostika, kur tika vēlreiz pārbaudītas visas sveces un relejs, papildus arī EGR vārsta darbība, spiediens cilindros un degvielas padeves sistēma. Tika dots slēdziens, ka visticamāk ir kaut kāds sīkums kaut kur dziļi iekšā, kas izraisa šo nevienmērīgo darbību, bet atrast to līdz šim nav spējis neviens. Auto šīs nakts -13 grādos pieleca no pusapgrieziena, bet motors raustījās diez gan spēcīgi tās pašas 6-8 sekundes. Vēl tika teikts, ka, iespējams, vainīgas sprauslas, kas šādi uzvedas mīnusos, un šī problēma var progresēt, bet nav akmenī kalts. Kaut gan sprauslas pirms mēneša tika pārbaudītas un konstatēts, ka visas sprauslas strādā vienmērīgi un nekādas korekcijas kādas sprauslas dēļ nenotiek.
Kad degvielas filtrs mainīts?
Internetdiagnostika saka ka pie vainas tomēr sprauslas - www.google.com/search?q=ford+mondeo+2008+"2.0tdci"+erratic+idle
Ā, skaidrs,šitas ir jau dzirdēts, iepriekš Tev vienīgā atšķirība bija tikai iedarbināšanas veidos- ar aķi neleca, bet ar buusteri leca.Mistiski tā, identiskos apstākļos un pie vieniem un tiem pašiem pārējiem komponentiem.
Iespējams, ka te vainīga ir vienkārši nesakarīga diršana.To, ka pie šādas mistikas varētu "atļauties" sākotnēji nenomainīt vecas kvēlsveces (kaut vai it kā strādājošas),vai pienācīgi nepārbaudīt sprauslas- to jau tikai dalbajobi un kapeikpisēji var shitādu greznību.
Laiciņš pagājis.Tad beigās kas tad bija pie vainas šai problēmai kad slikti piedarbinājās un raustās?
Pamodies no letarģiskā miega? Toļi metālā, toļi šrotā.
Šai tēmai esot 30gab komentāri. Kāds viens uzdeva tā dēvēto jautājumu un kādi 29 gab Lohi to pakomentēja.Jā.
Pats stulbākais ko cilveks var darīt ir vest pie 'dīlera' vecu masīnu, jeb auto kam ir vairak par 5 gadi un vairak par 100k noskrējiens... 😂 Dīleris NAV autoražotājs! Ka tagad saskries auto konstruktori un kaut ko gribēs pētīt....
Dīleris cenšas maksimāli pelnīt naudu, kā jebkurš cits bizņessman lai galā kontā būtu pēc iespēja svairāk piķis!
Tev ir 2008g auto, kam pēc autoražotāja acīm jau drošvien sen bija jābūt šrotā, parstrādatam par konservbundžu! Nevis vēl jābrauc uz ceļa!
Aizvedot dīlerim šādu autiņu būs 2 scenāriji
1. ''diagnosticēs'' autiņu, sastādīs tāmi uz tūkstošiem pieciem vismaz, jo teiks, ka motoram kaput, vadības blokam, sprauslām kaput, vopšim VISS ir slikti, viss tas esot obligtāti jāmaina.
Jo dīleris seko tikai oficiāli izlaistajai servisa gramatiņai un ja gramatā rakstīts, ka motora dzīve ir x km, bet tev odometrā ir krietni pāri, tad vienīgais ko viņi spēj ir sekot pēc gramatiņas- mainīt motoru, nevis saremontēt.
(tas nekas ka vēl rūc, brauc un skati var iziet)
2. Būs ''godīgi'' un pēc diagnostikas par kuru vien samaksāsi 100€ pateiks, ka nav vērts remontēt auto, jo tas izmaksās vairak ne kā auto vērtība, beeeet viņi varot novērtēt par ''labu cenu'' un paņemt kā pirmo iemaksu un vēl piedavāt labu atlaidīti uz kādu no jauno vai lietoto auto parka... (un sadarbojas ar visiem kredīta devējiem) 😉
Mans neprofesionālais verdikts, gan jau kaut kur ir kāds pusdzīvs sensors, kas aukstajā laikā, pie auksta autiņa atņirdzas un kompim dod nepareizus datus, tad piesķil un autiņš raustās.
Auto ir vecs un lai pateisi izskaustu so problēmu būs 2x/3x jaiegulda auto vertība(jo atrast to vienu fakino kas ir pie vainas ir jaizjauc un jāpārlasa viss autiņš)....
Drīzāk sagaidi vasaru, ka tādu problēmu nebūs, pārdod un perc nākamo, nevis centies sataisīt vecu autiņu lai darbojas kā jauns.
"Jo dīleris seko tikai oficiāli izlaistajai servisa gramatiņai un ja gramatā rakstīts, ka motora dzīve ir x km, bet tev odometrā ir krietni pāri, tad vienīgais ko viņi spēj ir sekot pēc gramatiņas- mainīt motoru, nevis saremontēt."
Parādīsi man, lūdzu, kādu servisa grāmatiņu, kurā būtu norādīta "motora dzīve x km"?
Bet visai amizanti, ar kādu aizrautību tu centies dot padomu 4 gadus vecam postam...
Krokodils vari apvainoties vai kā, nav šoreiz tev nav taisnība. Tur iespējams pie vainas ir smidzinātāji, vai pārplūde. Tamdēļ nav jājauc visu auto ārā. Kaut gan tas kā kuram modelim.
Dīleris ir cilvēku kopums, kuri katrs savu darbu dara/ne. Vai tam mehāniķim diži uztrauc peļņa ja tur klientu rinda ar garantijas problēmām. Vienkāršāk šādu oldtaimeri ir uzlikt uz skaitītāja un viņš pats aiztīsies...Pieņēmējs knapi spēj uz sakariem atbildēt, kad viņam ir laiks kaut kādus rēbusus risināt...
Krokodils rakstīja: Drīzāk sagaidi vasaru, ka tādu problēmu nebūs, pārdod un perc nākamo, nevis centies sataisīt vecu autiņu lai darbojas kā jauns.
Untad nāk nākošas usernr2 un taisa tādu pašu topiku un atkal, pēc ieteikumiem, gaida vasaru 😂
Smaga piedarbināšana un raustīšanās
Ford Mondeo 2008.g. 2.0tdci (96kw; automāts; keyless go). Sākās viss ar to, ka pienāca pirmie zemie grādi, jau pie +3 parādījās šī problēma. Auto piedarbināms diez gan smagi, jāgriež sekundes 3-5, tad pielec un motors sāk raustīties it kā uz slāpšanu, apgriezieni lēkā 5-6 sekundes, tad nostabilizējas un viss aiziet normas robežās.
Problēma novērojama TIKAI pēc 8+ stundu nekustināšanas. Ja no rīta aizbrauc uz darbu un pēc 5-6h darbina mašīnu, problēmu nekādu.
Pirmais servisa apmeklējums - pārbaudām sveces un releju, viss strādā. Ir ideja par to, ka motora temperatūras sensors nojucis un uzskata, ka motors ir silts, līdz ar to relejs neuzsilda sveces un motors raustās, kamēr degviela neaizdegas. Temperatūras sensors nomainīts, rezultāts tāds pats.
Otrais servisa apmeklējums - atklājam degvielas noplūdi pie 2.cilindra. Noplūde novērsta, mašīna startējas krietni labāk ar siltu motoru, bet auksta joprojām tik pat slikti.
Trešais servisa apmeklējums - testējam visu pēc kārtas. Secinām, ka akumulators savu nokalpojis, nepietiek jaudas, lai nodrošinātu sveču uzsilšanu. Čaļi servisā piedarbina auto ar būsteri, pielec bez raustīšanās. Nākošajā rītā pēc servisa apmeklējuma (ārā -10 grādi, jāņem vērā, ka problēma ir pie +3 jau!!) mašīna pielec bez mazākajām problēmām. Nu ko, vaina akumulatorā? Bet jautrība neapstājas. Nākošajā rītā pēc šī 0 grādos mašīna atkal raustās kā iepriekš.
Nopērku jaunu akumulatoru, uzlādēju pa nakti mājās, ja nu nostāvējis ilgi noliktavā, lieku vecā vietā - mašīna pielec labi, motors faktiski neraustās. Pēc pusstundas eju laist vēlreiz, problēma atpakaļ vietā - pielec smagi (nu jau mazāk sekundes jāgriež, bet tik un tā pasmagi) un motors raustās.
Īsumā - motora temperatūras sensors nomainīts, akumulators nomainīts, sveces un relejs pārbaudīti un strādājoši, mašīna joprojām lec smagi un raustās.
Kādam ir idejas, kur meklēt vainu? Kā ar servisiem - vest pie dīlera, vai tomēr labāk meklēt kādu, kas ar Fordiem uz Tu?