Man bija jauns BM Auto salonā iegādāts BMW 118d automāts. Kārtējais darba auto Tas bija pats nelaimīgākais un tehniski briesmīgākais auto, kāds jebkad lietots Garantijas laikā 5 reizes (!!!) tika vests uz dīlerservisu ar evakuatoru. Plīsa viss iespējamais. Bet, pie 125tkm nograbēja arī dzinējs. Salūza kloķenes skrūve un dzinēju samala lupatās Tas notika 3 auto no vienas partijas toreiz. Man kāds gribēja piekabināt smagu ekspluatāciju, bet toreiz es biju uzreiz pēc traumas, knapi dzīvs vispār + vēl 2 identisku auto identiskas ķibeles situāciju atrisināja galu galā. Atbrauca uz BM Auto ražotāja liels pārstāvis, rezultātā visiem auto tika nomainīti jauni dzinēji arī pēc garantijas uz BMW rēķina (citādi - ap 6,5k eur par dzinēja maiņu prasīja).
Nekad mūžā konkrēto 2008.gada modeli NEPIRKTU
BMW 118d Pro's and Con's
Virsraksts izskaidro visu.
Vēlams ,lai kāds ,kurš pats tur savā īpašumā šo konkrēto modeli +2 gadus.
Vēlējos noskaidrot ,vai nav kkādas nozīmīgas dzinēja ķibeles? (kaut kādi swirl flaps kas krītot iekšā) or something like that?
Viedokļus,ka ir ērts,atsaucīgs un tajā pašā laikā ekonomisks varat izlaist
Esmu noskatījis 2008.gada modeli.