Ja pirkts 2017.g., tad jau vēl ir garantija. Lai jau servisā par to galvu lauza.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ja pirkts 2017.g., tad jau vēl ir garantija. Lai jau servisā par to galvu lauza.
Nē, nav joks vecs! 17.gada rudens. Vedīšu, protams, atkal. Garantija vēl 3 gadus. Tikai traki, ka ik pēc mēneša jābraukā. Nedzīvoju jau Rīgā.
Vienkārši padomāju, varbūt kāds ar līdzīgu problēmu saskāries.
Skumji, ka jaunie auto mēdz būt tik nekvalitatīvi...
Vai tik te nebūs mūsdienu pilnpiedziņas un variatora kombinācijās vaina, kam ļoti nepatīk kārbas pārkaršana, kas notiek pat pavisam neilgu brīdi pakārpoties pa sniegu/ledu?
Ikdienā spolēt sanāk
Priekšpiedziņa. Auto nav bijusi pārslodze. Braucu saudzīgi. Sliktākais, ka maiņas mašīna iespējama vien, ja ar evakuatoru aizved. Un arī tad uz trim dienām. Nu, riktīgi esmu ieķēpājusies.
Nissan ar kvalitāti tiešām ir ļoti švaki. Tie Jatco ražojuma variatori izteikti brūk nost, vienam zināmam Qashqai tas tika remontēts pie 60k nobraukuma, tur gan problēmas bija savādākas un pēc dīlera/Nissan lēmuma tika mainīts vadības bloks. Var palasīt internetā sūdzības par šiem variatoriem, to ir ļoti daudz.
Vajag konkrēti paprasīt dīlerim vai variatoru tiešām nomainīja, nevis, piemēram tikai vadības bloku.
Un runājot par evakuāciju- es domāju autoevakuatoru var saukt tāpat, pieņemot ka "mašīna nav braucama, jo no variators izdod skaņas". Varbūt tā izdodas saņemt maiņas auto.
Žēl, protams, par jauna auto kvalitāti, bet te šķiet ir gadījums no sērijas, ka servisā saka, ka problēma tika atrasta, detaļa nomainīta, bet praksē viņiem tikai likās, ka tas varētu būt pie vainas un nomainīja.
Man paziņa vairākus gadus netiek galā ar elektroniku. Vienā servisā pateica, ka tiešām ABS sensori nomiruši, nomainīja ABS, tad it kā miers, problēma atkal uzradās, cits serviss teica, ka baterija vainīga, nomainīja bateriju, atkal miers uz laiku, tad atkal problēma parādījās. Pazīstams meistars, ģimenes draugs teica, ka visticamāk problēma elektronikai kaut kur ar mitrumu, jāmeklē dziļāk. Pirmie divi bija oficiālie servisi, uz ātro noteica, ka noteikti tas vainīgs un tik maina! Dažreiz liekas, ka servisos cilvēki strādā uz tādu trial & error variantu - nomaina vienu, otro, trešo lietu... Un tā kamēr paliek labāk, vai atmet ar roku, ka nespēj atrast vainu.
Ieteiktu pameklēt angliski internetā vai nav konkrētam modelim tādas problēmas izplatīta parādība. Tā mēdz notikt, it īpaši, ja mašīnā tiek bāztas jaunas lietas iekšā. Piemēram, par VW DSG ieviešanu masveida tirgū un daudzajām problēmām pilns internets ir. Šur tur pasaulē arī bija atsaukumi.
Nissan Juke variators nomainīts, problēma palika
JUKE, pirkts 2017.gadā, sāka trokšņot pie variatora "ielikšanas" atpakaļgaitā, bet tikai aukstam, no rīta. Un, ne katru rītu. Problēmu konstatēja, variatoru nomainīja. Pēc mēneša vecā vaina, trokšņo atkal. Viedoklis: variatoru patiešām nomainīja?, atkal bojāts? ir problēma, kas izved variatoru? Varbūt kādam ir viedoklis?