Sveiki, šodien saskāros ar tādu problēmu, ka man pazvana uz darbu un saka, ka tavai mašīnai jau ilgu laiku gaudo signalizacija un neslēdzas ārā. Atbraucot un mēģinot atslēgt mašīnu, mana mašīnas pults nestrādā, mēģinu ar parasto atslēgu atslēgt šofera pusē durvis, bet atslēgu pat nevaru ielikt, lai pagrieztu.
Nesen pārlikts akumulators. Mašīna ir peugot 407 2005.gada. un tagad nezinu ko iesākt ar mašīnu?
Prasti, ja aķis izlādējies, signalizācija mēdz gaudot. Kādēļ tika mainīts akumulators? Varbut kut kur īsais un tas arī izēdis aķi?
Atslēgu citā slēdzenē mēģināji likt? Pasažiera durvīs, bagažniekā? Ļoti bieži slēdzenes no nelietošanas mēdz aizaugt, tāpēc arī ar atslēgu nevar atslēgat. Varbūt pirms tam slēdzene mainīta un Tev nav nemaz īstās atslēgas?
Aķi parlika citu, jo vecais par ātru lādējas ārā un bija aizdoma, ka ģenerātors nelādē akumulātoru. Kad pārlikām aķi, tad pāris dienas mašīna stāvēja, tik pa reizei piegājām pielaidām, vai strādā vispār, jo pirms tam palikām mierā ar autiņu. Un neilgi pirms sākās tie niķi izmantojām slēdzeni viss stradāja. Un stulbākais, ka autiņam tikai šofera pusē var atslēgt ar atslēgu durvis.
Mainīt aķi, tāpēc, ka nelādē ģenerators, tāda naudas izmešana vien ir, problēma jārisina no cēlona, nevis sekām...
Par atslēgu gan nemācēšu vairs neko ieteikt, ja pirms tam slēdzās. Man tikai 2 domas - vai nu viņam kaut kāda mistiskā aizsardzība, kas ir maz ticams, vai arī kāds kaut ko slēdzenē iebāzis.
Lieta, kopskatā tāda, ka tā bija rezerves mašīna, kamēr otru gatavoja skatei. Stulbākais, ka tas ģenerātors ap 160 eiro maksā, uz sitienu nav jau vairs ar ko maksāt, jo jāņem jau bija otra mašīna no servi un jaiet skate un visi parējie maksājumi uzreiz. Doma bija uz nakošo mēnesi labot rezerves mašīnu, bet kamēr gaida savu kārtu izdomājis ir vēl kautkas notikt.
pag tiešām ģenerators ??? Man bračkam bija ka īsu braucienu dēļ nespēja uzlādēt.
Bet principā ja dabū vaļā - iesaku uzlādēt akumlatoru un uz stāvēšanas laiku noņemt klemmes ( pietiek tikai ar +) un tad paskatīties, vai problēma vienkārši nav kaut kamī kas vienkārši rij strāvu izslēgtam auto …. varbūt pat pati nolāpītā signalizācija ...
Jūnijā tika nozagtas tādas mašīnas, kā, piemēram, Mitsubishi Colt, Škoda Roomster, Rover 600, Opel Zafira, Škoda Felicia, Fiat Tempra... Kāpēc lai nebūtu 407? Ja nu kādam detaļās ievajagas? Bet varbūt tikai apzagt, nevis nozagt?
Kādi vietējie šmurguļi aizņēmās pavizināties un noslīcināja szerā. Neviens no minētajiem nav tik tautā populārs vai dārgs lai būtu vērts zagt detaļām. Lai apzagtu pietiek ar izglāzētu stiklu.
Nu, nezog jau tikai dārgos. Lētais gals arī vienmēr ir bijis zagļu pieprasīts.
Un, lai nozagtu, piemēram, maģi vai ko tml., īsti ar stikla izglāzēšanu nepietiks. Ar apzagšanu es vairāk biju domājis kādu detaļu zādzību. Bet, nu labi, tur jāpiekrīt, ka šitādiem lētučiem detaļas neviens gan nezags.
Kad 2005g mašinai aķis lādējas vai uzvedas suudīgi, ne-kad ne-vajag pārbaudīt kkādus vadus (klemmes).Nav ko lieki čikāties, pofig.Protams, ka tie maitas Zagt gribēja,nedēļu peilēja, ar 5G urbi atslēgu skannēja,tagd šitas ir, vaig Folliju likt uz logiem..
Narkomānam pie kājas, ir signalizācija vai nav. Viņš no sākuma izsitīs logu, un tad domās tālāk - vai paķert kaut ko fiksi, ja tur kas ir, vai lēnām doties prom.
Tas taču pežo, mistiskas problēmas ar elektrību garantētas, pilnīgi mierīgi to aķi var izēst logu pacēlājs , kas ir uz viena drošinātāja ar salona apgaismojumu vai ko nu tur vēl francūži saslēguši vienā slēgumā. Jāmeklē strāvas noplūde.
"Aķi parlika citu, jo vecais par ātru lādējas ārā un bija aizdoma, ka ģenerātors nelādē akumulātoru."
Ideāli! Nevis atrisināt problēmu un saremontēt ģeneratoru (varbūt tikai oglītes ir jānomaina), bet mainīt aķi, kurš arī pēc laika būs tukšs (un sabojāts).
Paldies, kas centās palīdzet. Tiem kas teica, ka tā sūda pežo detaļas nahuj nevienam nevajadzētu, jo ķip lētais gals. Nebūt tā nevaru teikt. Tam sūdam pat īsti detaļas nevar visas dabūt veikalā, ne internetā atrast ko vajag, un vēl tam pa tādām summām, ka vari vien strādāt priekš tās mašīnas ar latvijas algu????????. Bet iznākums ir tāds, ka meistars pateica, ka visa vaina ir elektronikā, un visticamāk kompis ir metams, un remonts izmaksā vismaz uz 1,5k. Un tai sūdā es točna tik daudz iekšā nelikšu. Jau pietiekami sagādāja problēmas.
Vai tiešām manu auto gribēja nozagt?
Sveiki, šodien saskāros ar tādu problēmu, ka man pazvana uz darbu un saka, ka tavai mašīnai jau ilgu laiku gaudo signalizacija un neslēdzas ārā. Atbraucot un mēģinot atslēgt mašīnu, mana mašīnas pults nestrādā, mēģinu ar parasto atslēgu atslēgt šofera pusē durvis, bet atslēgu pat nevaru ielikt, lai pagrieztu.
Nesen pārlikts akumulators. Mašīna ir peugot 407 2005.gada. un tagad nezinu ko iesākt ar mašīnu?