Ļoti dārgs... Ar priekšpiedziņu no 38 K, bet ar pilnpiedziņu no 42,5 K...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ļoti dārgs... Ar priekšpiedziņu no 38 K, bet ar pilnpiedziņu no 42,5 K...
Ja godīgi, īsti nenāk prātā argumenti kādēļ ņemt šo nevis, piemēram, Škoda Kodiaq (vai Seat Tarraco vai Tiguan Allspace), kas savulaik ieguva gada auto.
Vērtības kritums būs lielāks nekā VW grupas mašīnām. Arī, salons, manuprāt, nosauktajiem auto ir labāks.
Protams, tajā cenā būtu arī citas interesantākas alternatīvas, taču es personīgi Santa Fe savā shortlistā iegādei par tādu cenu neiekļautu.
Vakar iesēdos gan SantaFe, gan Tarraco. Ērtāk bija Tarraco!!!
Jā, tas arī. Man personīgi likās, ka Tarraco ir vairāk vietas salonā. Varbūt tā tikai šķiet, bet nu tāds iespaids man radās...
Jā, "Hyundai Santa Fe" ir lielāks un dārgāks par "Seat Tarraco". Bet tas brauc tikpat līgani un smagnēji kā "BMW X5". Liela telpa bagāžniekā vai 7 sēdvietas, un tie divi bagāžnieka sēdekļi ir lielāki un ērtāki kā visiem citiem. Priekšpiedziņas "Santa Fe 2.2 CRDi 2WD" cena sākas no 35 990 eiro, bet pilnpiedziņas "2.2 CRDi 4WD" - no 45 990 eiro.
Ir lietas, ko uz aci neredz un nevar ievērtēt, piem. piekares detaļu izturības rezerve.
martinslusis rakstīja: Ja godīgi, īsti nenāk prātā argumenti kādēļ ņemt šo nevis, piemēram, Škoda Kodiaq (vai Seat Tarraco vai Tiguan Allspace), kas savulaik ieguva gada auto.
Vērtības kritums būs lielāks nekā VW grupas mašīnām. Arī, salons, manuprāt, nosauktajiem auto ir labāks.
Protams, tajā cenā būtu arī citas interesantākas alternatīvas, taču es personīgi Santa Fe savā shortlistā iegādei par tādu cenu neiekļautu.
Man gan šķiet, ka tās ir dažādas klases. Tie VAG produkti ir izļurkāti Golfi, bet Hyndai drīzāk ir kautkādas vidējās / lielās klases auto.
(c) 2.2 CRDi - no 45 990 eiro... Bet, nav skaidrs vai tas īsti brauc/nebrauc un kur uz tā labāk sēdēt (pie stūres vai tomēr bagažniekā).
Lieliski, samaksā 46k un pēc tam rīkojies pēc iA titullapā aizaizvakar svaigi pieejamās "instrukcijas"- tev būs Eiropā iebraukšana aizliegta,pēc 5 gadiem vērtības atlikums 0%,tālākpārdošanas iespēja nulle,plaušu vēzis, holeera un delīrijs un laikabiedru nicinājums garantēti.Turklāt, šis ražotājs nupat notiesāts par krāpšanos ar būvgružiem.Ideāls komplekts.
Pirmo sekunžu iespaids par SantaFe - ļoti kluss. Piestartējot auto, motora skaņa gandrīz nav dzirdama. Izkāpjot ārā no auto tieši tas pats. Vēlāk braucot pa Latvijas ceļiem, secinājums arī tāds pats - auto skaņas izolācija ir lieliska. Par auto dinamiku to nevar teikt. Sākumā, braucot režīmā Smart, komentārs šāds: SantaFe paātrinās kā liels, slinks kašalots . Nomainot braukšanas režīmus situācija uzlabojas, auto ir atsaucīgāks un liekas dinamikas pietiek pārvietojoties ikdienas maršrutos. Vēl šis auto pārsteidza ar to, kā tas tika galā ar bedrainiem grunts ceļiem, liekas, ka piekare speciāli izstrādāta ceļa posmam Tilža-Rugāji . Salona apdares kvalitāte labā līmenī. Interesanta "fīča", kādu nebiju līdz šim redzējis ir priekšējā pasažiera sēdekļa atzveltnē iestrādātas pogas, ar ko vadītājs var regulēt sēdekļa novietojumu un slīpumu pasažierim. Ar domu, ka ja nepatīk blakussēdētājs, aizbīda to uz aizmuguri un nolaiž atzveltni, tā tiekot vaļā no kaitinošā blakussēdētāja . Nav katapulta, bet strādā līdzīgi . Auto atstāja ļoti labu iespaidu, bet ir viens BET. Lielais BET ir cena. Pa 50tk ir daudz dažādu iespēju, piemēram divi VW T-Cross
Vai jums nerodas sajūtat kad esat apdalīti?Lūk Hyundai par to pašu naudu bet lielāks.
Dougs ir sasitis galvu pret Kia Telluride un tāpēc galīgi stulbs vērtējums. Vienīgi ko viņš sakarīgi pateica, ka par līdzīgu BMW vai RANG ROVER sanāk divi PALISADE, tik iespējama 8 vietīga opcija par pus cenu. Un manā skatījumā ideāla viduskonsoles erganomika. Beidzot ātrumkpārslēgs aizstāts ar pogām un novietots tur kur netraucē.
Nez cik šitam izmaksātu ceļš no Korejas un muita, vēļ jau iespējams homologācija klāt nāktu.
Konceptuāli Santa Fe ir uzskatāms par pievilcīgu auto ģimenei - ietilpīgs salons, plūdena gaita, pietiekami ekonomisks 2,2 litru dīzeļdzinējs un trešā sēdekļu rinda, kura ir kā pilnvērtīgas sēdvietas, nevis tikai papildus sēdvietu funkciju (kā vairumā konkurentu).
Turklāt, ja salīdzinām šo un iepriekšējo paaudzi, tad attīstības process ir visai iespaidīgs. Vienīgais BET - cena. Bagātīgākās versijas maksās tuvu 50 000 eiro atzīmei, Tomēr, ja budžets nav šķērslis, tad Santa Fe var kļūt par lielisku ģimenes locekli ar 7 gadu garantiju bez nobraukuma ierobežojuma.
Eiropā tas ir sava segmenta flagmanis un tak vienmēr bijis zināms, ja grib lētāk, tad vēršaties KIA. Tas būs tas pats, tikai vienkāršāks no 39-44 tk. kia.forumauto.lv/models/show/Sorento/index.html?pdf=pricelist.pdf
Tātad sakarā ar to ka tiek lietots Hyndai Santa Fe brālis - Sorento, padalīšos ar savu pieredzi.
Pēdējais feislifta modelis GT line pilnākajā komplektācijā ar 2.2 dīzeli un 8pakāpju automātu. No extrām ko vērts pieminēt- milzīga panorāmas lūka, visi iespējami asistenti, joslu asistents pats groza stūri, automatiskā distances kontrole, hud, info sistēma ar android auto.
Šobrīd jau nobraukti 30 000km pa vidu uztaisīju mazo eļļas maiņu un tikko bija pilnā apkope.
Pagaiām problēmu nav bijis, vidējais patērinš 8.2 litri.
Lietas kas nepatīk: kruīza kontroles algoritms, mitrā laikā auto režīmā logi svīst, lietus sensora darbība, ik pa laikam paprasa lai pielej mīzalu ūdeni.
Lietas kas patīk,: plašums, labi turās uz ceļa, cenas/kvalitātes/extru attiecība.
Neskatoties uz 200 zirgiem auto samerā lēnīgs, paatrinās labi tomēr ļoti vienmērīgi, bez rāvieniem. Pēc 180 kmh paatrinājuma praktiski vairāk nav. Griētos tomēr nedaudz vairāk asuma it sevišķi sport režīmā.
Piekare gan "sportiska" brsucot pa granteni prasītos mazliet mīkstāka, bet varbūt pie vainas 19 diski, ar 18 iespejams butu mikstāk.
Salons ērts, visas iespējamās regulācijas, sēdpozīcija suviski augsta, reizēm gribas nolaist benķi zemāk. Trešajā sēdekļu rinda pat tāds milzis kā es ar saviem 193 var ielīst un nemaz mav tik slikti. Otrā sēdekļu rinda gan bīdās gan regulējās sēdekļu slīpums.
Nevarētu teikt ka auto ar ko īpaši izceļas, manuprāt diezgan konservatīvs dizains.
Ar Hyndai Santa Fe viņus vieno platforma, motori, ātrumkārba, iespējams arī piekare, kā arī dažādi interjera elementi kā pogas.
Manā skatījuma Santa Fe ir tas pats Sorento tik citā kulītē un nezin kapē par lielāku cenu.
Sorento Gt line cena laikam ir ap 45 eiro, bet ja parunā ar dileriem gan jau labu atlaidi var iešķiebt.
Manuprāt labs auto praktiķim kuram patīk komforts.
Volx rakstīja: Eiropā tas ir sava segmenta flagmanis un tak vienmēr bijis zināms, ja grib lētāk, tad vēršaties KIA. Tas būs tas pats, tikai vienkāršāks no 39-44 tk. kia.forumauto.lv/models/show/Sorento/index.html?pdf=pricelist.pdf
Santa Fe ir tajā pašā cenu kategorijā 38-45
Korejietis skaidri un gaiši demonstrē(vismaz grib to darīt)vēlmi tuvoties premium klasei. Ražotāji šoreiz ir pacentušies. Jaunais Santa Fe ir ar ļoti bagātīgu aprīkojumu. Uzmanība pievērsta pat sīkumiem. Piemēram, briļļu nodalījumā ieklāts speciāls, mīksts audums, lai nesaskrāpētu brilles. Sīkums, bet... Par lielākām lietām. Auto ir komfortabls gan salons, gan piekare. Brauciens ir līgans un pārliecinošs. Attiecīgajā braukšanas režīmā korejietis spēj būt samērā dinamisks. Arī uz nelīdzena seguma auto uzvedas klusi un pārliecinoši. Uzrunāja informatīvās un ražīgās bremzes. Salonā vietas normāli pieciem braucējiem. Arī bagāžniekā pasažieru mantas būs kur salikt. Ja izstellē trešo sēdekļu rindu, tajā var ierāpties ne tikai pirmskolas vecuma bērneļi, bet jau paaugušies pusaudži. Salonā daudz visādu kabatu plauktiņu un nodalījumu. Sīkumiem vietas gana. Arī tehnoloģijas Santa Fe nav gājušas secen. Principā tā īsti piesieties nav kur, taču cena uzreiz nosit interesi par šo auto. Domāju dīlerim pircējus atrast nebūs viegli.
Atceros, reiz Hyundai pārstāvim par cenu ieminējies, dzirdēju pretjautājumu - kādēļ tam maksāt lētāk, ja auto TIK labs sanācis?... stereotipus gan lauzt nebūs viegli.
Viņš vienkārši nevar maksāt stipri lētāk. Ir vienu pakāpi zemāks modelis Tucson, kam cena aiziet līdz 33k. Paliek mazs koridors līdz 38k, nu nevar viņš maksāt nekādi 35 tad jau nav jēgas viņu ražot, jo Tucson labi tāpat pērk.
Papētot cenu lapu izskatās ka kautko tomēr ir pārskaitījušies-parasti jau viduvēji aprīkotu eksemplāru cenas iesniedzas klasi augstāku modeļu bāzītēs, Tucson biezākā versija ir par tūkstoti lētāka kā Santa Fe lētākā, respektīvi viduvēja Tucson pircējam būs grūti iepārdot Santa Fe jo cenas starpība tomēr ir diezgan pamatīga pieņemot ka vidējais pārdotais Tucson varētu maksāt ap 30k eur.
Ļoti iespējams. Santa Fe pirks tie Tucson pircēji, kam vajadzēs papildus vietu, plašumu.
Cenā līdz 40k eur ir diezgan daudz alternatīvu ar 5+2 sēdvietām- Kodiaq, Tarraco, Tiguan allspace vai drusku pieliekot jau sanāk kruzaks, kas gan ir drusku no citas operas bet daudz vairāk auto par to pašu naudu. Jābūt izteiktam Hyundai fanam lai laistu garam šo izvēli.
Pirmās un otrās paaudzes Santa's bija diezgan bieži redzamas ielās, trešā paadze jau krietni retāk un domājams ka tas ir cenas iespaidā, jo ja pirmās divas bija daudz auto par adekvātu naudu tad šobrīd ir daudz auto par tādu pašu naudu kā līdzinieki.
Es gan neesmu salīdzinājis, bet domāju, ka Santa būs bagātāk aprīkots neka tavi nosauktie modeļi.
Intereses pec apskatījos ASV pārdošanas datus, tad tur nekādas atšķirības starp 18. un 19.gadu nav. Daudz lielaka atšķirība redzama, ja salīdzina pardošanas apjomus 10 gadus atpakaļ. Santa pārdodas 50% vairāk, nekā gadus 10 atpakaļ
carsalesbase.com/us-car-sales-data/hyundai/hyundai-santa-fe/
-
Hyundai Santa Fe 2019 tests, atsauksmes un iespaidi 2020
Jaunais Hyundai Santa Fe 2019 / 2020, kāda pieredze?