Hyundai Santa Fe 2019 tests, atsauksmes un iespaidi 2020

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Jaunais Hyundai Santa Fe 2019 / 2020, kāda pieredze?

 
VWfans Reģ.: 21.02.2004
4 0 Atbildēt

Ļoti dārgs... Ar priekšpiedziņu no 38 K, bet ar pilnpiedziņu no 42,5 K...

iAuto Reģ.: 17.07.2001
3 0 Atbildēt

Hyundai Santa Fe 2019

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
3 1 Atbildēt

Ja godīgi, īsti nenāk prātā argumenti kādēļ ņemt šo nevis, piemēram, Škoda Kodiaq (vai Seat Tarraco vai Tiguan Allspace), kas savulaik ieguva gada auto.

Vērtības kritums būs lielāks nekā VW grupas mašīnām. Arī, salons, manuprāt, nosauktajiem auto ir labāks.

Protams, tajā cenā būtu arī citas interesantākas alternatīvas, taču es personīgi Santa Fe savā shortlistā iegādei par tādu cenu neiekļautu.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
3 0 Atbildēt

Vakar iesēdos gan SantaFe, gan Tarraco. Ērtāk bija Tarraco!!!

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
1 0 Atbildēt

Jā, tas arī. Man personīgi likās, ka Tarraco ir vairāk vietas salonā. Varbūt tā tikai šķiet, bet nu tāds iespaids man radās...

AgnarsJundass Reģ.: 01.02.2018
2 0 Atbildēt

Jā, "Hyundai Santa Fe" ir lielāks un dārgāks par "Seat Tarraco". Bet tas brauc tikpat līgani un smagnēji kā "BMW X5". Liela telpa bagāžniekā vai 7 sēdvietas, un tie divi bagāžnieka sēdekļi ir lielāki un ērtāki kā visiem citiem. Priekšpiedziņas "Santa Fe 2.2 CRDi 2WD" cena sākas no 35 990 eiro, bet pilnpiedziņas "2.2 CRDi 4WD" - no 45 990 eiro.

imzz Reģ.: 27.02.2015
2 0 Atbildēt

Ir lietas, ko uz aci neredz un nevar ievērtēt, piem. piekares detaļu izturības rezerve.

eidis Reģ.: 07.11.2001
2 2 Atbildēt

martinslusis rakstīja: Ja godīgi, īsti nenāk prātā argumenti kādēļ ņemt šo nevis, piemēram, Škoda Kodiaq (vai Seat Tarraco vai Tiguan Allspace), kas savulaik ieguva gada auto.

Vērtības kritums būs lielāks nekā VW grupas mašīnām. Arī, salons, manuprāt, nosauktajiem auto ir labāks.

Protams, tajā cenā būtu arī citas interesantākas alternatīvas, taču es personīgi Santa Fe savā shortlistā iegādei par tādu cenu neiekļautu.

Man gan šķiet, ka tās ir dažādas klases. Tie VAG produkti ir izļurkāti Golfi, bet Hyndai drīzāk ir kautkādas vidējās / lielās klases auto.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 3 Atbildēt

(c) 2.2 CRDi - no 45 990 eiro... Bet, nav skaidrs vai tas īsti brauc/nebrauc un kur uz tā labāk sēdēt (pie stūres vai tomēr bagažniekā).

Lieliski, samaksā 46k un pēc tam rīkojies pēc iA titullapā aizaizvakar svaigi pieejamās "instrukcijas"- tev būs Eiropā iebraukšana aizliegta,pēc 5 gadiem vērtības atlikums 0%,tālākpārdošanas iespēja nulle,plaušu vēzis, holeera un delīrijs un laikabiedru nicinājums garantēti.Turklāt, šis ražotājs nupat notiesāts par krāpšanos ar būvgružiem.Ideāls komplekts.

OskarsKrampans Reģ.: 28.09.2019
6 2 Atbildēt

Pirmo sekunžu iespaids par SantaFe - ļoti kluss. Piestartējot auto, motora skaņa gandrīz nav dzirdama. Izkāpjot ārā no auto tieši tas pats. Vēlāk braucot pa Latvijas ceļiem, secinājums arī tāds pats - auto skaņas izolācija ir lieliska. Par auto dinamiku to nevar teikt. Sākumā, braucot režīmā Smart, komentārs šāds: SantaFe paātrinās kā liels, slinks kašalots . Nomainot braukšanas režīmus situācija uzlabojas, auto ir atsaucīgāks un liekas dinamikas pietiek pārvietojoties ikdienas maršrutos. Vēl šis auto pārsteidza ar to, kā tas tika galā ar bedrainiem grunts ceļiem, liekas, ka piekare speciāli izstrādāta ceļa posmam Tilža-Rugāji . Salona apdares kvalitāte labā līmenī. Interesanta "fīča", kādu nebiju līdz šim redzējis ir priekšējā pasažiera sēdekļa atzveltnē iestrādātas pogas, ar ko vadītājs var regulēt sēdekļa novietojumu un slīpumu pasažierim. Ar domu, ka ja nepatīk blakussēdētājs, aizbīda to uz aizmuguri un nolaiž atzveltni, tā tiekot vaļā no kaitinošā blakussēdētāja . Nav katapulta, bet strādā līdzīgi . Auto atstāja ļoti labu iespaidu, bet ir viens BET. Lielais BET ir cena. Pa 50tk ir daudz dažādu iespēju, piemēram divi VW T-Cross

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
2 0 Atbildēt

Vai jums nerodas sajūtat kad esat apdalīti?Lūk Hyundai par to pašu naudu bet lielāks.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 0 Atbildēt

Dougs ir sasitis galvu pret Kia Telluride un tāpēc galīgi stulbs vērtējums. Vienīgi ko viņš sakarīgi pateica, ka par līdzīgu BMW vai RANG ROVER sanāk divi PALISADE, tik iespējama 8 vietīga opcija par pus cenu. Un manā skatījumā ideāla viduskonsoles erganomika. Beidzot ātrumkpārslēgs aizstāts ar pogām un novietots tur kur netraucē.

Nez cik šitam izmaksātu ceļš no Korejas un muita, vēļ jau iespējams homologācija klāt nāktu.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 0 Atbildēt

TomsTimosko Reģ.: 09.04.2005
3 0 Atbildēt

Konceptuāli Santa Fe ir uzskatāms par pievilcīgu auto ģimenei - ietilpīgs salons, plūdena gaita, pietiekami ekonomisks 2,2 litru dīzeļdzinējs un trešā sēdekļu rinda, kura ir kā pilnvērtīgas sēdvietas, nevis tikai papildus sēdvietu funkciju (kā vairumā konkurentu).

Turklāt, ja salīdzinām šo un iepriekšējo paaudzi, tad attīstības process ir visai iespaidīgs. Vienīgais BET - cena. Bagātīgākās versijas maksās tuvu 50 000 eiro atzīmei, Tomēr, ja budžets nav šķērslis, tad Santa Fe var kļūt par lielisku ģimenes locekli ar 7 gadu garantiju bez nobraukuma ierobežojuma.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Eiropā tas ir sava segmenta flagmanis un tak vienmēr bijis zināms, ja grib lētāk, tad vēršaties KIA. Tas būs tas pats, tikai vienkāršāks no 39-44 tk. kia.forumauto.lv/models/show/Sorento/index.html?pdf=pricelist.pdf

Sandis_UR Reģ.: 26.01.2003
0 0 Atbildēt

Tātad sakarā ar to ka tiek lietots Hyndai Santa Fe brālis - Sorento, padalīšos ar savu pieredzi.

Pēdējais feislifta modelis GT line pilnākajā komplektācijā ar 2.2 dīzeli un 8pakāpju automātu. No extrām ko vērts pieminēt- milzīga panorāmas lūka, visi iespējami asistenti, joslu asistents pats groza stūri, automatiskā distances kontrole, hud, info sistēma ar android auto.

Šobrīd jau nobraukti 30 000km pa vidu uztaisīju mazo eļļas maiņu un tikko bija pilnā apkope.

Pagaiām problēmu nav bijis, vidējais patērinš 8.2 litri.

Lietas kas nepatīk: kruīza kontroles algoritms, mitrā laikā auto režīmā logi svīst, lietus sensora darbība, ik pa laikam paprasa lai pielej mīzalu ūdeni.

Lietas kas patīk,: plašums, labi turās uz ceļa, cenas/kvalitātes/extru attiecība.

Neskatoties uz 200 zirgiem auto samerā lēnīgs, paatrinās labi tomēr ļoti vienmērīgi, bez rāvieniem. Pēc 180 kmh paatrinājuma praktiski vairāk nav. Griētos tomēr nedaudz vairāk asuma it sevišķi sport režīmā.

Piekare gan "sportiska" brsucot pa granteni prasītos mazliet mīkstāka, bet varbūt pie vainas 19 diski, ar 18 iespejams butu mikstāk.

Salons ērts, visas iespējamās regulācijas, sēdpozīcija suviski augsta, reizēm gribas nolaist benķi zemāk. Trešajā sēdekļu rinda pat tāds milzis kā es ar saviem 193 var ielīst un nemaz mav tik slikti. Otrā sēdekļu rinda gan bīdās gan regulējās sēdekļu slīpums.

Nevarētu teikt ka auto ar ko īpaši izceļas, manuprāt diezgan konservatīvs dizains.

Ar Hyndai Santa Fe viņus vieno platforma, motori, ātrumkārba, iespējams arī piekare, kā arī dažādi interjera elementi kā pogas.

Manā skatījuma Santa Fe ir tas pats Sorento tik citā kulītē un nezin kapē par lielāku cenu.

Sorento Gt line cena laikam ir ap 45 eiro, bet ja parunā ar dileriem gan jau labu atlaidi var iešķiebt.

Manuprāt labs auto praktiķim kuram patīk komforts.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti