A6 C6 2007g BRE

Edijsa6 Reģ.: 24.10.2019

Sveiki, varētu izpalīdzēt.

Audi A6 C6 2007gada 2.0tdi motora kods BRE

Slodzē raustās dzinējs. Braucot pat ar kruizu uz 90km/h pa līdzenu ceļu ideāli, bet kā stāvāks kalns pretī tā slodzē raustas dzinējs. Pat ar mazākiem ātrumiem, kā uzdod gāzi tā sāk raustīties.

Palīdzam!!!

 
Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 0 Atbildēt

Problēma ar degvielas padevi! Priekš tam ir serviss un kommpjjūters. Nebūtu tik moderns auto, es teiktu ka gaiss kaut kur iekļūst. 101 problēma.

Edijsa6 Reģ.: 24.10.2019
0 0 Atbildēt

Man arī pirmā doma bija par gaisu sistēmā, bet gaitā es nevaru uzņemt vairāk par 3200apgr/min un stāvot uz vietas nevar vairāk par 4000apgr

Freijers Reģ.: 06.09.2018
0 0 Atbildēt

1.kārt pie kompja, tur vajadzētu vainai/vainām izlīst, kas nestrādā.

Ja degv sistēmā iekļūst gaiss, tas beidzās ar to, ka noslāpst/nevar pielaist pavisam, vismaz iepriekšējai A6 paaudzei tā bija.

Manuprāt vajadzētu pārbaudīt visu gaisa padeves sistēmu, sākot no gaisa filtra, tālāk ar masas devējiem, utt. Bet atkal, tas ir minējums, ko apstiprina/noraida kompis.

Edijsa6 Reģ.: 24.10.2019
0 0 Atbildēt

Kad noslāpē un piedarbina tad atkal kādu laiku nav problēmu, un tad atkal viss no jauna. Gaitā ar 3šo ātrumu turot pilnu pedāli vairāk par 3000apgr nedabuut.

mefisto Reģ.: 22.05.2017
2 0 Atbildēt

Es teiktu dzinējs aiziet avārijas režīmā, tāpēc apgriezieni neiet vairāk. Bez kompja te nekā. Jānolasa kļūdas un tad tālāk jādomā, kur vaina...

650 Reģ.: 25.01.2017
0 3 Atbildēt

Ple, tu pats(!) sākumā tiec skaidrībā ar formulējumu- vai tev Raustās principā vai tikai slodzē,vai vnk Neceļ/virs 3k...

Jaunākiem motoriem uz vietas stāvot tukšgaitā ir aizsardzība pret duraku un rpm tiek ierobežoti.Vai un pie cik tas bija 07g modeļiem- figzin.Drīzāk jau ka nebija, un tādā gad. tie 4k izskatās drusku par maz.

Ja neceļ virs 3k,visdrīzāk jau ka vaina gaisa padevē,kā jau te augstāk teica.BET- tā laika audi neba jau visas vainas tev tā konkrēti/tieši uzrādīs diagnostikas kompis.

Visticamākais scenārijs- pa kaktiem un ķeneriem taujājot,iztērēsi lieku savu naudu/laiku un skaties ka vel kko sasipīsi tālāk, ar tādu braukādams.

Edijsa6 Reģ.: 24.10.2019
0 0 Atbildēt

Dzinējs raustās slodzē, mierīgi braucot viss ok. Un nevar dabuut vairaak par 3000apgr braucot. Tukšgaitā nav vienmērīgi apgriezieni

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Tu pats to diez vai sataisīsi,drīzāk netērē lieku laiku un resursus.Visupirms jebkurā gad pieslēgt kompi.

Ko tu pats vari- vienigi ja pārbaudīt vai visas (interkūlera utt) trubas ir klāt (vai nav cauras utt) un izvilkt/izkratīt gaisa filtru.Gaisa filtra kastē vari pastīties to vietu, kur gaiss nonāk kastē.Hvz, vai tev tāds ir, bet, piem,drusku vecākiem 2,5v6tdi mēdza gadīties, ka kastei aizsērējis ir aizsargsietiņš ienākošās gaisa trubas pievienojuma vietā.Tāds kaprona zeķei līdzīgs suuds..Simptoms tad ir tieši kā tev, pats iemesls prasts/banāls, bet idejiski reti suudīgs- jo nekādi ne ar ko neatklājams,kompis to neko nerāda...

seller Reģ.: 24.08.2001
1 0 Atbildēt

Man B6, kad sabojājās turbīnas aktuators, arī dators neļāva pacelt rpm virs 3000, auto paliek par 20-30% mazāk jaudas, turbīna "nebūsto", bet nekas neraustījās. Arī, katru reizi iedarbinot viss darbojās, kā vajag, dators pats samazināja jaudu, ja mēģinot ieskrieties, pārāk strauji tiks spiests "gāzes" pedālis. Pēc dzinēja apturēšanas katru reizi dators atsāk dzinēja vadību pēc standarta parametriem, ar pilnu jaudu, līdz tādam paātrinājumam, kas tam nepatīk.

Ja jauda nav samazinājusies, tad šī vaina var nebūt.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 1 Atbildēt

Nav jau skaidrs, vai viņam tas aktuātors elekrisks vai mehānisks.Ja meh, tad vecākiem motoriem bija tendence, ka dažkārt visādi lohi cenšas viņu izregulēt/noregulēt ,rezultātā bez stenda tur sanāk fufelis.Pats tas suuds ja vel gadās neorig ķīniešu, nu tad citreiz vispār neko,ddm.Tagad/šodien skaiti ka visi šie motori ir daudzlietoti un daudzi pabijuši jau nezcik visādu tur garāmgājēju "specālistu" redzeslokā- fig zin, kas nu tur kam kurureiz ticis sadarīts...

Edijsa6 Reģ.: 24.10.2019
0 0 Atbildēt

Tika pieslēgts pie kompja, atrada kļudu 012547 DROSEĻVĀRSTS

Edijsa6 Reģ.: 24.10.2019
0 0 Atbildēt

V-157 nestrādā pareizi

Lasītākie raksti

Jaunie raksti