Problēma ar degvielas padevi! Priekš tam ir serviss un kommpjjūters. Nebūtu tik moderns auto, es teiktu ka gaiss kaut kur iekļūst. 101 problēma.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Problēma ar degvielas padevi! Priekš tam ir serviss un kommpjjūters. Nebūtu tik moderns auto, es teiktu ka gaiss kaut kur iekļūst. 101 problēma.
Man arī pirmā doma bija par gaisu sistēmā, bet gaitā es nevaru uzņemt vairāk par 3200apgr/min un stāvot uz vietas nevar vairāk par 4000apgr
1.kārt pie kompja, tur vajadzētu vainai/vainām izlīst, kas nestrādā.
Ja degv sistēmā iekļūst gaiss, tas beidzās ar to, ka noslāpst/nevar pielaist pavisam, vismaz iepriekšējai A6 paaudzei tā bija.
Manuprāt vajadzētu pārbaudīt visu gaisa padeves sistēmu, sākot no gaisa filtra, tālāk ar masas devējiem, utt. Bet atkal, tas ir minējums, ko apstiprina/noraida kompis.
Ple, tu pats(!) sākumā tiec skaidrībā ar formulējumu- vai tev Raustās principā vai tikai slodzē,vai vnk Neceļ/virs 3k...
Jaunākiem motoriem uz vietas stāvot tukšgaitā ir aizsardzība pret duraku un rpm tiek ierobežoti.Vai un pie cik tas bija 07g modeļiem- figzin.Drīzāk jau ka nebija, un tādā gad. tie 4k izskatās drusku par maz.
Ja neceļ virs 3k,visdrīzāk jau ka vaina gaisa padevē,kā jau te augstāk teica.BET- tā laika audi neba jau visas vainas tev tā konkrēti/tieši uzrādīs diagnostikas kompis.
Visticamākais scenārijs- pa kaktiem un ķeneriem taujājot,iztērēsi lieku savu naudu/laiku un skaties ka vel kko sasipīsi tālāk, ar tādu braukādams.
Dzinējs raustās slodzē, mierīgi braucot viss ok. Un nevar dabuut vairaak par 3000apgr braucot. Tukšgaitā nav vienmērīgi apgriezieni
Tu pats to diez vai sataisīsi,drīzāk netērē lieku laiku un resursus.Visupirms jebkurā gad pieslēgt kompi.
Ko tu pats vari- vienigi ja pārbaudīt vai visas (interkūlera utt) trubas ir klāt (vai nav cauras utt) un izvilkt/izkratīt gaisa filtru.Gaisa filtra kastē vari pastīties to vietu, kur gaiss nonāk kastē.Hvz, vai tev tāds ir, bet, piem,drusku vecākiem 2,5v6tdi mēdza gadīties, ka kastei aizsērējis ir aizsargsietiņš ienākošās gaisa trubas pievienojuma vietā.Tāds kaprona zeķei līdzīgs suuds..Simptoms tad ir tieši kā tev, pats iemesls prasts/banāls, bet idejiski reti suudīgs- jo nekādi ne ar ko neatklājams,kompis to neko nerāda...
Man B6, kad sabojājās turbīnas aktuators, arī dators neļāva pacelt rpm virs 3000, auto paliek par 20-30% mazāk jaudas, turbīna "nebūsto", bet nekas neraustījās. Arī, katru reizi iedarbinot viss darbojās, kā vajag, dators pats samazināja jaudu, ja mēģinot ieskrieties, pārāk strauji tiks spiests "gāzes" pedālis. Pēc dzinēja apturēšanas katru reizi dators atsāk dzinēja vadību pēc standarta parametriem, ar pilnu jaudu, līdz tādam paātrinājumam, kas tam nepatīk.
Ja jauda nav samazinājusies, tad šī vaina var nebūt.
Nav jau skaidrs, vai viņam tas aktuātors elekrisks vai mehānisks.Ja meh, tad vecākiem motoriem bija tendence, ka dažkārt visādi lohi cenšas viņu izregulēt/noregulēt ,rezultātā bez stenda tur sanāk fufelis.Pats tas suuds ja vel gadās neorig ķīniešu, nu tad citreiz vispār neko,ddm.Tagad/šodien skaiti ka visi šie motori ir daudzlietoti un daudzi pabijuši jau nezcik visādu tur garāmgājēju "specālistu" redzeslokā- fig zin, kas nu tur kam kurureiz ticis sadarīts...
A6 C6 2007g BRE
Sveiki, varētu izpalīdzēt.
Audi A6 C6 2007gada 2.0tdi motora kods BRE
Slodzē raustās dzinējs. Braucot pat ar kruizu uz 90km/h pa līdzenu ceļu ideāli, bet kā stāvāks kalns pretī tā slodzē raustas dzinējs. Pat ar mazākiem ātrumiem, kā uzdod gāzi tā sāk raustīties.
Palīdzam!!!