Eļļa uz minimālā nekad nav labi. Tosola zudums ticami ir iemesls, kāpēc iepriekšējais īpašnieks to pārdeva.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Eļļa uz minimālā nekad nav labi. Tosola zudums ticami ir iemesls, kāpēc iepriekšējais īpašnieks to pārdeva.
Ja ir tā, ka vienkārši laiž garām kāds savienojums vai mikroplaisa radiatorā, tad puslitrs uz 5K ir pietiekami niecīga noplūde, lai ar aci to nevarētu atrast. Balti dūmi nav... Eļļa vairāk nepaliek... Salonā tepiķīši sausi? Ja jā, tad es personīgi nečakarētu sev smadzenes un to puslitru vienkārši laiku pa laikam pielietu. Bet ja tomēr gribi, lai viss čotka, tad dzen vien uz servisu, lai šie meklē,kur tas tosols paliek?
Tepiķi sausi jā. Servisā pateica, ka ja vēlreiz pazudīs tosols, tad lai vedu pie viņiem. Mani vairāk uztrauc tas ka pa 6.5k km eļļa ir uz minimālā, ka tik pašam dzinējam netuvojas finišs, cerams tas nav saistīts ar tosola zudumu.
Paldies.
Tam auto ir 13 gadi un 250K nobraukums (optimistiskajā scenārijā). Tu tiešām gribi, lai viņš vispār neēstu eļļu? Litrs uz 10K vecam auto ir pilnīga norma, dažkārt arī vienam otram jaunam
Par eļļas zudumu es ar nečakaretu sev pratu ja atgazes OK, un dumu makonus aiz sevis neesi manijis. Eļļas ir dažādas, pat starp tām kas tev der pēc specenes, attiecigi šķidrākas no tam pie motor ar tavu nobraukumu tiks rītas daudz un dikti utt. Es savai Hondai ar 300 K uz "tablo" uz 20 tūkst apmeram litru leju, Castrol eļļām vairāk, Mobilam apmeram uz pusi mazak ( manam verķim specene ļoti tuvu BMW long life 4 eļļai) utt.
Hondai ir pilnīgi savādāka specene nekā eiropiešiem.
Nu, nu pilnigi savadāka ... negribi paskaidrot tad kapec pat jaunai Hondai viens dilersalons lies Castrol, cits Mobil, bet cits "orģinalo Honda ". Nekad neesi uzdevis sev jautajajumubarvko ACEA,API vai SAE nodarbojas ?
Pilnīgi savādāka. Saloni lej pēc pielaidēm.
Aaa, bet tu jau runā, lkm, par dīzeli. Tur jau vienalga.
Dizeli gan, bet nu kaut kas tev par tam eļļām konkrēti ir sastāstīts, kā jau teicu tur nav nemaz tik daudz to motoreļļu variantu ...
Kur, tur? Aziātu benzīna motori kardināli atšķiras no vāciešiem. Tur nekādus gutalīnus 5-40 nedrīkst liet. Japāņi jau šobrīd ievieš 0w 8 eļļas www.fuelsandlubes.com/fli-article/new-low-viscosity-grade-engine-oil-specification-rises-from-the-ashes-of-category-development-delays/
P. S. Arī tava Honda
par to 0w ieks Hondam gan tev taisnība, bet kā jau teicu BMW LL 4 ir tā pati 0w30 ar atiecīgu API/ACEA/SAE klasi. Bet praksē arī 5w40 noteiktis temperaturu diapazonos (ja tu teiksim mainitu uz ziemu eļļu nost) un ar īsāku maiņas intervalu ir pilnīgi derīga Hondām (ražotājs nerekomendē jo maiņas cikls būs krietni īsāks) tik klase gan japielasa tāda ka vajag + jāpaskatas vai DPFam "derēs".
A par Volvo japiever# uzmanība pečkai. Ja viņa švaki silda, tad tur arī notiek tā tosola zušana. Kā ar logu svīšanu, nav mitrā laikā problēmas?
Logi mēdz svīst stiprā lietū, ja klimatkontrolei izslēdz kondicionieri.
Nu tad var teikt skaidrs. Manam vecajam Opelim tā bija, tosols zuda caur pečku un pie viņas ir ļoti grūti piekļūt. Neviens meistars tur tāpat nevar ielīst un tāpēc viss turpinās savā garā. Bojāta dzeses sistēma un tāpēc arī motora darbība nav optimāla, visticamāk pārkarst, eļļa piedeg un tāpēc zūd. No sākuma tu tur liesi pa 200,300 g tosola un eļļas, bet pēc tam jau tev tos šķidrumus sāks ēst nesamērīgi.
Veiksmi atrast meistaru kas uzņemsies tev tur visu izjaukt. Pati pečka jau neko nemaksā, bet tur var būt banālāks iemesls, ka kāda trubiņa atnākuši vaļā. No rezerves daļu viedokļa nekas tur dārgi nemaksā, bet pats izjaukšanas darbs ir abnormāls un ne visi to ņemsies darīt.
Ziemā pavēro stipra sala laikā tev logi no iekšpuses apsarmos, tie ir tosola tvaiki.
Pa pa, nebaidi nu cilvēku! Nekas tur motoram nepārkarst no tā, ka kaut kur spiež tosolu ārā, ja vien tiek laicīgi čekots līmenis. Tas vispār pilnīgi nekā neietekmē motora darbību, tai skaitā eļļas ēšanu, kamēr to tosolu nespiež dzinējā, bet tas jau būtu pilnīgi cits stāsts. Un nav jau teikts, ka pečkas vaina pie tās svīšanas, tur var būt vēl dažādi iemesli.
Manam Opelim vienu brīdi tecēja tā, ka visi paklāji bija slapji. Tad devu zināmam meistaram taisīt, pats neņēmos, jo visdrīzāk būtu pussalonu tai procesā salauzis.
Pārkarst. Dzesēšanas sistēma nedarbojas tā kā viņai vajadzētu un sākas eļļas rīšana. Es tā kādus 5,6 gadus nobraucu kamēr atdevu motoru uz kapitalku. Viss forši meistars visu sataisīja motorā, bet atstāja šo pečkas jautājumu novārtā un pēc 2 gadi viss sākās atkal no jauna. Tad vēl tie sliekšņi tāpat kā tev izrūsēja un es atmetu ar roku tam autiņam, pārdots.
Es ļoti atvainojos, tagad pārbaudīju eļļas līmeni mašīnai, kad viņa visu nakti nostāvējusi, viss ir kārtībā līdz maksimālai atzīmei gandrīz, vakar vienkārši skatījos samērā karstam dzinējam vēl esot, nezināju tādu niansi. Pa nakti biju salicis kartonus zem mašīnas un labajā pusē (pasažieru) priekšā ir satecējis kaut kāds lipīgs brīnums, visticamāk tosols, jo skatījos bačokā viņš arī ir apmēram tādā krāsā.
Krāsa pdīvaina , bet ņemot vera ka eļļa tev tik gaisa nekad nebūs, tad iespējams ka tas ir dzese sķidrums ... ja vien tas nav kondensāts no kondicioniera ...
Par kondesātu iedomājos, bet viņš jau būtu caurspīdīgs un nebūtu diezgan lipīgs.
Nu jā, bet galvenais bija pārliecināties, ka tiešām kaut kas tek no māšīnas ārā. Lainers tiks atdots servisam šodien, tad jau vēlāk uzrakstīšu kas īsti bija pie vainas. Visiem paldies par atbildēm un ieteikumiem!
Tas tak nav opels, ar to volvo būs jezga.Ar lampu vajadzētu pētīt un tādā organizācijā, kur tie baudītāji izgājuši redzes pārbaudi un atbild par savu bazaaru.Pie lohiem aizbrauksi, samaksāsi 6x.
Jebkuras trubas,savienojumi, radiators(-i),visādi egr dzesētāji(ja tādi tur ir),autonomais sildītājs,pats tosola bačoks,līka motora galva (jo ilgāk braukāsi bez antifrīza ar nepietiekami dzesētu, jo labāk..),plaisa cilindrā(-os),gaiss un/vai abnormāls spiediens dzeses sistēmā,utttt.Skaidrs, ka kaut/kur pa druskai viņš iztek.Ja tas ir karstā vietā,peļķe tur nebūs.Kaut gan attēlā redzamais ir uzskatāms par peļķi- ja vien tas nav vnk ūdens no kondicioniera.
Tak piešauj mēli tai peļķei. Ja tosols, būs salda garša.
Bet ja nu kaķu čuras?
Tad nebūs salda garša.
Kaķa čuras testē ar degunu.
Vienīgais ko vēl iedomājos, automātiskās kārbas eļļa tā nevarēja būt?
Termostats būs pie vainas pilēšanai. Tā vismaz servisā teica.
Ar termostatu visi servisi sāk, jo viņu nomainīt nav nekādas problēmas. Saki lai pārbauda vai viņš ir beigts nevis vienkārši nomaina. Nomainīs Tev un brauksi pilnā pārliecība, ka viss OK, bet nekas jau nemainīsies.
Nē, servisā pirmais ko maina ir visu termostatu. Kādas vēl blīves tur skatīsies, pasaka beigts un viss. Pasūta termostatu un10 minūšu darbs, viegla nauda.
Nu teica ka no termostata pil un prasīja vai mainīt visu termostatu vai tikai blīvi, es pats pateicu lai maina visu termostatu, vismaz sirdī būs miers ka viņš ir jauns un prātu man nečakarēs . Negribās lai nomaina blīvi un pēc laika tāpat viņš nobruks.
Vēl arī priekšējos amortizātorus mainīs, jo kreisajam diemžēl ir kidrik, teicu lai nekādus lētos neliek, liks Billstein, tā cerams ir adekvāta firma?
Ir Bilsteinam ari gadu gaita bijuši tādi stipri viduveji produkti lētaja galā. Savi 15gadi atpakal šķiet Avensim liku aizmugure (bet tipa "normālākus") - īsti nepatika to cietiba mūsu ceļos, Toyota OEM kaut kā labak patika. Respektīvi tur jāizvelas apmeram tas ko patīk cietība vs komforts utt.
Avene starpcitu pa Rīgas labajiem ceļiem pati par sevi man liekas diezgan cieta, kamēr laineris remontā šodien ar 2009. gada aveni pabraucu, likās pat cietāka par manu ex 2003. gada corollu.
Nu billstein viens amis 92eur, teica ka krutāki ir tikai sachs, bet ieteica šitos likt. Par volvo orģinālajām daļām man viss skaidrs, man par cik ksenona gaismas, tad lukturi no iekšpuses tādi kā aizkrāsoti, jāmaina stikliņi, viens stikliņš 150eur
Pēc audi 80 b3,b4, mazda 626 un toyota corolla detaļu cenas mazliet pārsteidz volviķim, ja liek labas tad tālu no merša es skatos nav. Bet nu par komfortu jāmaksā, to priekšējo dīvānu es nemainītu ne pret ko.
Nu tātad -510eur un ir jauni priekšējie amortizātori, termostats, tosols, dzesēšanas sistēmu iztīrīja, motoram viens spilvens un savirze noregulēta.
Lai labi ripo ... un nekas kam nav tas jadara - nepil ! ;)
Pārlasīju tavu epopeju, tagad viens jautājums, kad biji salicis kartonus apakšā, kurā galå motoram bija satecējis? Varbūt vaina būs atrasta, bet tas tā, turpmākam, šķidrumi visādi var tecēt.
Priekšā, kreisajā pusē (pasažieru), apmēram starp riteni un motoru. Un jā tas tomēr bija tosols, kāpēc tik jocīgā krāsā velns viņ zin, puiši servisā iztīrīja sistēmu, tagad ik pa laikam būs jāpavēro vai nav izmaiņu.
Ja sistēma jau ir netīra, tad krāsa var mainīties, parasti tosols paliek brūngans.
Jap, bija dzelteni/brūns tieši.
darklight rakstīja: Tam auto ir 13 gadi un 250K nobraukums (optimistiskajā scenārijā). Tu tiešām gribi, lai viņš vispār neēstu eļļu? Litrs uz 10K vecam auto ir pilnīga norma, dažkārt arī vienam otram jaunam
Manam Volvo D5 120kw ir 17 gadi,nobraukums panelī 270000km,cik patiesais nobraukums nav ne jausmas,bet motora eļļu nēed vispār.Labi ja kādus 100 gramus uz 10000km.
Volvo V70 II, 2007. 2.4 dīzelis 120kw zūd tosols.
Labdien! Marta beigās iegādājos volvo v70 2.4 dīzeli, 120kw, 2007. gada, otrās paaudzes, uzreiz tika nomainītas visas siksnas, eļļas, filtri, tosols, kārbā eļļa, nu viss kā pienākas 13 gadīgu mašīnu nopērkot.
Pēc apkopes mēnesi nobraucu dators rādīja, ka zems dzesēšanas šķidruma līmenis, ielēju apmēram puslitru tosola, tālāk braucu visu laiku viss bija ok, līdz šodienai, atkal tas pats uzraksts, atkal precīzi puslitrs tosola pietrūka. Bet toreiz, kad pirmo reizi uzrādīja zemu līmeni, no apkopes es biju nobraucis apmēram 1.5k km, kad pielēju klāts pats tosolu nobraucu vēl 5k km, kopā 6,5k km pēc apkopes (un mašīnas nopirkšanas).
Nekādas noplūdes neredz, no izpūtēja arī nekas nedūmo (balta dūmi utt), varbūt kādreiz kad ārā 5 no rīta mazāk grādu tad drusciņ kondesāt - kamēr auksts dzinējs, salonā arī nekas nesmird.
Eļļa arī izskatās svaiga, vienīgi praktiski uz minimālā līmeņa (nezinu vai d5 dzinējiem tas ir ok vai nav, ka ēd eļļu).
Servisā puiši teica, ja vēlreiz rādīs zemu dzesēšanas šķidruma līmeni tad jau arī lai braucu pie viņiem.
Varbūt kādam ir pieredze/idejas kas varētu būt pie vainas?
Nobraukums 250k km, ņemot vērā to ka dpf ir vietā, iespējams nav tīts(tehniskajā apskatē dūmainība 0.03 un tika izieta ar pirmo pa 0).
Braucu pārsvarā pa pilsētu, bet vismaz reizi nedeļā, sliktākais reizi divās nedēļās izbraucu ārpus Rīgas un iedodu kārtīgi čībā.
Paldies jau iepriekš.