Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Seat Leon auto tests, atsauksmes un iespaidi 2020 / 2021

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Jaunais Seat Leon no 2020 / 2021 gada, kāda pieredze?

 
iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

"Seat Leon" tagad arī Latvijā (+ FOTO) iauto.lv/zinas/latvija/34896-seat-leon-tagad-ari-latvija-foto

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Seat Leon izaicina VW Golf 8 (+VIDEO) iauto.lv/zinas/latvija/35338-tv-auto-zinas-teste-seat-leon-izaicina-vw-golf-8-video

AGRISSTANEVICS Reģ.: 28.05.2018
1 0 Atbildēt

Un tā Gada Auto pretendents - tā sauktais spāņu VW - Seat Leon Sportstourer(latviski laikam universālis) FR ar 1,5l 150 Zs dvēseli un DSG(7pakāpju divsajūgu tiešās pārslēgšanas kārbu) un interesantu jaunumu - vieglā hibrīda iekārta, ko var redzēt uz tahometra. Brīvgaitā dzinējs atslēdz 2 cilindrus, tā ekonomējot degvielu un mazinot izmešus. Gana laba dinamika, it īpaši Sporta režīmā ar pārnesumu pārslēgšanas lāpstiņām pie stūres. Uzreiz jāatzīmē, ka salīdzinot ar iepriekšējo modeli, šis Leon ir pieaudzis garumā par veseliem 9cm, kas ir jūtams auto salonā, it īpaši aizmugurē sēdošajiem nav jābaidās, ka ceļi iedursies priekšējā atzveltnē un roku balsts dod papildus komforta sajūtu. Patīkami uzrunā eksterjers - no priekšas gana agresīvs, aizmugures līnijas nedaudz velk uz Porsche... Ļoti ergonomisks interjers it īpaši vidus konsole, kurā nav ierastā ātrumu pārslēga, bet gan tikai mazs manipulators un ar iespēju pēc braucēja noskaņojuma pielāgot priekšējā paneļa izgaismojuma toni, 10"displejs ar visām nepieciešamajām funkcijām, tai skaitā izmainīt balstiekārtas regulējumu. Ar slaider palīdzību iespējams ērti regulēt audio skaņu un klimata kontroli. Jāatzīmē patīkamā Line assist darbība - auto netiek raustīts no vienas joslas malas uz otru. Plašs bagāžas nodalījums ar iespēju atzveltnes nolocīt no bagāžas nodalījuma. Vilšanos radīja fakts, ka motora telpas pārsegam nav hidrauliskā pacēlāja un ja auto ir netīrs, pie iekāpšanas/izkāpšanas paplatie ārējie sliekšņi diezgan droši nosmērēs kājas. Maksimāli nopakotā testa auto cena 31 tEuro, (ieskaitot el.izbīdāmu sakabes āķi, dinamisko balstiekārtas vadību, utt). Bet ar šādu dzinēju, manuālo kārbu auto var iegādāties par 21500 eur. Bravo spāņiem!

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Ja ļoti īsi, tad sajūta tāda, ka wagenconcern ir nolikusi seat pēdējā vietā. Žēl..Ja būs jums iespēja pasēdēt tajā auto jūs sapratīsiet ka uzspiežot uz durvu kartēm, tā nedaudz pa vidu, sadzirdēsiet skaņu kas visu izsaka. Dizains no ārpuses labs, bet tie materiāli auto izgatavošanā drausmīgi noekonomēti. Pat vējstikls ir izdevies tik plāns, ka lietus laikā liekas, tur plēve uzvilkta. Par pārējo neņemos komentēt un 1,5tsi arī salīdzinot 1,0 tsi baigais spridzeklis nelikās.

Laaciz Reģ.: 01.04.2016
0 0 Atbildēt

ZZZZ rakstīja: Ja ļoti īsi, tad sajūta tāda, ka wagenconcern ir nolikusi seat pēdējā vietā. Žēl..Ja būs jums iespēja pasēdēt tajā auto jūs sapratīsiet ka uzspiežot uz durvu kartēm, tā nedaudz pa vidu, sadzirdēsiet skaņu kas visu izsaka. Dizains no ārpuses labs, bet tie materiāli auto izgatavošanā drausmīgi noekonomēti. Pat vējstikls ir izdevies tik plāns, ka lietus laikā liekas, tur plēve uzvilkta. Par pārējo neņemos komentēt un 1,5tsi arī salīdzinot 1,0 tsi baigais spridzeklis nelikās.

Man atkal pilnīgi pretējs viedoklis radās par Leon. Labi nevaru ļoti spriest par montāžas kvalitāti, jo baigi nesanāca visu izčamdīt (to septembra beigās Ķipsalā ), bet viss pārējais radīja pozitīvas emocijas. Tā kā pie Mola pirms Leon izbraucu ar Golf, tad varēju uzreiz salīdzināt. Nu... Golf es katrā ziņā neizvēlētos pār Leon.

1.5 TSI ar 6M/T skrēja pat ļoti ok. Salīdzinot ar Arona 1.0 TSI un DSG Leon bija bez maz vai raķete. Sēdpozīcija ērta uz vadītāju orientētais interjers un tā dizains man likās pārāks par Golf vai Octavia. Šeit gan nerunāju par montāžas kvalitāti. Aizmugurē sēdošajiem vietas pietiekoši un tālāks brauciens krampjus neradīs.

Braukšana radīja azartiskākas emocijās kā ar Golf vai Octavia. Golf vispār likās tik bezgala garlaicīgs, ka pat stumt to būtu aizraujošāk. Octavia ir kaut kur pa vidu starp šiem, bet ar noslieci uz konservatīvismu un garlaicību.

Kas mani pārsteidza, ka Golf ar DSG likās daudz skaļāks par Leon ar M/T. Grūti spriest kapēc, bet nu tāda sajūta radās.

CHEVYBOY Reģ.: 03.10.2018
5 0 Atbildēt

Seat Leon ST FR 2021 universālis ar 1,5 eTSI 150zs DSG. Pirmie iespaidi visnotaļ patīkami, dinamisks un ietilpīgs auto. Pat tēvs ar saviem “letiņa” parametriem izteicās visnotaļ pozitīvi par ietilpību aizmgurē sēdošajiem. Degvielas patēriņš pie normālas braukšanas 6,2l kombinētajā. Uz šosejas braucot ap 100km/h lieki nespridzinot var savilkt pat 5,5l. Vizuāli auto ļoti sportisks un manai gaumei tīkams. Bet jau pirmajās dienās parādījās dažādas nepatīkamas lietas.. neregulāri strādā atpakaļskata kamera- tad ir, tad nav attēla. Sensors, kas darbina adaptīvo kruīzu ir tik zemu, ka visu laiku aizdiršas un bļauj, ka nav pieejama kruīza kontrole, jo sensora skats ir ierobežots.. salonā īpatnēji slēdzas iekšā 1 apgaismojuma lampiņa.. un nevar atslēgt.. jāgaida, kad pati atslēgsies. Keylesam īpatnēji, ka strādā tikai aizslēgšanas, bet atslēgšana tikai retu reizi- salīdzinājumam no 10 reizēm: 10 ciet aizvērās, bet 2x tikai atvērās. Izmetās arī kļūda par 48v bateriju, kas lika pārtraukt braucienu un sazināties ar atbalsta dienestu…Paskaidroja, lai vēršoties dīlera centrā jo tā tam nevajadzētu būt. Ar mani sazinājās pats dīleru centrs un pie atrākās iespējas pierakstīja uz auto apskatīšanu un servisu. Par ko esmu priecīgs, ka viņi ir proaktīvi šajā gadījumā.. Pabraukšu ilgāk, atstāšu vēl kādu pieredzi!

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti