Fiqsy nomas auto un 5. elements

Krotow Reģ.: 09.09.2008

Šodien mums sanāca vairākas reizes braukt ar "elektrozoju". Ievērojām līdz šim nebijušus jaunumus: sākusies braukšanas virs atļautajiem 50/70 km/h un ašāku pagriezienu reģistrācija kopā ar brīdinājumu Fiqsy aplikācijā un SMS... un +30..50% piemaksu pie brauciena cenas šajā gadījumā. Reģistrācijas ātruma limits šķiet ir +15 km/h. Nevēlamo pagrieziena leņķi un paātrinājumu, kā arī precīzu "bonusa" koeficientu mums noskaidrot vēl neizdevās. Taču interesē, kas tieši tiek uzskatīts par pārkāpumu. Jau noskaidrotie manevri ir paātrināšanās ar pārkārtošanos blakus joslā un un bremzēšana no 50..60 km/h tieši pie krustojuma, lai nogrieztos pa labi. Taču izskatās, ka ir vēl citi parametri... to noskaidrot vēl neizdevās. Lai nu kā, 5. elementā attēlotā Brūsa Vilisa vadītā takša AI ir uzradies dzīvē. Braucot ar Fiqsy nomas auto, esiet uzmanīgi un neiekrītiet.

 
Conqueror Reģ.: 15.10.2002
8 6 Atbildēt

Nu re. Tādu sūdzētājkastīti obligātā kārtībā, kad iziet TA, vajag uzstādīt visiem iepriekš reģistrētajiem ātrumpārkāpējiem, tad nebūs vairs vajadzīgi radari. Jau sen esmu popularizējis ideju - katram auto uzstādīt raidītāju, kurš ieslēdzas, kad vadītājs pārsniedz likumā atļauto braukšanas ātrumu. Man personīgi nav iebildumu, kad kāds grib braukt ātrāk par atļauto - tikai lai par to maksā paaugstinātu maksu, protams, ar koeficientu, kura lielums pieaug saskaņā ar ātrumu. Šādi savāktā nauda varētu tikt lietderīgi izmantota avārijās cietušo ārstēšanā

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
5 0 Atbildēt

Avārijās cietušos ārstē OCTA.

Ne katrs to zin, bet OCTA apdrošināšana ne tikai auto, bet arī cietušo cilvēku.

lvportals.lv/skaidrojumi/212226-octa-un-kompensacijas-pec-negadijuma-2010

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
1 0 Atbildēt

tūliņ atnāks Bradypus un izstāstīs, ka komunisms savā briesmīgākajā formā iestāsies, kad tādi ļaudis kā Tu pats izvēlēsies sev uzlikt rokudzelžus (lasi - melno kasti mašīnā)

Bet es pilnīgi piekrītu, ka melno kasti būtu jāuzstāda tīši ļaunajiem pārkāpējiem!

msh Reģ.: 16.04.2007
5 0 Atbildēt

Kā notiks "ļauno pārkāpēju" un "labo pārkāpēju" šķirošana?

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
1 0 Atbildēt

jautājums nav man, tā ir tīri tehniska un apspriežama tēma. Pieļauju, ka var līdzīgi kā līdz šim, piešķirot t,s, soda punktus, kas summā rada priekšnoteikumu(s)

boliks Reģ.: 22.03.2004
1 2 Atbildēt

Es tikai PAR šādiem koeficentiem. Ar tāme elektriskajām mašīnām jaunieši lido kā negudri. Uz Brīvībenes man viens aizgāja garām kā stāvošam, kaut gan pašam ātrums bija virs plūsmas.

msh Reģ.: 16.04.2007
4 0 Atbildēt

Šitentajām nomas/koplietošanas kastēm šim risinājumam ir pamatojums, tik acīmredzot tā sistēma bik jāpieregulē.

Krotow Reģ.: 09.09.2008
1 0 Atbildēt

Elektriskajām mašīnām arī paātrinājums ir labs. Tiesa, dažiem spidometrs liekas tikai salona dekorācija.

msh Reģ.: 16.04.2007
9 1 Atbildēt

Smaidīgais diezgan pareizi saka, tikai viņam par to nāk smiekli, bet man ne. Šī kaste, pirmām kārtām, pie attiecīgas politiskas gribas būtu lielisks izsekošanas instruments - galu galā, tā izmanto GPS lai noskaidrotu atrašanās vietu, un navigācijas datus, lai noskaidrotu uz cik attiecīgajā vietā drīkst braukt. Es neteiktu ka man sevišķi iet pie sirds tas kā visādi jauni kruti pseidodžipi lido, bet kāda NAHUJ iemesla dēļ kādam būtu ar šādu ierīci kaut kam jāmaksā? Kurā melnajā caurumā tā nauda paliks? Nerunājot nemaz par to ka viss paliktu pa vecam, vai, precīzāk sakot, izslāņotos vēl vairāk - turīgie kā lidoja tā lidos; tavā modelī tas vēl paliktu izteiktāks, jo neviens uz ātrumu vairs neķertu - pie attiecīga maka dziļuma un izcenojumiem, iespējams, atgrieztos tās ainas, ko es mazpadsmit gadus atpakaļ varēju novērot tepat uz A11 - kad nebija nekas sevišķs ja es paskatos spogulī, un tur nekā nav, paskatos mirkli vēlāk, a tur svaigs semaks man iet garām kā stāvošam - vai tas ir tas ko tu vēlies? Vēl atcerēsimies ka šeit konkrētajā nomas mašīnas situācijā vēl arī G spēkus mēra. Vienvārdsakot - ja vēlies dzīvā satiksmē braukt pēc iespējas drošāk, radot mazākus riskus - tas ir maksas pakalpojums - teiksim, kā jau mēs noprotam, ja ar šito tačku brauktu pa šoseju, būtu jāapdzen uz 105 vai lēnāk, lai nebūtu jāmaksā - ja apdzītu kā es, trešais robs un pedālis grīdā [lai saīsinātu manevru un līdz ar to laiku kas pavadāms pretējajā joslā], ar beigu ātrumu 130+ - jāmaksā; ja dzīvā satiksmē lai nogrieztos tā lai nemaisītos aizmugurējajam, respektīvi, strauji nometot pa nažiem un asi nogriežoties - jāmaksā. Šajā variantā braucot tā lai nav jāmaksā, reāli tiktu traucēta satiksme un veidotas avārijas situācijas - vai tas ir tas ko tu vēlies?

P.N. Tā tava ideja par to ka braukšana ātrāk būtu par paaugstinātu maksu, ir realizēta dzīvē jau kopš automobilizācijas pirmsākumiem - gaisa pretestība pieaug eksponenciāli līdz ar ātrumu, attiecīgi braucot ātrāk pieaug degvielas patēriņš, jeb, taviem vārdiem - tiek maksāta paaugstināta maksa.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
2 1 Atbildēt

Būs, būs tās kastītes nākotnē katrā jaunā auto. Ne tikai alkometri kā volvo bet arī visu veidu datu nolasītāji.... Ķīnā jau tagad ir praksē tehnoloģijas kas izseko jebko un attiecīgi ķīnietis sev krāj vai pazaudē savus personīgos bonusa punktus.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
7 0 Atbildēt

Es tieši pirms divām dienām sāku lasīt Orvela "1984"...

650 Reģ.: 25.01.2017
5 1 Atbildēt

Par +15ātruma principā varētu saprast vai pat piekrist.Bet par pārējo jau velk uz cilvēktiesību pārkāpumu.Tādu lohkompāniju vispār vajadzētu boikotēt.Glābiņa nav- tu par to maksā, bet ar tevi nekaunīgi manipulē un visos iespējamajos veidos vāc tavus datus un paradumus un uzspiež tev savus noteikumus.Cerams, ka "lohnoteikumos" tur ir atrunāts, par ko un kad būs jāPiemaksā.

No otras puses- jau labu laiku vēroju, ka visādus šos ceļmalā mētājošos braucamrīkus cenšas apzināti bojāt.Ar mopēdiem ratā brauc,ar skrejriteņiem lēkā,mašīnas nomet traucējošās vietās, klaji noteikumus pārkāpjot.

Vakarnakt uz dzintaru pārvada trīs jaunpirdari braši pārvietojās,sakāpuši uz viena kopēja skrejriteņa.Ok.

Krotow Reģ.: 09.09.2008
3 0 Atbildēt

Braukt vai nebraukt ar konkrēto nomas braucamo ir paša brīva izvēle. Mums vakar ērtāk bija paņemt Zoju. Pie reizes kaut ko jaunu uzzinājām.

3 brašus jauniešus uz viena nomas skūtera jau ir redzēju mēnesi iepriekš Imantā, Jūrmalas gatvē. Žēl, ka biju pie stūres viens un nevarēju nobildēt aizsūtīšanai Bolt-am. Izskatās pēc jauna pārvietošanās stila, ko derētu apkarot saknē.

650 Reģ.: 25.01.2017
4 0 Atbildēt

Nu pofig kuram patīk zoja vai kuram stoja, bet es par to, ka daudzi tiešām nekautrējas savus klientus turēt par lohiem un ka tādu skaits aug.Gluži kā lohkredīts par 330% gadā. Kad tu godīgi samaksā ,bet nevari saprast par kuru pedāļa spiedienu tev tagad nāksies samaksāt 2x.Par ātrumu ok, bet par pātrināšanos/bremzēšanu ir pilnīgs fufelis.Pa vienu ausi reklamē, ka elektrība tagad teju katram loham ļauj izbaudīt patieso paātrinājumu, bet par katru mēģinājumu to solījumu pārbaudīt uzreiz slauc.Vai nu prasās kāds detalizētāks izklāsts.

Par to skūtera lietošanu 3jatā- izsipt visus, gan tos trīs, gan to boltu vai kāviņutur.Tā viņu draza te jau uz katra soļa pa kājām nekontrolēti mētājas- lieks izaicinājums jebkuram garāmgājējam,paķert un jebkādus suudus sataisīt.

Krotow Reģ.: 09.09.2008
5 0 Atbildēt

Izsipt vajag tos, kuri nespēj vai negrib atdalīt velo infrastruktūru no trotuāriem un brauktuvēm. Divriteņu maztransports pilsētās ir ienācis uz palikšanu vairāku iemeslu dēļ. Pat mūsu klimatā tam ir sava dzīvotspējīga niša. Taču miksēt gājējus un elektroskūterus tiešām ir sviests. Un Bolt nav vainīgs, ka dažiem viņu klientiem nav pilns rublis. Tur nav citu variantu kā par dīvaiņiem uz nomas skūteriem ir jāziņo un iznomātājiem šie jāieliek melnajā sarakstā.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
1 2 Atbildēt

Redz, būs tā. Ja esi likumpaklausīgs indivīds, tad nevienai firmai vai valdībai tu nebūsi interesants. Bet, tikko tu sāc lauzt vai bojāt citu īpašumu, ir jāpiefiksē, ko tu pārkāp vai neatļautu dari, lai no tevis piedzītu zaudējumus vai sodīt. Lai vai kā negribētos, jau tagad tava banka zin, kā tu tērē naudu, ko tu pērc veikalā, kurā vietā un cikos...

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
2 0 Atbildēt

Nedirs. Banka nezina ko Tu pērc veikalā.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
2 0 Atbildēt

Privāts vairs nebūs nekas. Jau tagad nevari iziet cauri vecrīgai nemanīts. Tevi novēro...videokameras....neko sliktu nedari, tev nepievērš uzmanību. Ja sāc kaut ko ne tā darīt, nebrīnies ka tevi uzmeklē policija....

650 Reģ.: 25.01.2017
4 0 Atbildēt

Šim piekrītu, jā, jebkas privātais ir nolemts izskaušanai. Acīmredzot nākotnē izdzīvos elektroniskā lohaprīkojuma ražotāji,bankas,valdības un nākotnes policisti.Jautājums kur viņi plāno ņemt lohus,kuri par to maksās.Lohu definīcijā tika sacīts- tāds galēji apdalīts un pilnībā izspiests pliks nabags Lohs nevienam nav vajadzīgs...

Krotow Reģ.: 09.09.2008
7 0 Atbildēt

Klau, nejauciet mušas ar kāpostiem. Nebrīnos, ka auto iznomātājs vēlas saglabāt savu īpašumu veselu un nevēlas tikt iesaistīts nevajadzīgos tiesas procesos, ja klients neprot braukt ar auto, kuram ir tiešām labs cēliens un iemaucas kaut kur. Manis augstāk minētais kā viens no variantiem. Taču man kā klientam ir tiesības zināt, kādi ir mani pārkāpumi. Ar precīzām vietām kartē un neatļauto manevru aprakstiem. Fiqsy auto telemetrijas bāzē tas viss noteikti ir. Nez, būs jāuzraksta PTAC, lai liek šiem attiecīgi uzlabot servisu un aplikāciju. Citādi ir tā kā msh raksta - ar nomas auto apdzīt fūru vai luni, kurš baksta telefonu un velkas uz 85, bez papildus maksas nevarēs.

Patiesībā žēl. Tai pašai elektrozojai cēliens atļauj tikt garām guļavu vilcieniņiem no 5 auto ātri un nepiespiesti - pārbaudīts praksē. Bet visstulbākais, ka bez piemaksas nevar pat iekļauties plūsmā. Piemēram, izbraucot no sētas un griežoties pa kreisi pretējā joslā vietā, kur dienas vidū nepārtraukti brauc no abām pusēm neregulāros intervālos un reizēm jāgaida 3-4 minūtes, lai tiktu laukā. Zojai cēliens ļauj izlīst starp tādiem diviem pretī braucošajiem un uzreiz braukt ar +/- 50..60. Tāpat, uzsākot braukt no ceļa malas intensīvas satiksmes laikā (viens no iemesliem, kāpēc elektroauto lietotāji fano par saviem "trolejbusiem"). Tagad tas viss ir maksas pasākums.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
3 0 Atbildēt

10 vai 11sek 0-100 neizklausās pēc baigās raķetes

Krotow Reģ.: 09.09.2008
3 0 Atbildēt

Pietiekams lai momentā iekļautos ielas satiksmē un parautu garām guļavu vilcieniņam. Pie kam patīkamāk kā rajona srakeru tjūnētajām grabažām. Kādreiz pamēģi, tikai ne ar nomas auto.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
2 0 Atbildēt

Pareizā robā ielikts golf 1.6 atmo dod līdzīgu paātrinājumu.

Gan jau nomas noteikumos ir slidīga frāze par gādīgu saimnieku, bet imho pedal to metal nav auto laušana, it sevišķi bateriju auto. Par šķērsenisko paātrinājumu varētu piekrist

msh Reģ.: 16.04.2007
3 0 Atbildēt

Neaizmirsti ka tur ir elektromotrs un viena ātruma kārba, droši vien diezgan īsa - āķis ir tajā ka līdz tiem 50-70 var uzcelt diezgan fiksi un pēc tam gurst nost, tāpēc arī cipars nesmuks.

650 Reģ.: 25.01.2017
3 0 Atbildēt

Ja (ja...) tas, ko tu raksti tiešām ir taisnība- viennozīmīgi ptac, un/vēl noderētu lai tur tas valdes Loceklis MārisA tepat "publiski izskaidro" Lohiem- ar ko tiem ir jārēķinās.

Jo pieejamajos lietošanas Noteikumos (tos izlasīju) diemžēl nav sacīts par šiem ieskrējiena apgrūtinājumiem.Izklausās pēc krāpšanas.Tīri kā 500% gadā aizņēmumdevēju un dažādu kādreiz plaši izplatīto lohvalūtas mijēju stilā.Kad piem visur kurss 0,584 , bet lidostā un vecrīgā 0,485...Kārdināt Lohu ar iespēju "apbraukt sastrēgumus", bet nepabrīdināt, ka par ieskrējienu un vēl sazin par ko tam būs jāmaksā papidus- nu īstens lohu apjādes kantoris.Bravo.

Tās 10sek ieskrējiena ir arīdzan šajā paša stilā- normāla auto lietotājus ar to iekārdināt ir grūti.Vienīgi ka elektrība ir piemērota jebkuram loham ar to, ka pie jebkura uzspiediena tas uzreiz brauc- ko bez lietotāja piedomāšanas ne vienmēr dara pat 300zs tradicionālie dzelzsgabali ar pusotrreiz ātrāku ieskrējienu.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
3 0 Atbildēt

Jā, tir nomas notrikumi ir pajēli

7.9.8. Nomnieks Transportlīdzekļa nomas pakalpojuma laikā neievēro ceļu satiksmes drošības noteikumus

kas ir tie drošības noteikumi? Vienkārši CSN, domājams.

Tādas cenu piemaksas nekur nemana. No kurienes info?

Raikards Reģ.: 31.08.2020
1 0 Atbildēt

Nu nez par to piemaksu...

Man arī pēc pēdējā brauciena atnāca SMS- brauc godīgāk un ievero CSN. Bet nekādas papildu maksas nav ieturētas un nemaz nedrīkst būt, jo līguma neka tāda nav. Vienīgais ko drīkst, ir uzlikt banu.

Ta ka par to papildu maksu neticu....

Laaciz Reģ.: 01.04.2016
3 0 Atbildēt

Man pēc pēdējā brauciena ar atnāca SMS, bet, ka man ir liegti pakalpojumi... Laikam pēdējā braucienā pēc aplikācijas domām esmu drifotjis katrā līkumā un tāpēc man nosodīja. 6 Harsh Cornering... 2x 90° (max 30-35 km/h) līkumi, uzbrauktuve Salu tiltā (tā ar lielo līkumu uz Lāčplēša ielu no Krasta) ar ātrumu 60 km/h un vēl 3 līkumi kuros iebraucu mierīgi un dinamiski paātrinājos no tiem. Bet nu Fiqsy laikam uzskata, ka paātrināties līdz 50-60km/h vajag pēc iespējas lēnāk...

iciks Reģ.: 29.05.2013
3 0 Atbildēt

Skaidra lieta, ka lēnāk vajag.

Tie elektromobiļi jau ir zināmā mērā pretrunīgas iekārtas. No vienas puses tiek stumta zaļā domāšana, no otras - brīnišķīgais uzrāviens. Ja reiz būsim tik zaļi, tad visi tie uzrāvieni - tas viss tomēr prasa papildus enerģijas patēriņu, ko varētu netērēt, līdz simtam bliežot nevis 6 sekundēs, bet 26. Attiecīgi domā zaļi un paātrinies kā kombains.

Krotow Reģ.: 09.09.2008
3 0 Atbildēt

Reālā satiksmē tik lēna paātrināšanās radīs reālas avārijas situācijas. Pamēģini dienas vidū iebraukt Mūkusalas aplī, apļos pie Ulbrokas Depo un Ikea vai kaut vai izbraukt uz ielas ar kreiso pagriezienu 2 joslu ielā, kur visu laiku brauc no abām pusēm ar neregulāriem intervāliem (tāda kāreiz atrodas pie manas mājas). Izbraucot "godīgi", 50/50 kādu "paņemsi" sānos vai dibenā. Sanāk ka no vienas puses elektroauto ļauj braukt drošāk. Bet no otras nedrīkst braukt drošāk, ja negribi izraisīt avāriju un/vai savākt aiz sevis korķi 50 metru garumā. Citādi būsi pārkāpējs. Domāju ka šo būtu jāapspriež ar auto nomātājiem un jāatrod kaut kāds sakarīgs risinājums.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

Vnk tie apļi ir padomju ceļubūves ikonas. Turboapļi, kur joslas iet kā pa vītni, ātrums līdz 30, un visur rāvējslēdzējs

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Nu mans komentārs bija domāts ar nelielu ironijas devu, tas pirmkārt. Otrkārt, turpinot tādā pašā garā - ja visi paātrināsies līdz simtam 30 sekundes (un attiecīgi līdz 30 km/h arī daudz [30 km/h - lai zaļāk]), tad visur varēs iekļauties un Grēta varēs uzgavilēt.

Tos, kas gribēs ātrāk, tos vajag izķert un izskaust.

Laaciz Reģ.: 01.04.2016
2 0 Atbildēt

Paātrināties dinamiski, manuprāt, ir gan drošāk gan efektīvāk. Ilgi vilkties līdz atļautajam patērēs daudz vairāk degvielas/kwh. Iekšdedzes gadījumā ātrāk nonākt pie pareizā roba vienmērīgāi braukšanai būs ekoloģiskāk kā vilkties līdz tam ātrumam. Fiqsy u.c. jau, protams, ir izevīgi, ka lēni paātrinies. Vairāk var noplēst par braucienu.

Krotow Reģ.: 09.09.2008
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Neaizmirsti ka tur ir elektromotrs un viena ātruma kārba, droši vien diezgan īsa - āķis ir tajā ka līdz tiem 50-70 var uzcelt diezgan fiksi un pēc tam gurst nost, tāpēc arī cipars nesmuks.

To jau viņam cenšos ieskaidrot. Cēliens Zojai ir kāreiz pietiekams, lai ātri iekļautos satiksmē un ātri uzsāktu apdzīšanu. Normālam cilvēkam no auto šādās situācijās jau vairāk arī nevajag. Un tas kāreiz ar auto, kas tā nespēj ieskrieties, ikdienā drausmīgi tracina.

Krotow Reģ.: 09.09.2008
1 0 Atbildēt

smaidiigais rakstīja: Jā, tir nomas notrikumi ir pajēli

7.9.8. Nomnieks Transportlīdzekļa nomas pakalpojuma laikā neievēro ceļu satiksmes drošības noteikumus

kas ir tie drošības noteikumi? Vienkārši CSN, domājams.

Tādas cenu piemaksas nekur nemana. No kurienes info?

No konta un aplikācijas. Vari pārbaudīt. Paņem "Zoju", uzsāc braukt un turpini 15 minūtes braukt "ļoti godīgi". Beidzot braucienu, piefiksē nobraukto summu. Reģistrē un uzsāc jaunu braucienu, tikai šoreiz 15 minūtes brauc kā auto spēj. Protams, netaisi avārijas un nezīmējies CP un radaru priekšā. Beidz braucienu. Salīdzini rezultātus. Ja labi pacentīsies, saņemsi arī aizliegumu turmāk izmantot Fiqsy servisu (jau ir precedenti).

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
1 0 Atbildēt

Par aizliegumu - tas ir iespējams, bet par piemaksām, ja tās nav atšifrētas, ir tikai kopējā summa? Cik liela atšķirība ir par +- minūti?

650 Reģ.: 25.01.2017
3 0 Atbildēt

Ā,jā.Ja aizvakar runa bija tikai par ātruma kontroli un csn ievērošanu, nu ta tagad jau uzvijies ir next līmenis.Šodien kontrollējam paātrinājumu, rītdien cukura līmeni dibenā,bet kas diez mūs vēl apmeklēs aizParīt....vispār supper kantoris- kad par šiem lohNoteikumiem uzzinam no lietotāju pieredzes..

ps- nu prottams, ka "svarīgāko" uzzinam tieši no lohaplikācijas- kurš Lietotājs gan nevēlas Pirmās Desmit lietošanas minūtes noveltīt telefona bakstīšanai un/vai konsultācijai ar savu Juristu

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt
Krotow Reģ.: 09.09.2008
3 1 Atbildēt

Un es naivais domāju ka šādas atrakcijas mūsu valstī jau ir pagātnē

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
0 0 Atbildēt

stils ta stils, kur var realizēt šos specifiskos diskus? par to tas lohs nav padomājis...

Krotow Reģ.: 09.09.2008
2 0 Atbildēt

Uzliks savai behai un žilbs līdz pirmajai policijas patruļai.

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Vai man atgādināt, kā teica pirtnieks Ansis? Visu, kas vērtīgāks par uti, vajag ņemt ciet

Krotow Reģ.: 09.09.2008
3 0 Atbildēt

Atnāca atbilde no Fiqsy par pārkāpumu kritērijiem (paldies Skutelim no Kursora):

"Pārsniedzot ātrumu virs 30km/h brīdinām virs 40km/h atslēdzam. Otrs kritērijs ir agresīvas braukšanas gadījumi stundas laikā, pie noteikta skaita brīdinām un ja braucēja stils turpina pasliktināties, tad atslēdzam. Savukārt, ja brauc labi, tad ir iespēja saņemt 20% atlaidi brauciena maksai minūtēm un stundām."

Solot, ka tuvākā laikā būšot precīzāks publiski pieejams kritēriju saraksts.

Raikards Reģ.: 31.08.2020
2 0 Atbildēt

Tas jau varētu būt ticamāk un loģiskak, bet kamēr nav oficiala paziņojuma un izmaiņu cenu līgumā, nekadas papildu maksas iekasēt viņi nedrīkst.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
1 0 Atbildēt

Šodien pirmo reizi izmēģināju to Zoju. Mašīnas un pakalpojuma ērtuma ziņā - ir pat ļoti ok. Izmaksas - nu tā, nevisai. Labāk būtu ar taksi braukt, cena +- būtu tā pati, varbūt pat lētāk (apm 40 km, samaksāju ap 25 eiro) bet pašam nav jāstūrē, un nav jāriskē ar savu 300 eiro pašrisku.

Zoja varēja būt drusku mīkstāka Rīgas aku vākiem un ielām 1/2sabrukuma stāvoklī.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti