Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Kasko gadījumi

Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017

Tā kā pašam šobrīd aktuāli, piedāvāju padalīties ar pieredzes stāstiem.

Mani noķēra stirna vai es viņu. Agrā rīta stundā gaidīju 2h evakuatoru. Pieteicos policijai, tie tālāk mežzinim vai kam. Informēju kasko. Uzsāka lietu, pēc 2 nedēļām saņēmu lēmumu. Acīmredzot notika stīvēšanās par tāmi, jaunas vai lietotas, orģinālas vsi ķīnas daļas. Man nav aizvietotājmašīna, tā kā viss pasākums pabojā ikdienu.

 
GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

Mans lauciņš, he-he!

Aizvietotājmašīna KASKO polisei pārsvarā maksā 20-30 euro. Vienīgais apdrošinātājs, kam šī opcija ir standarta segumā, ir If. Secinājums - skopais maksā divreiz. Nu, vai arī vaino visu pasauli...

No pretējās puses pieredzes - es visiem klientiem iesaku auto aizvietošanu ņemt. Dažiem pat vienkārši ielieku polisē un nesaku, ka viņš par to maksā. Kāda puse no tiem, kas atsakās, pēc tam, kad iestājas gadījums, sāk īdēt, daži pat vaino mani, ka es it kā neesot piedāvājis, jo būtu točno ņēmis, citi - es esot lohs, jo neesot polisē ielicis, kaut viņš prasīja...

Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017
2 0 Atbildēt

Jā tā kā līdz šim nebija gadījumu kā klients parastais nebiju iedziļinājies līgumā ka aizvietotājauto ir papildus pakalpojums. Pagašgad gan rūpnīca atzina brāķi un auto veica krāsošanas remontu, 2 nedēļas, bet aizvietotāju piedāvāja uz 3 dienām jo baigi pieprasītas. Viens no tēmas izveidošanas mērķiem bija apkopot cilvēku pieredzi, lai citi nekāpj uz tiem pašiem gadījumiem.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
4 0 Atbildēt

Rūpnīcas brāķis un apdrošināšanas gadījums ir divas dažādas lietas. Pārsvarā ražotāji garantijas gadījumos dod maiņas mašīnu, bet nedod apdrošināšanas gadījumu rezultātā. Apdrošinātājs otrādi - dod, iestājoties gadījumam, bet nedod tehnisku defektu gadījumos. Izņemot tehniskās palīdzības izmantošanas gadījumā, ja auto nav braucams, līdz tām 3 dienām...

Bet, nu, par tēmu - tāpēc jau arī es pakladzinu mazliet, lai nekāpj uz grābekļiem. Diemžēl, pēc pieredzes - kāpj tāpat, jo paši tak vienmēr gudrāki...

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
4 0 Atbildēt

Par IF bonusu (auto aizvietošana) nemaz nezināju Jebkurā gadījumā, manā praksē IF ir teju nevainojams KASKO apdrošinātājs. Viss operatīvi un ar atļauju remontēties pie dīlera. Pie kam, viņi labprāt vēlas mani arī turpmāk, polises cenai nesadārdzinoties. Visu cieņu. Skats no malas, noteikti nulle reklāmas no manas puses.

imzz Reģ.: 27.02.2015
1 0 Atbildēt

Viss operatīvi un ar atļauju remontēties pie dīlera. - garantijas laikā vai pēc tā beigām ?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Zini, manam Passat jau gadu kā nav garantijas, bet vēl nesen taisīju Moller Passat pēcpusi (vaininieka apdrošinātāja skāde sanāca uz 2,4k eur) - buferis ar R-Line liberiņiem, 1 parkingsensors, pārkrāsots bagāžnieka vāks. Varbūt vēl kāds sīkums, ko no ārpuses neredzēja.

Vasarā arī jau pēc garantijas Moller pārkrāsoja priekšējo buferi un spārnu, kā arī radagabala apskādētās durvis. Tāmes jau pa dārgo, bet IF man neviena vārda

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

Tas ir vairāk atkarīgs no konkrētā apdrošinātāja attiecībām ar konkrēto dīlerservisu. Ja ir laba sadarbība (sakarīgi izcenojumi, plus, pats dīleris izplata šī apdrošinātāja polises), tad apdrošinātājam parasti iebildumu nav pret pēcgarantijas mašīnas remontu tur.

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
3 0 Atbildēt

Man pirms ~5 gadiem bija ļoti pozitīva pieredze ar Balta. Tāmes saskaņošana ar dīlerservisu notika ļoti operatīvi. Akceptēja dīlera tāmi kaut mašīna jau bija 8.gadus veca. Kā arī akceptēja dīlera piedāvāto aizvietošanas auto, kaut tas līgumā pat nebija paredzēt. Viss bija ekselenti līdz brīdim kad bija jāpagarina polise tad kasko cena būtiski pieauga . Tāpēc tagad jau ~ 5. gadus esmu IF klients.

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
2 0 Atbildēt

Ar IF esmu pat vēl apmierinātāks, jo kad viena kaza ar sevu veco BMW noskrāpēja visu sānu tad neizmantoju vainīgas octas apdrošinātāju, bet griezos IF un kasko man nodrošināja gan maiņas auto, gan nebija jāmaksā pašrisks, gan polises cena palika nemainīga .

Remonts tika veikts dīlerservisā, jo mašīnai tad bija tikai 2 gadi, vēl bija garantija. Diemžēl šogad, 2 gadus pēc remonta, konstatēju ka krāsa lobās nost. Dīlerservis, protams, apņēmās savu brāķi izlabot, bet aizvietošanas auto, diemžēl, nenodrošināja. Attiecīgi pašam bija jāmaksā par nomas mašīnu, bet tā nebūt nav apdrošinātāj vaina

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

"nebija jāmaksā pašrisks" - šis ir bisiem apdrošinātājiem, ja CSNg izraisījis konkrēts zināms TL. KASKO iet regresā pret vainīgā OCTu. Un tāpēc arī cena palika nemainīga, jo izmaksāto naudu If dabūja atpakaļ.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Arī biju BALTA Kasko klients, līdz man nozaga BMW - BALTA izmaksāja Kasko atlīdzību, no tā brīža polises cenas Kasko ir burtiski kosmiskas. Neko, tad vairs BALTA nebūs. Arī jau vairākus gadus esmu super apmierināts IF klients, kam polises cena nemainās arī pēc visām remontizmaksām utt.

Janeks90 Reģ.: 14.01.2019
0 0 Atbildēt

Ir kādas atsauksmes par Swedbank KASKO?

torkjis Reģ.: 05.10.2013
1 0 Atbildēt

Janeks90 rakstīja: Ir kādas atsauksmes par Swedbank KASKO?

Man pozitīvas. Pie veikala tika diezgan pamatīgi apskādēti sāni. Aizmugures spārns, durvis, slieksnis. Vainīgais palika nenoskaidrots.

E-pastā atsūtīja servisu sarakstu, kuros varu veikt remontu. Sarakstā bija arī dīleris. Jaunā polise dārgāka - par 1 eiro

Mašīnai 7 gadi.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Pie manis nesen pārvācās viens klients, kuram pirms tam bija sweds... aizgāja tieši tā iemesla dēļ, ka 5-gadīgu X-Trailu neļāva remontēt pie dīlera. Par šo esmu vairākas reizes dzirdējis. Bet citādi, kopumā atsauksmes ir OK.

Mani sweds kā kantoris kretinē, bija ne visai laba pieredze ar banku, tāpēc principa pēc pie viņiem neko nedrošinu. Da i, cik pāris reizes esmu salīdzinājis piedāvājumus saviem auto gan OCTAi, gan KASKO< nekā izdevīga nav bijis.

Janeks90 Reģ.: 14.01.2019
0 0 Atbildēt

Jautāju par Swedu, jo man tieši pie viņiem vislabākās cenas gan OCTA, gan KASKO, bet par laimi nav vēl bijusi nepieciešamība izmantot.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

Nu, ja tevi nebesī sweds kā kantoris, tad ņemt var. Nav tie labākie, bet nav arī sliktākie. Kā saka viena stulba ātro kredītu reklāma - normāls risinājums.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

Man visi auto jau padsmit gadus tikai BTA tiek apdrošināti.

Izmaksu nav bijis daudz, bet tajās retajās reizēs viss vienmēr operatīvi. Remonts vienmēr pie dīlera (arī pēcgarantijas auto). Ir gan 0% pašrisks, gan maiņas auto.

Cena arī pieņemama. Šobrīd neredzu pamata mainīt

Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017
0 0 Atbildēt

Arī netipisks negadījums www.delfi.lv/a/52485219

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti