Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Neregulējas V50 2008 gaismas - iesakiet risinājumu

valchazzzz Reģ.: 11.10.2020

Sveiki! Priekšā tehniskā apskate, džeki nevarēja noregulēt priekšējās gaismas, ir nobīdījušās.

Uznesu lampu augšā, tiešām, griežot tos tumblerus ar seškanti, nekas nenotiek.

Iepriekš viss bijis labi, x gadu lietošanas laikā nebija ar šo problēmas, neviens neko nav lauzis, grābstījis tur, izņemot lampiņu maiņa.

Precīzi jautājumi:

1. Kāda pieredze? Vai tiešām tikai jauna lampa ir risinājums? Vai no lietotiem auto ir vērts skatīties, aizejot ar savu muciņu, pārbaudot, vai regulējas??

Nav nekādas pieredzes, uz ko jāskatās, pērkot lietotu lampu.

2. Varbūt ir serviss, kas var atraut vaļā, noregulēt un nofiksēt uz mūžiem to lampu?

3. Varbūt ir variants, kā lampu var atjaukt, un atdzīvināt to mehānismu?

Būšu pateicīgs, ja pastāstīsiet savu pieredzi!

P.S. Pašam rokas diezgan līkas, nomainīt lampu varēšu, bet pats lampu nesalabošu...

 
WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Lielu daļu lampu var izjaukt (t.i. nezinu tādas kuras nevarētu) , bet daļai tas "stikls" turas uz hermētiķa - tās ir grūti atvērt, t.i ir pareizi jāuzsilda un tad jāver vaļā. Tatad ja grib to darīt samekle video kā to darīt tavai lampai, es kadreiz atceros redzejis recepti Toyota Celica ap 2000 gadu ka to dara, un mūsējie no Celica kluba ar to bija izdarijuši.

BET es visupirms papētītu vai problēma vienkārši nav taja ka to regulatoru "bumbiņu" tipa gali ir izslīdējuši no tādas ka U veida skavas plastmasā, es reiz tos mehaniskos nomainīju uz elektriski vadamiem ieks Hondas ...

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

P.S. es varētu piedāvat ar savu endoskopu tur ielūrēt ja citadi neredz bet man karantīna dēļ kontaka CoV19.pozitīvu personu ...

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Te ir kaut kads viens piemers šķiet uz vecāka verķa:

www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=205212

un laikam nav uz hermētiķa bet tikai yz klipšiem ...

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

Citiem tur ir 2 plastmasas zobratu sazobe, kas 90 grādu lenķī maina griešanas virzienu. Tur var aprauties zobi/izbīdīties no vietas

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

šito dažiem gadijiem var risinat izraujot to vienu mehanisma pysi ārā, un ar parastu krustu/philips skrūvgriezi tad likt sazobē. Ja pakaļā "reflektora" puse, tad gan atliek jaukšana,

bet safistus zobratus var mēģinat nolasit tad no avarējuso auto sasistiem luktyriem vai nopirkt UK auto lukturus, kas pie mums parasti ir lēti, un tad pārmest visas vajadzīgas daļas.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Ja kādam lukturim ir ši 2zobratu 90grādu sazobe- tai mēdz būt vaina, ka vienā no zobratiem esošā asīte ir atdalījusies no paša zobrata.Jo to vietu var itin viegli sabojāt- zobrats ir vnk uzsprausts uz rievota tieva stienīša.Sanāk, ka griežot to 6kanti,tā asīte griežas, bet pats aprautais zobrats stāv uz vietas.Tad ir vajadzīgs salīmēt asīti ar zobratu,iepriekš izpētot tā mehānisma pareizo stāvokli.

Bet domāju ka iekš v50 tur tas mehānisms ir citāds un tas zobrauts diez vai vispār ir redzams.Cita lieta- cieti apgalvot nevar,bet gan jau tur visdrīzāk ir kāds lampu augstuma korektors (kas strādā no salona).Ja tas ir vakuumkorektors, nu tad manipulācijas ap regulācijas seškanti būtu jāveic, kad lukturis ir uz auto un tam ir pievienotas visas vakuumtrubas.Ja vakuumtruba nomukusi- gaismu augstuma līmenis mēdz nokrist līdz atdurei zemē.

Ja kkur tuvumā ir pabijuši Lohi- jautājums kādā līmenī tas korektors ir nejauši uzgriezies.Ikdienā grābstot gaismu slēdzi, to ripulīti ir viegli aizskart.Mēdz būt, ka tas vnk nogriezts uz leju, bet Lohi jau meklē seškanti un gatavojas lauzt stiklus..

Atsevišķiem auto mēdz rasties lukturu regulējuma nobīdes problēma arī sakarā ar tīšu kapota dauzīšanu- pa roku galam to no visa spēka klapējot ciet (īpašs sveiciens teh apskates Lohiem un teh šķidrumu iepildes Lohiem).

Ja autoram ir problēma "ar augstumu" un viņš apgalvo ka "līdz šim viss bija ok"- vai nu viņš melo, vai nu vnk nav mums pacenties aprakstīt tās augstuma problēmas būtību (kļuva par zemu,par augstu,pats no sevis,vai kaa..).

ps, es nenodarbojos ar lampu maiņu, man nav v50 un man būt viss po/uj- līdz bridim, kamēr kāds tāds tas "regulācijas" objekts man tumsā brauks pretim.Tumsa ir klāt, tāpēc par jebkuru gaismu problēmu vajadzīgi ir cilvēcīgi skaidrojumi (nevis kādi kārtējie par/neko Loh-raksti..).

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Arī balta patiesība - bet nu gan jau ja galva būs yz pleciem - sapratīs, es gan neticu ka v50 tur kādas uber tehnologijas ...

valchazzzz Reģ.: 11.10.2020
0 0 Atbildēt

Runā autors.

Labā lampa novirzīta par daudz uz kreiso pusi. Ar augstumu it kā problēmas nekonstatēja. Seškantis neiespaidoja pa kreisi, pa labi. Arī augstuma ietekmi nemanīju. Vot nesaprotu, kā tā var abi virzieni būt čupā. Var jau būt, ka tur vajag 100 apļus to seškanti griezt, lai būtu kustība, vot neesmu drošs, kaut kā negribējās izlauzt vēl vairāk, lai gan tāpat jau salauzts...

Savukārt no salona uz augšu leju tā lampa regulējas. Vot nesaprotu, ko tas nozīmē?

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

varbūt puebrauc to auto pret sienu nakti tagad un nofočē, kaut gan parasti šādas problēmas ir tad ja auto sists, vai lukturis uzsists vai nepareizi ielikts, īpaši ja iepriekš viss bija labi.

P.S. un nav tur 100 apgriezieni vajadzīgi, ar 2 jau nu stabili bija javar redzet atšķiriba "uz sienas" un ar ~10 ja tik vispar var pagriezt jau bija jābūt 'pretejam stāvoklim"

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Ar augstumu var problēmas "nekonstatēt" arī tad, ja lukturis (vai abi) spīd pārlieku zemē.Miljons lohu te ar tādu regulējumu brauc.Kaut gan principā gaismas pleķa projekcijai būtu jābūt tik "tālai",kamēr horizontālo stara daļu var skaidri saskatīt uz asfalta.

Šeškanši parasti ir Divi- viens (parasti augšējais vai vnk vienkāršāk sasniedzamais) regulē stara augstumu, otrs (parasti zemāk/sānos esošais) virzienu pa labi/kreisi.Simts apļus NEvajag griezt- jo tā var aizgriezt līdz atdurei un ruplji apraut zobratu, vai pat izgriezt regulācijas skrūvi vispār ārā no mehānisma luktura iekšpusē.

Ja augstums regulējas no salona- tātad tas mehānisms vēl nav līdz galam salauzts.Ja stars ir pēkšņi nobīdijies pa labi/kreisi- tad 1jautājums- vai tas lukturis vispār ir pareizi ielikts savā vietā.Jo volvo lukturiem ir lohstiprinājumi un katrs līkroku servisa lohs to lukturi simtiem reižu mašīnas mūžā velk laukā un bāž atpakaļ...

Lai pašrocīgi regulētu to pa labi/kreisi skrūvi- ir jāpiebrauc pie sienas un, griežot to 6kanti, Vērīgi jāskatās,uz kuru pusi nobīdās stara centrs (vieta, no kurienes "aug" labējā augšupejošā stara daļa).Stipri iespējams, ka griezējs sākotnēji nesapratīs- uz kuru pusi tiek griezts un/vai vispār tur kas griežās un bīdās.

Šādu pašrocīgo "sienas" regulējumu ir noteikti jāpārbauda uz reāla (tukša..) ceļa ar Tālo gaismu- jo ir stipri iespējams,ka tālumā kaut/kas tomēr spīdēs pārāk pa labi grāvī vai vispār pretējās puses kokos..

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
3 0 Atbildēt

Visbiežāk šī problēma rodas no nepareizi iebāztas spuldzes.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

toč tā arī var būt, bet nu tad lohs loha galā ... kā 650 teica ...

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

(!) un VĒL gadās Lohi, kuri kaut/kur iebāž NE TO spuldzi- jo tādam volvo mierīgi var būt kāda eksotiska numura Hxx halogēnspuldze par ne kuram katram paceļamiem pārdesmit eur gabalā....

Patisons Reģ.: 24.04.2017
1 0 Atbildēt

Ir pieredzēts šedervs, kad caurdurtā bezkameras riepā, "meistars" iebāzis kameru kā lēto risinājumu , nākamais auto īpašnieks nevarēja saprast kāpēc pie noteikta ātruma sāk parādīties vibrācija. Nez ko tik nepārlasīja kamēr atrada īsto cēloni. Cilvēki ir kreatīvi, kad vajag ietaupīt uz remontiem, nekas vairs nepārsteidz.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 2 Atbildēt

Būsi kaut ko sajaucis - drīzāk tai riepai bija sačakarēta kāda kante vai kas cits nesaremontējams - kameras ielikšana ir darbietilpīgāks un dārgāks process kā aizlīmēt caurumu. Pašam vienreiz nācās likt kameru; pašrocīgi montējot ziemenes nolohojos un ieplēsu kanti, kur attiecīgi diezgan daudz laida garām gaisu un bez kameras nekādīgi.

Otra situācija kurā mēdz lietot kameras - gonščegi zemes trasēs; stiprs sānisks sitiens kas spēj pasist nost bortu no diska un izlaist bezkamereni ar kamerām problēmas nesagādā.

darklight Reģ.: 29.10.2013
2 1 Atbildēt

Tas nav šedevrs, tas ir normāls pagaidu risinājums, kad kāda iemesla pēc nevar uz sitiena salabot/ nomainīt riepu. Bet nu ilgtoši tā braukt un vēl auto notirgot... nu jā...

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
2 0 Atbildēt

Ieteikums, pret sienu grozot lampas staru, otru lukturi aizsegt ar kādu drēbes gabalu, segu utt, lai redz tikai grozāmo staru. Itkā sīkums, bet citreiz tikai tā pamanīt to nelielo klikšķi, kad regulācijas apgrieziens noraujas un nedaudz novibrē stars.

valchazzzz Reģ.: 11.10.2020
0 0 Atbildēt

lynx85 rakstīja: Ieteikums, pret sienu grozot lampas staru, otru lukturi aizsegt ar kādu drēbes gabalu, segu utt, lai redz tikai grozāmo staru. Itkā sīkums, bet citreiz tikai tā pamanīt to nelielo klikšķi, kad regulācijas apgrieziens noraujas un nedaudz novibrē stars.

Beidzot tiku pie iespēja pagrozīt. Metra attālumā no sienas pagrozīju abus seškanšus, nu uz aci man nesanāca redzēt izmaiņas pēc grozīšanas - ne augstumā, ne pa kreisi-labi. Sanāca apgriezt apmēram 2 pilnus apgriezienus.

Bet uz auto paneļa regulators regulē to lampu uz augšu leju...

Nu ko, izskatās, ka jāmeklē serviss, kurš pateiks, ko var darīt...

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 1 Atbildēt

Parasti jau saplīst viens, nevis abi

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

tu nobildē tos lukturus un regulejuma skruves, tad varbut var palidzet atrast ko citi ar to darijusi, nu maz ticams ka safista mehānisma gadijuma serviss tev piedavas ko citu kā lukturu nomaiņu ...

valchazzzz Reģ.: 11.10.2020
0 0 Atbildēt

Divi attēli:

Pēc noklusējuma laikam domāts regulēt ar tiem baltajiem plastmasām, tie ne īsti darbojas, šķiet. Un tad ir seškantis zemāk.

Bet nu atkārtošos, esmu ar abām kreisajām, pats neko toč nesalabošu, nejaukšu vaļā. Vnk negribētos aizvest uz servisu, lai tie nomaina lukturi, kuru tāpat varēja vnk kaut kā iemocīt.

photos.google.com/share/AF1QipOHfbQb480LdYj2-WAVuOKfrkZ-KXTgBkfFEOqtbHeTEJok4TNbAJ1xeHid4tEV8A/photo/AF1QipNok0YQEyKcivQ8pzptusoBxOKSRTHgus1fezfT?key=RjJsbWVpSTc5X1J4czFzbjVMbmt0NTVzajI4eWFB

photos.google.com/share/AF1QipMCeyWzxTOlJA6QDpzl4YG7sM1YJOxGI4CQiB05mQwiDeRNGzoKLN65b9wQ-7zLzw/photo/AF1QipP1mpT71ZIYYMoJxmHSCBMmJnSwHIVMFuWTmGQl?key=U2l1STdNN2NBSmlnbEtBanpOSVZlMWhPd1ZtWDdB

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Te škiet ir paraugs kā tas daras:

www.youtube.com/watch?v=SX3QX9jdMbs

Un jāregulē ir ar baltajiem. Bet pamēģīnāšu atrast kā tas mehānisms strādā un ielikt.

Te cits video par plašāku lukturu spektru ja nu kādam noder:

www.youtube.com/watch?v=CNU6oBbvzE4

(Prikolīgi ka šiem var pārslēgt no EU uz UK gaismas kūli to iebūvēto "aizkaru")

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

A un kā izrādās tad tie baltie laikam tiešām bieži lūst, un var to pašu daŗīt ar tiem melnajiem ar hex atslēgu:

www.youtube.com/watch?v=Xgx5OrwnFxU

ja viren kāds duraks jau tur nav ķēries klāt ar šo atslēgu un daudz spēka - un tad tiešām ir salauzis mehānismu nahren ...

valchazzzz Reģ.: 11.10.2020
0 0 Atbildēt

Nu vot servisā džekiem nesanāca saregulēt ar tiem baltajiem. Mēģināju šodien ar seškanti, neizskatījās, ka notiek kāda kustība :/

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Un vēl viens video par tēmu:

www.youtube.com/watch?v=rpPNFhJOXdM

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt
WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Bet nu vispār pa to atvērto augšas vāku, tu noteikti diezgan labi redzi kas tur notiek + ja noņem aizmugures vāku tad vaajdzētu diezgan labi saprast WTF notiek .

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

un ja kādam by accident noder tad viss playlists (P1 Volvo, How To Videos - C30, S40, V50, C70) :

www.youtube.com/playlist?list=PL32799CD3DE37DF0E

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Te ar vienam neregulējas uz S40 - un risinājums kā izdarīja:

blenddoor.com/2017/11/02/volvo-headlight-repair-how-to-with-photos/

Bet tur jams acīmredzot līda iekšā, jo norauts tas viss jau bija iekšpusē, tikai tas ka šīm uz leju nevis uz sānu bija palicis tas viss.

P.S. Un problēmas sākums ka šams secinājis- kāds nejedza kalibrēt minētās lampas augstuma korektoru !!! Un pēc tam - pārāk spēcīgs un dumjš izrādījies ...

valchazzzz Reģ.: 11.10.2020
2 0 Atbildēt

Paldies visiem! Servisā lampu atjauca un atzina, ka vairākas lietas tur salauztas. Nomainīja lampu pret ķīnieti. Braukt var.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
4 0 Atbildēt

Paldies ieraksta autoram, kurš painformēja par lietas iznākumu.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti