Izklausās ka tas cilindrs darbojas uz abām degvielām vienlaicīgi...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Izklausās ka tas cilindrs darbojas uz abām degvielām vienlaicīgi...
Šitik vecus auto un ar gāzi brauc tik ilgi kamēr iet. Ja sākas problēmas - tolmets. Remonti tur neatmaksājas.
Iespējams, ka gāzes ir par maz degmaisījumā. Tikai kāpēc tikai vienā cilindrā? Iespējams, ka jāregulē vārstu atstarpes (varbūt 5 cil.par mazu) vai jau pat zema kompresija(izdedzis vārsts).
Tikko pieslēdzu pie Vidas, aktuālājās vērtības rāda 5. Cilindrā misfire tikai pārslēdzoties uz gāzi ,long term fuel trim vērtības vidēji cilindriem lambda 0.89, 5.cilindram 1.06
Kas notiek, ja motoram darbojoties uz gāzi, atvieno vakuumcauruli ( tāda sīka) ejošu uz gāzes iekārtas reduktoru? Pieaug apgriezieni?
Jā, nostabilizējas apgriezieni it kā.
Ja pie atvienotas caurules arī iepl.kolektoram attiecīgo caurumu aizbāž, 5.cil. nesāk darboties? Kad mainīti filtri gāzei un cik veca diez ir reduktora membrāna?
Sāk darboties visi cilindri, kaut kā liekas, ka motors arī labāk uzvedas paātrinoties. Filtrus mainīju reizē ar gāzes sprauslām, gan reduktora, gan smalko filtru. Par reduktora membrānu nav ne jausmas, pēc vecā īpašnieka datiem 50k varētu būt
Membrāna mēdz saplaisāt un ir pagalam, ja no tās sīkās caurulītes(no reduktora) nāk laukā gāze( iemest caurulīti ūdens glāzē- vai burbuļo). Ja jau atdzīvojas cilindrs, tad jau sanāk, ka par zemu gāzes spiediens. Savukārt joprojām paliek vēl 5.cilindra mehāniskā problēma.
Atšķiriba LTFT ir ļoti liela, tā ka ir kāda būtiska problēma saistita ar 5 cilindru. Un neskatoties uz to ka ka viss šķiet labi ar degvielu, visticamāk ka problēma ir ar gāzi nesaistita.
Es laikam vispirms samainitu 5. cilindra degvielas sprauslu ar kadu citu sprauslu teiksim no 4 cilindra (vai nu kuram vieglak piekļūt).
Un ir tāda sajūta ka jebkuru no degvielām vadiba cenšas liet par daudz, jautājums kāpēc !
Un es laikam tomer pārbauditu kompresiju cilindriem kā pašu pirmo lietu.
Es laikam varbūt tomēr iespējams gan pagaidām vēl nezinu, bet pieļauju ka iebrauktu (attālināti) iekš cssd ta.Lai tie LOHI man iebāž dsā Zondi- vai gadīumā man tur kkas nesmird un/vai es vispār drīkstu izbraukt uz ielAss .Jā.
GK1968 rakstīja: Membrāna mēdz saplaisāt un ir pagalam, ja no tās sīkās caurulītes(no reduktora) nāk laukā gāze( iemest caurulīti ūdens glāzē- vai burbuļo). Ja jau atdzīvojas cilindrs, tad jau sanāk, ka par zemu gāzes spiediens. Savukārt joprojām paliek vēl 5.cilindra mehāniskā problēma.
Tur pamatīgi nāk laukā gāze, tas laikam visu izskaidro, jo vakuuma caurule ir pievienota kolektoram tieši pie 5.cilindra
tad tomēr degmais.trekns gāzei un pats motors vēl nav jāaiztiek. Visas aizdomas uz membrānu.
Kā vispār var tik tālu nodzīvoties?
Kad pirms pāris gadiem golfā ieliku gāzi, ap 6 gadus vecu iekārtu, tur kāds tajā mašīnā, no kuras izņēmu, jau bija mudrījies lai kompensētu sakaltušas membrānas efektus - sprauslām bija izskrūvētas dīzes lai paceltu ražību un reduktoram sakruķīts spiediens; brīvgaitā bija, ja nemaldos, kaut kādi divi bāri [normāli jābūt 1 - 1,5 bar robežās], lai ar pedāli grīdā nenokristos zem 0,8. Šajā gadījumā tātad vai nu ir kaut kāda brāķa membrāna, vai arī īpašnieks gāzerim aizliedzis pārlasīt reduktoru...
Nav ne jausmas, nav ilgi šī mašīna manā īpašumā, tāpēc nebiju konstatējis tādu faktu+ problēmas parādījās motora darbībai tikai nesen.
Samainīju reduktoram membrānas un viss aizgāja, vairs pa vakuuma cauurlīti arī nekas nenāk ārā
Priecē ka tik nesapīgi, lai labi ripo !
S60 2001.g LPG Misfire
Sveiki! Problēma sekojoša- brīvgaitā 2.4(103kw)b5244s2 motoram darbojoties uz gāzi, neiet 5.cilindrs, pārējie iet bez problēmām, izskrūvēju sveces, visas normālas, izņemot 5.cilindru, melna, gāzes sprauslas tikko samainītas, bet problēmu neatrisina, mēģināju samainīt sveces, spoles ar vietām, tāpat neiet tieši 5.cilindrs. Pie lielākiem apgriezieniem aiziet bez problēmām, uz benzīnu brīvgaitā arī darbojas bez problēmām. ECU- Digitronic MP2568D, AEB-I Plus sprauslas, softs neļauj ne atslēgt, ne izmainīt iesmidzināšanas values...