Akseleratora problemas...

Kaposts Reģ.: 20.11.2020

Labrit....Pēc EGR DPF atslegsanas un iznemsanas,pluss ciposanas,problemas ar gāzes pedali,rāda kludu,pue atras uzsaksanas pie 3000 apgriezieniem,met nost atrumu,un vairaknpar 3000 neuznem...Vakar nomainija gazes pedeli,viss gaja,sodien atkal uzmeta kludu un atkal neiet....Ir kadam bijas kas lidzigs? Hyundai sonata 2.0crdi automats...

 
Chalenger Reģ.: 31.12.2020
6 3 Atbildēt

nu gudri gan, publiski atzīties, ka izņēmis DPF, LOL, vēl aizsūti e-pastu uz CSDD par savu varoņdarbu LOL

un pie tam vēl kaut kādam nemotoram huidajam LOL, nu kur tādi lohi rodas?

Kaposts Reģ.: 20.11.2020
0 2 Atbildēt

Tak pohuj,hujandiju daudz lv....Iznema jo bija aizdirsts pilniba del ka sledzas avarijas rezims,un masina nihuja negaja...

WALA Reģ.: 19.06.2002
2 0 Atbildēt

Nu un pateikt kas par kļūdu (piem. kodu) - tas jau nebūtu "stilīgi" vai ne ?

Tāpat arī, ja zini ka mašīnai kaut izņēmi/mainīji, tad neradās vēlme" izprogrammētājiem uzdot jautājumus par savu gāzes pedāli ???

Sistēma sagaida noteiktus spiedienus izplūdē, ieplūdē utt. + varbūt vēl kaut ko nepareizi salika vai izprogrammēja ...

P.S. a no kurienes infa ka DPF bija vainīgais tavām sākotnējām problēmām, tev rija eļļu, nepareizu eļlu lēji, to reti mainīji, vai pilnīgu sūdu degvielas vietā lēji ???

Kaposts Reģ.: 20.11.2020
0 2 Atbildēt

P2113.....Aizbraucu atpakal pie tiem programetajiem,uzdevu jautajumu par gazes pedali,pateica jagriez ara kvepu filtru,izgrieza nekas nemainijas,pec tam pateica gazes pedelais jamaina,nomainija dienu pagaja atkal neiet..ella normala servisa mainija,degviela neste un kool....Viss sakas ar to ka mira nost egr ieteica atslegt vinu un manuali aizstaist ciet...Pec ta sakas problemas ar gazes pedali

WALA Reģ.: 19.06.2002
3 0 Atbildēt

NU ja neviens ar pieredzi nepadalīsies, tad palūrēšu ko apkārt par CRDI raksta, bet nu šitas man vienmēr fascinē ... tipa kā pie ķirurga aizej ar vēdera sāpēm, a šams bez rentgena bez nekā saka, ka aklā zarna "jāamputē" ... nu forši, bet Aizdristam DPFam es gribētu reālu pierādījumu - un ja jau reiz izgrieza - tad nebija problēma pielikt pie kompresora un paskatīties, cik tad lielu spiedienu aiztur ... ja neaiztur, tad vajadzēja "palūgt" atlikt daļu atpakaļ, un no ši "servisa" mukt prom kā no velna un elles ...

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
5 1 Atbildēt

ved pie čipotāja un prasi, lai tas remontē savu sataisīto kuiņu. Lai gan šitas hlams, ja paskatās topiku vēsturi, ir tolmeta kandidāts. nav jēgas to labot. brauc kā var pabraukt līdz apskate beidzas un uz lūžņiem

Kaposts Reģ.: 20.11.2020
0 0 Atbildēt

Vēl jau vares maukt ar to hlamu...Visas ieprieksejas problemas ir attisinatas,darboni servisos bija ipasi apdavinati...kam turbina kam motors pizda...Beigas ella pileja no klokvarsta devaja blivgredzenu bija janomaina,un kartera ventilacijas huijnu kaut kadu...

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Pag kartera ventilāciju esat aiztikuši ??? Vai tā joprojām strādā ???

Noņemot motora eļļas "korķi" - tev nav baigais spiediens ???

JO ja tev motora liekais iekšējais spiediens nekur netiek aizvadīts - tad tas mierīgi var būt tavu problēmu cēlonis.

P.S. kapēc tā jautāju - jo visā augstāk minētajā visu ko varējuši tev ir risinājuši diezgan līkā veidā, ka tik nav izdomājuši arī šito "noslēgt" ...

Kaposts Reģ.: 20.11.2020
0 0 Atbildēt

Vajadzetu stradat jo ella vairka nekur nepil...Un nonemot korki nav baigais spiediens,katra zina korkis nelēkā uz vietas...To ari servisa skruveja nost skatijas...

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 1 Atbildēt

Nu tad labi.

Kaposts Reģ.: 20.11.2020
0 0 Atbildēt

Aizbraucu atpakal pie tiem programetajiem,uzdevu jautajumu par gazes pedali,pateica jagriez ara kvepu filtru,izgrieza nekas nemainijas pec tam pateica gazes pedelais jamaina,nomainija dienu pagaja atkal neiet..ella normala servisa mainija,degviela neste un kool....Viss sakas ar to ka mira nost egr ieteica atslegt vinu un manuali aizstaist ciet...Pec ta sakas problemas ar gazes pedali

Freijers Reģ.: 06.09.2018
1 2 Atbildēt

Klasika ar LV šmaisteriem un "gudriniekiem", kam viss jāgriež nost, jāčipo un pēc tam pusmašīna jānomaina, jo neiet un diagnosticēt neviens reti kurš patiesi māk, bet ar durakiem, kas pieliekot pirkstu, kas par vainu uzreiz zina ir pilns, tikai atbildību neviens uzņemties nevar un nevēlās...

Drīkst pajautāt, kas tie par čipotājiem bij (kur, gadījumā, ja pašam kādreiz vajadzēs, neiet)?

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Klau a tev tiešām pedālis elektronisks ka kaut ko tur mainīja ???

Jo diezgan ilgi visiem dampjiem Throtle position sensori (kas ir tās P2113 kļūdas sakne) atradās pie droseļvārsta zem haubes ...

Piem šāda ilustrācija:

www.hyundai-forums.com/threads/p2113-error-sorted-tucson-2007-crdi.459834/

Kaposts Reģ.: 20.11.2020
0 0 Atbildēt

Ja elektroniskais...

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Khmm, bet cik skatos tad pedālim ir pavisam citi kodi kas atširfrējas kā throttle/accelerator pedal position sensor error, teiksim P2138 ...

Es par H-dai neko nezinu, bet vai tiešām tauta ir pareizo problēm vietu diagnosticējusi ???

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Tīri ilustrācijai - kā aptuveni izskatās DPFa diagnostika:

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Un mazliet intresanta pieeja tam kā mēģināt tīrīt DPFu:

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

BTW, vai ar kruīzu palielinot ātrumu arī tā pati problēma, tajā pašā apgriezienu diapazonā ????

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

NU ko te laikam ir precīzi info par to kas tev tur varētu būt ja ir ši kļūda, un ja reiz "pedālis" jau ir jauns, tad jāmeklē vai tev ar vadiem viss ir kārtībā, sāktu droši vien ar zemējumu !!!

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

3000 apgriezienu limits varētu būt sakarā ar check engine - motors ir avārijas režīmā

Discoteeka Reģ.: 12.11.2019
6 0 Atbildēt

gruti saprast kas ir lielaks idiots - topika autors vai lietotaji kas priecigi megina palidzet apdalitajam bomzim kurs publiski lepojas ka bende sevi un apkartejos un nav spejigs savu miskasti uzturet pienaciga stavokli.

PS aftermarket DPF tam dampim bez atlaidem, prosta i-veikala 300e. Gan jau var pameklet un kko dabut letak. Bomzhu bauris un tadi pashi bauri palidz.

Kaposts Reģ.: 20.11.2020
0 5 Atbildēt

Pilna Latvija ar miskastem brauka,ko tagad nebraukt...Man pohuj kada masina,uz darbu aizbraukt varu parejais pie dirsas...Galvenais lai iet,un nav kreditā

WALA Reģ.: 19.06.2002
6 1 Atbildēt

Man savukārt šķiet intersanti, ka kāds kuram nakuj šis neinteresē, to atvēra, tad noteikti kaut ko "mēs idioti" te sarakstijām izlasīja un izdomāja padalities ar to ka pāris "idioti" ir ieguvuši viņa nedalītu uzmanību ...

Intersanti ko tas pasaka par pašu komentētāju ...

Discoteeka Reģ.: 12.11.2019
2 0 Atbildēt

Maldies, mani sis interese - tiri individualas un kolektivas drosibas un labklajibas zina. Man nav vienalga ka dzivojam valsti, kur ir ok griezt ara mezglus kas burtiski ir uzstaditi lai pasargatu sevi un apkartejos. Uzskatu, ka sadam ricibam ir japaliek pagatne un jaizvelas savai rocibai atbilstoss auto. Acimredzot sads SONATA posta autoram nav pa rokai un ta rezultata cies apkartejie.

Interesanti - cik autors atstaja servisa par visam manipulacijam lai auto downgradotu - un cik butu atstajis ieliekot aftermarket DPF kura cena bez atlaidem, fiziskai personai ir 300e.

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 1 Atbildēt

Viss kārtībā ar tavu dzīves redzējumu, taču tas nenozīmē ka citi ir idioti. Diemžēl serviss un sniegtais pakalpojums gan tāds no kura būtu jāturas pa gabalu !

Cits aspekts tajā visā ir tāds, ka šī mašīna nonāks lūžņos pietiekmai ātri, un tie pāris gadi bez DPFa nenodarīs lielāku kaitējumu kā dažu vecu traktoru ekspluatācija LV laukos, taču cilvēks paralēli būs šo un to apguvis par auto uzbūvi + dzīvi kopumā.

P.S. un to huiņu par to ka pāris sūdaini dīzeļi lielpilsētās izdzīvotājiem šausmīgi gandē dzīvi , man var nedzīt, ja kāds piem. Rīgā jēgtu kaut ar smilšu problēmu cīnīties pienācīgi, tad varētu meklēt risināumu visām citām problēmām :

FYI:

www.health.state.mn.us/communities/environment/hazardous/topics/silica.html#low

Discoteeka Reģ.: 12.11.2019
0 0 Atbildēt

viens launums neizsledz citu launumu. Neesmu par jaunu auto lobiju utt., bet mnpr ir iemesli kadel civilizetalaja pasaule DPF ir norma un kadel dizelis nav likvida prece.

Mnpr izveloties auto ir vienkarsi japajauta - ja nevar nomainit/savest kartiba jebkuru mezglu, vai tiesam sis ir istais lemums?

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 1 Atbildēt

NU man gan ir aizdoma ka tavs info nav pareizs - dīzelis ir ļoti pat likvīda prece, tikai ir tauta kas bez ierunām tic visādām muļķībām, un nepērk kaut ko tāpēc ka kāds kaut ko sastāstīja.

Bet par remontu un kaut kā savešanu kārtībā, ir dažas lietas kas uz auto tiek noteiktas ar likumu, un vien daļa no tām ir aplamas pēc savas būtības, jo atsevisķām daļām izmešu sastāvu tās uzlabo tikai kamēr detaļa pavisam jauna, un ļoti bieži kad tā ir kaut kur pa vidu kalpošanas laikam - no tās labuma nav, vai ir pat sūdīgāk nekā ja nebūtu vispār šīs detaļas. Viens tāds sūds kuram uz auto nevajadzēja nekad nonākt ir EGR vārsts.

Discoteeka Reģ.: 12.11.2019
1 0 Atbildēt

Es pats parvietojos ar lielu, vecu dizeli no laikiem kad par DPF neviens nedomaja un greta vel nebija piedzimusi, man nav sis lietas jastasta, tacu es nekad nepirktu auto kuram nevaru nomainit kadu mezglu, vienalga kuru, un neiesaku to darit citiem. par eko mezglu uzspiesnau piekritu, tacu iznemot DPF -tas tomeer ir kkas tads uz ko taupit vai amputet nevajdzetu.

iciks Reģ.: 29.05.2013
2 0 Atbildēt

Piedod, bet man šis viss velk uz variantu nolikt visu, ko pats nelieto. Brauc ar dīzeli - stulbie benzīni, kas tik daudz CO2 rada, bet ja nu sanāktu benzīnā iesēsties - stulbie dīzeļi, vēža avots.

Tu jau pats varētu arī kopējā labuma dēļ savu veco bezDPFa dīzeli nomainīt pret progresīvāku.

Discoteeka Reģ.: 12.11.2019
0 0 Atbildēt

iciks rakstīja: Piedod, bet man šis viss velk uz variantu nolikt visu, ko pats nelieto. Brauc ar dīzeli - stulbie benzīni, kas tik daudz CO2 rada, bet ja nu sanāktu benzīnā iesēsties - stulbie dīzeļi, vēža avots.

Tu jau pats varētu arī kopējā labuma dēļ savu veco bezDPFa dīzeli nomainīt pret progresīvāku.

Paldies par viedokli, bet lietosana ir bijusi ari hibridi un jaunaki auto, lietot vecu dizeli ir apzinata izvele kura vienkarsi man patik labak nemot vera konkreta auto specifiku kas man loti iet pie sirds racionali vislabak gaja pie sirds hibrids, sajutu zina TT 6cyl moderns dizelis, sirdslieta - vecais bezdpfa dizelis. Points ir taja, ka ja noperc auto kuram mezgls ir paredzets bet nespej to pienacigi apkopt un izgriez vel vairak kultivejot lidzcilveku un sevis veselibas un apkartejas vides degradaciju - nenuzhna tebe takaja mashina brat.

Kaposts Reģ.: 20.11.2020
0 1 Atbildēt

Vecīt,nejau es pats izdomaju kaut ko griezt ara,viss notiek pec servisa,servisu ieteikumiem...Pats nenemos ar masinam,un man tas neintrese,pirma masina un lai es kaut ko rubitu vel laicinam japaiet...Tapec pagaidam ir jauzticas profiniem

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 0 Atbildēt

Pilnībā piekrītu tavam teiktajam,kad nopirku savu pirmo dīzeli tad arī uzticējos ko iesaka "spečuki"jo pats biju muļķītis.Pirmais kas nobira bija turbīna,nomainīju, sprauslas arī nomainīju.Tad sākās problēmas ar DPF.Viens ieteica aizbraukt pie spečukiem Mežciemā.Aizbraucu,pieslēdza kompi,kvēpinieks kaput, jāgriež laukā,darbs 300 EUR.Nomainīt pret jaunu pat neieminējās jo tad viņi paliks bez darba un navara no tava vecā dpf.Izrādās veco dpf var nodod jo viņā ir dārgmetāli,var dabūt 100 EUR bet varbūt pat 300 EUR . Tātad,turbīna jauna, sprauslas jaunas, kompresija laba tātad atlika nomainīt tikai DPF un neko nevajadzēja amputēt.Parasti turbīna nokauj dpf .

Volx Reģ.: 22.11.2018
2 0 Atbildēt

Es te visu nelasīju, pārskrēju pāri. Te tik pierādās, ka dīzelis ir labs, kad ir jauns - baudi visas konstruktoru ērtības. Mazs patēriņš, atgāzes OK, viss strādā. Savukārt cilvēks, kas ir šādu Sonāti iegādājies vislaik dabū likt naudiņu iekšā,jo nekā no jauna dīzeļa tur vairs nav. Labi, ka kustās uz priekšu

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Discoteeka rakstīja:

iciks rakstīja: Piedod, bet man šis viss velk uz variantu nolikt visu, ko pats nelieto. Brauc ar dīzeli - stulbie benzīni, kas tik daudz CO2 rada, bet ja nu sanāktu benzīnā iesēsties - stulbie dīzeļi, vēža avots.

Tu jau pats varētu arī kopējā labuma dēļ savu veco bezDPFa dīzeli nomainīt pret progresīvāku.

Paldies par viedokli, bet lietosana ir bijusi ari hibridi un jaunaki auto, lietot vecu dizeli ir apzinata izvele kura vienkarsi man patik labak nemot vera konkreta auto specifiku kas man loti iet pie sirds racionali vislabak gaja pie sirds hibrids, sajutu zina TT 6cyl moderns dizelis, sirdslieta - vecais bezdpfa dizelis. Points ir taja, ka ja noperc auto kuram mezgls ir paredzets bet nespej to pienacigi apkopt un izgriez vel vairak kultivejot lidzcilveku un sevis veselibas un apkartejas vides degradaciju - nenuzhna tebe takaja mashina brat.

Es tikpat labi varu apgalvot, ka topika autora dīzeļauto pat ar visu izgriezto DPFu var sanākt draudzīgāks, nekā Tavs vecais, kam tas DPFs nemaz nav bijis paredzēts. Tu tātad esi apzināti izvēlējies, tā teikt, līdzcilvēkiem sliktu auto.

Un kurš tad te ir tas sliktais?

Discoteeka Reģ.: 12.11.2019
1 0 Atbildēt

Apgalvot tu to drosi vari - gan jau tev ari taisniba. Es vairak par tendenci un domasanu un sadu darbibu kultivesanu sabiedriba, padarot to par normu.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Video "draudzīgs" un fun veids kā diagnosticē PCV vārsta problēmu:

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti