Varbūt tā siksna, kas aizlidoja pa gaisu, pirms lidojuma grieza arī ūdenssūkni? Tikai minējums, nekā personiska.....
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Varbūt tā siksna, kas aizlidoja pa gaisu, pirms lidojuma grieza arī ūdenssūkni? Tikai minējums, nekā personiska.....
Tencinu par atbildi, neesmu auto specs
Uz cik aptuveni ieberziens?
Interesanti, cik tālu var nobraukt pa trasi bez ģeneratora un ūdenssūkņa ? Vismaz apm. skaidrs citiem šāda motora lietotājiem, ka ķēde iet apm. 200k
Līdz servim laimīgas sakritības dēļ bija mazāk par 300 m.
Cilvēks vēl nezin, ka ar jebkuru vācu mēslu var braukt tikai pirmos divus gadus, pie nosacījuma, ka tā lauksaimniecības tehnika ir maksimāli nopakota.
Pēc diviem gadiem tie jānodot metāllūžņos.
Bet katram jau savs fetišs. Kam meičas ar pletnēm sist, kam saņemt zelta lietutiņu, kam braukt pie trim auto mehāniķiem un prasīt padomus forumos.
Sakarīgs komentārs! 10/10
Ko paķert vietā, lai mazāks triperītis? Bet nu pacenties asprātībā neatslābt.
Kā teica šveiks - "Visas slimības no nerviem, tikai triperis no mīlestības".
Protams, ka labāk nebraukt vispār vai braukt ar japona suudu.Ja salīdzināt noskrējienus, ar kuriem (līdz/kuriem) lielākā daļa šo suudu pārdodas un "apritē" atrodas.Vēl var sēdekļa vietā pieskrūvēt (lubricētu) stabiņu un attiecīgi arī mutē kko paņemt,lai Galva mazāk kratās.
1.4 TSI 122 hp problēmas
Laba diena, kungi.
Centīšos jautāt padomu īsi un saprotami.
1. Auto - VW 6 1.4 tsi 90 kW 122 hp CAXA, nobraukums 200k
2. Sāka motors izdot grabošas skaņas, ievācu info, apmeklēju 3 meistarus, verdikts - jāmaina ķēde.
4. Nomainīts tika viss komplekts, nobraukta viena diena, pa gaisu aizgāja ģeneratora siksna, rievsiksnas parazītrulli vnk savācu no ceļa. Paralēli tam, ka nelādēja aķi, paralēli sāka kāpt temperatūra.
Jautājums - sūdīga sakritība vai servisa puiša kaut ko līdz galam nesadarīja?
Un kāpēc temperatūra kāpj?