Hyundai i2 tests, atsauksmes un iespaidi 2022

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Jaunais Hyundai i2 autotests no 2021 gada, kāda pieredze?

 
VWfans Reģ.: 21.02.2004
1 0 Atbildēt

Virsrakstā ir kļūda.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
1 1 Atbildēt

AGRISSTANEVICS Reģ.: 28.05.2018
0 0 Atbildēt

Atjaunotais mazauto diemžēl neradīja spožas emocijas(ja nu vienīgi cena), salona aizmugures daļā vidēja auguma latvietim neiespraukties. Nedaudz noskopojušies uz salona izolāciju, jo auto gaitā ir paskaļš ar cietu piekari un salonā jūtama lētas plastmasas klātbūtne.

TomsTimosko Reģ.: 09.04.2005
2 0 Atbildēt

Interjera materiālu kvalitāte nebūs tik augstā līmenī kā dažiem konkurentiem, turklāt salonā valda visai tumša atmosfēra.

Ja interjera akcenti un kvalitāte ir prioritāte, iesaku izvēlēties vismaz N Line versiju, kurā arī arhaiskās formas automātiskās transmisijas svira tiks nomainīta pret modernu un vizuāli pievilcīgu risinājumu. Priecē, ka i20 saglabājis vienu no stiprajām pusēm – visai bagātīgu aprīkojumu šīs klases standartiem.

Dizaina vērtēšana ir subjektīva (šī ir tā retā reize, kad iepriekšējās paaudzes modelis šķiet pievilcīgāks), taču nekas nevar būt objektīvāks par mērlentu – i20 salons ir patiesi ietilpīgs. Četri pieaugušie šeit jutīsies komfortabli, bet bagāžas nodalījumā būs vieta vairākiem rokas bagāžas koferiem, padarot to par vienu no ietilpīgākajiem nodalījumiem visā segmentā. 352 – 1165 l plašums būs benzīna modifikācijām, bet hibrīda versijai jāsamierinās ar mazāku ietilpību (262 – 1075 l).

Jaunā i20 šasija padarījusi tā gaitu līdzvērtīgāku Ford Fiesta, kas uzskatāms par lielu komplimentu, jo iepriekšējo paaudžu iespētais nedemonstrēja ko tādu, ko pie stūres sēdošie varētu saukt par aizraujošu. Varbūt, ka tas nemaz nav liels pārsteigums, jo šis ir pamats arī naskajam un teju lieliskajam i20 N. Pat sniegotā ceļa posmā i20 saglabā stabilu stāju, tāpēc varam droši apgalvot, ka citos gadalaikos hečbeks rūpes nesagādās. Dažiem gaita varētu šķirt par cietu, tomēr brauc šis komptaktais hečbeks labi.

Jaunais Hyundai i20 apvieno modernas drošības sistēmas, ietilpīgu salonu un efektīvu daļējā hibrīda 48V hibrīda sistēmu. Un kā odziņa visam – piecu gadu garantija. Lai arī eksterjera un interjera dizainu var vērtēt visai subjektīvi, grūti noliegt to, ka attīstības lēciens no otrās uz trešās paaudzes modeli ir ievērojams. Par lētu to nosaukt nevar, taču vismaz tālākpārdošanas vērtība būs laba.

IngarsT Reģ.: 27.11.2017
1 0 Atbildēt

i20 - viens no patīkamajiem pārsteigumiem Gada auto konkursā, jo brauc ne tā kā varētu gaidīt no mazās klases automobiļa. Tas ir vēl galvas tiesu pārāks par iepriekšējās paaudzes modeli, kam 2015. gada izskaņā atdevu visvairāk punktu, lai tas kļūtu par Latvijas Gada auto 2016. Šajā auto viss ir pareizi bezrūpīgai pilsētnieka dzīvei - dzīvelīgs mazlitrāžas turbo motors, automātiskā pārnesumkārba, kompakti gabarīti un ērts salons. Jā, un uz šosejas i20 uzvedas kā īsts gargabalnieks.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti