Kaut kādu hibrīda pienesumu tur velti gaidīt - tas "maigais" hibrīds ar elektrību nevar nobraukt nevienu metru, tad jāskatās "īstais" hibrīds ar 230 ZS, tam arī ir reāls automāts (hidrotransf.), nevis divsajūga kārba. Starp citu, kā Tev patika tas divsajūgs? Ir dzirdēti neviennozīmīgi vērtējumi..
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
KIA Sportage auto tests, atsauksmes un iespaidi 2022 / 2023
Paņēmām izmēģināt jauno KIA Sportage 2022 ar1,6l (180zs) mild hybrid.
Dizains ekstravagants, ne kuram katram patiks, gaumes jautājums. Man personiski auto aizmugure patīk labāk kā priekšpuse.
Salons futūristisks, neesmu braucis ar jaunajiem MB līdz ar to nevaru salīdzināt, ar to info "dēli",bet te ir līdzīgi - instrumentu panelis vienā laidumā ar info sistēmu un tas izskatās iespaidīgi. Viss parocīgi novietots, ergonomika līmenī. Unikāls risinājums kā apvienot vienā joslā skārienjūtīga klimata vadība ar navigācijas vadību. Daudz lakas, bet panelis un durvis ar ādu, patīkami gan izskatās, gan arī pieskarties.
2. rinda gana plaša 5 cilvēkiem, bagāžnieks arī it kā klases līderis ietilpībā. Ietilpība pietiekoša, pāris dienu ceļojumam. Vietas kājām daudz, aiz mums, 173cm garajiem, vietas ir ar liku likām, lai nejustos saspiesti.
Sanāca vēl noķert pēdējās sniega paliekas mežā un izprovēt arī AWD, kas strādā atzīstami, stabili, ne mirkli nelikās, ka auto nesavāksies. Patīkami, ka vari vērot displejā kuri riteņi un cik ir noslogoti un 360 kamera, kas automātiski ieslēdzas, kad ieslēdz virziena rādītājus, lai sekotu vai aiz tevis sānos neviena nav (ļoti noderīgi, lai redzētu riteņbraucējus uz veloceliņiem Rīgas ielās). Protams, ka klīrens ne tuvu nesasniedz Subaru līmeni, bet piesnigušu ceļu no rīta pirms greidera varēs mierīgi izbraukt. 1,6l benzīns + vieglais hibrīds ar 180zs ne kādu dižo sajūsmu nerada, krietni mazāk kā 310zs Formentors , bet nerodas arī šaubas par dinamisku braukšanu un apdzīšanas problēmām. Kopumā atzīstams sniegums. Braukšanas bauda atbilstoša klasei - ģimenes auto ar pārliecību, bet bez izrādīšanās (izņemot dizainu), mīksta un klusa gaida. Godīgi sakot, biju gaidījis no hibrīda lielāku pienesumu, es pat tā īsti nesapratu, kad tas strādāja. GT Line TX versija, kura bija testam pieejama maksā stipri virs 40 pakām, kas liekas daudz, bet tu arī saņem daudz, daudz vairāk kā citi vispār spēj piedāvāt - bez klasikām te ir AWD, stikla jumts/lūka, ventilējami pr. sēdekļi, pilna ādas salons, apsildāma 2. sēdekļu malējās vietas, matrix LED, 19 collu diski, 3-zonu klimats, gara drošības paka, 360 grādu kamera, automātiska tālvadības auto novietošanā stāvvietā (tas ir kruti) un standartā, bez piemaksas, 7 gadu garantija.
Protams, var paņemt arī par 20k lētāk, bet nu tad tur būs samērā tukši. Priecē, ka piegādes sapratīgas 3-4m.
Ir vēl vēlme notestēt jauno 2022.gada Mazda CX5, kas, manuprāt ir vistiešākais konkurents.