Un rezultāts kompresijas mērīšanai ???
Bet tā kā problēmas sākas pēc kārbas noņemšanas/uzlikšanas, tad meklētu vainu tieši šajā kontekstā, jo tehniski ir iespējams ka liekot kārbu atpakal ar kaut ko nav trāpījuši savienojot. Tāpat yzmestu aci, vai motora un kārbas spilveni ir veseli un pieskrūvēti.
Ja ir AWD sistēma tad ari kardāna visus iekarinamos (atbalsta) gultņus, un iespējams arī krustiņu (U joint) pareizu savstarpēju novietojumu.
Volvo S80 2007. gads D5
Nopirku Volvo S80 2007. gada D5, pabraucu pāris mēnešus un sāka kārba gļukot. Visu kārbu atrestaurēja un it kā kārba strādāja normāli tikai pēc kārbas maiņas sāka motors neriktīgi strādāt, bija lielāka vibrācija nekā vajag. Tika atrestaurētas sprauslas, bet motora darbība neuzlabojās. Konstatēja kad kompensatori un rokeri jāmaina, taču rokoties dziļāk atklāja kad nolūzis kompensatoram stiprinājums. Salaboja galvu, nomainīja kompensatorus un rokerus, ar ultraskaņu iztīrija galvu un kolektoru. Taču motora darbība tāpat neuzlabojās. Aidzinu pie dīlera un šie teica kad bojāts vadības bloks. Uzliku lietotu vadības bloku, sprauslas pierakstīja, bet atsķiras cilindru kustība. Teica kad vai nu sprauslas, kuras jau 4 reizes pārbaudīju un ir vesalas. (Kad mainīja ielika divas citas nevis esošās). Vai kad kompresijas nav, kuru arī nomērija. Neviens īsti vairs nevar pateikt kas par vainu. Mašīnu jau laboju gandrīz pusgadu, un nevar atrast vainu.