Opel meriva 1.7 cdti 74kw obd kods p1219

Sanca126 Reģ.: 24.04.2022

Ladien! Lieta sekojoša, braucot biju izņēmis no ātruma un nejauši ļoti uzgāzēju pabraucu vēl kādus metrus 200 un motors izmeta sevisa kļūdu un noslāpa. Obd uzrādīja kodu p1219 cik sapratu ka degvielas spiediena regulators, to nomainīju bet bez izmaiņām arī egr skatījos iķēries nebija. Kādi vēl varianti varētu būt?

 
Sanca126 Reģ.: 24.04.2022
0 0 Atbildēt

Opelītis 2004

Sanca126 Reģ.: 24.04.2022
0 0 Atbildēt

Jā , un vēl pielaist ar grūtībām var unari rūc ja kaut mazliet paspaida gāzes pedāli tikko atlaiž vai notur pie vieniem apgriezieniem iedegās check lampa un noslāpst.

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Principā virziens jau pareizais, jo kods uzrāda problēmas ar degvielas padevi/spiedienu rampā, kur pie vainas var būt gan tas ko jau nomainīji, gan kāds no inžektoriem, gan inžektoru vadība, gan degvielas sūknis (ja ir 2 tādi zemspiediena un augstspiediena, tad jebkurš no tiem).

Jāņem "zobos" spiediena manometrs, jāskrūvē vai nu regulatora, vai ja ir - speciāli paredzētā vietā, jālūr spiediens, ja zems , tad noraujam.nost vadus visiem inžektoriem, ja joprojām tā pati problēma, tad vaina būs jāmeklē sūknī vai sūkņos, ja divi .

Ja vaina inžektoru pusē, tad visupirms pārbaudīt, vai vados viss labi, un kontroles puse korekti strādā, btw servisa diagnostikas iekārtām ir iespēja pašām bez ECU vadīt sprauslas, tas daudz par tām pasaka.

Un pats beisiks, kā saka - pārbaudi degvielas filtru, ja tāds ir ...

feciic Reģ.: 09.05.2008
1 0 Atbildēt

Šis tikai norāda cik bejēdzīga ir kļūdu nolasīšana ar standarta obd instrumentu bez kļudas datiem un to interpretācijas.

Piemēram Insigniai kļūdai par kvēlsveci(tās spiediena devēju) varēja tikt klāt tikai ar speciāli Opelim taisītu softu, standarta obd tūļi kļūdas nerādīja kaut panelī dega check engine.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Bez cilvēka kurš saprot to ko OBD ziņo, tas tāpat ir tukšs numurs, jo elektronika mēdz arī melot ...

Un bēda ir tāda ka daudzi auto dīleru servisus vairs neredz tieši tad kad sākas kompleksākās problēmas ...

feciic Reģ.: 09.05.2008
1 0 Atbildēt

Elektronikai īsti nav par ko melot jo tā vadās pēc sensoru radījumiem un ja regulātora darbība nekorelē ar nomērīto spiedienu loģiski ka tas tiks tiek pasludināts par vainīgo kaut lielu daļu iespējamo iemeslu pats jau aprakstīji.

Dīleris nav panaceja, tur ļoti bieži strādā tādi pat nejēgas tikai tīrā kombinzonā.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Elektronika melo ka nemetas (rakstu no miljonu vērtu severu, datu masīvu, UPS utml. pieredzes), jau jebkura metāla īpašības dzīves laikā mainas , kondensatori izžūst utt.

Un "monitorings" pats mainās, tas nav nejauši ka visi puslīdz precīzi instrumenti tiek kalibrēti.

P.S.serveru vidē līdz ar firmware updeitu dažas no šīm.izmaiņām fiziskajos parametros tiek "izlīdzinātas", lai neģenerē bezjēdzīgu kļūdu, tāda kā Teslas priekšrocíba ...

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Serverim un datu masīvam daudz lētāk un vienkāršāk ir nodrošināt konstantu telpas mitrumu un temperatūru kā izstrādāt fiziski izturīgu iekārtu.

Auto gadījumā īsti nav opciju šo nodrošināt tādēļ vismaz motora vadības blokam drusku ir piedomāts pie rugged dizaina.

Protams, arī tur ir kļūdas ar neveiksmīgām komponenšu izvēlēm un konstruktīviem kasjakiem bet tās nav masīvas problēmas un kautkā pa ielām mierīgi brauc 10-20 gadīgi auto un masīvais vairums ar oriģinālajiem ECU. Cik daudz daudz datu apstrādes instrumentu būs droši darbināmi un kautvai ieslēdzami pēc 10+ gadu ekspluatācijas? OK darbstundas būs pavisam citas, jo reti kurš auto tiek ekspluatēts 24/7 bet tāpat...

Sanca126 Reģ.: 24.04.2022
0 0 Atbildēt

Paldies par atbildi !

Sanca126 Reģ.: 24.04.2022
2 0 Atbildēt

Pie vainas bija viena no sprauslām.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti