Problēma ir tāda, ka auto bieži(bet ne vienmēr) pēc piedarbināšanas lēkā apgriezieni līdz auto vai nu uzsilst un viss ir okey vai arī līdz noslāpst. Ja apgriezieni krīt pēc piedarbināšanas, tad var vai nu uzreiz braukt vai arī paturēt nedaudz gāzes pedāli ~ 2min līdz vairs nekrīt. Ar laikapstākļiem domāju, ka tas nav nekādi saistīts, jo tas notiek gan ziemā, gan vasarā. Kas varētu būt par problēmu, neskaitot ğenerātoru un akumulatoru, jo tie ir jauni. Ir ideja par sprauslām vai kādu no tām, bet par cik pašas sprauslas ir dārgas un jau vien lai pārbaudītu tás ir padārgi, tad varbūt ir vēl kāds variants, kas varētu būt pie vainas, pirms tiek pārbaudītas sprauslas? Varbūt kaut kas ar elektroniku?
neesmu speciālists, bet virsbūves tips šādai kļūmei manuprāt nav izšķirošs.
ja ne vienmēr, tad visticamāk kāds elektronikas gļuks - kāds sensors pa reizei melo, piemēram temperatūras sensors iestrēgst uz siltu temperatūru, un degmaisījums nepareizs tiek padots
Opel astra gtc slāpst nost
Labdien,
Problēma ir tāda, ka auto bieži(bet ne vienmēr) pēc piedarbināšanas lēkā apgriezieni līdz auto vai nu uzsilst un viss ir okey vai arī līdz noslāpst. Ja apgriezieni krīt pēc piedarbināšanas, tad var vai nu uzreiz braukt vai arī paturēt nedaudz gāzes pedāli ~ 2min līdz vairs nekrīt. Ar laikapstākļiem domāju, ka tas nav nekādi saistīts, jo tas notiek gan ziemā, gan vasarā. Kas varētu būt par problēmu, neskaitot ğenerātoru un akumulatoru, jo tie ir jauni. Ir ideja par sprauslām vai kādu no tām, bet par cik pašas sprauslas ir dārgas un jau vien lai pārbaudītu tás ir padārgi, tad varbūt ir vēl kāds variants, kas varētu būt pie vainas, pirms tiek pārbaudītas sprauslas? Varbūt kaut kas ar elektroniku?