Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Volkswagen ID.Buzz auto tests, atsauksmes un iespaidi 2022 / 2023

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Jaunais Volkswagen ID.Buzz tests no 2022 gada, kāda pieredze?

 
Janis_Mezulis Reģ.: 23.04.2014
7 0 Atbildēt

Man ir pilnīgi skaidrs, kāpēc par šo jaunumu nav nekādas atsauksmes. Kad pagalmā ieripo jaunākais VW radījums , tas piesaista visu skatienus kā magnēts. Visa žūrija staigā riņķī un domīgi kasa pakaušus... Jā, skaistulis. Un, tiešām saite uz seno Bulli ikonu ir jūtama. Jūtama, bet tikai no ārpuses. Tad, kad sāc pētīt to tuvāk un arī pārdomāt konceptuālās lietas, tad skaidrs vairs nav nekas. Kam tas ir vispār domāts? Multivanam ir kravas versija, pasažieru versija, un vēl sazin kādi varianti. Skaidrs - liels auto lielām vajadzībām un darbiem. Bet šis BUZZ arī ir tikpat liels auto, bet nevar saprast, kādiem darbiem. Ģimenei? Kas tā par ģimeni? Šeit par Latviju vispār nedomāju. Kādam jābūt ģimenes budžetam, lai par mazspējīgu ceļojuma auto atpogātu 75tk eiro. Cik jāpelna tam trīs bērnu tēvam? Un, kāpēc viņam nederētu tad multivans, kas ir aprīkotas arī ar visiem hibrīdiem, maksā tikpat, bet ir ietiplīgāks un ceļojumspējīgāks?

Jā, sēdpozīcija ērta. Pārskatāmība ļoti laba. Tas pateicoties attālinātajam priekšējam vējstiklam. Vispār tas triks ar tukšo telpu aiz priekšējā paneļa ir labs. Rodas sajūta, ka sēdi otrajā rindā, bet priekšā nav sēdekļu. Jā, tās ir foršas fīčas, bet sērferi to nepirks. Kaut vai tādēl, ka pie mums nav tik lieli viļņi.

GuntarsPulss Reģ.: 16.09.2016
4 1 Atbildēt

Volkswagen nolēmis izspēlēt līdzīgu mārketinga triku, kā savulaik ar vaboli. Retro dizains jaunās skaņās, turklāt vēl elektriskā izpildījumā. Vai tas nostrādās, rādīs laiks. Tiesa, to kuriem ir nostalģiskas atmiņas par hipiju busiņu vairāk nekļūst, par mūsu platuma grādiem nemaz nerunājot.

Krotow Reģ.: 09.09.2008
1 0 Atbildēt

Klasiskās vaboles klientūru Buzz neuzrunās. Uz ceļa nav remontējams, visu laiku jādomā kur uzlādēt, cena konkrētajiem indivīdiem nesasniedzama pat abas nieres pārdodot. Tiešām vvz kurai auditorijai tas derēs.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 0 Atbildēt

Patīkama kameras darbība ceļazīmju atpazīšanai un automātiska ātruma pielāgošana bez liekām manipulācijām.

drive.google.com/file/d/15whpsjBxSC_q0tmiq607ebRUJKGQSy1z/view?usp=share_link

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
9 0 Atbildēt

Notestēju šo brīnumu arī es (mana ģimene). Patika. Kopumā.

Kosmisks ārējais izskats. Cilvēki atskatās un dažs pat ieņirdz. Futūrisks salons (tomēr par daudz krāsotas plastmasas). Diemžēl panelis un durvju apdare tālu no premium. Cena 66k eur - es šādu pat teorētiski neizskatītu. Laikam esmu nabadzīgs… mūsdienu auto cenām - varbūt.

Braukšanas prieks ir 😍 paātrinās no 0-50 lieliski, tālāk vienkārši forši. Starp citu, paātrinājums no 70-130 ir absolūti nevainojams. Sēdekļi lieliski. Vietas salonā ļoti daudz. Aizmugurējiem pasažieriem kaifs, daudz vietas kājām, nolaižami galdiņi priekšā sēdošo sēdekļiem utt. Fascinē klusums jeb dzinēja skaņas neesamība. Tomēr skaņas ārpusē ir gana dzirdamas. Ļoti atzīstami vārdi par bateriju un reāli nobraucamo attālumu. Paņēmu Dubultos ar ap 140km baterijas atlikumu. Pabiju Vecrīgā (kaifs ar EV Vecrīgā), tad Olimpijā, iebraucu Ziepniekkalnā un visbeidzot atpakaļ uz Dubultiem. Atdevu ar… 105km baterijas atlikumu. Tas pie regulāriem paātrinājumiem un nebūt ne ekonomiskākā braukšanas stila 👍

Starp citu, tā arī neatradu, kā ieslēgt radio. Un es neesmu pirmajā auto mūžā, ir ne mazums auto testēti. Toties vismaz Bluetooth savienojums strādā perfekti komplektā ar Apple car play. Baudīju savu spotify “like” sarakstu 👍 tiešām labs audio.

P.S. Ja man tādu EV kāds uzdāvinās - būšu sajūsmā!

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
3 0 Atbildēt

Konkrēti man šis auto ļoti iepatikās. Pie kājas tās apdares taktilās sajūtas, vizuāli ok. Stūre, sēdekļi un ērti roku balsti, labs vienmēr redzams info displejs ir svarīgākais kas man nepieciešams. Plašums salonā un ērta ergonomika. Piekare stingra un pamatīga. 

 Kā lielāko mīnusu jāatdzīst WV klupšanas akmeni vairumā jaunākās paaudzes auto ir sarežģītā multivide. Kur ilgs laiks patērējās tās apguvei pirms doties ceļā. Kad tas jau pieveikts atkal ir prieks jo viņa strādā, kā lai to saprotami noformulē 😀 nu intuitīvi laikam. Bet ja šāds ir korporatīvais auto, nez kā tur katram klientam ar to tehnisko pusi ies? Pats svarīgākais ko gribētu izcelt, ir vēlme lai tie braukšanas intensitātes režīmi būtu izcelti atsevišķi. Satiksmē tur rakties ir galīgi nepareizi. 

 Par tehniskām niansēm. Ir jau 2 apdeits softam, kas palīdz pilsētas satiksmē ekonomēt enerģijas patēriņu. Ja brauc pēc noteikumiem un ne sacīkšu režīmā tad 20kWh uz 100km varētu redzēt. Te nu katrs rēķiniet savu el tarifu 😂 

 Dizains man patīk un Ķemeru foto sesijas laikā bija liela interese no citiem auto braucējiem. Ieinteresētākie pat nāca klāt un runājās. 

 Tiem kuriem tiešām interesē kW ,kWh, Volti un Ampēras ielikšu īsu bet saturīgu apskaktu par šo visu.

www.youtube.com/watch?v=Iw64DEmXl7M

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
6 0 Atbildēt

Arī izmēģināju šo auto. Saņēmu Majoros, Jūrmalā un izbraucu gan pilsētas režīmā pa Jūrmalu, gan arī šosejas režīmā līdz Tukumam un atpakaļ uz Majoriem. Saņēmu auto ar 90km atlikušo distanci, Tukumā pie Domes atlikušo distanci rādīja 75km, pieliku "baroties" pie uzlādes vietas stāvlaukuma stūrī, apmēram 15 minūtēs palielināju nobraucamo distanci līdz 100 km (lai tiktu atpakaļ līdz Majoriem).

Auto ļoti patika:

1. ļoti kluss, slīd kā tāda jahta pa ūdeni mierīgā vējā, jāuzmanās no gājējiem, kas iet pa ceļa, ielas malu, jo, ja nedzird auto, un nepaskatās, var iedomāties pēkšņi šķērsot ielu auto priekšā

2. ļoti ērta sēdpozīcija, gan sēdekli var atpakaļ noregulēt savam garajam augumam, arī stūre ir izvelkama atpakaļ un ērtā leņķī noregulējama

3. aizmugurē aiz sevis arī var ļoti ērti iesēsties, ceļi nav iespiesti priekšējā sēdeklī, bet var aizlikt pat plaukstu garām starp sēdeklī un ceļgalu

4. atverot bagāžnieka vāku - kubatūra kravai vai mantām vienkārši milzīga - pilnīgi noteikti var ielikt nesalocītus bērnu ratus un nolaižot aizmugures sēdekļus, arī nesalocītus divriteņus, ledusskapi utml. no veikala arī noteikti varētu atvest

5. instrumentu paneļi un pogas, viss ļoti labi pārdomāts, navigācija, kruīzkontrole, visu var saregulēt un lietot ļoti ērti.

6. par salona iekārtojumu tikai pozitīvs iespaids - visur kabatas, glāžu turētāji, ligzdas, kur uzlādēt telefonus utt.

7. salona krāsu un materiālu kombinācijas - konkrētajam auto tāds gaišs dzīvespriecīgs noformējums, dažādas gaismu strīpiņas durvīs, principā eleganti, man patika, bet, protams, ja izvēlas iegādāties šādu auto, pilnīgi noteikti jāizpēta iespējamās krāsu un materiālu kombinācijas atbilstoši savai gaumei un iespējām.

8. par braukšanu naktī, tumšos apstākļos - izcili - ļoti labas gaismas, gan tālās, gan tuvās.

9. apdzīšanas iespējas uz šosejas - ļoti dinamiski - uzrāviens neticami labs, paātrinājums izcils, nav problēmu

Un kas nepatika?

Hm - kas izrādījās traucējoša lieta - tātad apstājoties atbilstošā attālumā no luksofora, pirms ceļa horizontālā apzīmējuma, platās baltās svītras, kāda parasti ir uzkrāsota uz asfalta - izrādījās, ka nevaru redzēt luksoforu, jo priekšējais stikls ir diezgan jūtami uz priekšu izvirzīts virsbūvē, nācās pieliekties uz priekšu, lai redzētu, kad iedegas zaļais signāls, un tā katru reizi, kad bija jāapstājas pie sarkanā signāla.

Nobeigumā - auto ir ļoti labs, man patika, bet, ja pirktu, tad izvēlētos jaudīgāko variantu ar diviem motoriem, pilnpiedziņu un garo bāzi

Un paldies iAuto redaktoram Mārim par doto iespēju izmēģināt tik foršu elektroauto - Volkswagen I.D. Buzz.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti