Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

JAC T8 PRO auto tests, atsauksmes un iespaidi 2023 / 2024

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Jaunais JAC T8 PRO tests no 2023. gada, kāda pieredze?

 
IngarsT Reģ.: 27.11.2017
1 0 Atbildēt

Man šķiet, ka šim automobilim, kam nosaukums ir kā kaut kādam tālrunim ar 5 kamerām aizmugurē, Latvijā neklāsies viegli. Nevar noliegt, ka no dizaina viedokļa šis pikaps ir tīri simpātisks, taču šīs klases automobiļiem tas ir otršķirīgi. Daudz svarīgākas par vizuālo tēlu ir sajūtas, ko mašīna atstāj, kad ar to brauc, un te jāsaka, ka es par tām dotu aptuveni 6 balles 10 ballu skalā. No visiem rakursiem šai auto 'sit cauri lētumiņu' un benzīna dzinēja/manuālās pārnesumkārbas kombinācija nav tas labākais risinājums, it sevišķi, ja domā braukt neceļos. Ja tieši salīdzina ar otru Latvijas Gada auto 2024 konkursam pieteikto pikapu, KGM (SsangYong) Musso, tad JAC atrodas stāvu zemāk, lai gan ir tikai nedaudz lētāks

darklight Reģ.: 29.10.2013
2 0 Atbildēt

Es nesapratu par to dzinēju/kārbu. Tas tev liekas, ka šī vispārībā ir sūdīga kombinācija, vai tieši konkrētajā auto nedarbojas? Man vienkārši liekas, ka lai nu kam, bet nu pikapam manuālo kārbu nevarētu uzskatīt par mīnusu.

JanisBite Reģ.: 02.08.2016
2 0 Atbildēt

Gaidīju no ķīniešiem pilnībā elektrisku pikapu, kas varētu aizņemt vēl brīvo nišu Eiropā, kamēr amerikāņu Rivian R1T, Tesla Cybertruck un Ford F150 nav līdz šejienei nonākuši!

Bet esam sagaidījuši JAC 8 PRO 4x4 ar benzīna dzinēju!!! Kā neliels mierinājums – uz šī dzinēja redzama Mitsubishi emblēma un uzraksts MIVEC 4K2, bet tas gan tiek ražots tai pašā Ķīnā! Jāsaka, ka 2.4 litri ar turbopūti pēc sajūtām nav nekāds nīkulis – 150kW jauda ar griezes momentu 320 Nm no 2400 līdz 4000 apgriezieniem ir pietiekama – pat rodas mānīga sajūta, ka braucu ar dīzeli…

Pašmasa šim pikapam ir tikai 1940 kg – salīdzinājumā ar Toyota Hilux (2185 kg) un KGM Musso (ap 2200 kg) – vai tikai dzinējs ir vieglāks, vai arī vēl kaut kur ir ietaupīts – to ir grūti pateikt! Labā ziņa, ka līdz ar to pilnā masa nepārsniedz Latvijai zīmīgos 3000 kg!

Novērtējot no ārpuses un salīdzinot ar KGM Musso, jāsaka ka “ķīnietim” ir labāki iebraukšanas/nobraukšanas leņķi, normāls aizmugurējais “buferis”, kas aizsargā kravas kaste vāku no nejaušām buktēm. Kopumā skatoties – dizainam nav ne vainas un šoreiz “ķīnietis” ieliek “korejietim”!

JanisBite Reģ.: 02.08.2016
2 0 Atbildēt

Kāpjam iekšā:

- krēslu var regulēt augstumā, bet pēc sajūtām jau sēžu augstu;

- stūri var regulēt tikai uz augšu un leju, dziļumā diemžēl ne;

- jau redzētie šūnveida gumijas paklājiņi;

- durvju apdare ir gan glīta, gan funkcionāla;

- ar ādu apvilkts stūres rats, kas pilns ar vadības podziņām mūzikai, kruīzam un info panelim;

- elektriskā rokasbremze;

- elektronisks piedziņas režīmu selektors

- un liela planšete paneļa vidū, kurā labi redzams 360 grādu kameru apkārtskats;

Salona aizmugures daļā var pacelt gan sēdi, gan arī atlaist muguras balstu dažādu sīkumu paslēpšanai – bet lai nolaistu sēdvietas muguriņi – jāparauj ciliņa vienā malā un otrā malā vienlaicīgi 😊 – nu tāds jauks vingrinājums!

Sākam braukt! Kaut kāda sīka vibrācija jūtama uz līdzena asfalta un diemžēl vēja svilpošana gar durvju ailēm! Smilšainā bezceļā nekādu grūtību pārvietoties nav, bet aizmugurējā tilta bloķēšanas iespējas neesamība mazliet attur no došanās pa īstam aizdomīgās vietās!

Salīdzinoši lielā cena pikapam ar benzīna dzinēju - 33990 EUR un tikai 3 gadu garantija mani gan dara bažīgu par šī “ķīnieša” vietu Latvijas lauku apvidos – ja nu vienīgi “vecāko brāļu” fizisks deficīts var likt kādam tomēr izvēlēties šo JAC 8 PRO 4x4, jo braukt jau var 😊.

GuntarsPulss Reģ.: 16.09.2016
1 0 Atbildēt

Braukt tiešām var, taču mūsdienīgam pikapam ar to ir par maz. Ja salīdzina ar Hilux, kurš pelnīti ir šā segmenta tirgus līderis, taču nebūt ne etalons ikdienas ekspluatācijas režīmos, JAC pēc braukšanas sajūtām ir kā vismaz divas paaudzes senāks.

ElineBB Reģ.: 24.11.2023
1 0 Atbildēt

Salons ir ok, cena , atkarībā kam nepieciešams , un kadām darbībām ir ok. Ērts auto, braucas labi un viegli. Kaste nav aiztaisāma vismaz šajā komplektācijā, kas bija. Dizains ir ok, teikšu vizuāli izskatīgs Jack.

Ja jasalīdzina ar otru konkursā pieteikto KGM pieteikto pikapu, tad jā šis ir daudz reizes vienkāršāks gan no ārpuses, gan iekšpuses, gan funkcijās.

SandrisM Reģ.: 26.11.2023
0 0 Atbildēt

Pa gabalu izskatās OK, kaut gan, pienākot tuvāk, mulsumu rada tas, ka starp motora pārsegu un mašīnas korpusu ir sprauga, kurā var pirkstu iebāzt. Sākumā domāju, ka varbūt pārsegs nav līdz galam aiztaisīts, taču nē - tā šķirba tur tiešām ir. Kad sāc braukt, sajūta ir tāda, ka auto pie mums atceļojis no 2000-šo gadu sākuma - tāds drusku arhaisks, kratīgs un skaļš. Jā, ir milzīgs ekrāns un pat priekšējā kamera, taču tā automātiski izslēdzas, ja pa šķēršļu joslu brauksi ātrāk par 13 km/h - tas mazliet krīt uz nerviem. It kā jau auto visu izdara, pat smilšainā kalnā uzbrauc, bet tomēr līdz galam pārliecinošu iespaidu nerada. Ja cenu kaut kā izdotos nodzīt par pāris tūkstošiem uz leju, tad varbūt JAC atrastu Latvijā savu pircēju, bet gandrīz 34 000 EUR liekas bišķi par daudz.

Janis_R Reģ.: 09.12.2014
0 0 Atbildēt

Galvenā sajūta iekāpjot JAC - laika mašīna tomēr eksistē, vismaz ja runājam par atgriešanos pagātnē. Liekas, ka šāds auto apritē jau ir ļoti sen. Un nepalīdz ne vadības podziņas uz stūres, ne planšete, ne 360 grādu kameras. Arī cena nav arguments, lai kļūtu par šī auto īpašnieku. Labā ziņa - šim auto ir lielas iespējas dažādiem uzlabojumiem.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti