Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

KGM Torres EVX elektroauto 2024 / 2025 auto tests, atsauksmes un iespaidi

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

KGM Torres EVX auto tests, atsauksmes un iespaidi par jauno modeli no 2024 / 2025

 
Conqueror Reģ.: 15.10.2002
4 0 Atbildēt

tā, pirmais jautājums, kas ir KGM par zvēru? nedaudz pacietības un māte gūgle dod atbildes! izrādās - Dienvidkorejas vecākais automašīnu ražotājs SsangYong Motor Company ir mainījis uzņēmuma nosaukumu uz KGM

rokā ir! un vēl - KGM | SsangYong – korejiešu kvalitāte, labāka, nekā jūs domājat! tieši tā! un dizains tāds viltīgs, skatos uz priekšējām lampiņām un izskatās pirmā mirklī pēc Jeep ar samiegtām acīm un - pārsteigums - 7 gadu garantija un 100 000 km garantija akumulatoram! solīdi!

sēžos un braucu - spied pedāli un auto iet ļoti labi! izskats tāds kantains, tāds tojotalandkrūzerveidīgs, man patīk,  salons plašs, vietas pietiek arī aizmugurē, bagāžnieks solīds, kārtīgs džipveidīgs elektro auto! tā kā nupat tikai šo auto sāk piedāvāt Latvijā, tad, dīlerim būs jāpastrādā ar reklāmu un mārketingu, jo tas ir kas pilnīgi jauns Latvijā.

Konuss Reģ.: 10.02.2015
0 0 Atbildēt

KGM jeb Ssang Yong pārsvarā asociējas ar dīvaina paskata automobiļiem. Izņēmums arī nav Torres, ar kuru jau iepazināmies pagājušajā gadā. Šogad testa parkā elektriskā versija jeb Torres EVX. Ārējais dizains ir īpatnējs un uz pārējo auto fona liekas mazliet dīvains, daudz stūrainu formu. Bet no otras puses, veidota tāda kārtīga apvidus auto noskaņa. Apvidus spējas Torres teicami pierādīja pagājušajā rudenī, bet EVX dubļos netiks dzīts, jo elektriskā versija dabūjama tikai ar priekšpiedziņu.  

KGM jau no nesenajiem Ssang Yong laikiem izdodas izveidot ļoti patīkamus interjerus - starp sestdien izmēģinātajiem auto Torres EVX manuprāt bija viens no gaumīgākajiem. Baltas krāsas apdare mijās ar zilpelēku, viss kvalitatīvi nostrādāts un sēdēšana ērta gan priekšā, gan aizmugurē. Lai gan infosistēma kopumā ir saprotami nostrādāta, klimata kontroles vadība caur ekrānu gan nav ērta. Arī korejiešu 'slimība' (arī Hyundai un KIA modeļos) par it visu brīdināt ar kaitinošiem signāliem. 

Torres EVX aprīkots ar 207 Zs elektromotoru un 73.4 kWh bateriju. Ražotājs sola 462 km ar vienu uzlādi. Nepilnu 2 tonnu smagais auto skrien diezgan žigli, bet prasītos precīzāka stūrēšana - tā liekas diezgan sintētiska. Bet visādi citādi iespaids ļoti labs.  Cena no 39 990 EUR, bet maksimālā komplektācijā ap 45 000.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Vari paskaidrot sīkāk, ko biji domājis ar jēdzienu - sintētiska stūrēšana?

Konuss Reģ.: 10.02.2015
1 0 Atbildēt

Ar sintētiska stūrēšana biju domājis to, ka stūrējot pietrūkst sajūtas/informācijas par to, ko riteņi dara - tāda fly by wire vai datora simulatora sajūta. Nu nav tā, ka pavisam traki, un droši vien var pierast, bet tā nedabīgi un neprecīzi, īpaši, ja uzreiz salīdzina ar 13 citiem auto. Pieļauju, ka elektriskais stūres pastiprinātājs pārāk 'jaucas iekšā'.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti