Audi Q6 e-tron 2024 / 2025 auto tests, atsauksmes un iespaidi - Forums - iAuto

Audi Q6 e-tron 2024 / 2025 auto tests, atsauksmes un iespaidi

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Audi Q6 e-tron elektro auto tests, atsauksmes un iespaidi par jauno modeli no 2024 / 2025

 
Motorolers Reģ.: 19.07.2002
0 1 Atbildēt

Šis auto man patika daudz labāk kā Q7, tiešām interesants un kvalitatīvi nostrādāts interjers, moderns Headup displejs, audio sistēma varēja būt kvalitatīvāka 119K vērtam auto. Par gaitu, teikšu godīgi, man tie visi elektro auto likās līdzīgi, neesmu ar viņiem daudz braucis, lai kko baigi spriestu. (bija jau laiks pāri pusdienlaikam un šis bija ar gandrīz tukšu bateriju, kas manī nostiprināja pārliecību, man elektro vēl nevajag)

Šis auto man patika vislabāk no visa plašā VAG grupas piedāvājuma, tiesa, viņš bija arī visdārgākais.

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
0 1 Atbildēt

Mašīna, kas man pirmajā brīdī ļoti patika, līdz uzzināju demo auto cenu (tā bija 116 tūkstoši EUR), kā arī sapratu, ka aizmugurējā sēdekļu rindā ir mazāk vietas nekā varētu domāt. Toties šī bija viena no tām mašīnām, kas parādīja, ko nozīmē Premium klase.

No pozitīvā:

+ Absolūti nākamais līmenis, ja salīdzinām ar Q4 eTron

+ Šobrīd labākais SUV Audi elektriskajā lineupā (Q8 eTron ir milzīgs patēriņš, tāpēc tas zaudē Q6 eTronam)

+ Lielas ietilpības akumulators, pietiekami liels range

+ 800 voltu arhitektūra (noderēs, lai ātri uzlādētu akumulatoru)

+ Ļoti gaumīgs salona iekārtojums, skaisti izkārtoti ekrāni

+ Atsevišķs vadības ekrāns priekšējam pasažierim, no kura var, piemēram, uzstādīt navigāciju

+ Gana dinamiska braukšana

+ Pneimatiskā piekare

+ Ir arī priekšējais bagāžnieks (ne milzīgs, bet vismaz sīkumiem noderēs)

No negatīvā:

- Cena, manuprāt, ir par augstu

- Head-up displeja distances brīdinājums likās ļoti kaitinošs un pārspīlēts

- Gandrīz visa vadība notiek caur skārienjutīgiem ekrāniem (bet man personīgi tas netraucēja)

- Skārienjutīgas pogas uz stūres (ražotāji, beidziet, lūdzu, to darīt!)

- Lielākā daļa pārējo pogu ir novietota vadītāja durvju rokturī, kur ir ļoti daudz pogu (es teiktu, ka pārāk daudz)

- Neizdevās atrast vai kaut kur var ieslēgt Auto Hold, tāpēc krustojumā pats turēju bremžu pedāli nospiestu

- Mašīna, protams, ir ļoti smaga

Kopumā gan jāatgriežas pie cenas – nepamet sajūta, ka par to naudu es labāk pirktu kādu citu auto modeli. Vismaz par tiem 116 tūkstošiem.

Janis_R Reģ.: 09.12.2014
0 0 Atbildēt

Ļoti interesanti vērot elektroauto segmenta attīstību. Samērā nesen tie bija mazi nesaprotami auto, ar niecīgu veiktspēju. Un tad tu iekāp Audi Q6 etron pilnpiedziņas versijā un saproti, ka elektroauto ir pilnīgi OK. Liels ietilpīgs auto, ar labu dizainu. 

Dinamika WOW, bet elektroauto tā ir norma. Auto piekare, ko var regulēt un pielāgot, komplektā ar automašīnas svaru un zemo smaguma centru, braukšanu padara ļoti līganu. Garlaikotam blakussēdētājam savs individuāls multimēdiju displejs. Ļoti labi, garākā pārbraucienā var paplānot maršrutu. Iepazīt visas funkcijas praktiski nav iespējams, jo tad testam atvēlētā stunda paietu tikai funkciju izpētē. 

Ļoti patika, ka navigācijas norādījumi tiek atskaņoti tikai vadītāja sēdekļa galvas balstā. Manā skatījumā perfektas LED matrix gaismas. Galvenais mīnuss - cena. viena lieta mazliet uzjautrināja, šajā auto bija pelnutrauks un cigarešu aizdedzināmais😊!

Archuks Reģ.: 22.10.2020
0 0 Atbildēt

Pilnīgi jaunais Audi Q6 e-tron atstāja no braukšanas viedokļa atstāja ļoti pozitīvu iespaidu - pateicoties pneimatiskajai balstiekārtai, izcils komforts un vienlaikus arī relatīvi precīza stūres iekārta. Lai arī jauda ir liela un paātrinājums labs, automašīna atstāja patīkami relaksētu iespaidu un neprovocēja uz dinamisku braukšanu.

Vēl no pozitīvajām lietām jāmin eksterjera dizains - Q6 e-tron izskatās dārgi, harmoniski un viennozīmīgi labāk nekā citu vācu premium ražotāju elektro modeļi.

Par interjeru ir dalītas sajūtas, jo Q8 e-tron (kas ir tomēr diezgan vecāks modelis) salons bija skaistāks un pēc sajūtām ekskluzīvāks. Jaunā tipa Audi interjers kļuvis vizuāli vienkāršāks, tomēr atrast atsevišķas funkcijas multimediju sistēmā un starp vadības svirām var brīžiem likties par sarežģītu. Tāpat biju nedaudz pārsteigts par to, ka tik liela izmēra automašīnai aizmugurējiem pasažieriem bija relatīvi maz vietas.

No tehniskās puses Audi ir izdevies liels lēciens uz priekšu, jo salīdzinājumā ar "priekšgājēju" tas kļuvis ekonomiskāks un ieguvis ātrākas uzlādes iespēju. Interesanta inovācija - priekšējos sēdekļos ir iebūvēti skaļruņi, kas ļauj, piemēram, navigācijas norādes dzirdēt tikai vadītājam, kamēr pārējie pasažieri var netraucēti klausīties mūziku. Domāju, ka šo funkciju citi ražotāju nākotnē varētu pārņemt, jo, baudot mūziku, skaļie un dažādie automašīnas paziņojumi tiešām mēdz būt kaitinoši.

Kam šis auto varētu būt saistošs? Ņemot vērā, ka (ja neskaita bāzes versiju) ar auto pat aukstā laikā šosejas režīmā var nobraukt 350-400 km, tad šis var kalpot arī kā vienīgais auto ģimenē. Cenas ziņā tas +- ir Q7 vai citu premium modeļu līmenī, tādēļ izskatāma kā alternatīva iekšdedzes dzinēja modeļiem.

GuntarsPulss Reģ.: 16.09.2016
0 0 Atbildēt

Audi Q6 e-tron tiešām atstāja ļoti pozitīvu iespaidu - solīds, izskatīgs, ar visnotaļ labām gaitas īpašībām. Arī moderno tehnoloģiju klāsts ir atbilstošs statusam un cenai. Jāpiekrīt, ka šo elektroauto jau var sākt izskatīt kā alternatīvu līdzvērtīgam auto ar iekšdedzes dzinēju.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti