Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Hyundai Santa Fe 2024 / 2025 auto tests, atsauksmes un iespaidi

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Hyundai Santa Fe auto tests, atsauksmes un iespaidi par jauno modeli no 2024 / 2025

 
ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Hyundai ar exterjera dizainu ir aizbraucis vien sev zināmā virzienā. Tad krāsas izvēle daudz ko nosaka. Iesaku pircējam pie tā stipri apdomāties. Atšķirīgi krāsas toņi man liek skatīties uz šo dizainu ar dalītām jūtām. Iekšā salonā viss ir parocīgi un loģiski. Hyundai tehniskais izpildījums augstā līmenī, ne velti, ir redzēti pakaļdarinājumi. Par gaumi nestrīdas, nekādu milzīgu ekrānu, viss ātri un loģiski vadāms un atrodams. Kā brauc šāds liels auto? Teikšu ļoti pārliecināti. Dinamika ir laba un salonā nosacīti kluss. Gaitas īpašības ir komfortablas, bedres un nelīdzenumi jūs neliks īpaši satraukties. Pat ātrumu slāpētāji, ceļa vaļņi kā gulošie policisti, ir pāri braucami bez īpašas bremzēšanas. Piekare energoietilpīga. Kam tāds auto nepieciešams, domājams nenožēlos.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Šī auto dizains ir ļoti savāds, mani viņa dizains noteikti neuzrunā, it sevišķi aizmugurējā daļa. Salons, daudz maz OK, viss saprotams, plašs, ērts, nav nekāds lux vāģis, bet kam vajag ikdienā plašu ērtu, saprotamu auto, ar ko vajag nobraukt arī no asfalta, der. Motori, kā jau Hyundai, nav nekāda raķete, bet uz priekšu iet Nav arī nekāds ekonomiskais, gan jau ar 10L+ patēriņu jārēķinās.

jvanks Reģ.: 29.08.2002
0 0 Atbildēt

Kopumā šķiet godīgs un lietojams auto. Dizains, acīm redzami, tēmē uz LandRover/LandCruiser pusi, bet nevar pārmest, ir ok un cena zemāka.

Salons ietilpīgs, daudzbērnu ģimenei noteikti būs ērti.

Patika ka viss ir ērti izdomāts, saprotams un viegli lietojams.

Kopumā - bija sajūtas, ka gribas pabraukt vairāk, garāku gabalu, un tas ir labs rādītājs.

Gaitas īpašības labas, mūsu ceļus iekaro ar rezervi.

Man patika.

SandrisM Reģ.: 26.11.2023
0 0 Atbildēt

Jaunais "Hyundai Santa Fe" nu nemaz nav pat attāli līdzīgs savam priekštecim. Ja paskatāmies no priekšas, tad uz mums raugās "Range Rover Sport" attāls radinieks, tikai ar stilīgiem LED lukturiem burta H formā. Ja skatāmies no sāniem, tad izteikti stūrainās formas atsauc atmiņā "Land Rover Defender". Bet no aizmugures šis auto izskatās pēc... nē, ne pēc kāda no lielajiem džipiem, bet gan pēc kārtīga amerikāņu minivena! Tikai atkal ar lukturiem H burta formā - šis risinājums "Hyundai" dizaineriem tiešām ir izdevies un jau pa gabalu ļauj atpazīt, kāda zīmola auto šis ir. Varētu likties, ka kopumā sanācis tāds kā no vairākām daļām salipināts automobilis, taču patiesībā kopējais iespaids ir labs. 

Nākamā lieta, kas krīt acīs uzreiz pēc savdabīgā dizaina, ir izmēri. Šis ir liels automobilis. Taču lielums nav pašmērķīgs, jo tam ir pieejamas sešas vai septiņas sēdvietas. Tātad būs pašā laikā ģimenēm ar prāvāku bērnu pulciņu.

Ja pievēršamies visām vadības ierīcēm, tad te viss ir vienkārši un labi saprotami. Instrumentu panelis rāda ātrumu, degvielas patēriņu un visus pārējos galvenos brauciena parametrus, bet blakus izvietotais displejs ļauj regulet detalizētākus iestatījumus un vadīt multimediju sistēmu. Atšķirībā no vāciešiem un zviedriem, kuri par varītēm cenšas visu funkciju vadību sabāzt skārienjutīgā displejā, korejieši mums ir atstājuši veselu kaudzi fizisku pogu. Ar tām varam gan klimatkontroli regulēt, gan audiosistēmas skaļumu, gan braukšanas režīmus mainīt un ieiet galvenajās ekrāna izvēlnēs. Plus vēl turpat blakus ir divi plauktiņi telefonu uzlādei. Ērti un praktiski.

SandrisM Reģ.: 26.11.2023
0 0 Atbildēt

Iekšdedzes dzinējs apvienojumā ar elektromotoru ļauj iegūt 253 zirgspēku jaudu, kas automobili padara saviem izmēriem gana dinamisku. Tikai ar elektrību vien var nobraukt ap 60 km, No personīgās pieredzes es teiktu, ka hibrīda režīms ir optimāla izvēle, jo tajā auto pats regulē enerģijas avotu atkarībā no braukšanas stila un ātruma - pilsētā ripināsies tikai ar elektrību, bet uz šosejas izmantos abus enerģijas avotus pēc vajadzības. Ja runājam par degvielas patēriņu, tad tas var variēties - pilsētā rādīja 0,5 litrus uz 100 kilometriem, bet uz šosejas ap 5,5 - 6 litriem. Taču tas lielā mērā atkarīgs no braukšanas stila. Ja būsi iztērējis visas akumulatora rezerves, tad patēriņš var būt mazliet virs 6 litriem.Kopumā jāteic, ka jaunais "Hyundai Santa Fe" ir vizuāli interesanta, ļoti ērta un braukšanā patīkama automašīna. Galu galā, saviem gabarītiem arī visai ekonomiska.

AndrisValdemars Reģ.: 03.04.2023
1 0 Atbildēt

HYUNDAI SANTA FE, 1.6 T-Gdi, 253 ZS, Plug-in, 4WD, 6AT:

“Kubisms” virsbūvēs atkal ir modē – īpaši vidējo un lielo SUV klasē. Interesants risinājums – šis ir pirmais auto, kurā aprīkojuma sarakstā ir pozīcija “UV sterilizācijas paplāte – augšējā cimdu nodalījumā”.

Patika:

SANTA FE ir ērti pielāgojams (trasformējams) salons, otrajā rindā ir daudz vietas, sēdekļi ir regulējami garenvirzienā un tiem ir iespaidīgs atzveltņu slīpuma diapazons, kā arī nav saspiestības sajūtas trešajā rindā, kurā pat ir ierīkota 220V rozete, USB-C ligzdas un atsevišķa klimata regulēšana. Ģimenēm ar dažāda vecuma bērniem varētu patikt!

Saprotami lietojamas stūres rata vadības sviras, svarīgākās audio, klimata un braukšanas režīmu pogas ir mehāniskas.

Vidus konsolē iespējama 2 viedtālruņu bezvadu uzlāde, pie kam – vienam ir NFC datu apmaiņas opcija.

Gaita atbilst izmēram – pietiekami līgans un saturīgs. Izmēram un pietiekami bagātīgam sākuma aprīkojumam salīdzinoši zema cena.

Nepatika:

Testā ikdienas braukšanas režīmā degvielas patēriņš bija 8,5 l/100 km – citi līdzīga izmēra SUV tērēja ievērojami mazāk.

Saules sargu spoguļu apgaismojuma spuldzes izskatījās, kā paņemtas no veco mantu noliktavas – ar lielu, robustu pārslēdzi – pieņemu, ka tas piederās pie stila!?!

Plug-In hibrīdam nav pieejama ātrā uzlāde, ir tikai Type2 pieslēgvieta, neliels tikai elektriskā režīmā nobraucamais diapazons līdz 69 km pilsētā.

Kāpēc tas būtu jāpērk?

Aktuālais modelis vēl nav vērtēts EURO NCAP drošības testos, taču iepriekšējai 2018.gada paaudzei tika piešķirtas 5 zvaigznes, tostarp pasažieru drošība novērtēta ar 94%. Pieņemu, ka jaunais modelis neatpaliks.

Dīleris piedāvā 5 gadu garantiju bez nobraukuma ierobežojuma, pie kam noteikumos nav būtisku izņēmuma gadījumu, uz ko tā nebūtu attiecināma. Hyundai ir maz rūpnīcas autorizētie servisa pārstāvji – tikai Rīgā un Liepājā.

IngarsT Reģ.: 27.11.2017
0 0 Atbildēt

Savulaik par IONIQ6 izteicos, ka tā dizains man nepatīk, bet tai pašā laikā ļoti labi saprotu, kāpēc tas ir tāds – elektriskajā modelī dizains pilnīgi noteikti ir pielāgots funkcijai un funkcija vai, pareizāk sakot, mērķis šai gadījumā bija maksimāla aerodinamiskā efektivitāte. Un, ja mērķis ir sasniegts, ir grūti ražotājam kaut ko pārmest. Ar jauno Santa Fe korejiešiem atkal ir sanācis polarizējošs automobilis, vienīgi šajā reizē ir grūti atrast labu pamatojumu, kāpēc aizmugure ir tāda, kāda tā ir. Ja no priekšpuses lielais SUV ir simetrisks, izskatās visnotaļ solīdi un pat amerikāniski masīvi, tad no otra gala – tāds kā sasteigts, tāds kā nošļucis un skumjš. Īstenībā jau profila skatā var nojaust, ka aizmugurē kaut kas nav lāga, jo lukturu bloka pagarinājums ar riteņa arku nesaplūst tik organiski kā varētu. Noteikti varēja labāk, bet, ja mērķis bija būt pamanītam, tad uzdevums ir izpildīts!

Ja runā par braukšanas īpašībām, tad Santa Fe iet kā mazāks auto un ar saviem 250+ zirgspēkiem ir pietiekami dinamisks. Kā jau korejietis, tas ir labi aprīkots un maksā salīdzinoši maz, vienīgi interjera dizainā trūkst agrāko laiku elegances. Te, tāpat kā ārpusē, izskatās, ka ir iet militāras vienkāršības virzienā ar uzsvaru uz gludām virsmām un reti izkārtotām pogām.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Esmu braucis ar parasto pašuzlādes hibrīdu. Nu jā, dizains ir tāds, nu diskutabls. Man personīgi no priekšpuses līdz vidum tas ļoti patik, aizmugure - nu, politkorekti izsakoties, tā ir interesanta. Salons gan ir ļoti labs - plašs, apdares materiāli ir OK, viss ērts un pārskatāms, ir tāda diezgan izteikta premium sajūta. Skaņas izolācija kopumā laba. Patēriņš varēja būt labāks - man ar manu braukšanas stilu kombinētajā ciklā sanāca mazliet zem 9 litriem, bet, nu, te jāsaka, ka auto jauns, neiebraukts, plus auto tomēr tika testēts dažādos režīmos, attiecīgi, ikdienā gan jau patēriņš būtu par kādu litru zemāks. No lietošanas vienīgais, manuprāt, būtiskais mīnuss - jaudas tomēr varēja būt vairāk. 219 ZS tai lielajai govij šķiet tomēr pārāk maz. Lai nu kā, ja dizains netraucē, es teiktu, ka šajā segmentā par šo cenu jaunais Santa Fe ir ļoti laba izvēle.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Piemēram 1.45 min izskatās ļooti te jau redzēta stūres un salona konsoles arhitektūra!

JanisBite Reģ.: 02.08.2016
0 0 Atbildēt

5 paaudzes Hyundai Santa Fe ir atnācis līdz mums no skata robustāks un lielāks, bet kā saka – neskati vīru no cepures – airodinamikas pretestības koeficients ir mazāks kā iepriekšējam modelim (0.29 pret 0.33)! Tas noteikti pozitīvi ietekmēs degvielas patēriņu – šoreiz nav īsti dzinēja izvēles (dīzelis vairs nav piedāvājumā) – tas ir viens 1.6 litru turbo benzīna dzinējs! Spēka iekārtas izvēle pastāv starp hibrīdu un lādējamo hibrīdu – cenu starpība ir tikai 3000 EUR, bet ņemot vērā, ka lādējamais hibrīds tiek subsidēts no valsts puses ar 4500 EUR atlaidi– tad parasto hibrīdu iegādāties nav nozīmes! Un jā – degvielas patēriņš priecē acis, ja braucam ar uzlādētu akumulatoru, tad tie var būt nieka pusotrs litrs uz 100 km, bet ja 13.8 kWh akumulators ir iztukšojies – hibrīda režīmā degvielas patēriņš ir ap 6 litriem benzīna uz 100km, kas šāda izmēra automašīnai nemaz nav slikti! Pārsteidz gan tas, ka maksimālā uzlādes jauda šim gaitas akumulatoram ir tikai 3,3 kW, kas nozīmē pilnu uzlādi 3,5 stundās – mājās pa nakti ok, bet ja dzīvoklis, tad tik ilgi staigāt pa lielveikaliem katru vakaru nebūs spēka… 😊. Konkurenti šajā ziņā ir gājuši mazliet tālāk – palielinājuši akumulatora ietilpību, lai nobraukums būtu ap 100 km ar tīru elektrību, kā arī uzlādes jaudu kāpinājuši līdz11 kW maiņstrāvas gadījumā, bet daži pat ieviesuši līdzstrāvas uzlādes iespējas, kas ļauj atjaunot strāvas rezerves pavisam īsā laika brīdī…

Bet šī automobiļa priekšrocības jāmeklē citur – tās ir ērtas 7 sēdvietas, pilnpiedziņa, labs aprīkojums, bezvadu uzlāde diviem tālruņiem vienlaicīgi un daudz, daudz podziņu… Ir saglabājusies monitoru arhitektūra, kas tika ieviesta ar Ioniq 5 modeli – sevišķi atpakaļ skata kameru bildes parādīšanās ieslēdzot pagriezienu ir daudz labāks risinājums par lampiņas iedegšanos spogulī – ļauj redzēt gan aklo zonu, gan pārliecināties, ka pagriezienā aizmugurējais ritenis neuzbrauks apmalei…

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti