Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Cik zemu kritīs Volkswagen grupa?

iAuto Reģ.: 17.07.2001

Jau tagad slēdz ciet vairākas Volkswagen ražotnes, bet vai vajadzēs Vācijas valdības finansiālās garantijas un pat dotācijas? Vai pārdos savas Eiropas ražotnes Ķīnas autobūvei?

 
iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Audi rūpnīcu Briselē slēgs 28. februārī iauto.lv/zinas/pasaule/49057-audi-rpncu-brisel-slgs-28-februr

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Ja nemainīs cenu politiku, tad gaida grūti laiki, cilvēks galvenokārt pērk cenu!

iAuto Reģ.: 17.07.2001
1 1 Atbildēt

Un cenu nevarēs būtiski mazināt, ja Vācijas vadība nepieņems lēmumu atvērt atom elektrostacijas, kuras visas ir slēgtas ekoaktīvistu darbību dēļ.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
2 0 Atbildēt

iAuto rakstīja: Un cenu nevarēs būtiski mazināt, ja Vācijas vadība nepieņems lēmumu atvērt atom elektrostacijas, kuras visas ir slēgtas ekoaktīvistu darbību dēļ.

Var bet negrib, pirmkārt atteikties no krossoveru īpatsvara pret ielas auto, kas sadārdzina auto ražošanu

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
2 0 Atbildēt

Kritīs tik ilgi līdz neatsāks ražot Golf tautas auto. VW jāiet Dacia ceļu.

wons Reģ.: 26.07.2017
2 0 Atbildēt

VW vajadzētu jaunas asinis, nobīdīt mazliet malā tos senilos inženierus, padomāt arī par jaunāku autovadītāju ērtībām. Lai paskatās uz Škoda pusi, ja pašiem ideju trūkst. Beidzot tiek galā ar mēdiju sistēmu, navigāciju, to pašu auto audio. Ja tirgo Touareg tuvu 100k nu var tak mazliet iespringt. Sajūta tada, ka auto būtu radījis kāds kungs ap 70gadiem, ar viņam pieņemamu izpratni par auto lietām. Visa mehānika ir ok, bet tieši izklaide, softs nu pagājušais gadsimts, salīdzinot kaut ar jaunajiem ķīniešiem.

Krampitis Reģ.: 02.11.2024
1 0 Atbildēt

jā, auto cenas ir neadekvāti augstas

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

Kanibaals rakstīja: Kritīs tik ilgi līdz neatsāks ražot Golf tautas auto. VW jāiet Dacia ceļu.

wag, gāja dacītes ceļu, ražojot škodu, diemžēl nu jau kādu laiku škoda cenas stipri pietuvojušās vw cenām. Tapat zem seata bļumbas savulaik tika tirgoti audi vecie modeļi, bet to arī vairs nepiekopj. Patlaban izskatās ,ka dacītei sanāk tas pats liktenis jo cenas nav stipri lētākas par reno

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Kur veco audi ir ražojis Seat? Tiešām neatceros, moš ne eiropas tirgum?

Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017
1 0 Atbildēt

Audi A4 pārveda iekārtas un ražoja Seat exeo piemēram

imzz Reģ.: 27.02.2015
1 0 Atbildēt

Tas ir tāpēc, ka koncerni, VW un Renault, piekopj tādu politiku, lai "atvasinājumi" nesāktu konkurēt laukā galveno. Tiek nomainīti populāri Škoda un Dacia modeļi pret jauniem, kuri, kāds pārsteigums, ir krietni dārgāki.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
1 0 Atbildēt

man šķiet ,ka iemesls ir pavism cits. Vienkārši lētie modeļi sāk kļūt populāri un tadēļ nākamiem var uzsist cenu, kā pārbaudītām vērtībām un tādējādi gūt lielāku peļņu

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Tieši tā kā tas notika ar Golpu. Kļuva par pārvērtētu kulta auto nevis pakaļas pārvietojamo.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

Motorolers rakstīja: Kur veco audi ir ražojis Seat? Tiešām neatceros, moš ne eiropas tirgum?

Ja vēlies vari izvēlēties un iegādāties

www.ss.com/lv/transport/cars/seat/exeo/

gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 0 Atbildēt

VW dizainu norāva podā. Bet ja jautājums šādi uzdots, tad tiešām varētu arī padomāt... vai tas ir bijis tizlība vadībā, visu laiku stagnēt dizainos un pēc tam kardināli apmesties par 180 un uztaisīt sūdu uz kociņa, vai jau sen ieplānots šo visu pasniegt kā neveiksmi un realitatē notirgot čainai.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti