Audi rūpnīcu Briselē slēgs 28. februārī iauto.lv/zinas/pasaule/49057-audi-rpncu-brisel-slgs-28-februr
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Audi rūpnīcu Briselē slēgs 28. februārī iauto.lv/zinas/pasaule/49057-audi-rpncu-brisel-slgs-28-februr
Ja nemainīs cenu politiku, tad gaida grūti laiki, cilvēks galvenokārt pērk cenu!
Un cenu nevarēs būtiski mazināt, ja Vācijas vadība nepieņems lēmumu atvērt atom elektrostacijas, kuras visas ir slēgtas ekoaktīvistu darbību dēļ.
iAuto rakstīja: Un cenu nevarēs būtiski mazināt, ja Vācijas vadība nepieņems lēmumu atvērt atom elektrostacijas, kuras visas ir slēgtas ekoaktīvistu darbību dēļ.
Var bet negrib, pirmkārt atteikties no krossoveru īpatsvara pret ielas auto, kas sadārdzina auto ražošanu
Kritīs tik ilgi līdz neatsāks ražot Golf tautas auto. VW jāiet Dacia ceļu.
VW vajadzētu jaunas asinis, nobīdīt mazliet malā tos senilos inženierus, padomāt arī par jaunāku autovadītāju ērtībām. Lai paskatās uz Škoda pusi, ja pašiem ideju trūkst. Beidzot tiek galā ar mēdiju sistēmu, navigāciju, to pašu auto audio. Ja tirgo Touareg tuvu 100k nu var tak mazliet iespringt. Sajūta tada, ka auto būtu radījis kāds kungs ap 70gadiem, ar viņam pieņemamu izpratni par auto lietām. Visa mehānika ir ok, bet tieši izklaide, softs nu pagājušais gadsimts, salīdzinot kaut ar jaunajiem ķīniešiem.
jā, auto cenas ir neadekvāti augstas
Kanibaals rakstīja: Kritīs tik ilgi līdz neatsāks ražot Golf tautas auto. VW jāiet Dacia ceļu.
wag, gāja dacītes ceļu, ražojot škodu, diemžēl nu jau kādu laiku škoda cenas stipri pietuvojušās vw cenām. Tapat zem seata bļumbas savulaik tika tirgoti audi vecie modeļi, bet to arī vairs nepiekopj. Patlaban izskatās ,ka dacītei sanāk tas pats liktenis jo cenas nav stipri lētākas par reno
Kur veco audi ir ražojis Seat? Tiešām neatceros, moš ne eiropas tirgum?
Tas ir tāpēc, ka koncerni, VW un Renault, piekopj tādu politiku, lai "atvasinājumi" nesāktu konkurēt laukā galveno. Tiek nomainīti populāri Škoda un Dacia modeļi pret jauniem, kuri, kāds pārsteigums, ir krietni dārgāki.
man šķiet ,ka iemesls ir pavism cits. Vienkārši lētie modeļi sāk kļūt populāri un tadēļ nākamiem var uzsist cenu, kā pārbaudītām vērtībām un tādējādi gūt lielāku peļņu
Motorolers rakstīja: Kur veco audi ir ražojis Seat? Tiešām neatceros, moš ne eiropas tirgum?
Ja vēlies vari izvēlēties un iegādāties
VW dizainu norāva podā. Bet ja jautājums šādi uzdots, tad tiešām varētu arī padomāt... vai tas ir bijis tizlība vadībā, visu laiku stagnēt dizainos un pēc tam kardināli apmesties par 180 un uztaisīt sūdu uz kociņa, vai jau sen ieplānots šo visu pasniegt kā neveiksmi un realitatē notirgot čainai.
Cik zemu kritīs Volkswagen grupa?
Jau tagad slēdz ciet vairākas Volkswagen ražotnes, bet vai vajadzēs Vācijas valdības finansiālās garantijas un pat dotācijas? Vai pārdos savas Eiropas ražotnes Ķīnas autobūvei?