Volkswagen Transporter 2025 / 2026 auto tests, atsauksmes un iespaidi - Forums - iAuto

Volkswagen Transporter 2025 / 2026 auto tests, atsauksmes un iespaidi

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Volkswagen Transporter auto tests, atsauksmes un iespaidi par jauno modeli no 2025 / 2026

 
Conqueror Reģ.: 15.10.2002
1 0 Atbildēt

Solis uz priekšu, salīdzinot ar iepriekšējām paaudzēm, protams. Ir  pieredze braukšanā ar dažādu paaudžu VW transporteriem. Sēdēšanas pozīcija un instrumentu panelis ar ekrāniem un kabatas panelī - pārskatāmi un ērti. braukšanas izjūtas, kā jau transporterī, stūrējas labi, sānu spoguļi labi, jaunums - atpakaļskata spogulis IR! kā tā? - kravas busiņš, aizmugurē starpsiena? hm, busiņa aizmugurē iebūvēta videokamera, un tā filmē aizmuguri, bet attēls tiek rādīts atpakaļskata spogulī šis ir būtiski, jo agrāk bija jāiztiek tikai ar sānu spoguļiem. 

Gribētos novērtēt arī gaitas un bremzēšanas īpašības ar kravu, šoreiz braucu bez kravas, par to izpaliek iespaidi un vērtējums. tāpat arī tik īsā testā dienas laikā nav iespējams pārbaudīt, kāda ir braukšana naktī, kā apgaismo ceļu utt. 

nomiks Reģ.: 30.10.2002
1 0 Atbildēt

Piekrītu Conqueror par atpakaļskata spoguli. Tā ir riktīga laba lieta. Parkošanos padara ievērojami vieglāku. Bet tas manā ieskatā par Transporter laikam ir vienīgais plus. 

Es domāju, ka VW Transporter ir beidzis pastāvēt ar 6.1 paaudzi. Šis ir Ford Transporter, kas ir jūtams ne tikai no ārpuses, bet arī salonā. Ford stūre, viduskonsole, krēsli. Pilnīgi viss, izņemot logo. Esmu ar Multivan ikdienā nobraucis 5 gadus, tāpēc ir zināmas gaidas, kādam vajadzētu būt Transporter. Braukšana arī nav VW raksturīga, no būdas dzirdami katri trokšņi, katrs akmentiņš, kas atsitas pret apakšu. 

Braukt ar kravas busu bez kravas vienmēr jautri - lēkā pie katra ceļa nelīdzenuma, skan, grab. Saprotams, ka ar pilnu kravu ir cits izsvarojums, cits braukšanas komforts. Bet arī tad tas nepadarīs Fordu par VW. testa dienas laika pamanījām, ka kaut kas salonā tek, pie tam ne jau pa pilei. Visdrīzāk, kondicionieris pie vainas. Pats nepiedzīvoju, bet dzirdēju, ka atgriežoties sākuma punktā pie Mola, braucēji sūdzējās, ka pēkšņi pārstāja strādāt radio. Var jau būt, ka dziesma izdziedātā un Transporter ēra beigusies. Ceru, ka kļūdos.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

Un vēl, Raitis Raider savā video sūdzas par kvadrātiņiem priekšējā vējstiklā, kas traucē. Par šo bija arī diskusija uz vietas. Es vispār tos nemanīju, man nekas netraucēja. Par priekšējā vējstikla ātro apsildi uzzināju tikai no viņa. Tā kā tas velns nav tik melns kā mālē.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Vispār tāda loga apsilde ir laba fīča. Ir pašam tāda vāģī bijusi. Ziemā nav ilgi jāgaida, arī kad strauji t mainās un aizsvīst, tas momentā palīdz. Bet nu atsevišķās situācijās ir traucējoši. Īpaši kaitina ja smidzina, slikta redzamība krēslā vai tumsā, kad pretim braucošie starmeši izplūst stikla kontrastā. Esot arī tāda lieta kā kaut kāds starpslānis stiklā kā tā plēve vidū, kas silst.

JanisBite Reģ.: 02.08.2016
0 0 Atbildēt

Ikdienā lietoju VW busiņus (Transporter, Caravelle, Kombi un Multivan) kopš 1993.gada – sakrājusies pieradums un pieredze daudzu gadu garumā, piedzīvota tehnoloģiskā attīstība pilnpiedziņas sistēmās un cenas izaugsme līdz reprezentācijas automobiļu līmenim…

VW kārtējo reizi veica dziļu “ieelpu” jeb pauzi modeļa pieejamībā, bet nu līdz mums ir nonācis jaunais VW Transporter (un arī Caravella) – būs gan īsā, gan garā versija, gan priekšpiedziņa, gan pilnpiedziņa, gan dīzelis, gan arī lādējams hibrīds (PHEV) un pat elektrisks (BEV).

Pavasara testa braucienā saņēmām VW Transporter ar divu litru dīzeļdzinēju un pilnpiedziņu!

Pirmais satraukums un bažas, ka Ford koncernā tapušais buss varētu būt daudz sliktāks par iepriekšējo T6.1, izplēnēja sākot braukt – dzinējs jaudīgs un atsaucīgs, piekare gana stingra un stūrēšana precīza, automātiskā 8 pakāpju ātrumkārba darbojās precīzi un ātri! Prieks redzēt VW stūri ar reālām pogām un VW animāciju vadītāja instrumentu displejā! 

Jaunums un lieta pie kā jāpierod ir automātiskās kārbas vadības svira pie stūres labā pusē – vairākas reizes gribot iedarbināt logu tīrītāju – nejauši pārslēdzu kārbu neitrālā stāvoklī… 

Izpētīju papildaprīkojuma plašo piedāvājumu un atradu dažas jaunas lietas:

  1. Neredzēts papildaprīkojums – ir iespējams pasūtīt komplektāciju ar priekšējā diferenciāļa bloķētāju priekšpiedziņas variantam par 1507 EUR, kas nenoliedzami ir unikāls un apsveicams piedāvājums - bet nav iespējams aizmugurējā diferenciāļa bloķētājs aizmugures diferenciālim pilnpiedziņas versijā – iepriekš tāda iespēja bija…
  2. Atvienojams salona atpakaļ skata spogulis ar digitālo displeju un videoreģistratora funkciju, kas darbojas ar lietotnes starpniecību – 1305 EUR!
  3. Manuāla dīzeļdegvielas daļiņu filtra reģenerācija – 391 EUR!

Bet bija arī dažas lietas, kas sarūgtināja – iespējams, ka dažas ir tikai konkrētajam automobilim piemītošas:

  1. Divas reizes atslēdzās salona ventilācijas sistēma un neizdevās tās darbību atjaunot mainot uzstādījumus vai režīmus – vien pēc dzinēja noslāpēšanas un atkal iedarbināšanas - sistēma atjaunoja darbību;
  2. Kondicioniera kondensāts nokļūst a/m salonā - labi, ka Transporter izpildījumā uz grīdas nav mīkstais segums…;
  3. Aizmugurējās riteņu arkās ir nenosegti ABS vadu savienojumi – tie noteikti tiks bojāti ilgāku laiku braucot pa Latvijas grants ceļiem – noteikti jānosedz, lai neradītu problēmas!

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti