tas, vai kaut ko nodala vai nenodala ir atkal tikai un vienīgi mārketinga triks. DS gadījumā jau it īpaši.
Opel-Peugeot-Citroen-DS. Izvēlies! ![]()
tas, vai kaut ko nodala vai nenodala ir atkal tikai un vienīgi mārketinga triks. DS gadījumā jau it īpaši.
Opel-Peugeot-Citroen-DS. Izvēlies! ![]()
to pašu var salasīt arī mūspašu delfos. Un?
Nu redzi, tu nekļūdīgi tici tam, ka tieši tava analīze ir tā, kurai ir...jātic.
Nu jā, to jau mēs zinām, ka esi pašrocīgi izanalizējis visu visumu. Pats visu aprēķinājis, pierādījis, un aizstāvējis!
Par personālijām - paskaties pāris ierakstus atpakaļ.
Un esi atpakaļ savā izejas punktā: MANA izvēle informācijas izlasē ir vispareizākā, ES zinu vislabāk, MAN gan atļauts par citiem iesmiet
![]()
Tas nekādi nemaina to, ka viņa informācijas sniegšanas stils ir, maigi sakot, nesakarīgs.
Jebkurā gadījumā kaut kādu satīru tur var saskatīt tikai attiecīgs kontingents.
To mēs labi zinām, ka birokrāti, kas izbijās no sarežģītības, izvēlējās Astra Zeneca, un tāpēc mēs tagad esam tur, kur esam; Izraēla turpretī izrādīja apbrīnojamu visas pasaules kontekstā mērķtiecību, un tagad var uzelpot.
“Dienvidaustrumāzija pāris mēnešos” izdota izdevniecībā “Domu pērles” 2000 eksemplāru apjomā, autoram piesaistot arī sponsoru finansējumu.
Par savu naudu jebkādu jebanātismu laikam jau var izdot. ![]()
Vai tad kāds apgalvo, ka EV var to, ko nevar?
Bet VAIRĀKUMS automašīnu, kas ir mazajā klasē - kā šis Spring - savu dzīvi nodzīvo stumdoties pa un pie pilsētu, nobraucot salīdzinoši nelielus attālumus.
Vispār jau 'tīrā' cena juaņās ir ap 9 tūkst eiro. Piemaksa līdz 20 tūkst. ir visādas EU nodevas, transports, un papildu Renault peļņa.
Politika, zōniņ, ir jāsaprot, lai to varētu saprast. Tas tev nav 3 kapeiku salieķis uz gāzes plīts
1) Kalnu Latvijā nav. 2) ja četras sievasmātes un cements jāved no Rīgas uz Ventspili, tev to auto nevajag! ![]()
Ar neko citu, kā ar publikas degradāciju šādu personāžu popularitāti naver izskaidrot. Vienu teikumu izstiept 3 minūšu garumā, un neko nepateikt.
Teslām tikai tā? Tavs mīļais fofāgens vai pusgadu savas elektrokastes nespēja nemaz pārdot, jo nebija 'pabeiguši' programmnodrošinājumu ![]()
citu, mazāk bīstamu hobiju nevari atrast? Slēpot blakus ceļam, piemēram, ja nav piemērotas trases tuvumā. ![]()
eksperc atradies. Litija akumulatori ir pilni ar... dārgu litiju, ko ļoti labprāt pirks un pārstrādās, kad būs pietiekoši lieli apjomi. Uzņēmēji jau plāno, nebaidies.
neredzu; ar ko?
savā naidā pret visu neparasto tu esi sajaucis kaut ko. Sandero nav ķīniešu, un sandero nepavisam nav sprint.
2 reiz garām.
Labojums! Šoziem sveces tika mainītas! Mašīna pie vecākiem, tik bieži vairs neapciemoju, nezināju.
Šitā ir tīrā ķīniešu kaste. Dacia variants gan jau ka ir vairāk pielāgots gan Eiropas laika apstākļiem, gan Eiropas normatīviem. Būs Spring šitā izložņāts ar kameru, tad domāsim tālāk!
renault 1.5 dci motors: 340000 tūkst, NEKAS nav darīts, sajūgs, sprauslas, pat kvēlsveces dzimtās. 14 gadi mašīnai
viens iekšdedzes auto gadā nodedzina tonnu degvielas (iepērk pa apm 600 eiro, nodokļi apmēram 600 eiro)
līdzīgs elektroauto - 2700 kwh (iepērk pa 135 eiro, nodokļi apm 270 eiro)
ja paņem 10000 auto? 6 milioni pret 1.35 mio
30000 auto? 100000 auto?
10000 auto vajadzīgi papildus 27000 MWH elektrības. Gadām līdz šim patērējam apm 6 MILJONI MWH. Tie 27000 ir ŠPICKA. Pusprocents.
Līdz lielākās daļas automašīnu nomaiņai pret elektriskiem paies kādi gadi 50. pa 50 gadiem paspēs izveidot i nepieciešamo infru, i ražošanas jaudas.
Naff ko cent paniku.
Tu gribētu Golfu. Bet tev visādi iestasta, apvardo, un 'dod atlaidi' tam, kas šiem ir uz vietas. Tā kaut kā.
Nekad neesmu no tevis redzējis kaut kādu analīzi. To tu turi pie sevis. Padalies tikai ar to, ko pats apzīmē ar personālijām.
Parasti nedaudz maigākā formā kā Žigimanta Krēsliņa atklāsmes, kaut gan ir bijis arī gandrīz viņa repertuārs.