Conqueror rakstīja: Šitas labs.
Dacia Sandman tuvojas....
Traffic!
Conqueror rakstīja: Šitas labs.
Dacia Sandman tuvojas....
Traffic!
imzz rakstīja: Nu, Trampiņš uzvarēja pārliecinoši, kas nav slikti, jo krievi cerēja uz anarhiju, ja starpība būtu tikai dažas balsis. Senāts arī republikāņu, kongresu vai "hausi vēl skaita.
Palielinās, visticamāk, naftas ieguvi, tātad, naftas cenas var kristies.
Pārliecinoši? Diemžēl iekšējās pretrunas ASV nebūt nemazinās. No 245 milj vēlētājiem 80 milj ir par Trampu, kamēr 75 milj ir pret.
Bradypus rakstīja: Pag, bet kāpēc akumulēt? 4000ppm bija dzīvībai labāk, nekā tagadējais bads. Notika jau tieši pretējais - augi negausīgi izrija savu barību, ko mēs tagad atbrīvojam.
Aiziet absurdie argumenti!
Bradypus rakstīja: Nu re, mēs atgriežam augiem barību. Ne velti tuksneši kļūst zaļāki. Kur problēma?
Pats esi lepns par savu diždomu?
Bradypus rakstīja: PVN tiek piekabināts beigās tikai radīšanas procesam - t.i. ieņēmumiem, no kuriem PĒC PVN nomaksas ir maksājama alga. Algu maksā no no preces gala cenas, kas jau ir aplikta ar PVN. Lai samaksātu algu, par preces izgatavošanu, uzņēmējam vispirms tā ir jāpārdot par cenu, kurā ietilpst šī alga un par kuru jānomaksā PVN. Kā lai vēl šo procesu izskaidro?! Tiešām nepielec?
Par to "msh darba devējs PVN NEMAKSĀ, VISPĀR, NEMAZ" izklausās pavisam interesanti. PVN slieksnis ir 5 minimālās algas. Pie nosacījuma, ka nav nekādu citu izdevumu un pats īpašnieks grib tikai nodrošināt darbu 5 minimālās algas pelnītājiem un sev neko. Kas tas par biznesu un cit tādi ir? Bez PVN var iztikt vien kāds zemas kvalifikācijas pašnodarbinātais vai arī kaut kāda maza papildbiznesiņa turētājs, kas pamatienākumus gūst un PVN maksā citur. Tādu ir maz pat absolūtajā skaitā. Un pavisam maz īpatsvarā.
Un par to kas nepatika, tiec galā ar savu personības dalīšanos - vispirms tev nepatika, ka pieminu citas nodokļu shēmas, pēc tam tomēr ka darbaspēka. Kas tad īsti? Un kas ir Msh, ko piesauc - mecenāts, korumpēts politiķis, Soross vai tomēr drabaspēks?
Maldies.
Vienkārt, PVN ir pievienotās vērtības nodoklis, t.i., to maksā tikai par to daļu, ko uzņēmums "pievieno".
Otrkārt, eksports!
Treškārt, ir gūzma preču un pakalpojumu, ko ar nodokli neapliek.
Kopš industriālo laiku sākuma 18. gadsimtā cilvēka darbība ir palielinājusi CO2 līmeni atmosfērā par 50%, kas nozīmē, ka CO2 daudzums tagad ir 150% no tā vērtības 1750. gadā. Šis cilvēka izraisītais pieaugums ir lielāks nekā dabiskais pieaugums, kas novērots pēdējā ledus laikmeta beigām.
Volx rakstīja: A pričom šeit Koreja un ķīniešu ora?
Hyundai, KIA var sastapt jebkurā pasaules stūrī, atšķirība no Oras. Pag gada ievēroju, ka uz britu ceļiem diezgan daudz var manīt MG elektičkas, kas arī ir ķinieši, bet ražo britos. Tagad skatos Grieķijā MG šogad 2000% pardošanas pieaugums, pie mums Ora kkur citur vēl kāds modelis. Tas nav tas pats kas Hyundai Tucson, piemēram.
MG neražo UK
msh rakstīja: Paldies, zināju ka kaut kas debīls, un tā arī ir. Interesanti arī kurā brīdī paradījās sēdeklītis - agrāk bija šitas debīlisms, bet bez sēdeklīša...
Jā, priekš tevis laikam pārāk sarežģīta informācija.
msh rakstīja: Ja nu vienīgi ja rēķina degvielu. Un tāpat prātīgāk iztērēta nauda nekā pērkot kaut kādu Oru...
Jā, interesanta "loģika".
Viencexpercs rakstīja:
Bradypus rakstīja: Atkal melo. Izdomā kaut kādu absurdu ciparu, kuru pasludini par patiesību.
www.apa.org/news/podcasts/speaking-of-psychology/psychopathy
"Although severe psychopathy affects just about 1% of people, some research suggests that close to 30% of us have some level of psychopathic traits."
Līdz 30% sabiedrības piemīt šī rakstura iezīme, kas ir politiķa karjeras veiksmes pamatā. Un vadošajos amatos nolasās gudrākie un izcilākie, kas notiekti nav nenozīmīgs skaits, "kuru nav vērts pat pieminēt". Jā, protams - noderīgie idioti ir, tos es jau pieminēju - ierindas partijas biedri, kas vienkārši vajadzīgi skaitam. Bet ne jau viņi pieņem lēmumus un veido politiku.
vid ģenerāldirektore arī ir izcila?
Lūk viņas biogrāfija:
Tikai paskaidro, lūdzu, kā var dabūt doktora grādu bez publikācijām?
Man, lai dabūtu maģistru, bija vismaz 3, un obligāti vismaz vienai vajadzēja būt ārzemju žurnālā.
Vai tik viņa kādam nesataisīja karalisko?
Savā ziņā to var nosaukt par gudrību. Uztaisīt karalisko tam, kuram vajag.
Vai tavā statistikā iekļauta biedrene - kurinātāja palīdze?
Draudziņ, doktorants nav tas pats, kas doktors.
Kanibaals rakstīja: Benzīna auto elektrības ir tikpat un vēl vairāk kā električkās. Pie tam pieredze ražojot benzīna auto neder ražojot elektriskos, atkal lien ārā jaunas problēmas.
Elektro auto nav nevienas lambda zondes, kur nu vēl vairākas, kas varētu čakarēt prātu vadības blokam.
Bradypus rakstīja: Nu jā. Precīzs krāšņu epitetu savirknējums, kas ir tikai ad hominem un nepasaka neko par saturu. Tas ir viss, ko spēj no sevis izspiest.
Aizej uzēd kaut ko saldu.
Teica jau, ka spriež pēc iepriekš dzirdēto toņa.
Nejau radars pie vainas, bet satiksmes intensitāte.
Nu... Tur nav jābūt ģēnijam, lai, apskatot to Fisom mājas lapu un brauciena aprakstu...
Nakšņošana tikai autobusā. Sērfošana tikai 2.5 dienas, un tas pats par papildus samaksu.
Un taču ir atradušies pāri par 100 labticīgo!
robchix rakstīja:
topinamburs rakstīja: Cik % no elektrības LV iegūst TEC, cik no HES?
Nesaprotu, kāda jēga pie pašreizējās biržas sistēmas kaut ko runāt par HES elektrības ieguves procentiem?
Tāpat visa saražotā elektrība Latvijā vituāli nonāk biržā (kopējā katlā) vai tā ir saule, vējš, HES vai TEC. Kur to pircējs paņem tik cik viņam ir nepieciešams un par piedāvāto cenu.
Vienīgie kas var runāt par kādiem zaļiem procentiem ir tie, kam ir savs saules vai vēja parks no kura atttiecīgos iespējamos laika posmos iegūto enerģiju izmantopašpatēriņam.
Jautājums bija par elektrības zaļumu, nevis cenu.
Kaut kas neklapē. Ūdens moto atrada ūdenī, dzīvo - uz salas?
ZZZZ rakstīja: Nesāc nu nolaisties līdz krānu līmenim, ja nav argumenti. Ne Tu zini ne klāt biji.
Pats sāki.
GB12 rakstīja: Nu, labi, ar NATO savādāk, Ukrainas tur nav. Bet, nu jā, tas par to esošo frontes līniju, ja ir taisnība, tad iespārda pamatīgi... Great America ļaus krieviem uzvarēt.
Nav tik viennozīmīgi. Situācija nav pārāk atšķirīga no 1939. gada Somijas. Zaudēja teritoriju, bet ne karu.
Volx rakstīja: Francija sūta armiju uz Ukrainu
Instruktori apmācībām un tehnikas remontam jau nav armija, nesēj paniku tovarišķ Volk, ne jau Grande Armee pašlaik ceļas pār Nemunu
Neviens neko neaizliegs. Tu pats sagriezīsi lūžņos, kad aptversi, ka lietot benzīna kapsētu ir par kārtu dārgāk, kā aktuālo elektro auto.
Cik ir vēl to, kas transportam izmanto zirgus?
imzz rakstīja: 10000 nepārdotu Ķīnas EV stāv Eiropas ostās. Daži pat 18 mēnešus
Tā gadās, kad saņem valsts piķi lai tik ražotu (kaut ko). Tāpat ķīna pilna ar nevienam nevajadzīgiem dzīvokļiem. Tik tos ir grūtāk eksportēt uz Eiropu...
"testēja" teslu, jeb izrādījās. Tas fenomens nav atkarīgs no motora vai degvielas tipa. Agrāk tādi sitās nost ar R golfiem, STieņiem, uc krāna pagarinātājiem.
Mistiķi profesionālie mīt aužu dīlerservisos. Sip uz turieni ar maku pa priekšu, un tev par tavu naudu būs prieks par mistikas priekšnesumiem.
Mums te otrā ekrāna pusē mistikas kristāla bumba, zinies, sabojājusies.
Nē
PN. Bet Tu toč esi lohs!
Dublēti
iauto.lv/forums/topic/43743-skoda-kamiq-face-lift-2024-2025-auto-tests-atsauksmes-un-iespaidihttps://iauto.lv/forums/topic/43743-skoda-kamiq-face-lift-2024-2025-auto-tests-atsauksmes-un-iespaidi