Kārtot: Augošā secībā
1 2
darklight 13.11.2019 17:00

Gan jau ka nesankcionēta reklāma, bet produkts ieinteresēja. Ko tauta saka par šo?

darklight 10.11.2019 18:55

Lai kāda tā ziema, bet asfalts katru pavasari tāpat nokūst, un tad ar baloniem pārvietoties ir krietni drošāk un komfortablāk.

darklight 08.11.2019 21:45

A ko man tur baigi atbildēt? Dažiem kadriem skauž, ka mocis var izbraukt tur, kur viņi nevar, mocim nav jāstāv korķī, mocis var būt pirmais pie luksofora. Pilnīgi žokļus rauj krampī, kā skauž

darklight 08.11.2019 21:39

Var jau starteris arī noklāties, kāds tur brīnums? Bet principā šī ir detaļa, ko mierīgi var ņemt arī lietotu šrotā. Nezinu tikai, cik tādai Mazdai viegli vai grūti to nomainīt, manam Opelim ir nieka trīs skrūves un gatavs!

darklight 05.11.2019 21:53

Tu arī tāds izliecies? Kādā sakarā piecus gadus vecs raksts, kur nemaz vēl nav skaidrs, kurš visvairāk aplaužas? Kādā sakarā slikto komentāru topikā? Tu saproti, ka pats pārkāp foruma noteikumus, postējot bezsakaru nepareizos topikos?

darklight 01.11.2019 16:16

Bet nu veči... Tas naids un skaudība, kas tur gāžas no puses komentāru attiecībā pret motobraucējiem... Es izvēlējos tai diskusijā nepiedalīties, ne to vien būtu pateicis.

darklight 31.10.2019 12:56

Wala, bet viss kārtībā, tu tā vari darīt! Problēma ir tajā, ka daudzi ar to džīpu vai pikapu katru dienu stumjas cauri Rīgas centram.

darklight 30.10.2019 22:36

Nu par tām riepām nebūs taisnība, jo tiek izstrādātas jaunas tehnonoģijas. Paskaties, piemēram, jau tagad kādas riepas standartā ir BMW i3. Augstas un šauras, bet ar ātrumiem un stabilitāti tur viss kārtībā. Maksā gan viņas arī.

darklight 30.10.2019 13:37

Nu es arī pa 10 gadiem vienu reizi uz ceļa esmu mainījis. Bet toreiz saplēsu riepu tā, ka nekāds remkomplekts nebūtu palīdzējis. Un ja padomā, kāda man būtu izvērtusies tā diena, ja man tā riteņa nebūtu... Būtu nokavēts pasākums, piečakarēti cilvēki, cik vēl naudas iztērēts evakuatoram, jo paliku stāvam izcili sūdīgā vietā... Nu nē, labāk vadāju visu līdzi, nekā gudrāk tāpat es to rezerves riteņa vietu mašīnā neizmantošu.

darklight 30.10.2019 9:31

Esmu lidojis uz Liepāju. Tīri prikola pēc, jo reāli tur nekāda afigennā laika ekonomija nesanāk. Nudien nezinu, vai tam reisam vispār ir saprātīgs pamatojums. Bet lai tak lido!

darklight 28.10.2019 17:36

Paši izzīda no pirksta problēmu un tagad lielās, ka problēmu atrisinājuši. Dzeltenā Lemberga kabatas sūdu lapele!

darklight 28.10.2019 9:01

Uz rezerves riteni nekādi noteikumi neattiecas, tā pamatfunkcija ir kaut kā nebūt nogādāt tevi līdz tuvākajam servisam. Viņš vispār nav obligāts. Ir taču pat tā saucamie "cīsiņi" - rezerves rati, kas vietas un svara taupīšanas nolūkos uztaisīti divas reizes šaurāki par standarta.

darklight 24.10.2019 23:23

Kaut kā visi panesušies risināt 12 gadus vecu problēmu :-/

darklight 18.10.2019 14:16

Viņš tev kaut kā patraucēja? Kā tu nomērīji, ka 180?

darklight 18.10.2019 9:16

Nu nav tas imo, kas mirgo, bet Check Engine, kas var nozīmēt visu ko. Arī to, ka kāds cilindrs vispār nedarbojas. Tādas atsevišķas imo lampas tam auto nav vispār. Un tur nav modernais imobilaizers ar raidītāju un bateriju, bet tups atslēgā iekausēts čips, kurš gan arī kādreiz mēdz nosprāgt.

darklight 17.10.2019 23:00

Bertone85 rakstīja: Kur meklēt vainu? Mašīnas kompis nenolasa imobilaizeru un pazuda arī kompresija.

Ja beidzot esi konstatējis, ka nav kompresijas (ko es ieteicu pārbaudīt jau pašā pirmajā postā), tad tur arī ir visa vaina. Vari likt to imobilaizeru mierā!

darklight 17.10.2019 12:06

Es maršrutā Purvciems - Zasulauks no D-tilta griežos lejā tikai Pārdaugavā, pa Ziepniekkalna ielu, tad gar CSDD, Bauskas iela, līdz nonāku Vienības gatvē, kur sanāk vienīgā pīppauze (dažreiz, bet ne vienmēr), kamēr pagriežos uz Ulmaņa gatvi. Varētu vālēt pa Ziepniekkalna ielu vienkārši taisni līdz Mūkusalas aplim, bet tur arī mēdz būt korķi, un vispār tas gadiem nepabeigtais aplis besī.

darklight 15.10.2019 0:02

Nav reāla pamata likt lielāku un jaudīgāku, jo:

1) ja auto kaut kādu iemeslu dēļ nespēj uzlādēt standarta aķi, tad vēl jo mazāk spēs uzlādēt lielo un jaudīgo

2) ja auto nelec, tad viņš nelec - ir ļoti minimāla iespējamība, ka tieši tā, ne pārāk lielā, jaudas starpība būs izšķiroša, lai pielaistu auto, kad viņš ir izdomājis uzlikt visam mīksto un pavadīt dienu stāvvietā.

Tāpēc labi jāpadomā, vai ir vērts staipīties ar lielāku, smagāku un dārgāku aķi? Bet likt jau var.

Ja par firmām, tad man daudzu kritizētais Bošiņš rullē jau deviņus gadus. Pāris reizes ir sanācis nosēdināt līdz nullei, tagad darbojas ar aptuveni 50% jaudas, bet, kamēr tas nerada problēmas, nemainu.

darklight 11.10.2019 10:10

Un tieši šo kā reizi izraisa nepietiekoša degvielas padeve. Ar aizkakātu filtru no startera nelec, ievelkot kaut kā izrauj to degvielu cauri un lec. No savas pieredzes stāstu.

darklight 11.10.2019 9:54

Cik es tā uz ātro atceros, tad degoša Check Engine lampiņa norāda uz nesaņemtu vai kļūdainu signālu no kāda sensora/ devēja, mirgojoša vairāk tieši uz aizdedzes problēmām.

darklight 10.10.2019 22:12

Jā, pirms 20 gadiem tas rādžiņš bija šausmīgi vērtīgs. Un apskaties vismaz pēdējā posta datumu, pirms komentē!

darklight 10.10.2019 9:14

Tas gan īsti neticās, ka kļūdas lampiņa mirgo, bet kompis neko nerāda.

darklight 10.10.2019 0:24

Sākt var ar tik elementārām lietām kā degvielas filtrs, sveces. Pārbaudīt kompresiju. Vai nav aizaudzis katalizators? Un tā uz priekšu - da jebkas tur var būt.

darklight 08.10.2019 23:52

Tā testētā Nankang riepa ir kaut kāda dīvaina, bez tam cietā sastāva, pieļauju, ka, piemēram, SV-7 modelim rezultāts būtu pavisam cits. Izbrīnījos, ka Debica tik augstu un Kenda tik zemu. Kas attiecas uz Antares, tad tur bez komentāriem.

darklight 08.10.2019 10:00

Vēl jau ir autobūves vēsturē atsevišķi modeļi, kam gaismas no dzimšanas ir nenormāli draņķīgas. It kā visiem standartiem atbilst, bet naktī uz ceļa ir reāli jautri. Opel Calibra, piemēram.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti