Tik par labi var jautāt, vai tad nevienam nav ienācis prātā, kā vecos cilvēkus paglābt visām kaitēm, lai tie dzīvotu mūžīgi?
Tik par labi var jautāt, vai tad nevienam nav ienācis prātā, kā vecos cilvēkus paglābt visām kaitēm, lai tie dzīvotu mūžīgi?
Kad dzirdu: "Tas nevienam nav vajadzīgs, tas nekad neatmaksāsies utt", vienmēr atceros, kādas diskusijas gāja vaļā, kad Dienvidu tiltu sāka projektēt. Arī tad visādi "experti" ar putām uz lūpām kliedza: nevienam tur tiltu nevajag, neviens pa to nebrauks...!
Pat negribu iedomāties, kāda šodien būtu pārvietošanās Rīgā bez tā tilta.
Nolādēts! Tikko nācās iegūglēt, kas ir soļa spriegums. Par tēmu neko jaunu neuzzināju, bet uzzināju, ka ir šāds konkrēts termins
Četras štukas!!??! Četras fuckin' štukas!!! Kur Lifans ar kudiš lielāku jaudu un ātrumu ap vienu maksā?
Varbūt cilvēkam ir doma tikt pie reāla gāzēja pa lēto? Tipa - paņemam jebkuru nokautu Golfu un liekam iekšā īsto motoru! Nebūs tik vienkārši. Tādas lietas dara, ja: 1) mētājas mājās Golfs bez pielietojuma,
2) mētājas mājās motors bez pielietojuma,
3) daudz brīva laika un šausmīgi patīk kaut ko skrūvēt.
Ja pirmais vai otrais nosacījums neizpildās, tad viennozīmīgi lētāk būs sameklēt uzreiz vēlamo auto ar īsto motoru.
Es ceru, ka uz atvadām viņai vismaz iespļāva sejā un pendeli iedeva.
Es te domāju par to: ja reiz patīk un gribas motorizētu divriteņu transportu, tad kāds rezons ir ņemt elektrisko? Ekonomija nekāda īsti nav, jo 50-125 ccm agregāti arī neko netērē. Cena lielāka. Vienīgais, ko varu iedomāties - elektriskais tik bieži nelūzt, nav jātīra karburators, divtaktniekam vēl ņemšanās ar eļļu... Nu tas vienīgi.
Spotify tak arī nav visu laiku jābalsta. Zvanu paceļ ar vienu pirksta kustību. Un pašam braucot zvanīties... ar to vispār nevajadzētu aizrauties. Neredzu baigo atšķirību no iebūvētā ekrāna. Ar nosacījumu, ka tas telefons karājas ērti pieejamā un saskatāmā vietā.
A kas tur braukšanas laikā tik baigi būtu jāspaida? Navigāciju parasti uzliek stāvot. Kas vēl?
Nu tur iet traki. Pie mums gan neviens aktīvists vēl nav aizturēts, kaut kāds debīls atsaldenis vārdā Valentīns tikai.
Nu nez. Man diezgan bieži liekas rēcīgi. Dažreiz ne pārāk. Bet nu katrā ziņā netraucē!
Esmu pietiekoši nobraukājis ar 50 ccm agregātiem un zinu: kamēr tu neesi viņu sataisījis, lai varētu izspiest vismaz 70 ar astīti - tikmēr braukt satiksmē ir elle. Pat joslu nevar normāli nomainīt. Tie elektriskie, cik zinu, tiek ierobežoti uz 45. To var apiet?
Raksts mēsls, bet daudz labu komentāru
Vai tu pats noskatījies? Tur tak stāsta, ka 1) Šī metode strādā tikai tad, ja ir atstātas ieslēgtas gaismas, kas arī izlādējušas to aķi
2) To var darīt tikai tiem auto, kam gaismas slēdzas tupa caur slēdzi, nevis slēdz kompis. Pa lielam, tie būs pagājušā gadsimta autiņi. Kā ir autora auto, nav ne jausmas.
Močus un mopēdus taču ķer, tad jau arī velo nav problēmas nomērīt.
Nuuu... Var jau lamāt sniega tīrītājus un skaidroties ar viņiem, bet... Ne sniegs, ne vulkāna izvirdums, ne ceļa remonts vai NLO nav iemesls parkot mašīnu ielas vidū. Nē, nu ja tos sodus lika par 10 cm, tad tā, protams, ir cūcība, bet ja 0,5 vai 1 m?
Tur tak var būt vienkārši vadiņš pušu vai kontakts apsūbējis. Jāapskatās no sākuma.
Var jau būt, ka tā atslēga durvīm vispār neder un visa mocīšanās ir veltīga.
Variators sucks, tas tiesa! Bet var tak ņemt to Subāru ar manuālo kārbu. Principā vairums to gadu Outbacku jau kā reizi tieši ar manuāli nāk.
Gan jau ka uz likumīga pamata.
Nu jā... Ja būtu viņi noteikumus izlasījuši, tad noteikti saprastu, ka tā darīt nav labi, un nokaunētos!
Protams, ka kalpos. Bet švakāks būs.
Beidz, viss mans posts tak ir ākstīšanās, tāpat kā šis topiks kopumā!
Da nu. Rekur īstais braucamais gabals:
Nē, tu jauc. No lidmašīnām smidzina pašu Covidu. A tos čipus jau izsmidzināt nevar, tie jāievada manuāli, bet bez čipiem tā vakcīna ir bezvērtīga.