Mans pirmais iespaids, redzot Hyundai Ioniq 6, bija tāds, ka kaut kur esmu redzējis šo auto. Un jā. Pie tam nevis vienu reizi, bet vismaz 3 un visas - dažādi auto.
Priekšpuse man atgādina savulaik diezgan populāro Hyundai Coupe (2006 -2009). Tikai mūsdienīgāki lukturi.
No sāniem - Mercedes CLS(1.paaudze), tautā saukts par banānu. Aizmugure - Porsche Taycan. Sanāk, ka par nepilniem 70 tūkst. EUR uzreiz var nopirkt trīs dažādus auto.
Jau pašā sākumā mums dalījās viedokļi par to, vai šis auto ir skaists vai nē. Es biju viens no retajiem, kam likās pievilcīgs.
No ārpuses likās tāds kosmisks, skaidrs, ka salonā jabūt vēl lielākam kosmosam Bet te bija man dienas lielākā vilšanās - Interjeres pavisam noteikti atpaliek no kārtu lētākiem auto, piemēram Renault Austral, AndroidAuto savienojas tikai ar vadu, displejs nav intuitīvs, t.i., jāpiedomā, kur ko var atrast. Ļoti kaitināka, ka katru reizi pie ātruma pārsnieguma un pat pie nepārsnieguma brīdina skaņas signāls, ka pārsniedz. Piemēram, pilsētā brauc 55 km/h, uzreiz pīkst. Vaiu ārpus, kur zīme 70, bet pēc krustojuma tā vairs nav spēkām tik un tā Ionic uzskata, ka pārkāpju.
Protams, sēdēšana ir ērta, dinamika pēc sajūtām ir sliktāka kā Škoda Eniaq. Ar hronometru gan nemērīju.
Īsais spriedums, es noteikti neesmu šī visnotaļ specifiskā auto mērķauditorija. Tajā cenu kategorijā ir pieejams diezgan plašs piedāvājums. Es ar savu maku balsotu par citu auto.
Hyundai Ioniq 6 elektro auto tests, atsauksmes 2023 / 2024
Jaunais Hyundai Ioniq 6 tests no 2023 gada, kāda pieredze, plusi un mīnusi?