Kārtot: Augošā secībā
1 2
imzz 17.01.2020 21:06

Acīmredzot tam auto vēnā tiek pilināta piedeva no sistēmas maisiņa.

imzz 13.01.2020 9:50

Nu, var jau radīt speciālus "gaismas vadus", kuri sastāvētu no kādām 100 vai vairāk šķiedrām. Bet jēga tam visam maza, optiskais vads tāpat var bojāties, bez tam pieņēmums, ka optiskā vadā nav "enerģijas zudumu", ir nepareizs.

imzz 10.01.2020 18:21

Diezgan bieža parādība, manuprāt. Čīkst, kamēr noberž rūsu. Kamēr disks nesilst , var braukt līdz nākamajai apkopei.

imzz 07.01.2020 10:02

Jādomā, ka objektīva informācija par to, cik ilgā laikā sarūsē vienas un tā pašas markas auto, kuram pielietota pretkorozijas apstrāde un kuram ne, diez vai būs. Jo tie, kuri regulāri apstrādā savu auto pret koroziju, noteikti arī auto kopj regulārāk, biežāk mazgā, vasko utt.

imzz 04.01.2020 22:32

Manam auto ir 1.4 TSI dzinējs, kas paredzēts 95-ajam, ražotāja instrukcijā teikts, ka var liet 98-to, bet nekāda labuma nebūs. Tomēr, ar 98-to uzrāviens nedaudz labāks un patēriņš uz 100 km par 0,8-0.9 l mazāks. Arī atgāzu rādītāji noteikti labāki, man vienreiz TA piesējās par CO2, kad bija 95 tais. Ar 98-to nekādu problēmu. Tagad vispār pārgāju uz 98-to, jo man gadā nav liels nobraukums, varu to atļauties.

imzz 04.01.2020 16:20

E10 degvielas glabāšanas laiks esot 3 mēneši, pēc tam varot notikt sadalīšanās benzīna un ūdens + spirta fāzēs, kas nosēžas apakšā. Etanols ir higroskopisks, pievelk ūdeni un tiklīdz ūdens daudzums pārsniedzot pēc amerikāņu "standartiem" tējkaroti uz galonu, tā spirts vairs neturoties ar benzīnu kopā.

Un nav taisnība, ka etanola degvielas neietekmē dzinējus, citādi "daudzi ASV autoražotāji" neietvertu garantijas nodrošinājuma aprakstā, ka nesegs E15 degvielas radītos bojājumus.

www.government-fleet.com/157454/storing-dispensing-using-ethanol-gasoline-blends

imzz 27.12.2019 17:21

Visekoloģiskākais auto pēc dizaina ir Flintstonu auto.

imzz 20.12.2019 9:28

Jautājums "juristiem", kuri uzskata, ka cilvēks rīkojas tā vai citādi tikai tāpēc, ka to nosaka kāds likuma punkts vai pants: piebraucat pie krustojuma naktī, sarkanais signāls, bet kilometra attālumā neviena transporta līdzekļa nevienā virzienā - stāvēsiet vai gaidīsiet zaļo ?

Tas pats kā gājējam: ļoti šaubos vai daudz būs tādu, kuri, situācijā, kad nav satiksmes un ielu no ietves neatdala barjera, šķērsojot ielu ies 300 m līdz atļautajai vietai, pēc tam pa pretējo pusi nāks atpakaļ.

imzz 19.12.2019 13:50

Beidzot sapratu, kas ir tie brīdinājuma signāli, ko Vernons visu laiku piemin:

Jautājums Google: "auto brīdinājuma signāli ir"

Web results

1.Lampiņas instrumentu panelī, kāda ir to nozīme? Blogs

2.Ko saka brīdinājuma zīmes auto panelī - 1188 advices

3.Simbolu nozīme uz auto paneļa - Prieki.lv

4.Simbolu nozīme un skaidrojums auto panelī - Zeltene utt ;)

imzz 13.12.2019 20:43

paredzot kādas atsevišķas nodokļu zonas.--

Kā tad nav. Visas ostas- brīvostas.

Liepājas SEZ – liepaja-sez.lv/

Rēzeknes SEZ – www.rsez.lv/

Rīgas brīvosta – www.rop.lv/lv/

Ventspils brīvosta – www.portofventspils.lv/lv/

Latgales SEZ - lpr.gov.lv/lv/lsez/

imzz 05.12.2019 9:39

"Pie vainas ir tas ka elektro motora elastība ir tāds relatīvs mīts."

Protams, lietderības koeficients būs maksimālais noteiktā apgriezienu diapazonā.

Bet, ja nav mehānisko pārnesumu, tad nevar uzskatīt , ka nav "pārnesumu" vispār. Elektromotoriem ir lielas iespējas šajā ziņā, dzinējs var būt veidots no sekcijām, var pārslēgt tinumus atkarībā no apgriezieniem utt.

imzz 05.12.2019 9:30

Silto gaisu salonā pūš? --

Pareizi, tas arī ir veids kā dzesēt motoru - pečku uz maksimālo, salona ventilatoru arī.

imzz 30.11.2019 10:37

Nu, pareizi, man jau tas 100 Ah nav vajadzīgs, 4J tas vajadzīgs.

imzz 29.11.2019 20:26

Jautājums, vai tas auto nav kādreiz masīvi sists un taisīts , pārrokot elektrisko shēmu. Man kādreiz bija 1990.g. Audi 80 , kurš taisīja dīvainus fokusus. Piemēram, noliekot stāvēt un atnākot pēc 15 min, vairs nevar iedarbināt. Nedaudz pagaidot , atkal varēja. Par laimi, tas notika ļoti reti. Izrādījās, ka no galvenā vadības bloka bija pa pusei izslīdējis spraudnis, jo nebija kārtīgi iesprausts līdz galam, taisot auto pēc avārijas ( to avāriju bija uztaisījis iepriekšējais īpašnieks, zināju, ka auto bijis sists, bet domāju, ka mazāk, nekā faktiski izrādījās )

imzz 29.11.2019 20:14

Es tikai gribēju pateikt, ka , lai cik super-duper akumulators arī nebūtu, tā uzlādes strāvu limitē ģeneratora iespējas.

imzz 29.11.2019 20:05

Tas 100Ah ir vajadzīgs tāpēc, lai varētu braukt arī ar par 90% sprāgušu akumulatoru. Tas 100Ah ir tikai tad, kad aķis ir jauns, pēc dažiem gadiem vairs nebūs nekādi 100Ah.

imzz 29.11.2019 9:28

Nu, ir divu tipu autobraucēji, vieni cenšas auto mainīt ik pēc pāris gadiem, citiem pats labums liekas braukt ar vienu un to pašu auto 20 gadus, un vienīgā pieticīgā vēlēšanās ir, lai tas nebojātos un nerūsētu ;)

imzz 28.11.2019 19:16

Šaubos, vai tos iespējams mainīt uz ko citu. Ražotājs auto ir paredzējis noteikta tipa akumulatorus un citāda tipa akumulatoriem noteikti ir citādi uzlādes parametri, bez tam ģeneratora jauda arī jāņem vērā. Un, ja akumulators vairs negriež starteri ( pie normālas elektriskās shēmas darbības ), tas jau praktiski ir sprādzis.

Kādu tad kapacitāti vajag vienam startam: 400A 3 sekundes ilgi būs 1200 A.s jeb 1/3 Ah. Tātad, ar 10Ah pietiek 30 startiem.

imzz 28.11.2019 19:01

Bet tie moču aķi noteikti nav lieli, var aizbāzt aiz jakas sasildīt.

imzz 28.11.2019 10:09

Pagaidīsim elektriskos tankus kādas valsts bruņojumā ;)

imzz 25.11.2019 23:58

Un vēl viena vieta Bolderājas dzelzceļa tuvumā, kur dīvainā kārtā iedzinies googles vāģis, tas gan vairāk attiecas uz ekoloģiju, nevis transportu:

goo.gl/maps/ioGvRADbc9BV8x3y9

imzz 25.11.2019 23:35

Kādreiz pastāvēja ideja, ka Bolderājas dzelzceļa sliedes varētu izmantot sabiedriskajam pasažieru transportam Bolderāja- Rīga.

Domāju, tas vairs nav aktuāli, jo šīs sliedes tagad ir pārāk noslogotas ar ogļu vilcieniem, kuri dodas uz Krievu salas terminālu un attiecīgi tukšajiem, kuri nāk atpakaļ.

Termināls labi redzams

www.google.com/maps/@57.0286739,24.0730713,1917m/data=!3m1!1e3?hl=en

imzz 25.11.2019 23:10

Nerūsējošie tēraudi ir visai dažādi, un kopīgs tikai tas, ka nerūsē. Ja šis tiek reklamēts kā minimāli ložu drošs, tad tas nerūsējošais tērauds, no kā taisīti paneļi, varētu drīzāk būt līdzīgs nažu tēraudam, nevis mīkstajam bleķim.

Es domāju, ka dizainu šajā gadījumā nosaka vairāk materiāls nekā vēlme testēt publikas reakciju. Protams, pie labas gribas var liektās līnijas uztaisīt no jebkura materiāla, bet tas var ievērojami sadārdzināt procesu.

imzz 23.11.2019 21:13

Sabiedriskais tagad ir ērts ? Neesmu lietojis kopš 2012.gada, atskaitot taksometrus. Kādreiz vajadzēja ieštopēties pa trolejbusa durvīm un lūgt vēl kādam nopīkstināt talonu, jo to cilvēku drūzmas dēļ nevarēja aizsniegt , bet nākamajā pieturā varēja būt kontrole. To, visu, saprotams, var uzskatīt par "baudu", tikai tad ir jābūt mazohistam.

imzz 23.11.2019 20:50

Nu, jā , bet to visu var reducēt līdz 3 lietām: nav dzirksteles, nav dzirksteles pareizā momentā, nav degmaisījuma. Tas ir kopīgs visiem benzīna motoriem, sākot jau ar motovelosipēda divtaktnieku ;)

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti