Labi, auto, pieņemsim, štrunts, bet tas kārtējais bateriju pārstrādes fabrikas ugunsgrēks ( tam līdzīgi pa visu pasauli jau būs vismaz 10 ) ir pieminēšanas vērts.
Loģiski būtu litija baterijas uzreiz izlaist caur šrēderi, veidojot "melno masu". Bet tas netiek darīts. Un vienīgais loģiskais iemesls ir tas, ka nekādas litija bateriju pārstrādes līnijas konkrētā fabrikā nav. Tās tiek pārstrādātas tikai uz papīra, faktiski krautas kaudzē šķūnī. Bet visi zaļie priecīgi, sak , baterijas nodotas pārstrādei, dabai draudzīgais akts noticis.
Kuģi ar rūdu un oglēm dodas uz Liebritāniju;
Valdības amatpersonas un British Steel darbinieki izmisīgi cīnās, lai glābtu pēdējās divas domnas Lielbritānijā, pēc ministru domām, tās Ķīnas īpašnieku sazvērestībā sabotēt Skuntorpas rūpnīcu.
Pirmdien ir paredzēta būtiska tikšanās starp uzņēmuma darbiniekiem un ierēdņiem, lai glābtu Lielbritānijas pēdējo primāro tērauda rūpnīcu no pastāvīgas slēgšanas, kas izmaksā tūkstošiem darbavietu.
Valdība sestdien dramatiski pārņēma kontroli pār uzņēmumu, aizsākot izmisīgas medības, lai iegūtu svarīgākās izejvielas, tostarp koksa ogles un dzelzsrūdu, kas nepieciešamas, lai nodrošinātu divu Skuntorpas rūpnīcas domnu darbību.
Kad krāsnis tiek izslēgtas, tās ir praktiski sabojātas , un amatpersonas uzskata, ka British Steel ķīniešu īpašnieks Jingye plānoja ļaut izejmateriāliem beigties, lai sabotētu rūpnīcu, aizverot domnas un padarot Apvienoto Karalisti atkarīgu no Ķīnas tā sauktā neapstrādātā tērauda eksporta; 14.apr. Independent un vairāki citi avoti;
www.independent.co.uk/news/uk/home-news/british-steel-scunthorpe-jingye-group-b2732572.html