Kārtot: Augošā secībā
1 2
imzz 16.07.2019 12:30

Skalai ir vēl videi draudzīgs 1.0 l motors , domāts CNG. Attīsta veselus 66 kW jaudas.

imzz 15.07.2019 10:36

Dažādiem gadiem un modeļiem tā Volvo ( un citu auto arī ) pagriežamība atšķiras, piem Volvo S80 TS 1999-2006 "aplis ir 11.6 m Kopumā jaunāku gadu Volvo pagriežoties labāk.

imzz 13.07.2019 15:04

Kolēģim bija Mazda 6, nosprāga automāts, nācās pārdot pa lēto, jo prognozējamā remonta izmaksas pārsniegtu auto vērtību pēc remonta.

imzz 13.07.2019 14:19

Vēl jau ir fordi, s-max un c-max

imzz 07.07.2019 23:29

Parasti šādas lietas notiek, kad autobraucēju vēro citi cilvēki, jo sevišķi pazīstami, un viņš grib parādīt , ka manevrē kā īsts profesionālis, ātri un efektīvi ;)

imzz 01.07.2019 1:07

Nebija visi varianti: piem. mirgojošais zilais un sarkanais BEZ skaņas.

imzz 30.06.2019 21:40

Ir viens video, kur ķīniešu meitene apstrādā krēslu dzelzs kājas ar fleksi sēžot uz grīdas minibrunčos ar izplestām kājām un dzirksteles iet precīzi kājstarpē. Meitenei nekas. Ņem nākošo detaļu. Par to nu bija daudzas asprātības, piem "fire crotch". Vai tu gribētu, lai tas strādnieks griež apmali tādā pašā veidā ?

imzz 30.06.2019 21:21

Tās dīvainības pašos pamatos ceļas no tā, ka vieta zem Deglava tilta netiek izmantots transportam

goo.gl/maps/nMrVSWPkGnn7iPFZ6

tur kur ķieģelis , varēja būt satiksme. Diezgan dīvaina "vēsturiski izveidojusies" satiksmes organizācija, ka viadukta gals jāapbrauc ar lielu līkumu pa Lienes un Asara ielām.

imzz 28.06.2019 21:44

Gadījumā tiem īstajiem reģistratoriem nav platāks objektīva leņķis ?

imzz 25.06.2019 17:41

Nu, gaisa filtru ieteicams mainīt jebkurā gadījumā, jo diez vai pirms pārdošanas tas ir darīts

imzz 24.06.2019 11:07

Pēc loģikas, pārāk trekns degmaisījums vai nu tikai startam vai visu laiku. Aukstam laikam labi, jo iztvaiko tikai daļa degvielas, siltam ne. Tam var būt vairāki iemesli.

imzz 16.06.2019 13:51
imzz 14.06.2019 20:22

Visi provaideri pārdod klientiem, jo sevišķi sadzīves klientiem pieslēgumus ar overbooking, tas ir ISP pārdod daudz vairāk "tīkla ātruma" ,nekā vispār viņiem ir. Tā, ka es diezgan kritiski izturos pret teorētiskiem maksimāliem reklāmas ātrumiem, jo nav skaidrs, ar cik pieslēgumiem vēl to vajadzēs dalīt. Vēl, ja svarīgs starptautiskais internets, tad jāņem vērā vai ISP pašam ir staptautisks kanāls, vai viņš to īrē no kāda cita. Lattelecom un Teliai ir, par citiem nezinu.

imzz 14.06.2019 19:30

Sadales tīkls

Vispārējās prasības elektroapgādei: LVS EN 50160:2010 (prasības attiecībā uz sprieguma kvalitāti); Piegādātājs nodrošina elektroenerģijas sprieguma vērtību robežās no 230V -15% līdz 230V +10% uz piegādātāja elektroietaises piederības robežas 0,4 kV tīklā un ±10% 6-20 kV tīklā.

www.latvenergo.lv/files/news/2_Visparejas_prasibas_elektroapgadei_24.04.2013.pdf

(Atļāvos pierakstīt beigās, nevis kā atbildi uz "240 V rozetē", jo publiku varētu interesēt, kādam īsti spriegumam jābūt.)

imzz 13.06.2019 17:41

Ja līnijas spriegums krīt līdz 190V, tad datoru un TV barošanai ir ļoti derīgi uzlikt attiecīgas jaudas UPS, un nevis sprieguma dēļ, kurš ir pietiekams, bet gan tā iespējamo svārstību dēļ.

Savukārt attiecībā uz iekārtu, kam nepietiek jaudas, kā jau tika minēts, labāk lietot iekārtu ar iekšdedzes dzinēju vai arī atsevišķu sadzīves ģeneratoru ar iekšdedzes dzinēju, nevis uzkrāt enerģiju akumulatoros, kurus pēc kāda laika vajadzēs mainīt.

Es parēķināju, ka ar vienu 60Ah auto akumulatoru ideālā stāvoklī teorētiski pietiktu 2kW nodrošināšanai 20 min ilgi. Faktiski mazāk , jo lai dabūtu 2 kW izlādes jaudu izlādes strāvai jābūt 2000/12=167 A, un ar šādu strāvu akumulators ne tuvu neatdos 60 Ah.

imzz 13.06.2019 16:04

Prastākais variants - trīsfāžu elekromotors griež vienfāzu 4kW ģeneratoru."

Patiešām prastākais , kāpēc vajadzīgs pāris: motors -ģenerators, ja to pašu var izdarīt ar transformatoru, gan vienfāzes , gan trīsfāzu un parasto vai autotransformatoru. Vienīgais- mehāniskais risinājums stabilizē spriegumu, jo iedarbojas inerce. Parasti gan spararata UPS lieto jaudām virs 500 kW.

imzz 13.06.2019 9:51

Izskatās , ka Raimondu neliek mierā Vernona lauri šajā portālā. Ja Vernona tēma ir: Vernons un distance ( ar atvasinājumu "priekšā braucošais un drošības garantēšana" ), tad Raimonds iestabilizējas uz tēmu:

"Raimonds un sabiedriskie procesi" ( jeb Oma likums un izglītības kvalitāte )

imzz 12.06.2019 9:33

Nu, tas teksts apmēram atbilst klasifikācijai : "Vai jūs gribat par to parunāt ? " ;)

imzz 09.06.2019 14:01

Pilsoniskā sabiedrība nav elementāra Būla loģika, piem. vilcienu iepirkums -visi slēdži ieslēgti, nekas nenotiek. Jo ir cikls , kas "čipa" izejas vērtību regulāri nomet uz 0.

Strādāšana attālināti: jau notiek, bet nepietiekami. Valsts iestādes būs grūti pārliecināt samērā šizofrēniskās apsēstības ar "datu drošību" dēļ. Tāda vienība kā , piemēram, VID zvanu centrs noteikti varētu darboties no mājām, nu kāpēc tā darbiniekiem visiem jābrauc uz turieni, ja darbam pietiktu ar telefonu un VPN pieslēgumu mājas datoram ?

Braukšana pa 2 vai 3. Arī notiek, kur sakrīt apstākļi. "Virspilsētā" to kavē pārkrievošanas mantojums. Šaubos, vai daudzi latvieši gribētu pārvadāt krievu proletāriešus, jeb otrādi - paši tikt pārvadāti un klausīties krievu repu pa ceļam.

imzz 07.06.2019 10:02

Mani šī problēma personīgi neskar, 10k skaidrā apkārt vadāt negatavojos. Mani tas vairāk interesē no realizācijas viedokļa, kā VID to domā dabūt gatavu. Jo 10k , piem, 200 EUR naudas zīmēs aizņem visai maz vietas, tas nav miljons.

Jādomā , ka vienkārši vajadzīgs likumisks pamats, lai aizturētu kādu konkrētu auto "uz iepriekšējas informācijas pamata". Citādi vajadzēs kinologu ar suni, kurš trenēts saost naudas zīmes. Jo, ja kādam izārdīs Lexus vai Porsche un neko neatradīs, tas nebūs lēti.

imzz 07.06.2019 9:47

Rīgas sabiedriskā transporta sistēma ir radīta laikos ar daudz mazāku transporta intensitāti. RS dod iespēju kaut kur nokļūt vispār, nevis nokļūt ātri un efektīvi. Rīgā ir zvaigznes shēma ar domu, ka pamatā visiem vajag Centrāltirgu, Centrālo staciju un Autoostu. Un PSRS laikos tas tā arī bija, transporta bija maz un lielveikalu nebija.

Mūsdienās nevis tiek efektivizēta sabiedriskā transporta sistēma, piemēram, iekļaujot dzelzceļa Pierīgas atzarojumus Rīgas satiksmes sistēmā, bet vienkārši atjaunots satiksmes līdzekļu parks, saglabājot veco shēmu.

imzz 07.06.2019 9:17

"Rīdzinieki ir sašutuši par “bezgaisu” un karstumu “kā ellē” pilsētas sabiedriskajā transportā..Kā senos laikos bez kondicioniera kursē vairāk nekā 80% tramvaju un 60% autobusu..“Rīgas satiksme” TVNET informē, ka no 170 tramvaju vagoniem kondicionieri ir tikai 29, no 407 autobusiem par braucēju labsajūtu domāts 162."

www.tvnet.lv/6701142/bez-gaisa-pusnemana-sabiedriskaja-transporta-kapec-riga-bez-kondicioniera-kurse-80-tramvaju

imzz 06.06.2019 11:41

PSRS laikā ventilators - tas bija kas sevišķs. Labāk lika uz 1 pusvadītāju 0.5 kg pasīvas dzesēšanas alumīnija radiatoru.

imzz 05.06.2019 23:53

Arī somi sākuši kaunēties ;)

"Trešdaļa Somijas iedzīvotāju jūtas vainīgi par gaisa satiksmes radīto kaitējumu videi un 15% atzina, ka kaunas par lidošanu ar lidmašīnām, liecina apdrošināšanas kompānijas "If" aptauja"

Savukārt, to, ka "lidojums starp Zviedrijas lielākajām pilsētām Stokholmu un Gēteborgu atmosfērā atstāj 40 000 reižu vairāk kaitīgo izmešu nekā viens brauciens ar vilcienu"

varētu izskaidrot fakts, ka tas vilciens ir elektrovilciens.

Atliek pievienot teorētiski zaļu pamatojumu, ka to elektrovilcienu darbina tikai un vienīgi HES ražota elektrība.

imzz 05.06.2019 11:03

Dīvainas augstskolu programmas tagad, māca par sadzīves cepeškrāšņu pieslēgšanu. Lielākajām un labākajām krāsnīm visām ir ap 3,5 kW jauda, tātad 16A drošinātājs kā minimums uz cepeni vien.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti