Kārtot: Augošā secībā
AldisZelmenis 13.12.2021 17:37

Viens no 2021. gada spilgtākajiem jaunumiem Eiropā attiecīgi nopietns pretendents uz Latvijas gada auto 2022 titulu. Svarīgākais Opel modelis ir pārvērties līdz nepazīšanai. Saraujot laulības saites ar General Motors un pievienojoties PSA koncernam (tagad jau Stellantis N.V. korporācija) Mokka ir mainījusies par 200 %. Spilgts, jauneklīgs un vienlaikus moderns dizains ar divtoņu vai pat trīstoņu virsbūves krāsojumu, bagāts tehniskais atbalsts, sākot no mazlitrāžas benzīnmotoriem un beidzot ar ekonomisku dīzeli. Turpretim jaunās automodes cienītājiem ir sagatavota pilnībā elektriska Mokka. Pats galvenais, ka Mokka cenu diapozons sāksies no 16400 eiro un beigsies pie elektriskās Mokka-e, par ko tiks prasīts 34100 eiro. Starp citu, uz pārējo elektromodeļu fona demokrātisks cipars.

AldisZelmenis 13.12.2021 17:16

Izskatās Arteon Shooting Brake patiešām lieliski. Salīdzinājumā ar klasisko Arteon ir jāpiemaksā vismaz tūkstoti (iespējams, ka tagad, proti, 2021. gada dec. jau vairāk), bet tas būs tā vērts, īpaši jau tiem, kam patīk universāļi. Viens no elegantākajiem mūsdienu Volkswagen produktiem ar skatienu dārgo Shooting Brake virzienā. Šādam auto obligāti pieklājas klāt R Line komplektācija ar visām no tā izrietošajām sekām. Labā ziņa, ka auto uz skaistās virsbūves rēķina nav zaudējis racionālo pielietojumu. Daudz vietas aizmugurē, brangs bagāžas nodalījums. Tiem ortodoksāļiem, kam joprojām neuzrunā SUV un krosoveru tēma, šis ir ļoti gudrs pirkums.

AldisZelmenis 13.12.2021 17:03

Jeep Gladiator nav domāts smagiem darbiem. Tas noteikti izvairīsies no iesaistīšanās lauksaimniecības, celtniecības vai mežistrādes darbos. Gladiator drīzāk ir stila rotaļlieta un uz to netieši norādīs gan kravas kastes lielums, un tā nestspēja.

Skaidrs, ka nomināli arī smagiem darbiem Jeep Gladiator būs gatavs. Tā klīrenss sasniegs 28,2 centimetrus, pilns bezceļu braukšanais ekipējums, proti, gudra pilnpiedziņas sistēma pazeminātie pārnesumi un priekšējā & aizmugurējā tilta elektroniskiem bloķiem. Superīsa priekšējā pārkare atļaus viegli rāpties pāri dažādiem šķēršļiem, piemēram, celmiem vai akmens krāvumiem, bet pieminētais klīrenss atļaus škērsot līdz 76 centimetru dziļas ūdenstilpnes.

Tāpat supergrezns un noderīgs būs pasīvās un aktīvās drošības ekstru atbalsts, ieskaitot, adaptīvo kruzīzkontroli ar apstāšanās funkciju, aklās zonas monitorēšanas sistēmu, kamerām gan priekšā, gan aizmugurē utt. Neapšaubāmi, trīslitru V6 dīzeļmotors ir nostaļģiski labs. Vispārējā pikapu "sausuma" periodā, kad Nissan Navara, kā arī īsu mūžu piedzīvojušie Renault Alaskan, Mercedes X Class ir beiguši savu "karjeru" Eiropā, tostarp arī līdz VW&Ford kopsadarbības jaunajiem pikapiem vēl ir jāpaviešas, bet pēc Toyota Hilux ir jāgaida vismaz pusgadu garā rindā, atsevišķi lauksaimnieki un mežinieki izmusuma brīdī Gladiator būs spiesti uzlūkot arī kā darba instrumentu pa "dārgo".

AldisZelmenis 13.12.2021 16:42

Nenoliedzami, ka arī jaunākais Nissan QQ ir pilnveidojies daudzos virzienos. Funkcionāls, ģimenisks un noderīgs katrai dienai. Laba un droša izvēle. Taču tiešie konkurenti izaugsmes tempu un aprīkojumu dziļumu piesolīs vēl iespaidīgāku, turklāt daudzas lietas, kas citiem nāk standartaprīkojumā Nissan QQ vajadzēs piepirkt klāt par atsevišķu samaksu. Tas noteikti samazina Nissan QQ potenciālu, turklāt arī cenas pozicionējums vairs nav pircējiem tik labvēlīgs, kā tas bija pierasts ar aizgājušo modeli. Visbeidzot,iespējams, viena motora stratēģija jeb 1,3 litru DiG-T benzīna turbomotors, varētu būtu nepietiekami, lai jaunākais Nissan QQ spētu noturēt bestsellera pozīcijas.

AldisZelmenis 13.12.2021 0:43

Šis drīzāk ir Fiat nevis Jeep. Attiecīgi Compass pat nav nolēmis piedalīties bezceļu piedzīvojumos. Tas apzināti notēmējis konkurēt ar parastajiem krosoveriem kā Nissan QQ vai Volkswagen Tiguan. Tāpēc arī uzsvars uz priekšpiedziņas versiju. Acij piemīlīgs dizains gan no ārpuses, gan no iekšpuses. Beidzot Jeep ir patiešam gaumīgs un digitalizēts vadības panelis. Auto vairs nav robusts mačo gumijas zābakos, bet gana smalks un iznesīgs, lai iekļautos urbānajā vidē.

AldisZelmenis 13.12.2021 0:27

Latvijas tautas auto. Kompakts, funkcionāls priekšpiedziņas pseidodžipiņš, ko lieliski izmantot ne tikai pilsētā. Augstāk sēdi, tālāk redzi koncepts, brangs aprīkojums, lielāki riteņi, lielāks klīrenss, tas viss atļauj parocīgi to izmantot jebkurā gadalaikā un uz jebkuriem koplietošanas ceļiem. Viens no reāli "paceļamiem" jauniem auto, salīdzinoši plašai Latvijas pircēju auditorijai, turklāt gudrs pirkums ne tikai sievietēm. Naudas izteiksmē tas ir starp 18-23 tūkst. eiro. Vienlitrīgais 110 ZS TSI motors perfekti sadarbosies gan ar sešpakāpju mehāniku, gan ar septiņpakāpju DSG. Starp citu, VAG mazlitrāžas motors, tāpat kā citu ražotāju mazmotoriņi mūsdienās ir iemācījušies sprigani braukt pretim liekot atzīstamu degvielas ekonomiju. 150 ZS jaudīgais 1,5 litru TSI benzīnmotors drīzāk ir lieka "šikošana", jo tad par Arona nāksies maksāt vismaz 23 tūkst. eiro. Tā jau ir lieka izšķērdība.

AldisZelmenis 12.12.2021 23:55

Tehniski un funkcionāli izmanto visu labo, kas ir Hyundai i20 rīcībā. Brauc un stūrējās lieliski, komforta aprīkojuma dziļums pat daudzveidīgāks nekā dažam labam klasi augstāk stāvošam auto. Teorētiski mūsu platumu grādos, kur pseidokrosoveri ir cieņā Bayon vajadzētu rast gana atsaucīgu auditoriju, tomēr dizains,īpaši auto aizmugurējā daļa, vairāk ir trāpīts Vecās Eiropas gaumei.

AldisZelmenis 19.11.2019 20:29

Ļoti pareizs auto. Viss savās vietās, bez liekiem sānsoļiem, lai maksimāli liela pircēju auditorija jūsmotu par šo pseidokrosoveru. Un tādu Latvijā drīzumā būs ļooooti daudz !!! Pilnai laimei gribētos vēl blīvāku balstiekārtu, jo ceļi ne vienmēr mums ir gludi, bet no otras puses, tā jau nav Kamiq vaina, bet gan Latvijas ceļu problēma ? Toties izmērs lielāks un skaņas izolācija, īpaši grīdas pakojums, ir labāka nekā VW T-Cross. Izmēra, statusa un pildījuma dēļ Kamiq ir drīzāk konkurents klasi augstāk stāvošajam Volkswagen T-Roc. Cienīgs Latvijas Gada auto 2020 titula īpašnieks !

AldisZelmenis 19.11.2019 20:17

Lielisks auto ar premium salona garšu, kur var atrast līdzības ar BMW, Audi, Infiniti u.c. dizaina risinājumiem un arī materiālu izvēli. Uz to ir patīkami skatīties, tajā ir vēl patīkamāk sēdēt pilota krēslā, bet vislabāk ar CX-30 ir braukt. Viens no Gada Auto 2020 lielākajiem atklājumiem ! Tiem, kam patika Mazda CX-3, bet nepatika, ka otrajā rindā tajā nav vietas- Mazda CX-30 ir Jūsu auto!

AldisZelmenis 19.11.2019 20:06

Pirms desmit gadiem šis būtu Renault Megane izmēra jeb kompaktklases auto. Izaudzis izmēros un nobriedis raksturā. Pēc būtības jaunajam Clio nav vājo vietu, ja nu vienīgi ļoti vāja grīdas skaņas izolācija. Tas nav nekāds brīnums, jo mūsdienās plāna "čaumaliņa" ir teju katram otrajam jaunajam vāģim.

AldisZelmenis 19.11.2019 19:51

Lielisks mazās klases produkts. Viegli un rotaļīgi vadāms. Pilota krēslu var maksimāli zemu noregulēt, lai sajustos kā sacīkšu vāģī. Starp citu, vēl labāk Peugeot 208 mācēs braukt pa grants ceļu.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti