Jeep Gladiator tests, atsauksmes un iespaidi 2022

iAuto Reģ.: 17.07.2001

Jaunais Jeep Gladiator autotests no 2022 gada, kāda pieredze?

 
PILOTENS Reģ.: 05.09.2002
1 1 Atbildēt

Gladiators vnmr būs Gladiators. Tas ir takā Geļiks ... arī pēc vēl 50 gadiem būs trendā! Izskatīgs pēc velna, vienkāršs, saprotams, uzticams auto ar ļoti labu dinamiku, un vadās arī daudz labāk, nekā iepriekšējas paaudzes auto. Sal'onā daudz vietas, ērts, kravas kastē var ielikt moci .... tas ir svarīgi, jo var aizbraukt uz Latgali un izbraukt Enduro un pabaudīt arī apvidus braukšanu. Auto ar stilu un vnmkr būs pamanāms uz ielas starp visām ikdienas garlaicīgajām automašīnām.

GuntarsPulss Reģ.: 16.09.2016
1 0 Atbildēt

Auto tiešām savdabīgs. Arī salonā pirmajā brīdī sajūtas pavisam savādākas kā ierastajiem auto. Ja salīdzina ar citiem lielās kabīnes pikapiem, kravas kaste izmēros ir tāda pati. Šķiet, ka šobrīd tas ir vienīgais pie mums pieejamais jaunais pikaps ar trīslitru dīzeli. Taču cena (virs 60 tūkstošiem eiro) tam neļauj konkurēt pikapu tirgū.

TomsTimosko Reģ.: 09.04.2005
2 0 Atbildēt

Gladiator virsbūves apmēri līdzinās Kolizejam, taču ASV tirgū tas ierindojas vidējā izmēra pikapu segmentā. Tā vien šķiet, ka garāmgājējus vispirms pārsteidz šāda milzeņa ieraudzīšana ceļu satiksmē un tikai tad viss pārējais.

Pikapa virsbūve radīta mums jau pazīstamajā Jeep stilā – durvis iespējams izņemt, jumtu varam atstāt mājās, vējstiklu nolocīt līdz ar motora pārsegu, bet no grīdas iespējams izņemt aizbāžņus, kamēr mazgājat salonu ar karčeri. Tolerantajā mūsdienu auto būvē tā ir bezrūpība šī vārda vislabākajā nozīmē, jo tikai retais šobrīd var atļauties ražot auto, kam ir ķieģeļa cienīga aerodinamika.

Kā pārliecinājāmies Jeep testu dienā, nenoslīcināms šis auto nav. Ja esat ticis pāri grūtībām ar priekšējiem riteņiem, tad pastāv iespēja, ka pagarinātā bāze sagādās aizraujošas vinčošanas atrakcijas mirkli vēlāk. Tāpat ļoti svarīgas ir apstākļiem piemērotas riepas un vadītāja iemaņas (drosme) braukšanai sarežģītā apvidū.

Izbraucot dubļu peļķes, kurām saprātīgākie nekad pat netuvotos, varam secināt, ka Gladiator pilnpiedziņa un 28,2 cm klīrenss paglābs vadītāju no zābaku sasmērēšanas 99% gadījumu. Protams, ja vien pats nevēlēsities pretējo.

ASV ražotais pikaps prot ne tikai vandīties pa bezceļiem, bet kalpot arī kā darbarīks mantu pārvešanai. Kravas kastē var vest smagumus līdz 613 kg, bet līdzi iespējams vilkt līdz pat 2722 kg smagu piekabi. Tas ir pilnībā pietiekami, lai turpat kravas kastē pārvadātu dažus krosa motociklus vai snovošanai nepieciešamo inventāru.

Lai arī 5,6 metrus garā virsbūve to padara par ziloni pilsētvidē un apgrūtinās iebraukšanu standarta izmēra garāžā, Gladiator gaita uz ceļa ir vieglāk izprotama nekā Wrangler, neraugoties uz to, ka abi modeļi izmanto vienu platformu.

Latvijā Gladiator pieejams ar 3,0 litru V6 dīzeļdzinēju, kas Wrangler modelim gājis secen. No Grand Cherokee aizgūtais spēka agregāts attīsta 264 ZS un 600 Nm. Vidēji patērējot 10 litrus uz 100 km, tas ar pamatīgu un nepieradinātu murdoņu dzen pikapu uz priekšu piedzīvojumos. Šī auto imidžam tas ļoti piestāv, turklāt liks retāk iegriezties degvielas uzpildes stacijā.

Pikapu izvēle ir liela, taču tikai Gladiator var pārveidot par kabrioletu. Gladiator ir viena no tām automašīnām, kuru jūs vēlaties pat tad, ja ikdienā tai nebūtu īstena pielietojuma jūsu dzīves ritējumā. Ar vēlmēm gan būs par maz – lai to iegādātos, būs nepieciešams 64 990 eiro.

AldisZelmenis Reģ.: 12.01.2017
2 0 Atbildēt

Jeep Gladiator nav domāts smagiem darbiem. Tas noteikti izvairīsies no iesaistīšanās lauksaimniecības, celtniecības vai mežistrādes darbos. Gladiator drīzāk ir stila rotaļlieta un uz to netieši norādīs gan kravas kastes lielums, un tā nestspēja.

Skaidrs, ka nomināli arī smagiem darbiem Jeep Gladiator būs gatavs. Tā klīrenss sasniegs 28,2 centimetrus, pilns bezceļu braukšanais ekipējums, proti, gudra pilnpiedziņas sistēma pazeminātie pārnesumi un priekšējā & aizmugurējā tilta elektroniskiem bloķiem. Superīsa priekšējā pārkare atļaus viegli rāpties pāri dažādiem šķēršļiem, piemēram, celmiem vai akmens krāvumiem, bet pieminētais klīrenss atļaus škērsot līdz 76 centimetru dziļas ūdenstilpnes.

Tāpat supergrezns un noderīgs būs pasīvās un aktīvās drošības ekstru atbalsts, ieskaitot, adaptīvo kruzīzkontroli ar apstāšanās funkciju, aklās zonas monitorēšanas sistēmu, kamerām gan priekšā, gan aizmugurē utt. Neapšaubāmi, trīslitru V6 dīzeļmotors ir nostaļģiski labs. Vispārējā pikapu "sausuma" periodā, kad Nissan Navara, kā arī īsu mūžu piedzīvojušie Renault Alaskan, Mercedes X Class ir beiguši savu "karjeru" Eiropā, tostarp arī līdz VW&Ford kopsadarbības jaunajiem pikapiem vēl ir jāpaviešas, bet pēc Toyota Hilux ir jāgaida vismaz pusgadu garā rindā, atsevišķi lauksaimnieki un mežinieki izmusuma brīdī Gladiator būs spiesti uzlūkot arī kā darba instrumentu pa "dārgo".

IngarsT Reģ.: 27.11.2017
0 0 Atbildēt

Es teikšu tā, ka ar Gladiator vienmēr jutīsies īstajā laikā, īstajā vietā. Nu, gandrīz vienmēr, jo daudzstāvu stāvvietās būs pagrūti izgrozīties un stāvvietā, no kuras tikko izbraucis Smart, piecmetrīgo pikapu vispār nebūs iespējams iegriezt. Ja vienīgi nepastumj pārējos uz visām pusēm, kas Gladiator nebūtu īpaši grūti. Ja par braukšanu, tad reti kurš auto sniedz tādu pārliecību kā gladiators. Atminos, ka pa meža ceļiem ar līdzīgu pārliecību pirms Gladiator biju braucis tikai vienreiz un tad vainīgais auto bija Ford Ranger Raptor. Kurš no viņiem labāks, tā uzreiz nemaz nevar pateikt. Jeep gadījumā bonuss noteikti ir trīslitrīgais dīzeļdzinējs, kam jaudas un griezes nekad nepietrūkst, un transformējamā virsbūve. Durvis un priekšējo stiklu ārā neņēmu, bet jumta paneļus var izkabināt ļoti viegli - izņem un noliec aiz sēdekļu atzveltnēm vai vispār atstāj mājās, ja prognozē nesola lietu. Kas ir vēl viena šī ar cirvi iztēstā auto pozitīvā īpašība - spītējot tanciskajam veidolm un bruņmašīnas salonam, pa šoseju tas brauc drīzāk komfortabli nevis kā džipveidīgs auto. Un patēriņš turas tā ap 10 litriem, bet kombinēti, ja pareizi atceros, bija ap 12.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti